Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Scenic rx 4, citeva intrebari despre rx4

vartolomei55
post 10 Mar 2016, 11:14
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 10 March 16




1.9 dci porneste mai greu ( am avut si Master 2.5-120dci, acum am scenic 1.9- 2001 - 101 cp ) pentru ca trebuie sa ai nu stiu cati barii ( 100-150 ) presiune in common rail .Deci o pornire dupa 2-3 ture , chiar si la cald e normala la cdi- renault.Daca trebuie 5-6 ture ...atunci prima oara verificati supapa de la rampa ( la Master 2.5 s-a curatat cu ultrasunete ) .

10 Mar 2016, 11:17:
Eu am o alta problema la care va solicit ajutorul . Scenicul meu 2001 - 1,9dci - 101cp are probleme la ambreiaj. Pedala e foarte greu de apasat .Eu m-am obisnuit dar cind ma urc pe alta masina imi dau seama ca e diferenta mare . In rest nimic suspect . Stiu ca are o pompa de ambreiaj ..dar pe unde e ..cum se completeaza , ce defecte uzuale sunt ? Multumesc anticipat .

This post has been edited by vartolomei55: 10 Mar 2016, 11:17


--------------------
Renault Scenic 2 / 1.9 dci / 101 cp 2001 - IS-08-WTW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 13 Mar 2016, 16:11
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




Poate trebuie aerisit stiu ca are aeresitor ca la fina si merge parca cu acelasi lichid sau poate e problema la cilindrul receptor, scapa presiune pe linga el sau ceva ,verifica nivelul lichidului de frina...poate e scazut.....de ce zic astea , si eu am avut o problema cu coroziunea la una din conductele de frina spate , la o fina mai infipta a facut poc , noua nu am gasit sh abia dupa 3 tentative ... dupa ce am sdchimbat conduca cu aerisirea de rigoare aveam ambreiaju f f tare ... parca calcam frina si nu reuseam decit f greu marsarier , m-am dus la nea mecanicu si mi-a aerisit si la ambreiaj ... si sa relaxat pedala...
In alta oridine de idei am un trancanit la decelerare sau la acelerare mai brusca... de ex o plecare mai rapida de pe loc sau in mers constant daca iau picioru brusc de pe acceleratie trancane ceva drept in centrul masinii si am senzatia ca se misca un pic si schibatoru de viteze ,am tot cautat postari asemanatoare si am ajuns la concluzia ca ar fi bieleta ati cuplu sau ceva de genul
Aveti ideie daca la rx4 este aceiasi ca si la scenicul 1 ph 2 normal 1,9dci sau e una dedicata pt rx4 din ce m-am uitat eu cu baiatu de la piese auto sint mai multe modele si la mai multe preturi .. de la 85 lei febi pina la 215 lei swag treaba e ca difera destul de mult si ca forma constructiva ... eventual stiti sa imi recomandati una care este mai buna
Multumesc


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacus_Malus
post 13 Mar 2016, 17:03
Post #33


OM


Group: Members
Posts: 757
Joined: 24 July 07
From: Brasov / Rasnov




E dedicata ptr. rx4.
Dar simptomele tale ma duc cu gandul la rulmentii de cardan (daca ai cardan).


--------------------
Toyota Prius 2 2006
Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 13 Mar 2016, 18:17
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




Cardanul este dar nu il aud sa huruie e proaspat reconditionat de mine am abia 1000km chiar azi am fost pe ceva coclauri in plimbare si dupe urzici si pe deal chiar a intrat in 4x4 de vro citeva ori pe iarba uda , la drum intins nu sesizez nimic in neregula la 90-100, mai mult nu am reusit sa ii dau ca intram in urmatoarea localitate atit apare bataia respectiva daca merg constant cu 60 in tr 3 si iau picioru brusc de pe acceleratie daca fac manevra la aceiasi viteza dar in tr 4 nu mai apare bataia sau daca ma dau un pic la ea si schimb treptele mai sportiv iar apare bataie fix in mom in care calc ambreiaju sa schimb treapta.... bataia e destul de infundata si de f joasa intensitate nu se aude a fi fier pe fier


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johan
post 14 Mar 2016, 08:00
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 13 November 10
From: München




Salut, aceiasi problema o am si eu si cred ca este bieleta anticuplu.
Am demontat cardanul deoarece apare o vibratie intre 100 si 120km/h.
Dupa ce am mers 1 zi fara cardan am realizat ca se misca schimbatorul brusc in frina de motor . Am cumparat bieleta anticuplu si urmeaza sa o inlocuiesc.

Johann

This post has been edited by johan: 14 Mar 2016, 08:47


--------------------
Renault Koleos 2010, 2.5 16V 4x4
Eu cred în cal. Automobilul este un fenomen temporar !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 14 Mar 2016, 18:47
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




tot hoinarind aiurea pe forum am dat peste acest post
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=160404&st=0
din ce am inteles eu este un fel de self test si permite vizualizarea erorilor stocate precum si natura lor oarecum ...chiar am facut proba si merge ...la erori aveam un j stocat desi de cind e la mine nu am lasat-o niciodata sa aibe sub 3 liniute la motorina, am si pornit masina in modu de test,,,, apare consumu la relanti 0,9l/h cu motoru rece si a scazut la 0,7 dupa 5 minute de functionare , parca era 0,5 l h?
in ce priveste bieleta ,,,o sa dau zilele astea comanda , chiar is curios daca dispare troncaneala

14 Mar 2016, 19:00:
https://www.youtube.com/watch?v=1sYhHxudt-8
si inca o jmecherie buna de stiut


This post has been edited by mitu2002: 14 Mar 2016, 19:00


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 30 Mar 2016, 12:12
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




Saptamina trecuta am facut schimbul de ulei si filtre aer ulei si polen dar am reusit sa demontez si ventilatorul , sas ca pun cit de cit pasii de urmat
pasul 1 se demonteaza partea superioara a bordului sint cite 2 surubele stinga dreapta sum protectia boxelor din fata ,
pasul 2 in lateral jos lipit de stilpul usii ddreapta fata exista un surub de 16 care tine bordul , este mascat de un capac cu cleme, un al doilea surub este sus un bord , se desfac piulitele si se trage de bord cit sa iasa de pe suruburi, scopul acestei operatiuni este de a face loc pentru desfacerea celui deal 3 surubel care tine carcasa ventilatorului si care este bagat mult sub rama de jos a bordului , daca nu se desface bordul e imposibil de ajuns la el fiind mascat si de fire si de buza bordului
3 se demonteaza filtrul de polen care e linga aerotema , are 2 surubele de 5,
4 se desfac 2 suruburi torx care tin protectia de spuma care mascheaza veniliciu
5 se desfac cele 3 surubele de 5 care tin carcasa fixata
6 se treage usurel de vetilator in jos cu miscari stinga dreapta pina gasim pozitia in care iese
7 se desfac cele 2 surubele care fixeaza ventiliciul in carcasa , si se scote motoru propriuzis afara ,
8 eu am folosit sprei de curatat frine din abundenta pt a curata praful si mizeria de pe rotor si stator , am verificat carbunii care mai aveau cam 5-6 mm cursa iar ulterior w40 pentru a unge lagarele,
am aspirat f bine radiatorul din bord(vreau sa zic ca erau inclusiv 3 carabusi acolo si praf mizerie la greu) si am inlocuit si filtrul de polen....
inainte de montare uitinduma in gaura in care vine montat ventiliciu ..se vedea lumina????? am desfacut capacu de la stergatoare stinga cum te uiti din fata la masina si am gasit o gura inaltata pe unde se face admisia de aer ... acu acea gura pare sa aibe cleme si sigur acolo veanea un filtru mai grosier.... care la mine lipseste , am improvizat dintr-un filtru de hota si ceva soricei un fel de filtru care sa nu mai lase frunzele sai alte mizerii mari sa intre in ventilici
9 montat totul la loc si facut proba ... totul e ok si a disparut zgomotul infernal al ventiliciului in treptele mari
Ieri am rezolvat o alta problema si anume incuietoare de la clapeta rezervorului , care era blocata pe deschis
1 se desfac 2 surubele torx care tin plasticul care mascheaza oaladreapta spate 2 sint la vedere si 2 sint ascunse 1 din cele ascunse e jos in plasticul de la preagu porbagajului sa zic asa sub un dop de plastic si unul e vizibil abia dupa ce se demonteza masca boxei , mai e un al 3-lea surub acceibil pe la usa dreapta spate la fel de ascuns
restu plasticului care acopera oala spate e prins in diverse cleme si clemute care se desfac relativ usor prin tragere
2 se decupleza firele de la lumina si boxa pt a putea demonta complet plasticul
desi multi spun ca trebuie dat jos si stopul eu nu am umblat la el , am bagat frumusel mina prin gaura din tabla de linga stop si am ajuns la motoricil-am pescuit afara si l-a decapsat .... bine inteles ca avea praf in el la greu si era cam gripat ,
dupa curatare csi suflate i-am tras o baita cu w 40 si a inceput sa lucre dar cursa era mult prea mare adica avea tendinta pe deschis sa iasa melcul de pe roata dintata si sa se blocheze, la fel si pe inchis cursa era prea mare si melcu ajungea in capat umde se bloca
daca puneam capacul se bloca doar dupa ce il deschideam capacul avind inauntru un limitator(un tumburus de plastic) pt cursa de inchidere.... asadar trebuia sa limitez cunva cursa melcului cu citiva mm inainte de punctu la care survenea blocarea
am luat melcul cu un ac fierbinte am dat o gaurica mica si am pus o bucatica de sirma ca o siguranta care blocheaza cursa inainte cu 1-2 mm de capatul melcului
uns totul cu vaselina sisuplimentar inainte de montare am invelit tot motorasul intr-o punga mai grosuta care sa previna acumularea prafului si blocarea angrenajului....i
la remontare musai cu masina inchisa adica tumburusu iesit altfel e chin pina nimeriti gaurica , din ce am vazut eu tot motoriciul sta prins doar intr-o piulita de plastic care vine montata linga busonul rezervorului acea piulita am inlocuit-o cu una metalica mai lata care sa prinda mai bine pe filetul de plastic
montat tot inapoi si facut proba ...totul merge ca nou si eu am scapt de stresu ca poate umbla oricine la rezervor ... nu de furat dar vrun pumn de zahar e fuficient
desi la partea de demontat ventilator facusem ceva poze m-am luat cu treaba si dupa curatare am uitat sa mai pozez, iar la partea cu inchisu clapetei nu aveam baterie la telefon


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomoiaga
post 2 Jun 2016, 10:42
Post #38


Mr.


Group: Members
Posts: 50
Joined: 16 March 07
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Dacus_Malus @ 1 Sep 2015, 14:41)
Sora-mea si-a vandut RX4-ul pe benzina+gpl cu 1700 euro!!!!!
*


Avea taxa platita?


--------------------
Renault Scenic RX4 DCI 2001 - Cj-xx-TOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iDoctor
post 2 Jun 2016, 12:16
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.062
Joined: 12 October 13




ma si anume incuietoare de la clapeta rezervorului , care era blocata pe deschis
1 se desfac 2 surubele torx care tin plasticul care mascheaza oaladreapta spate 2 sint la vedere si 2 sint ascunse 1 din cele ascunse e jos in plasticul de la preagu porbagajului sa zic asa sub un dop de plastic si unul e vizibil abia dupa ce se demonteza masca boxei , mai e un al 3-lea surub acceibil pe la usa dreapta spate la fel de ascuns
restu plasticului care acopera oala spate e prins in diverse cleme si clemute care se desfac relativ usor prin tragere
2 se decupleza firele de la lumina si boxa pt a putea demonta complet plasticul

ALOOOO..

mai respira si tu , acum imi dau seama de ce nu ai mai avut timp si de scoala wink.gif


--------------------
Renault Megane 2011 / 150 hp - B-02-TYM
Nu mai am rabdare pentru prosti , ca este prea multi . dar multi .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacus_Malus
post 2 Jun 2016, 14:29
Post #40


OM


Group: Members
Posts: 757
Joined: 24 July 07
From: Brasov / Rasnov




@tomoioaga: NU, nu avea taxa platita....de aia a dat-o ieftin.


--------------------
Toyota Prius 2 2006
Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomoiaga
post 2 Jun 2016, 14:50
Post #41


Mr.


Group: Members
Posts: 50
Joined: 16 March 07
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Dacus_Malus @ 2 Jun 2016, 15:29)
@tomoioaga: NU, nu avea taxa platita....de aia a dat-o ieftin.
*


Din ce am vazut taxa e aproape 1000 euro pentru RX4 pe benzina si cam 1500 euro pentru RX4 diesel. Se mai vand la asa scoruri?


--------------------
Renault Scenic RX4 DCI 2001 - Cj-xx-TOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacus_Malus
post 8 Jun 2016, 13:19
Post #42


OM


Group: Members
Posts: 757
Joined: 24 July 07
From: Brasov / Rasnov




Eu am avut RX4 diesel si am platit timbre de mediu = 1500 euro in febr. 2015.
Apoi am vandut masina cu 4000 euro. (in aprilie 2015)
Sora mea a vandut RX4 benzinar cu 1700 euro, fara timbru platit.(in august 2015)
Cumparatorul nu a platit timbrul nici acum, circul in continuare cu numerele sorei mele.
Mai multe nu stiu, si nici nu am mai urmarit "piata" de RX4.

This post has been edited by Dacus_Malus: 8 Jun 2016, 13:22


--------------------
Toyota Prius 2 2006
Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 3 Aug 2016, 13:01
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




problema nasoala ... pe dumu de intoarcere de la mare ...scurtatura de la viziru spre giurgeni am reusit sa iau o gropa serioasa se pare ca am busit caseta de directie curge destul de tare pe la semeringul de pe partea soferului in viraje mecanicu le la servis zicea ca e posibil se fie fisurata caseta deci ireparabila.....intre timp am gasit vro 3 casete din dezmembrari la preturi decente ... 2 de pe 2.0 benzina si una de pe un dci ca al meu .... intrebarea e daca sint compatibile de la un model la altu casetele..... si eventual care ar fi mai bune .... smi sau trw

ps .... sint pe forumul asta din 2007 si stau si ma gindesc cit rahat poti minca sa aduni peste 2000 de posturi in 3 ani..

This post has been edited by mitu2002: 3 Aug 2016, 13:08


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitu2002
post 12 Aug 2016, 20:57
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 30 June 07
From: onesti




rezolvat......400 caseta 200 manopera


--------------------
pescariador amator Megane 2 1.6 -16v 2006 - BC 06 AMX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 04:41
Dacia