Schimbare Turbo, Turbo defect 1.9 DCi - filtru particule
![]() ![]() ![]() |
Schimbare Turbo, Turbo defect 1.9 DCi - filtru particule
ovex |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 24 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. Renault Laguna 2, 1.9DCI, 130CP - 2007- SB 80VEX
Renault Megane 2, 1,5DCI 86 CP - 2007- SB 57SVU Renault Clio MTV 1.4 16V 98cp, 2000 SB 40VEX |
|||
bad_x |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 717 Joined: 5 February 08 ![]() |
dupa schimbare turbo circuli vreo cateva zile dupa care faci o regenerare filtru de particule daca este nevoie dupa care faci si un schimb de ulei asa se recomanda,este o stare/parametru in injectie ii zice cantitate funingine in filtru de particule daca bine tin minte si cand filtrul se infunda se aprinde becu la filtru de particule din bord
Eu tias recomanda sa nu speli filtru de particule ca poate dupaia chiar il schimbi cu totul si este o gramada de bani.din ce oras esti ca poate este vreun coleg prin preajma care sa te ajute This post has been edited by bad_x: 24 Jun 2013, 23:52 |
--------------------
Renault
laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP
2004
|
|
ovex |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 24 October 07 ![]() |
Mersi de raspuns, Sunt din sibiu.
am si eu diagnoza (can clip) si intradevar depunere funingine in grame apare la filtru de particule. De asta intreb ca nu vreau sa il stric de tot, ma gandesc sa nu care cumva sa se aprinda uleiul de pe evacuare.... s-au as putea desface filtru si sa il tin perpendicular sa se scurga tot din el |
--------------------
.
.
. Renault Laguna 2, 1.9DCI, 130CP - 2007- SB 80VEX
Renault Megane 2, 1,5DCI 86 CP - 2007- SB 57SVU Renault Clio MTV 1.4 16V 98cp, 2000 SB 40VEX |
|
bad_x |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 717 Joined: 5 February 08 ![]() |
uitate cate grame ai in filtru si dupa ce pui turbo fai o regenerare si dai pedale ca nu se infunda,cand ii faci regenerare ajunge temperatura in filtru aproape la 500-600 grade
|
--------------------
Renault
laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP
2004
|
|
ovex |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 24 October 07 ![]() |
azi am aflat ca se pot repara turbosuflatele, a apelat cineva? a fost multimit? se merita?
|
--------------------
.
.
. Renault Laguna 2, 1.9DCI, 130CP - 2007- SB 80VEX
Renault Megane 2, 1,5DCI 86 CP - 2007- SB 57SVU Renault Clio MTV 1.4 16V 98cp, 2000 SB 40VEX |
|
adrian_74 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.296 Joined: 25 May 10 From: Bucuresti ![]() |
Cand ii gasesti pe cei ce iti monteaza-reconditioneaza turbina (e cu geometrie variabila a ta, da un search pe you tube), intreaba-i "cum iti echilibreaza axul in turbina si din ce material este facut atat el (axul) cat si bucsile.... Tare curios sunt ce raspunsuri vei primi, marea majoritate se vor enerva oricum. Idea cu axul si bucsile este ca in turbina se ajunge la temperaturi de sute de grade, asta odata + ca are mii de treceri de la rece la cald iar aliajul pieselor trebuie sa fie de calitate daca tot iti cer un ban. Singurul meu sfat dar de care nu-i neaparat sa tii cont este sa faci o intrebare telefonica sau prin mail la Dealerul Renaul din Bucuresti, mai precis SERUS, ai varianta de a achizitiona o turbina reconitionata de catre Renault cu sau fara piesa stricata la schimb, de aici si variatia pretului si binenteles ai si garantie...ceea ce conteaza foarte mult. Am mai citit pe aici ca sunt prin Brasov si in Chitila-Bucuresti mai seriosi ca sa zic asa sau daca ai o relatie direct la sursa-TURBOMECANICA!!!
This post has been edited by adrian_74: 26 Jun 2013, 10:31 |
--------------------
renault
laguna2
expression2003
- b545hnj 1,9dci galben 270k km, sunt in crestere!
|
|
Silk |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adrian_74 @ 26 Jun 2013, 11:29) Cand ii gasesti pe cei ce iti monteaza-reconditioneaza turbina (e cu geometrie variabila a ta, da un search pe you tube), intreaba-i "cum iti echilibreaza axul in turbina si din ce material este facut atat el (axul) cat si bucsile.... Tare curios sunt ce raspunsuri vei primi, marea majoritate se vor enerva oricum. Idea cu axul si bucsile este ca in turbina se ajunge la temperaturi de sute de grade, asta odata + ca are mii de treceri de la rece la cald iar aliajul pieselor trebuie sa fie de calitate daca tot iti cer un ban. Singurul meu sfat dar de care nu-i neaparat sa tii cont este sa faci o intrebare telefonica sau prin mail la Dealerul Renaul din Bucuresti, mai precis SERUS, ai varianta de a achizitiona o turbina reconitionata de catre Renault cu sau fara piesa stricata la schimb, de aici si variatia pretului si binenteles ai si garantie...ceea ce conteaza foarte mult. Am mai citit pe aici ca sunt prin Brasov si in Chitila-Bucuresti mai seriosi ca sa zic asa sau daca ai o relatie direct la sursa-TURBOMECANICA!!! Daca turbosuflanta reconditionata de la SERUS este reconditionata de firma care produce turbosuflantele, e irelevant aliajul/modul din care se face lagarul axial/axul/etc. Sunt toate componentele identice cu cele initiale, si sunt noi ! La partea cu relatie la TURBOMECANICA pentru a "te face" cu o turbosuflanta, mai bine iti iei gandul, nu prea sunt sanse de isbanda pe frontul asta. Spor ! |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
todhiere |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 625 Joined: 8 June 09 ![]() |
Eu am reconditionat la turbo star bucuresti, din orasul meu vreo 5 tipi cu laguna mi i-au recomandat, la pret au fost so/so, mai exact pretul comunicat a fost 1250 ron, dar mi-au adaugat 100 transportul, in ideea in care prima data cand am vb. cu ei era vorba de transport inclus in pret.
In fine, nu vreau sa-i laud, nici sa-i scuip, nu am motive la niciunul din cazuri, turbina are 1000 de km. la mine, deci e prematur. Ofera garantie 1 an sau 100.000 km. la care cifra se ajunge prima. Eu zic ca merita sa-i intrebi, mai ales ca sunt mai aproape de tine. Cica pe langa turbomecanica astia folosesc cele mai bune piese. Bafta la cautare. |
--------------------
Renault
Laguna
2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti Renault... Jean Renault
|
|
Marcel76 |
![]()
Post
#9
|
![]() membru Group: Members Posts: 146 Joined: 3 January 10 ![]() |
recomand si eu turbo star bucuresti,am reconditionat turbina de 2 ani f multumit
|
--------------------
Renault
laguna 2
1.9 dci 107 hp 2001 expression
- BT 10 Renault Koleos 2011 150 hp automat 4x4
|
|
adrian_74 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.296 Joined: 25 May 10 From: Bucuresti ![]() |
@Silk-eu m-am exprimat destul de bine, nu stiu ce ai inteles dar le-ai amestecat de zapacesti oamenii.
Iti mai explic inca odata, la service-le de cartier, nu stii niciodata ce iti monteaza in turbo, si aici ma refer la calitatea aliajelor....de aceea este atat de ieftin reconditionatul, iar cand paletii aia incep sa se distruga, spanul poate fi aspirat in motor si dai din lac in put. Poate mecanicul iti da garantia la turbina jde' mii de km dar el iti schimba doar PIESA PE CARE A OFERIT GARANTIE, la motor da din umeri si spune ca-i de la tine... Tocmai de aceea il sfatuiam pe colegul nostru sa intrebe ce aliaj este si cum este centrat axul!!! Am impresia ca vorbesc degeaba oricum, nu va puneti si voi intrebarea in gand "cum de la masina scumpa de noua" , turbina de exemplu e asa de ieftin de reconditionat!!!!, cand piesa asta e o galagie de bani noua. As vrea macar unul sa-si desfaca turbina dupa 10.000 km sa ne povesteasca in ce stare e. Ganditiva asa ca idee, un drum Bucuresti-Constantza noaptea, cand ajungeti la destinatie ridicati capota sa vedeti ce culoare are metalul, ganditiva ce temperaturi suporta metalul ala si cam din ce ar trebui sa fie facuta ca sa reziste. Inca un sftat, nu opriti motoarele turbo imediat cand ajungeti la destinatie dupa un drum mai lung, turbina isi face racirea cu ulei, lasatil sa mai mearga in gol 5 min. Care a vazut un EVO intelege. |
--------------------
renault
laguna2
expression2003
- b545hnj 1,9dci galben 270k km, sunt in crestere!
|
|
Silk |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adrian_74 @ 3 Jul 2013, 15:22) @Silk-eu m-am exprimat destul de bine, nu stiu ce ai inteles dar le-ai amestecat de zapacesti oamenii. Iti mai explic inca odata, la service-le de cartier, nu stii niciodata ce iti monteaza in turbo, si aici ma refer la calitatea aliajelor....de aceea este atat de ieftin reconditionatul, iar cand paletii aia incep sa se distruga, spanul poate fi aspirat in motor si dai din lac in put. Poate mecanicul iti da garantia la turbina jde' mii de km dar el iti schimba doar PIESA PE CARE A OFERIT GARANTIE, la motor da din umeri si spune ca-i de la tine... Tocmai de aceea il sfatuiam pe colegul nostru sa intrebe ce aliaj este si cum este centrat axul!!! Am impresia ca vorbesc degeaba oricum, nu va puneti si voi intrebarea in gand "cum de la masina scumpa de noua" , turbina de exemplu e asa de ieftin de reconditionat!!!!, cand piesa asta e o galagie de bani noua. As vrea macar unul sa-si desfaca turbina dupa 10.000 km sa ne povesteasca in ce stare e. Ganditiva asa ca idee, un drum Bucuresti-Constantza noaptea, cand ajungeti la destinatie ridicati capota sa vedeti ce culoare are metalul, ganditiva ce temperaturi suporta metalul ala si cam din ce ar trebui sa fie facuta ca sa reziste. Inca un sftat, nu opriti motoarele turbo imediat cand ajungeti la destinatie dupa un drum mai lung, turbina isi face racirea cu ulei, lasatil sa mai mearga in gol 5 min. Care a vazut un EVO intelege. Intr-adevar, ai dreptate, eu bulversez oamenii si imi cer scuze. Se pare ca nu inteleg cum functioneaza turbina - nu am masina turbo si nu am de unde a stii !!! - Dar stiu ca, turbina dupa 10k KM poate sa arate ca una care a functionat 190k km. La fel de uzata sau de buna, dupa caz. Daca te duci la SERUS, de ex, si ii intrebi din ce material sunt facute "bucsile" de care vorbesti tu, si iti spun ca sunt facute din "xywuieywu" , tu ai capacitatea de a spune ca materialul respectiv e bun sau nu ? Sau te multumesti cu explicatia : " e din bronz dom'ne ! " ?? Nu cred ca sta careva sa iti faca tie lagarul radial si cel axial pe strong/freze, si cei care reconditioneaza pun din kituri existente de reparatie. Toata "jmekeria" tine de CUM e echilibrata si cum e calibrata turbosuflanta. Tu zici ca piesa e "o galagie de bani noua" . Poti cuantifica "galagia asta de bani" ? Nu de altceva, dar daca imi spui un pret al unei turbosuflante, poate iti spun si eu pretul DE PRODUCATOR al aceleasi turbosuflante. Sa te tii aici la diferenta serioasa !!! Oricum, se pare ca ne avantam in offtopic si nu e constructiv, asa ca mai bine ne oprim. Numa' bine. |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
Angel1992 |
![]() ![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 3 June 16 ![]() |
salutare
Cu cateva zile in urma mi-am luat un renault laguna 2 din 2004 motor 1.9 dci 120 ps 140.000 km cu turbo stricat . Am duso la un service sa imi schimbe turbo egr nou filtru de epurare nou curatat intercoler furtune ulei garnitura chiuloasa tot ce a trebuit facut costuri mari in 3 zile a fost terminata ma sunat de la service sa merg dupa ea .La service a pornito a pus tester daca da vreo eroare nimic totul in ordine bun. De la service pana acasa am tractato masina nu este imatriculata A doua zi o pornesc ,nu a scos deloc fum sa incalzit motoru si imi scoate un fum foarte alb si la relantiv si cand apas pedala de acceleratie si mai mult Ma poate ajuta careva ar fi cauza la service au spus ca iei si-au facut treaba |
--------------------
Renault laguna 2
Combi
2004
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#13
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Mai ai antigel in borcan?
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
espacern |
![]()
Post
#14
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Trebuia schimbat motorul.....ca si asta distruge turbina!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
RENO SS DPR |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 235 Joined: 25 February 11 ![]() |
QUOTE(espacern @ 4 Jun 2016, 08:23) Trebuia schimbat motorul.....ca si asta distruge turbina! ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 2.0 Dci
2007 No religion ! ONLY God !!!
|
|
koybudala |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 6 August 08 ![]() |
Hello Angel, eu mi-am schimbat turbina singur, si e a 4-a ce am pus-o pe masina. Fumul alb-albastrui poate sa aiba 3 cauze:
1. La cedarea turbinei uleiul care trebuie sa o raceasca se strecoara pe langa ax direct in catalizator, (cazul cel mai norocos) iar fumul acela va disparea complet dupa cateva sute de km parcursi (depinde si la ce turatiii e folosit motorul). In acest caz poti sa simti si ceva variatii sau lipsa de putere din cauza ca pe langa catalizator uleiul a mai imbacsit si cele 2 tobe. 2. Uleiul a trecut pe langa ax in partea din fata spre admisie intercooler, caz in care trebuie (sau trebuia) demontat acesta si toate furtunele adiacente si spalate bine. Daca nu au fost curatate, uleiul ramas aici va continua sa fie introdus in motor impreuna cu aerul comprimat o perioada indelungata si nu va fi prea sanatos pentru motor 3. Nu s-a schimbat turbina, sau s-a schimbat cu una defecta care pierde ulei pe langa ax. |
--------------------
Renault
Laguna II
2002 Dynamique 1.9dci
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 04:57 |