S-a aprins senzorul de teava de esapament, se aprindea intermitent
![]() ![]() ![]() |
S-a aprins senzorul de teava de esapament, se aprindea intermitent
dannypapai |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 8 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Fluence
2016, Expression
- B 173 PDA
|
|||
HappyBoy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 225 Joined: 23 November 05 ![]() |
Am patit si eu cu un Logan asa ceva....am sunat la Dacia Asistenta si mi au spus sa merg in service sa mi reseteze computerul....In fine in cele din urma s a stins,am fost in service,dar mi s a spus ca e din cauza benzinei proaste.Se mai poate aprinde si daca mergi subturat...chipurile se afuma nu stiu ce sonda lambda,sau cum s o numi....
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2005 Opel Astra 1.4 Twinport - 2009
Mazda 6 2.5L 4 cylinder Engine - 2009 Lexus RX350 3.5-L Dual VVT-i V6 Engine - 2010 |
|
cmandrei |
![]()
Post
#3
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Pai si ti-au mai "resetat" computerul sau ceva ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
HappyBoy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 225 Joined: 23 November 05 ![]() |
Nu,a venit un individ...a tinut mana pe butonul de la kilometraj a pus contactul...acele de la km,turometru...au inceput sa se miste....a mai apasat pe akolo de cateva ori...si a zis ca totul e OK si sa am grija ce benzina bag....
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2005 Opel Astra 1.4 Twinport - 2009
Mazda 6 2.5L 4 cylinder Engine - 2009 Lexus RX350 3.5-L Dual VVT-i V6 Engine - 2010 |
|
UXE |
![]()
Post
#5
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
si te-a costat ceva ca ti-a apasat ala pe butoane?
edit: cum adica sa ai grija ce benzina bagi? nu ti-a facut recomandari? benzina tot benzina e ..nu poti sa te duci la pompa si sa o testezi inaitne ca sa vezi daca e de calitate..ce bagi cu aia mergi... |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
semit |
![]()
Post
#6
|
![]() Private Spice Group: Moderatori Posts: 5.972 Joined: 27 September 05 From: Bucuresti ![]() |
pai din ce s-a spus, acel individ din service, a facut testul de ace si cam atat...
![]() |
--------------------
Reno
Megane GT line 1.5dCi
'13 nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
|
|
HappyBoy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 225 Joined: 23 November 05 ![]() |
Testul (nu a costat nimic,e in garantie masina) de ace la Logan chipurile ar fi diferit fata de Reno,in plus cica iti arata exact cati litri de benzina ai in rezervor si presiunea la ulei....in fine eu nu am vazut decat testul la ace...m a vrajit ca e vorba de programul de la Logan,ceva cu 6002 si e mult mai complex decat la Reno....va spun ce mi a zis....Cand l am intrebat ce benzina sa pun...mi a spus ca ce este in comert....dar sa am grija ce pun....deci trageti si voi concluziile....Din cate stiu de la un amic,dupa ce pune de la o anume benzinarie Api (undeva pe Iuliu Maniu)dupa vreo 100km parcusi cica i se aprinde martorul evacuare noxe si merge cu el aprins pana alimenteaza de la alta statie...
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2005 Opel Astra 1.4 Twinport - 2009
Mazda 6 2.5L 4 cylinder Engine - 2009 Lexus RX350 3.5-L Dual VVT-i V6 Engine - 2010 |
|
daniitm |
![]()
Post
#8
|
Balasa Daniel Group: Members Posts: 20 Joined: 17 May 07 From: Rm Valcea ![]() |
Aceeasi problema o am si eu acum cu masinuta mea.Adica in mers am vrut sa-i dau un sprit pt un demaraj si s-a aprins beculetul de injectie.Mersul masinii nu s-a schimbat.Am fost la Renault in service si mi-au resetat ECU si mi-au zis ca e de la benzina,masinuta nu are nimica si ca e super ok tehnic. Acum am venit de la tara si eu sunt genul care nu prea o omoara cu viteza dar in depasire acelasi lucru s-a intamplat(chec engine aprins). Sa fie de la benzina ? In plus in unele dimineati i-mi pornea greu si atunci cand pornea avea rateuri puternice in timpul functionarii.Acum cand o pornesc pun contactul si astept cam 10 sec dupa care il iau si apoi dupa alte 10 sec il pun si astept sa se stinga becurile de bord si dau cheie.Porneste ok fara probleme.Deci este si asta o varianta de pornire.
Acum ce sa fac sa ma duc iar in service pt resetare si sa dau 70 de lei sau sa fac eu ceva cum a facut si colegul nostru cu butonul de chilometraj ? Multumesc. |
--------------------
Renaul Clio 2
1.2 benzina
2001
- VL-05-LPX
|
|
sorinrs |
![]()
Post
#9
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
Ai EGR-ul infundat. Folosesti o benzina proasta calitativ+mers subturat. Remedii:
1. benzina efix-rompetrol 2 plinuri + mers peste 4500 rpm la drum intins pentru curatarea EGR.(accelerari la podea, schimb in superioara la 5500-6000 rpm, frina de motor la greu, etc. ) 2. treci pe benzina petrom 99+ dupa ce martorul s-a stins si nu mai ai probleme.Cu acesta benzina nu vei avea probleme niciodata. |
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol dci 65 cp
- B-xx-SRS
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
EGR la benzina?? de cand???
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
sorinrs |
![]()
Post
#11
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
QUOTE(sorinrs @ 13 Dec 2007, 22:37) Ai EGR-ul infundat. Folosesti o benzina proasta calitativ+mers subturat. Remedii: 1. benzina efix-rompetrol 2 plinuri + mers peste 4500 rpm la drum intins pentru curatarea EGR.(accelerari la podea, schimb in superioara la 5500-6000 rpm, frina de motor la greu, etc. ) 2. treci pe benzina petrom 99+ dupa ce martorul s-a stins si nu mai ai probleme.Cu acesta benzina nu vei avea probleme niciodata. QUOTE(cj98czh @ 13 Dec 2007, 23:23) Pai cam de cind s-a inventat EGR-ul si computerul de bord. |
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol dci 65 cp
- B-xx-SRS
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu cred ca nu, EGR intalnesti la diesel la benzina nu...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
verde |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Celebra DACIA avea "economizor de mers in gol fortat" care era o supapa pe un t de plastic la carburator si facea exact acelasi lucru ca egr-ul. Diferenta era la motivul actiunii: Dacia ptr economie(ca nu putea sa taie injectia), dieselul ptr incadrare in noxe.
This post has been edited by verde: 14 Dec 2007, 08:51 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Din pacate cred ca m-am inselat eu, se pare ca exista si la benzinare...
"Exhaust gas recirculation (EGR) is a NOx (nitrogen oxide and nitrogen dioxide) reduction technique used in most gasoline and diesel engines. EGR works by recirculating a portion of an engine's exhaust gas back to the engine cylinders. Intermixing the incoming air with recirculated exhaust gas dilutes the mix with inert gas, lowering the adiabatic flame temperature and (in diesel engines) reducing the amount of excess oxygen. The exhaust gas also increases the specific heat capacity of the mix lowering the peak combustion temperature. Because NOx formation progresses much faster at high temperatures, EGR serves to limit the generation of NOx. NOx is primarily formed when a mix of nitrogen and oxygen is subjected to high temperatures." Sursa aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation This post has been edited by cj98czh: 14 Dec 2007, 08:59 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
daniitm |
![]()
Post
#15
|
Balasa Daniel Group: Members Posts: 20 Joined: 17 May 07 From: Rm Valcea ![]() |
Sa sti ca eu de obicei nu o alerg si mai mult nici frana de motor nu o folosesc prea des,dar daca merg asa turat cu ea nu e riscul sa se dea pe ulei. Ma refer la turatii excesive care nu prea sunt ok.Daca acest beculet sta aprins si asta de cand am inceput sa bag benzina de la Rompetrol(efix) ,cu OMV carrera 95 nu a fost nici o problema ,dar am fost la renault si aia mi-au zis ca nu e bine de la omv sa bag de la rompetrol si acum uite am aceasta problema, afecteaza cumva masina.Ea e super ok acum merge bine si consumul parca e mai mic.
Poate ca EGR-ul sa influenteze si pornirea?adica daca nu fac o procedura cu pus contact luat contact,nu-mi pleaca normal. Ma pote ajuta cineva care a mai patit asta? Masina am adus-o din Germania si a fost condusa de o femeie ,iar eu nu o omor prea rau ,chiar "tin la ea ![]() Multumesc. |
--------------------
Renaul Clio 2
1.2 benzina
2001
- VL-05-LPX
|
|
sorinrs |
![]()
Post
#16
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
@daniitm
Eu ti-am zis de ce sa mergi mai turat. Eu asa ma patit cu un motor 1.4 16 v care avea exact ce zici si tu. Am incercat resetari si mai multe dar pina nu i-am dat in git cam 300 km si cu benzina efix nu s-a stins becul. De atunci nu mai are nici o buba si motorul trage mult mai bine. Cred ca merita sa incerci si tu. Important e sa ai un drum mai lung de facut (ideal autostrada) si sa-i dai 5000 de rpm. |
--------------------
Renault
Clio
2005 Symbol dci 65 cp
- B-xx-SRS
|
|
daniitm |
![]()
Post
#17
|
Balasa Daniel Group: Members Posts: 20 Joined: 17 May 07 From: Rm Valcea ![]() |
Ok incerc si asa
O ultima intrebare Daca sta aprins " pana gasesc eu un drum mai lung de facut" motorul poate sa pateasa ceva? Si pt modul de pornire tot de acolo sa fie? Nu sunt probleme cu ea,dar nu stiu ce sa zic. Multumesc mult. |
--------------------
Renaul Clio 2
1.2 benzina
2001
- VL-05-LPX
|
|
crisolro |
![]()
Post
#18
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
am si eu o intrebare legata de martorul control gaze de esapament
am 3000 km la mine se aprinde la punerea contactului ... in cateva secunde se sting toti martorii care se aprind mai putin: STOP, baterie, ulei si CONTROL GAZE ESAPAMENT. Aici intervine intrebarea: MARTORUL CONTROL GAZE ESAPAMENT nu ar trebui sa stinga pana la pornire (intre pus contact si detonare)? Cel putin eu asa inteleg din carte. Mentionez urmatoarele: - dupa pornire, acest martor se stinge imediat si nu se mai aprinde orice as face (accelerari bruste etc) ... nici nu clipeste macar - pana incepe motorul sa se incalzeasca (pana intra acul in plaja cu gradatii) schimb pe la 2250-2400, dupa aia pe la 2500-2600 si dupa ce ajunge la temperatura normala de lucru schimb numai dupa 2750, de regula chiar mai sus (un 3000). deci nu cred ca merg subturat din punctul meu de vedere - in ultima vreme am mers numai in Bucuresti dar nu la orele "critice" - am alimentat numai cu OMV - Sprint Diesel pana pe la 2500km si atunci am bagat OMV - Alpine Diesel (omu care mi-a prezentat masina m-a sfatuit ca dupa 3-4 plinuri de Sprint sa bag unul de Alpine si apoi sa revin la Sprint samd) - masina porneste repede, are putere, fuge, relanti normal, nu scote fum - nu pot sa-mi dau seama daca faza e de la inceput sau de cand e ... am citi azi mai atent cartea si am vazut formularea ambigua - avand in vedere si perioada de iarna, am folosit frana de motor mai mult decat de obicei ... din ce am auzit, asta nu e motiv de infundare filtre etc ci dimpotriva, ii face bine Multumesc 17 Feb 2008, 20:05: poate cineva sa ma linisteasca sau sa ma agite si mai tare ref. la pb. mea de mai sus? This post has been edited by crisolro: 17 Feb 2008, 19:05 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
In mod normal nu ar trebui sa-ti faci probleme, daca el se stinge dupa pornire, dar, daca tot ai garantie, dute la service si cere un test CLIP. O eventuala eroare va aparea acolo.
Eventual cere si eroarea si codul aferent, sa cautam sa vedem despre ce este vorba. Nu stiu cum e la diesel, dar la benzinare, martorul de gaze de esapament se aprinde atunci cand se constata ca lambda 1 (inaintea catalizatorului) emite acelasi voltaj ca si lambda 2 (downstream oxygen sensor), ceea ce ii arata motorului ca ori nu exista, ori nu isi face treaba catalizatorul. Asta se poate intampla la un mers neregulat, cu variatii in amestec, etc. This post has been edited by Laurentziu83: 17 Feb 2008, 19:16 |
--------------------
.
.
.
|
|
crisolro |
![]()
Post
#20
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
mers neregulat? .... mai exact? ... te referi la frecusul din Bucurestiul asta de doi lei?
cat despre variatii in amestec ... daca te referi la amestecul de carburant, am scris ca tocmai combinasem OMV diesel 4 cu OMV diesel 5 ce e ciudat e ca se stinge imediat (chiar mai repede decat martorul stop, ulei, baterie) la detonare!!!, la pornirea motorului ... adica, daca el e martorul pt gaze sta aprins cand ele nu sunt iar cand masina porneste si da gaze se stinge? ... de asta nici nu prea imi fac griji (in plus nu se aprinde in mers, nu se aprinde nici alti martori gen SERV sau STOP) ... ori e programat sa se stinga asa (dar cartea aia de rahat, plina de erori sau sfaturi si explicatii pt modele mai vechi) ori e o eroare banala de soft, un contact imperfect care-si revine la pornire/vibratii oricum, intetionez in week-endul viitor un drum lung (vreo 600 km - Bucuresti la Bacau+retur) pe E85 .... motiv suficient sa raman numai cu acelasi tip de carburant in rezervor si eventual sa se realizeze si o curatare a sistemului de evacuare cu ocazia acestui drum unde va vedea turatii mari pe distante/durate mari ... poate lucreaza Dedeman sambata dimineata sa sun de maine-poimaine la o programare? - @hellcat This post has been edited by crisolro: 17 Feb 2008, 19:55 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Oricum, pana nu avem un cod al erorii nu putem decat sa ne dam cu parerea.
|
--------------------
.
.
.
|
|
crisolro |
![]()
Post
#22
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
am sunat la servicie serus si cica nu e nici o problema daca nu se aprinde cand motorul merge ... sincer, nu a fost fff convingator omul
daca ceilalti dci-isti imi pot spune cand se stinge la ei ....?! 18 Feb 2008, 21:17: verificat un polo tdi azi .. se stinge la fel becu ala, dupa pornirea motorului verificat un passat azi ... se stinge becu inainte de detonare apropo, la nici una din cele 3 masini, nu raman aceleasi becuri aprinse intre contact si detonare ... nici macar intre cele doua facute de acelasi vw!!!! imi vine sa ma imbat This post has been edited by crisolro: 18 Feb 2008, 20:17 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
GeX |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 21 July 05 ![]() |
Nu mai departe decat ieri mi-au schimbat in service valva EGR pe aceeasi tema de "martor antipoluare". Distractia m-a costat 560 ron inclusiv manopera
![]() Ca fapt divers, tot OMV Sprint Diesel folosesc si eu, de la benzinaria de langa Moll Vitan... oare nu cumva?... Desi merg zilnic in oras, nu consider ca merg subturat, foarte rar ajung in a 4-a... Masina are cam 33.000Km doar. |
--------------------
Nissan
Juke
2016 - Tekna 1.6 DIG-T 190CP CVT Xtronic-M7 4WD
|
|
ionutmar |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 9 July 06 ![]() |
OMV Sprint Diesel de la benzinaria de langa Moll
![]() |
--------------------
Renault
Clio IV
2014 Expression 0,9 Tce
|
|
crisolro |
![]()
Post
#25
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
@GeX: ce simptome avea a ta?
eu am dat mailuri la doua service-uri si m-au sunat azi unii si m-au linistit ... daca nu se aprinde cand functioneaza motorul atunci e ok .... totusi, ce simptome avea a ta GeX? This post has been edited by crisolro: 19 Feb 2008, 15:00 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
GeX |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 21 July 05 ![]() |
Dupa ce puneam contactul dadea sa se stinga pret de 1sec apoi ramanea aprins permanent, nu se mai stingea neam. Motorul mergea insa bine merci, nici o modificare ca putere sau turatie. Temeperatura insa avea tendinta sa creasca.
|
--------------------
Nissan
Juke
2016 - Tekna 1.6 DIG-T 190CP CVT Xtronic-M7 4WD
|
|
crisolro |
![]()
Post
#27
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
inteleg ca EGR-ul asta se poate curata periodic ... cam cat de des este recomandat? 10k km? 20k km? .... daca e sa luam in considerare un stil de condus cu schimbat superior peste 2750 rot/min (adica evitat subturarea) dar cu utilizare preponderent in oras
chiar il curata forjele la drum lung? |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#28
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.241 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
are si benzinaru' EGR...benzinarul duce pana la vreo 5500rpm...eu am 1,4 pe 8v si i-am dat 5000 in a treia vreo 2 km de urla nebun motoru....se desfunda si injectoarele si merge mai bine....NU MERGETI SUBTURAT....aveti impresia ca mergeti economic....e doar o impresie.....
This post has been edited by sobolan: 20 Feb 2008, 15:20 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Psteven |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 17 February 05 ![]() |
salutare! pentru ca nu am stiut unde sa scriu incerc pe acest topic...astazi pe un traseu scurt de 80km dus intors am remarcat ca pe la 110 km pe ora si vreo 3500 rot/min s-a aprins martorul ala din mijloc care arata ca un butoias sau bujie.pret de cateva secunde s-a aprins si la intoarcere fara a sesiza neregularitati in functionarea motorului.ideea e ca nu stiu daca trebuie sa intru sau nu in panica mai ales ca mai am 1200 de km pana la revizia de 30000 de km.masina e in garantie si oricat am incercat sa o testez la diferite turatii si viteze la intoarcere, martorul nu s-a mai aprins.ce-i de facut?
|
--------------------
Fluence 1.6 16v
Berlina
2016
- BC - 26 MSP/29MSP E pur si muove!
|
|
TRANCA |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
... posibil de la bujii, filtru benzina sau calitate benzina ... dar solicita testare calculator injectie, defectul fiind oricum ramas in memorie calculator ... daca nu ramane permanent aprins si doar foarte rar, atunci faci toate astea la 30000km oricum ...
|
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 05:11 |