Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

S-a aprins senzorul de teava de esapament, se aprindea intermitent

dannypapai
post 3 Jul 2006, 09:16
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 8 March 06




Am fost si eu la mare cu masina din semnatura si am parcat sub niste pomi iar in jur era plin de puful acela alb. Dupa 4 zile, la pornirea motorului s-a aprins senzorul de esapament, a clipit de cateva ori, dupa care s-a stins. Faza nu s-a mai repetat ulterior, deci cred ca a intrat ceva puf din acela in teava de espament. Asa sa fie oare? Trebuie sa ma ingrijorez si sa dau fuga la service, cum evident ca scrie la carte? Intentionez sa plec in excurise prin Europa in aceasta vara si nu as vrea sa am probleme. Orice sfat este binevenit.


--------------------
Renault Fluence 2016, Expression - B 173 PDA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HappyBoy
post 3 Jul 2006, 10:40
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 225
Joined: 23 November 05




Am patit si eu cu un Logan asa ceva....am sunat la Dacia Asistenta si mi au spus sa merg in service sa mi reseteze computerul....In fine in cele din urma s a stins,am fost in service,dar mi s a spus ca e din cauza benzinei proaste.Se mai poate aprinde si daca mergi subturat...chipurile se afuma nu stiu ce sonda lambda,sau cum s o numi....


--------------------
Renault Clio Symbol 2005
Opel Astra 1.4 Twinport - 2009
Mazda 6 2.5L 4 cylinder Engine - 2009
Lexus RX350 3.5-L Dual VVT-i V6 Engine - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 3 Jul 2006, 10:43
Post #3


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Pai si ti-au mai "resetat" computerul sau ceva ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HappyBoy
post 3 Jul 2006, 10:55
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 225
Joined: 23 November 05




Nu,a venit un individ...a tinut mana pe butonul de la kilometraj a pus contactul...acele de la km,turometru...au inceput sa se miste....a mai apasat pe akolo de cateva ori...si a zis ca totul e OK si sa am grija ce benzina bag....


--------------------
Renault Clio Symbol 2005
Opel Astra 1.4 Twinport - 2009
Mazda 6 2.5L 4 cylinder Engine - 2009
Lexus RX350 3.5-L Dual VVT-i V6 Engine - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 4 Jul 2006, 11:49
Post #5


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




si te-a costat ceva ca ti-a apasat ala pe butoane?

edit: cum adica sa ai grija ce benzina bagi? nu ti-a facut recomandari? benzina tot benzina e ..nu poti sa te duci la pompa si sa o testezi inaitne ca sa vezi daca e de calitate..ce bagi cu aia mergi...


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 4 Jul 2006, 13:48
Post #6


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




pai din ce s-a spus, acel individ din service, a facut testul de ace si cam atat...smile.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
HappyBoy
post 4 Jul 2006, 15:00
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 225
Joined: 23 November 05




Testul (nu a costat nimic,e in garantie masina) de ace la Logan chipurile ar fi diferit fata de Reno,in plus cica iti arata exact cati litri de benzina ai in rezervor si presiunea la ulei....in fine eu nu am vazut decat testul la ace...m a vrajit ca e vorba de programul de la Logan,ceva cu 6002 si e mult mai complex decat la Reno....va spun ce mi a zis....Cand l am intrebat ce benzina sa pun...mi a spus ca ce este in comert....dar sa am grija ce pun....deci trageti si voi concluziile....Din cate stiu de la un amic,dupa ce pune de la o anume benzinarie Api (undeva pe Iuliu Maniu)dupa vreo 100km parcusi cica i se aprinde martorul evacuare noxe si merge cu el aprins pana alimenteaza de la alta statie...


--------------------
Renault Clio Symbol 2005
Opel Astra 1.4 Twinport - 2009
Mazda 6 2.5L 4 cylinder Engine - 2009
Lexus RX350 3.5-L Dual VVT-i V6 Engine - 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniitm
post 13 Dec 2007, 20:56
Post #8


Balasa Daniel


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 May 07
From: Rm Valcea




Aceeasi problema o am si eu acum cu masinuta mea.Adica in mers am vrut sa-i dau un sprit pt un demaraj si s-a aprins beculetul de injectie.Mersul masinii nu s-a schimbat.Am fost la Renault in service si mi-au resetat ECU si mi-au zis ca e de la benzina,masinuta nu are nimica si ca e super ok tehnic. Acum am venit de la tara si eu sunt genul care nu prea o omoara cu viteza dar in depasire acelasi lucru s-a intamplat(chec engine aprins). Sa fie de la benzina ? In plus in unele dimineati i-mi pornea greu si atunci cand pornea avea rateuri puternice in timpul functionarii.Acum cand o pornesc pun contactul si astept cam 10 sec dupa care il iau si apoi dupa alte 10 sec il pun si astept sa se stinga becurile de bord si dau cheie.Porneste ok fara probleme.Deci este si asta o varianta de pornire.
Acum ce sa fac sa ma duc iar in service pt resetare si sa dau 70 de lei sau sa fac eu ceva cum a facut si colegul nostru cu butonul de chilometraj ?
Multumesc.


--------------------
Renaul Clio 2 1.2 benzina 2001 - VL-05-LPX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinrs
post 13 Dec 2007, 21:37
Post #9


Kalakitza


Group: Members
Posts: 259
Joined: 24 October 06




Ai EGR-ul infundat. Folosesti o benzina proasta calitativ+mers subturat. Remedii:
1. benzina efix-rompetrol 2 plinuri + mers peste 4500 rpm la drum intins pentru curatarea EGR.(accelerari la podea, schimb in superioara la 5500-6000 rpm, frina de motor la greu, etc. )
2. treci pe benzina petrom 99+ dupa ce martorul s-a stins si nu mai ai probleme.Cu acesta benzina nu vei avea probleme niciodata.


--------------------
Renault Clio 2005 Symbol dci 65 cp - B-xx-SRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 13 Dec 2007, 22:23
Post #10


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




EGR la benzina?? de cand???


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinrs
post 13 Dec 2007, 23:03
Post #11


Kalakitza


Group: Members
Posts: 259
Joined: 24 October 06




QUOTE(sorinrs @ 13 Dec 2007, 22:37)
Ai EGR-ul infundat. Folosesti o benzina proasta calitativ+mers subturat. Remedii:
1. benzina efix-rompetrol 2 plinuri + mers peste 4500 rpm la drum intins pentru curatarea EGR.(accelerari la podea, schimb in superioara la 5500-6000 rpm, frina de motor la greu, etc. )
2. treci pe benzina petrom  99+ dupa ce martorul s-a stins si nu mai ai probleme.Cu acesta benzina nu vei avea probleme niciodata.
*




QUOTE(cj98czh @ 13 Dec 2007, 23:23)
EGR la benzina?? de cand???
*



Pai cam de cind s-a inventat EGR-ul si computerul de bord.


--------------------
Renault Clio 2005 Symbol dci 65 cp - B-xx-SRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 14 Dec 2007, 08:40
Post #12


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Eu cred ca nu, EGR intalnesti la diesel la benzina nu...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 14 Dec 2007, 08:50
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Celebra DACIA avea "economizor de mers in gol fortat" care era o supapa pe un t de plastic la carburator si facea exact acelasi lucru ca egr-ul. Diferenta era la motivul actiunii: Dacia ptr economie(ca nu putea sa taie injectia), dieselul ptr incadrare in noxe.

This post has been edited by verde: 14 Dec 2007, 08:51


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 14 Dec 2007, 08:59
Post #14


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Din pacate cred ca m-am inselat eu, se pare ca exista si la benzinare...

"Exhaust gas recirculation (EGR) is a NOx (nitrogen oxide and nitrogen dioxide) reduction technique used in most gasoline and diesel engines.

EGR works by recirculating a portion of an engine's exhaust gas back to the engine cylinders. Intermixing the incoming air with recirculated exhaust gas dilutes the mix with inert gas, lowering the adiabatic flame temperature and (in diesel engines) reducing the amount of excess oxygen. The exhaust gas also increases the specific heat capacity of the mix lowering the peak combustion temperature. Because NOx formation progresses much faster at high temperatures, EGR serves to limit the generation of NOx. NOx is primarily formed when a mix of nitrogen and oxygen is subjected to high temperatures."

Sursa aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation


This post has been edited by cj98czh: 14 Dec 2007, 08:59


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniitm
post 15 Dec 2007, 08:51
Post #15


Balasa Daniel


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 May 07
From: Rm Valcea




Sa sti ca eu de obicei nu o alerg si mai mult nici frana de motor nu o folosesc prea des,dar daca merg asa turat cu ea nu e riscul sa se dea pe ulei. Ma refer la turatii excesive care nu prea sunt ok.Daca acest beculet sta aprins si asta de cand am inceput sa bag benzina de la Rompetrol(efix) ,cu OMV carrera 95 nu a fost nici o problema ,dar am fost la renault si aia mi-au zis ca nu e bine de la omv sa bag de la rompetrol si acum uite am aceasta problema, afecteaza cumva masina.Ea e super ok acum merge bine si consumul parca e mai mic.
Poate ca EGR-ul sa influenteze si pornirea?adica daca nu fac o procedura cu pus contact luat contact,nu-mi pleaca normal.
Ma pote ajuta cineva care a mai patit asta?
Masina am adus-o din Germania si a fost condusa de o femeie ,iar eu nu o omor prea rau ,chiar "tin la ea smile.gif".
Multumesc.


--------------------
Renaul Clio 2 1.2 benzina 2001 - VL-05-LPX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinrs
post 15 Dec 2007, 12:50
Post #16


Kalakitza


Group: Members
Posts: 259
Joined: 24 October 06




@daniitm
Eu ti-am zis de ce sa mergi mai turat. Eu asa ma patit cu un motor 1.4 16 v care avea exact ce zici si tu. Am incercat resetari si mai multe dar pina nu i-am dat in git cam 300 km si cu benzina efix nu s-a stins becul. De atunci nu mai are nici o buba si motorul trage mult mai bine. Cred ca merita sa incerci si tu. Important e sa ai un drum mai lung de facut (ideal autostrada) si sa-i dai 5000 de rpm.


--------------------
Renault Clio 2005 Symbol dci 65 cp - B-xx-SRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniitm
post 17 Dec 2007, 12:25
Post #17


Balasa Daniel


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 May 07
From: Rm Valcea




Ok incerc si asa
O ultima intrebare
Daca sta aprins " pana gasesc eu un drum mai lung de facut" motorul poate sa pateasa ceva?
Si pt modul de pornire tot de acolo sa fie?
Nu sunt probleme cu ea,dar nu stiu ce sa zic.
Multumesc mult.


--------------------
Renaul Clio 2 1.2 benzina 2001 - VL-05-LPX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 16 Feb 2008, 20:17
Post #18


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




am si eu o intrebare legata de martorul control gaze de esapament

am 3000 km

la mine se aprinde la punerea contactului ... in cateva secunde se sting toti martorii care se aprind mai putin: STOP, baterie, ulei si CONTROL GAZE ESAPAMENT. Aici intervine intrebarea: MARTORUL CONTROL GAZE ESAPAMENT nu ar trebui sa stinga pana la pornire (intre pus contact si detonare)? Cel putin eu asa inteleg din carte.

Mentionez urmatoarele:
- dupa pornire, acest martor se stinge imediat si nu se mai aprinde orice as face (accelerari bruste etc) ... nici nu clipeste macar
- pana incepe motorul sa se incalzeasca (pana intra acul in plaja cu gradatii) schimb pe la 2250-2400, dupa aia pe la 2500-2600 si dupa ce ajunge la temperatura normala de lucru schimb numai dupa 2750, de regula chiar mai sus (un 3000). deci nu cred ca merg subturat din punctul meu de vedere
- in ultima vreme am mers numai in Bucuresti dar nu la orele "critice"
- am alimentat numai cu OMV - Sprint Diesel pana pe la 2500km si atunci am bagat OMV - Alpine Diesel (omu care mi-a prezentat masina m-a sfatuit ca dupa 3-4 plinuri de Sprint sa bag unul de Alpine si apoi sa revin la Sprint samd)
- masina porneste repede, are putere, fuge, relanti normal, nu scote fum
- nu pot sa-mi dau seama daca faza e de la inceput sau de cand e ... am citi azi mai atent cartea si am vazut formularea ambigua
- avand in vedere si perioada de iarna, am folosit frana de motor mai mult decat de obicei ... din ce am auzit, asta nu e motiv de infundare filtre etc ci dimpotriva, ii face bine

Multumesc

17 Feb 2008, 20:05:
poate cineva sa ma linisteasca sau sa ma agite si mai tare ref. la pb. mea de mai sus?

This post has been edited by crisolro: 17 Feb 2008, 19:05


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 17 Feb 2008, 19:15
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




In mod normal nu ar trebui sa-ti faci probleme, daca el se stinge dupa pornire, dar, daca tot ai garantie, dute la service si cere un test CLIP. O eventuala eroare va aparea acolo.
Eventual cere si eroarea si codul aferent, sa cautam sa vedem despre ce este vorba.
Nu stiu cum e la diesel, dar la benzinare, martorul de gaze de esapament se aprinde atunci cand se constata ca lambda 1 (inaintea catalizatorului) emite acelasi voltaj ca si lambda 2 (downstream oxygen sensor), ceea ce ii arata motorului ca ori nu exista, ori nu isi face treaba catalizatorul. Asta se poate intampla la un mers neregulat, cu variatii in amestec, etc.

This post has been edited by Laurentziu83: 17 Feb 2008, 19:16


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 17 Feb 2008, 19:51
Post #20


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




mers neregulat? .... mai exact? ... te referi la frecusul din Bucurestiul asta de doi lei?

cat despre variatii in amestec ... daca te referi la amestecul de carburant, am scris ca tocmai combinasem OMV diesel 4 cu OMV diesel 5

ce e ciudat e ca se stinge imediat (chiar mai repede decat martorul stop, ulei, baterie) la detonare!!!, la pornirea motorului ... adica, daca el e martorul pt gaze sta aprins cand ele nu sunt iar cand masina porneste si da gaze se stinge? ... de asta nici nu prea imi fac griji (in plus nu se aprinde in mers, nu se aprinde nici alti martori gen SERV sau STOP) ... ori e programat sa se stinga asa (dar cartea aia de rahat, plina de erori sau sfaturi si explicatii pt modele mai vechi) ori e o eroare banala de soft, un contact imperfect care-si revine la pornire/vibratii

oricum, intetionez in week-endul viitor un drum lung (vreo 600 km - Bucuresti la Bacau+retur) pe E85 .... motiv suficient sa raman numai cu acelasi tip de carburant in rezervor si eventual sa se realizeze si o curatare a sistemului de evacuare cu ocazia acestui drum unde va vedea turatii mari pe distante/durate mari
... poate lucreaza Dedeman sambata dimineata sa sun de maine-poimaine la o programare? - @hellcat


This post has been edited by crisolro: 17 Feb 2008, 19:55


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 17 Feb 2008, 22:59
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Oricum, pana nu avem un cod al erorii nu putem decat sa ne dam cu parerea.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 18 Feb 2008, 09:56
Post #22


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




am sunat la servicie serus si cica nu e nici o problema daca nu se aprinde cand motorul merge ... sincer, nu a fost fff convingator omul

daca ceilalti dci-isti imi pot spune cand se stinge la ei ....?!



18 Feb 2008, 21:17:
verificat un polo tdi azi .. se stinge la fel becu ala, dupa pornirea motorului
verificat un passat azi ... se stinge becu inainte de detonare

apropo, la nici una din cele 3 masini, nu raman aceleasi becuri aprinse intre contact si detonare ... nici macar intre cele doua facute de acelasi vw!!!!

imi vine sa ma imbat

This post has been edited by crisolro: 18 Feb 2008, 20:17


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeX
post 19 Feb 2008, 07:59
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 21 July 05




Nu mai departe decat ieri mi-au schimbat in service valva EGR pe aceeasi tema de "martor antipoluare". Distractia m-a costat 560 ron inclusiv manopera mad.gif
Ca fapt divers, tot OMV Sprint Diesel folosesc si eu, de la benzinaria de langa Moll Vitan... oare nu cumva?...
Desi merg zilnic in oras, nu consider ca merg subturat, foarte rar ajung in a 4-a...
Masina are cam 33.000Km doar.


--------------------
Nissan Juke 2016 - Tekna 1.6 DIG-T 190CP CVT Xtronic-M7 4WD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmar
post 19 Feb 2008, 09:06
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 9 July 06




OMV Sprint Diesel de la benzinaria de langa Moll nedumerire.gif Vitan??


--------------------
Renault Clio IV 2014 Expression 0,9 Tce
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 19 Feb 2008, 09:38
Post #25


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




@GeX: ce simptome avea a ta?

eu am dat mailuri la doua service-uri si m-au sunat azi unii si m-au linistit ... daca nu se aprinde cand functioneaza motorul atunci e ok ....

totusi, ce simptome avea a ta GeX?

This post has been edited by crisolro: 19 Feb 2008, 15:00


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeX
post 19 Feb 2008, 16:37
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 21 July 05




Dupa ce puneam contactul dadea sa se stinga pret de 1sec apoi ramanea aprins permanent, nu se mai stingea neam. Motorul mergea insa bine merci, nici o modificare ca putere sau turatie. Temeperatura insa avea tendinta sa creasca.


--------------------
Nissan Juke 2016 - Tekna 1.6 DIG-T 190CP CVT Xtronic-M7 4WD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 20 Feb 2008, 14:00
Post #27


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




inteleg ca EGR-ul asta se poate curata periodic ... cam cat de des este recomandat? 10k km? 20k km? .... daca e sa luam in considerare un stil de condus cu schimbat superior peste 2750 rot/min (adica evitat subturarea) dar cu utilizare preponderent in oras

chiar il curata forjele la drum lung?


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 20 Feb 2008, 15:20
Post #28


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.241
Joined: 10 March 06
From: GL




are si benzinaru' EGR...benzinarul duce pana la vreo 5500rpm...eu am 1,4 pe 8v si i-am dat 5000 in a treia vreo 2 km de urla nebun motoru....se desfunda si injectoarele si merge mai bine....NU MERGETI SUBTURAT....aveti impresia ca mergeti economic....e doar o impresie.....

This post has been edited by sobolan: 20 Feb 2008, 15:20


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Psteven
post 2 Jul 2008, 20:22
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 17 February 05




salutare! pentru ca nu am stiut unde sa scriu incerc pe acest topic...astazi pe un traseu scurt de 80km dus intors am remarcat ca pe la 110 km pe ora si vreo 3500 rot/min s-a aprins martorul ala din mijloc care arata ca un butoias sau bujie.pret de cateva secunde s-a aprins si la intoarcere fara a sesiza neregularitati in functionarea motorului.ideea e ca nu stiu daca trebuie sa intru sau nu in panica mai ales ca mai am 1200 de km pana la revizia de 30000 de km.masina e in garantie si oricat am incercat sa o testez la diferite turatii si viteze la intoarcere, martorul nu s-a mai aprins.ce-i de facut?


--------------------
Fluence 1.6 16v Berlina 2016 - BC - 26 MSP/29MSP
E pur si muove!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 2 Jul 2008, 20:41
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




... posibil de la bujii, filtru benzina sau calitate benzina ... dar solicita testare calculator injectie, defectul fiind oricum ramas in memorie calculator ... daca nu ramane permanent aprins si doar foarte rar, atunci faci toate astea la 30000km oricum ...


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 05:11
Dacia