Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Schimb lanț distribuție - 0.9 TCE - cod motor H4B

mariusik88
post 18 May 2025, 21:06
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 February 10
From: Bucuresti




Salut,

Am un Clio IV 2017 - 0.9 TCE, trebuie sa schimb lantul de la distribuție, a început să facă zgomot lanțul

Am înțeles ca trebuie cumpărat kit de distribuție și acolo are tot ce-i trebuie.

Trebuie schimbată și pompa de ulei? Am văzut pe afară ca unii o schimbă când schimbă și lanțul de la distribuție plus un defazor.


Ați întâmpinat probleme după ce sa schimbat lanțul, trebuie să mai schimb și altceva?

Mulțumesc

This post has been edited by mariusik88: 18 May 2025, 21:09


--------------------
- - - RO -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusik88
post 22 May 2025, 18:09
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 February 10
From: Bucuresti




Salut,

I-am dat mecanicului toate informatiile primite de la GIL26 (multumesc mult si aici):
https://postimg.cc/gallery/jTzr1gy - cateva capturi cu codurile OE, vederea explodata a distributiei (poti vedea componentele, cupluri de strangere, ce anume ar putea avea uzuri, etc.) plus cateva extrase din procedura oficiala de schimbare a lantului (poti vedea ce trebuie schimbat, ce si cum se executa, etc…), sunt facute si cateva sublinieri.
Alte capturi cu coduri OE aici: https://postimg.cc/gallery/hGrJhTp .

Nu trebuie neaparat schimbata pompa de ulei, doar daca prezinta uzuri, valabil si pentru orice alte componente de pe acolo. Insa Renault recomanda ca pe langa lant sa se schimbe neaparat si garnitura de la pompa de ulei, garnitura de la electrovana defazoare a arborelui cu came si eventual si de la circuitul de racire de la carter.

Am schimbat distributia fara defazor si se auzea cam asa motorul: https://www.swisstransfer.com/d/8636f807-80...8b-88c36be2b8b2 , am schimbat si defazorul, zgomotul a disparut dar mai scotea un zgomot pe care nu stiu cum sa-l descriu si nu am inregistrare. Zgomotul se auzea doar la relanti.

Am iesit in test de drum, masina parca avea delay cand acceleram si cand am trecut de 2.500 ture cred, a dat Check Injection, am pus testerul si avea eroare pe turbina, ceva cu joasa presiune.

Am verificat turbina si se pare ca e blocata mad.gif

Astazi a dus turbina la reconditionat si a schimbat pompa de ulei.

Revin cu update cand e masina gata.

Seara buna,


--------------------
- - - RO -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusik88
post 26 May 2025, 19:09
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 25 February 10
From: Bucuresti




Acum am ridicat masina, dupa ce s-a schimbat pompa de ulei si turbina, nu se mai aud zgomote ciudate la motor.

Rezumat, am schimbat:
- Distributie
- Defazor
- Pompa ulei
- Turbina (noua Mitsubishi)

Seara buna,


Multumesc @Gil26 pentru ajutor si disponibilitate.

This post has been edited by mariusik88: 26 May 2025, 19:10


--------------------
- - - RO -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 19:06
Dacia