Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Schimbare Turbo, Turbo defect 1.9 DCi - filtru particule

ovex
post 24 Jun 2013, 18:43
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 24 October 07




Din pacate vineri dupamasa cand eram cam la 3000 rpm am vrut sa schimb s-a auzit pe evacuare ca un rateu al motorului si nu a mai tras, dupa 100m am tras in parcare am oprit si cand am mai dat odata la automat mi-a aparut pe bord nivelul de ulei si a scos un fum mult in spate. am oprit motorul bagand in a 2 si am dat drumu la abreiaj.

in concluzie cred ca e turbina stricata sa rupt axul.
ghinion-ul este ca am filtru de particule.

va intreb pe cei care ati mai schimbat turbo, ce ati facut cu filtru de particule ca din cate imi dau seama uleiul a plecat pe evacuare si a ajuns in fltru de particule. se poate curata? cum?

cat despre turbo - ma gandesc sa achizionez unul nou aveti ideea de o oferta buna?

imi cer scuze, sunt convins ca sa mai discutat despre turbo dar nu stiu ce sa fac cu filtru. imi e teama daca o duc in service sa imi puna turbo-ul nou ca imi porneste motorul asa cu ulei-ul in filtru... si nu as vrea sa il stric.

25 Jun 2013, 00:18:
Nimeni nu stie daca trebuie spalat filtru de particule si daca se poate, in cazul in care sa defectat turbo si tot uleiul lipseste din baie.

This post has been edited by ovex: 24 Jun 2013, 23:18


--------------------
. . .
Renault Laguna 2, 1.9DCI, 130CP - 2007- SB 80VEX
Renault Megane 2, 1,5DCI 86 CP - 2007- SB 57SVU
Renault Clio MTV 1.4 16V 98cp, 2000 SB 40VEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bad_x
post 24 Jun 2013, 23:48
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 717
Joined: 5 February 08




dupa schimbare turbo circuli vreo cateva zile dupa care faci o regenerare filtru de particule daca este nevoie dupa care faci si un schimb de ulei asa se recomanda,este o stare/parametru in injectie ii zice cantitate funingine in filtru de particule daca bine tin minte si cand filtrul se infunda se aprinde becu la filtru de particule din bord


Eu tias recomanda sa nu speli filtru de particule ca poate dupaia chiar il schimbi cu totul si este o gramada de bani.din ce oras esti ca poate este vreun coleg prin preajma care sa te ajute

This post has been edited by bad_x: 24 Jun 2013, 23:52


--------------------
Renault laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovex
post 25 Jun 2013, 07:37
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 24 October 07




Mersi de raspuns, Sunt din sibiu.
am si eu diagnoza (can clip) si intradevar depunere funingine in grame apare la filtru de particule.
De asta intreb ca nu vreau sa il stric de tot, ma gandesc sa nu care cumva sa se aprinda uleiul de pe evacuare....
s-au as putea desface filtru si sa il tin perpendicular sa se scurga tot din el


--------------------
. . .
Renault Laguna 2, 1.9DCI, 130CP - 2007- SB 80VEX
Renault Megane 2, 1,5DCI 86 CP - 2007- SB 57SVU
Renault Clio MTV 1.4 16V 98cp, 2000 SB 40VEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bad_x
post 25 Jun 2013, 17:36
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 717
Joined: 5 February 08




uitate cate grame ai in filtru si dupa ce pui turbo fai o regenerare si dai pedale ca nu se infunda,cand ii faci regenerare ajunge temperatura in filtru aproape la 500-600 grade


--------------------
Renault laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovex
post 25 Jun 2013, 20:19
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 24 October 07




azi am aflat ca se pot repara turbosuflatele, a apelat cineva? a fost multimit? se merita?


--------------------
. . .
Renault Laguna 2, 1.9DCI, 130CP - 2007- SB 80VEX
Renault Megane 2, 1,5DCI 86 CP - 2007- SB 57SVU
Renault Clio MTV 1.4 16V 98cp, 2000 SB 40VEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_74
post 26 Jun 2013, 10:29
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.296
Joined: 25 May 10
From: Bucuresti




Cand ii gasesti pe cei ce iti monteaza-reconditioneaza turbina (e cu geometrie variabila a ta, da un search pe you tube), intreaba-i "cum iti echilibreaza axul in turbina si din ce material este facut atat el (axul) cat si bucsile.... Tare curios sunt ce raspunsuri vei primi, marea majoritate se vor enerva oricum. Idea cu axul si bucsile este ca in turbina se ajunge la temperaturi de sute de grade, asta odata + ca are mii de treceri de la rece la cald iar aliajul pieselor trebuie sa fie de calitate daca tot iti cer un ban. Singurul meu sfat dar de care nu-i neaparat sa tii cont este sa faci o intrebare telefonica sau prin mail la Dealerul Renaul din Bucuresti, mai precis SERUS, ai varianta de a achizitiona o turbina reconitionata de catre Renault cu sau fara piesa stricata la schimb, de aici si variatia pretului si binenteles ai si garantie...ceea ce conteaza foarte mult. Am mai citit pe aici ca sunt prin Brasov si in Chitila-Bucuresti mai seriosi ca sa zic asa sau daca ai o relatie direct la sursa-TURBOMECANICA!!!

This post has been edited by adrian_74: 26 Jun 2013, 10:31


--------------------
renault laguna2 expression2003 - b545hnj
1,9dci galben 270k km, sunt in crestere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 26 Jun 2013, 12:13
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




QUOTE(adrian_74 @ 26 Jun 2013, 11:29)
Cand ii gasesti pe cei ce iti monteaza-reconditioneaza turbina (e cu geometrie variabila a ta, da un search pe you tube), intreaba-i "cum iti echilibreaza axul in turbina si din ce material este facut atat el (axul) cat si bucsile....  Tare curios sunt ce raspunsuri vei primi, marea majoritate se vor enerva oricum. Idea cu axul si bucsile este ca in turbina se ajunge la temperaturi de sute de grade, asta odata + ca are mii de treceri de la rece la cald iar aliajul pieselor trebuie sa fie de calitate daca tot iti cer un ban. Singurul meu sfat dar de care nu-i neaparat sa tii cont este sa faci o intrebare telefonica sau prin mail la Dealerul Renaul din Bucuresti, mai precis SERUS, ai varianta de a achizitiona o turbina reconitionata de catre Renault cu sau fara piesa stricata la schimb, de aici si variatia pretului si binenteles ai si garantie...ceea ce conteaza foarte mult. Am mai citit pe aici ca sunt prin Brasov si in Chitila-Bucuresti mai seriosi ca sa zic asa sau daca ai o relatie direct la sursa-TURBOMECANICA!!!
*



Daca turbosuflanta reconditionata de la SERUS este reconditionata de firma care produce turbosuflantele, e irelevant aliajul/modul din care se face lagarul axial/axul/etc. Sunt toate componentele identice cu cele initiale, si sunt noi !


La partea cu relatie la TURBOMECANICA pentru a "te face" cu o turbosuflanta, mai bine iti iei gandul, nu prea sunt sanse de isbanda pe frontul asta.

Spor !


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE 2011 - so sylk
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 26 Jun 2013, 20:06
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




Eu am reconditionat la turbo star bucuresti, din orasul meu vreo 5 tipi cu laguna mi i-au recomandat, la pret au fost so/so, mai exact pretul comunicat a fost 1250 ron, dar mi-au adaugat 100 transportul, in ideea in care prima data cand am vb. cu ei era vorba de transport inclus in pret.

In fine, nu vreau sa-i laud, nici sa-i scuip, nu am motive la niciunul din cazuri, turbina are 1000 de km. la mine, deci e prematur. Ofera garantie 1 an sau 100.000 km. la care cifra se ajunge prima.

Eu zic ca merita sa-i intrebi, mai ales ca sunt mai aproape de tine. Cica pe langa turbomecanica astia folosesc cele mai bune piese. Bafta la cautare.


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marcel76
post 27 Jun 2013, 18:10
Post #9


membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 3 January 10




recomand si eu turbo star bucuresti,am reconditionat turbina de 2 ani f multumit


--------------------
Renault laguna 2 1.9 dci 107 hp 2001 expression - BT 10
Renault Koleos 2011 150 hp automat 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian_74
post 3 Jul 2013, 14:22
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.296
Joined: 25 May 10
From: Bucuresti




@Silk-eu m-am exprimat destul de bine, nu stiu ce ai inteles dar le-ai amestecat de zapacesti oamenii.
Iti mai explic inca odata, la service-le de cartier, nu stii niciodata ce iti monteaza in turbo, si aici ma refer la calitatea aliajelor....de aceea este atat de ieftin reconditionatul, iar cand paletii aia incep sa se distruga, spanul poate fi aspirat in motor si dai din lac in put. Poate mecanicul iti da garantia la turbina jde' mii de km dar el iti schimba doar PIESA PE CARE A OFERIT GARANTIE, la motor da din umeri si spune ca-i de la tine...
Tocmai de aceea il sfatuiam pe colegul nostru sa intrebe ce aliaj este si cum este centrat axul!!!
Am impresia ca vorbesc degeaba oricum, nu va puneti si voi intrebarea in gand "cum de la masina scumpa de noua" , turbina de exemplu e asa de ieftin de reconditionat!!!!, cand piesa asta e o galagie de bani noua. As vrea macar unul sa-si desfaca turbina dupa 10.000 km sa ne povesteasca in ce stare e. Ganditiva asa ca idee, un drum Bucuresti-Constantza noaptea, cand ajungeti la destinatie ridicati capota sa vedeti ce culoare are metalul, ganditiva ce temperaturi suporta metalul ala si cam din ce ar trebui sa fie facuta ca sa reziste. Inca un sftat, nu opriti motoarele turbo imediat cand ajungeti la destinatie dupa un drum mai lung, turbina isi face racirea cu ulei, lasatil sa mai mearga in gol 5 min. Care a vazut un EVO intelege.


--------------------
renault laguna2 expression2003 - b545hnj
1,9dci galben 270k km, sunt in crestere!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 3 Jul 2013, 14:51
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




QUOTE(adrian_74 @ 3 Jul 2013, 15:22)
@Silk-eu m-am exprimat destul de bine, nu stiu ce ai inteles dar le-ai amestecat de zapacesti oamenii.
Iti mai explic inca odata, la service-le de cartier, nu stii niciodata ce iti monteaza in turbo, si aici ma refer la calitatea aliajelor....de aceea este atat de ieftin reconditionatul, iar cand paletii aia incep sa se distruga, spanul poate fi aspirat in motor si dai din lac in put. Poate mecanicul iti da garantia la turbina jde' mii de km dar el iti schimba doar PIESA PE CARE A OFERIT GARANTIE, la motor da din umeri si spune ca-i de la tine...
Tocmai de aceea il sfatuiam pe colegul nostru sa intrebe ce aliaj este si cum este centrat axul!!!
Am impresia ca vorbesc degeaba oricum, nu va puneti si voi intrebarea in gand "cum de la masina scumpa de noua" , turbina de exemplu e asa de ieftin de reconditionat!!!!, cand piesa asta e o galagie de bani noua. As vrea macar unul sa-si desfaca turbina dupa 10.000 km sa ne povesteasca in ce stare e. Ganditiva asa ca idee, un drum Bucuresti-Constantza noaptea, cand ajungeti la destinatie ridicati capota sa vedeti ce culoare are metalul, ganditiva ce temperaturi suporta metalul ala si cam din ce ar trebui sa fie facuta ca sa reziste. Inca un sftat, nu opriti motoarele turbo imediat cand ajungeti la destinatie dupa un drum mai lung, turbina isi face racirea cu ulei, lasatil sa mai mearga in gol 5 min. Care a vazut un EVO intelege.
*



Intr-adevar, ai dreptate, eu bulversez oamenii si imi cer scuze. Se pare ca nu inteleg cum functioneaza turbina - nu am masina turbo si nu am de unde a stii !!! -

Dar stiu ca, turbina dupa 10k KM poate sa arate ca una care a functionat 190k km. La fel de uzata sau de buna, dupa caz.


Daca te duci la SERUS, de ex, si ii intrebi din ce material sunt facute "bucsile" de care vorbesti tu, si iti spun ca sunt facute din "xywuieywu" , tu ai capacitatea de a spune ca materialul respectiv e bun sau nu ? Sau te multumesti cu explicatia : " e din bronz dom'ne ! " ??

Nu cred ca sta careva sa iti faca tie lagarul radial si cel axial pe strong/freze, si cei care reconditioneaza pun din kituri existente de reparatie.

Toata "jmekeria" tine de CUM e echilibrata si cum e calibrata turbosuflanta.


Tu zici ca piesa e "o galagie de bani noua" . Poti cuantifica "galagia asta de bani" ? Nu de altceva, dar daca imi spui un pret al unei turbosuflante, poate iti spun si eu pretul DE PRODUCATOR al aceleasi turbosuflante. Sa te tii aici la diferenta serioasa !!!

Oricum, se pare ca ne avantam in offtopic si nu e constructiv, asa ca mai bine ne oprim.

Numa' bine.


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE 2011 - so sylk
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Angel1992
post 4 Jun 2016, 08:02
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 3 June 16




salutare
Cu cateva zile in urma mi-am luat un renault laguna 2 din 2004 motor 1.9 dci 120 ps 140.000 km
cu turbo stricat .
Am duso la un service sa imi schimbe turbo egr nou filtru de epurare nou curatat intercoler furtune ulei garnitura chiuloasa tot ce a trebuit facut costuri mari in 3 zile a fost terminata ma sunat de la service sa merg dupa ea .La service a pornito a pus tester daca da vreo eroare nimic totul in ordine bun.
De la service pana acasa am tractato masina nu este imatriculata
A doua zi o pornesc ,nu a scos deloc fum sa incalzit motoru si imi scoate un fum foarte alb si la relantiv si cand apas pedala de acceleratie si mai mult
Ma poate ajuta careva ar fi cauza la service au spus ca iei si-au facut treaba



--------------------
Renault laguna 2 Combi 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 4 Jun 2016, 08:22
Post #13


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Mai ai antigel in borcan?


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 4 Jun 2016, 08:23
Post #14


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Trebuia schimbat motorul.....ca si asta distruge turbina!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RENO SS DPR
post 4 Jun 2016, 14:09
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 235
Joined: 25 February 11




QUOTE(espacern @ 4 Jun 2016, 08:23)
Trebuia schimbat motorul.....ca si asta distruge turbina!

radmasa.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA 2.0 Dci 2007
No religion ! ONLY God !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
koybudala
post 29 Jun 2016, 05:57
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 6 August 08




Hello Angel, eu mi-am schimbat turbina singur, si e a 4-a ce am pus-o pe masina. Fumul alb-albastrui poate sa aiba 3 cauze:
1. La cedarea turbinei uleiul care trebuie sa o raceasca se strecoara pe langa ax direct in catalizator, (cazul cel mai norocos) iar fumul acela va disparea complet dupa cateva sute de km parcursi (depinde si la ce turatiii e folosit motorul). In acest caz poti sa simti si ceva variatii sau lipsa de putere din cauza ca pe langa catalizator uleiul a mai imbacsit si cele 2 tobe.
2. Uleiul a trecut pe langa ax in partea din fata spre admisie intercooler, caz in care trebuie (sau trebuia) demontat acesta si toate furtunele adiacente si spalate bine. Daca nu au fost curatate, uleiul ramas aici va continua sa fie introdus in motor impreuna cu aerul comprimat o perioada indelungata si nu va fi prea sanatos pentru motor
3. Nu s-a schimbat turbina, sau s-a schimbat cu una defecta care pierde ulei pe langa ax.


--------------------
Renault Laguna II 2002 Dynamique 1.9dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 04:57
Dacia