SFATURI INTRETINERE CLIO SYMBOL 1.5 DCI
![]() ![]() ![]() |
SFATURI INTRETINERE CLIO SYMBOL 1.5 DCI
Hot_Wheels |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 1 November 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane IV
2018 Renault Megane IV Business
|
|||
sorinrs |
![]()
Post
#2
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
Daca vrei sa mergi mult si bine cu injectoarele, EGR-ul si turbina, tureaz-o spre 3000 de ture MINIM inainte sa dai treapta superioara.
Apoi pentru turbina: niciodata nu da blana sub 2000 de ture si asteapta cam 30 de secunde la ralanti, dupa o forja indelungata inainte sa opresti motorul, in parcare. Pune numai uleiul cu norme A3/B4 sau RN 0700 RN 0710 si schimba-l la 10 mii daca bagi mai mult oras si maxim 15 mii daca bagi mai mult km in afara. Evita motorina de "pe sant" si evita falsa economie mergind cu turatii mici....pe termen lung vei plati de 100 de ori mai mult. Bafta si bine ai venit printre noi. |
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol dci 65 cp
- B-xx-SRS
|
|
Crank |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 10 April 12 ![]() |
Am si eu un Symbol 1.5 dci iar eu iti pot spune ca :
-schimb vitezele intre 2800-3000 rpm -merg constant cu minim 2000 de rpm -motorina ii bag de la OMV in general -cand e frig afara ,pornesc motorul si astept cam 1 minut inainte sa plec cu ea -cand merg un drum lung, la destinatie mai las motorul putin pornit -odata la cateva zile, dupa ce merg putin cu ea si se incalzeste, ii mai dau talpa in mers (viteza a doua si a 3-a) si o urc cam la 5000 de ture (am inteles ca asa se mai curata evacuarea, injectoarele...). This post has been edited by Crank: 9 Apr 2013, 17:33 |
--------------------
Renault
Symbol
2007
|
|
laurentiu1979 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 9 April 13 ![]() |
Salut. Eu am o masina de servici de 85 cp,1.5dci.
Din 2008 pana acum,in aprilie 2013 am facut 307.000 de km. Am schimbat(mi-au cazut) urmatoarele:pompa de servodirectie-3 buc pompa de injectie(la 230.000)-am luat second hand amortizoare fata condensor de aer conditionat-2 buc(s-a desprins un plastic atasat pe grila,in partea stanga,cum te uiti la masina si a "batut"in condensor pana l-a spart). In rest doar consumabile;tin sa atrag atentia: -schimb treptele de viteza la peste 2500rpm -pun motorina numai de la benzinarii cu "nume"(niciodata de la benzinarii fantoma) -schimb uleiul si filtrele la 10.000 km -ATENTIE la filtrul de motorina,neaparat renault(am schimbat cu alte filtre,aftermarket si dupa 80.000 am stricat pompa,lucru pe care mi-l reprosez. -de la 230.000(n-am stiut mai devreme) am inceput sa pun in motorina ulei 2t,dar sintetic,nu mineral(cei pe care-i intereseaza,e deja deschis un subiect pe forum) in concentratie1/200(50 litri-250 ml) E treaba fiecaruia ce puna in masina lui,eu doar regret ca nu am pus acest ulei de la 0 km(motorul se aude altfel,trage mai bine si nu scoate fum aproape deloc-schimb la 3500rpm si se vede foarte putin fum negru) |
--------------------
renault
symbol
2008/1.5 dci 85 cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 05:29 |