Reparatie injectoare kangoo 1.9 D
![]() ![]() ![]() |
Reparatie injectoare kangoo 1.9 D
yceman_yceman |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 26 November 10 ![]() |
|
||
--------------------
renault
kangoo
1998 1.9D
- TX2733XA 4 street racing club constanta
|
|||
gabaza |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 20 November 10 ![]() |
te pot ajuta cu 4 buc. noi
|
--------------------
dacia1307D
double cab
2004
- B 44 BJR
|
|
yceman_yceman |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 26 November 10 ![]() |
|
--------------------
renault
kangoo
1998 1.9D
- TX2733XA 4 street racing club constanta
|
|
DieselDSL |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 10 December 11 ![]() |
Sunt interesat de injectoare de motor 1,9D - f8q632.
|
--------------------
Renault
Kangoo
2000/1,9D
- TM
|
|
Caliente |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 8 July 11 ![]() |
pana la urma injectoarele erau ?
|
--------------------
OPEL
VIVARO
2003,
- IF 06 UJS
|
|
DieselDSL |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 10 December 11 ![]() |
Doar banuiesc, dar nu pot renunta la masina, acum.
Ma gandesc sa caut 2 injectoare pe care sa le verific, sa le pun pe masina, sa le verific pe cele care le dau jos si tot asa. Sa nu imobilizez masina. Nu cred sa fie din alta parte pornirea cu trepidatii. Diferenta intre bujie arsa si injector cu probleme e mare. Injectorul nu cere prea multa turatie ca si bujia, la bujia arsa erau momente cand motorul pornea si se oprea, acum, cand e motorul rece, cateodata, doar se balbaie putin motorul si apoi are relantiu normal. Am gasit la 100ron/bucata, de pe motor identic. This post has been edited by DieselDSL: 22 Dec 2011, 00:04 |
--------------------
Renault
Kangoo
2000/1,9D
- TM
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.351 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Trepidatia aia daca se manifesta doar la rece, poata se fie de la diferenta de compresie intre cilindrii la pornire, ai facut un test de compresie sa vezi cum stai?
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
DieselDSL |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 10 December 11 ![]() |
Nu am facut test, imi ajunge cat am tinut-o in service, am luat-o de cateva zile dupa o saptamana si nu am mai simtit problema, daca apare, acum macar e stabila situatia, adica nu mai e de la bujie, era crunta pornirea la minus grade.
Daca e problema cu compresia, inseamna stationare si acum mai trebuie sa si lucrez. Problema cu bujia rupta m-a cam destabilizat financiar, dar am rezolvat tot ce se putea - chiuloasa la plan, supappe, ghiduri, simeringuri - distributie, simering arbore, ulei, antigel. Acum pot sa ma pregatesc pentru alte probleme cum ar fii compresia. Cand am sa fac testul in functie de ce apare, am sa si repar, ca si pentru injectoare voia sa ma tina in service o zi doar pentru test, nu ma incalzeste sa stiu ca e injector defect, trebuie si reparat. O sa ma duc direct la cei ce repara injectoare, ca si service-ul tot acolo le duce la reparat, sa faca verificari si sa repare si gata, dar putin timp! Ideea cu un injector sau doua de schimb nu mi se pare rea la 100ron/buc. Alta varianta ar fii daca la test iese compresia buna si vreun injector cu defect, imi spune care este si ii dau altul reparat sa mi-l schimbe, altul din cele doua care vreau sa le cumpar si care apoi le duc la verificat si/sau reparat. Castig timp, masina nu sta asa mult. Daca e compresia ......... la 162000km, e cam slab motorul renault, ca nu a fost fortat si birjarit, nu a carat decat ocazional si niciodata la capacitate, deci nu se pune problema peste capacitate. 22 Dec 2011, 22:10: Tin minte sa fac test de compresie si verificare de injectoare. Ce se intampla la compresie cu diferenta dintre cilindrii? Toti cilindrii au aceiasi uzura la controlul vizual si nu e o uzura exagerata sau neuniforma. Dar controlul vizual nu da compresia, stiu. Am sa scriu ce rezolv pe masura ce rezolv. This post has been edited by DieselDSL: 22 Dec 2011, 22:10 |
--------------------
Renault
Kangoo
2000/1,9D
- TM
|
|
Caliente |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 8 July 11 ![]() |
Daca kilometrii sunt reali,parerea mea ca iese din calcul pierderea compresiei,am si eu 1.9 dar merge cu a 2-a la relantiu de n-am treaba,e ceva mai grea si are si 344.000 km. si am schimbat doar 1 injector.
|
--------------------
OPEL
VIVARO
2003,
- IF 06 UJS
|
|
DieselDSL |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 10 December 11 ![]() |
Inclin sa cred sa sunt km reali. Masina a stationat o parte de timp.
In privinta relantiului in orice treapta de viteza merge la relantiu, dar asta este, in mare parte, meritul calculatorului de motor. Si de pe loc pot sa plec fara sa accelerez, doar ridic piciorul de pe ambreiaj. La dacie mergeam la relantiu in treapta a 4a, stiu ce inseamna. Oricum dupa cum arata cilindrii nu e vorba de cine stie ce uzura Renalt-ul stie sa faca motoare, dupa cate motoare fac pentru competitii, nu cred sa fie asa slabi, ca nu e matiz sa faci setul la 60.000, cand eu schimb distributia! Mai degraba e de la motorina. |
--------------------
Renault
Kangoo
2000/1,9D
- TM
|
|
Caliente |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 8 July 11 ![]() |
Eu am mers din 2 ani si ceva pe motorina din camion, totul ok pana a inceput sa porneasca greu, si intr-un final deloc,injectoru scapa mult pe retur. Motorina proasta desi era Euro5, dar era de la Lukoil, si am auzit ca lukoil au cea mai proasta motorina. Baga si tu motorina din alta parte, incerci toate variantele. 1.9 sunt motoare reusite,nu am intalnit pe nimeni inclusiv pe internet , sa se planga de pierderea compresiei la un 1.9 renault.
|
--------------------
OPEL
VIVARO
2003,
- IF 06 UJS
|
|
DieselDSL |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 10 December 11 ![]() |
De mai bine de un an alimentez de la OMV, poate trebuie sa mai schimb.
De Lukoil ma feresc ca au patit si altii cu pompa si injectoare, care ziceau ca numai de la ei alimentau, e uscata motorina la ei, mai bine ma pazesc. Motorina ca la noi nu au toti! |
--------------------
Renault
Kangoo
2000/1,9D
- TM
|
|
baciudibaciu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 31 May 09 From: Bucuresti ![]() |
De ce schimbati injectorul/injectoarele cand se pot schimba doar duzele ?
|
--------------------
Renault Kangoo 15dci
ARO 10-4
2003
- b55fux
|
|
DieselDSL |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 10 December 11 ![]() |
Doresc sa achizitionez injector/e.
Cand vine momentul de reparatie o sa schimb sau o sa-mi schimbe diuzele, nu tot injectorul, dar diuzele trebuie puse in ceva, acel ceva e injectorul sau portinjectorul. In caz ca am dubii la vreunul din ele, sa am cu ce sa inlocuiesc, adica e chiar bine sa am un injector, doua de rezerva macar , avand in vedere calitatea motorinei, nu stii cand se strica. Drept e ca nu se strica toata ziua. Inlocuiesc cu unul sau doua verificate, apoi repar pe cel/e date jos. Trebuie sa se simta diferenta, altfel injectoarele nu au nimic. Apropo unde gasesc cheie pentru injectoare, cum arata asa o cheie? M-am "chinuit" cu inelara cotita de 27, a fost loc, dar unde nu am loc..... . Ar trebui sa existe si o cheie mai (tubulara).............. de pus pe crichet. This post has been edited by DieselDSL: 2 Jan 2012, 18:41 |
--------------------
Renault
Kangoo
2000/1,9D
- TM
|
|
arazvan2002 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 14 June 06 From: Bucuresti ![]() |
La un Bosch car service trebuie sa aiba pe stock duze. intr-o ora ar trebui sa iti faca injectoarele ca nu e mare branza. Deci nu-ti trebuie altele, doar dute sa le verifici, cu masina cu tot. La Buc sigur rezolvi...dar mai e drumul. Eu am rezolvat la megane pompa si injectoare. In motorina se poate pune ulei de 2T pentru ca motorina e uscata, nu unge piesele implicate in injectie. De aici si pompe si injectoare distruse. Al doilea factor...apa in motorina + stat degeaba+aer pe instalatie=pompa si injectoare blocate.
This post has been edited by arazvan2002: 4 Jan 2012, 01:19 |
--------------------
RENAULT
MEGANE
2000 RXE 1.9dTI 1.9dTI 120CP 245Nm Upsolute cip tuning
Audi A4 B5 1.9 TDI quattro |
|
DieselDSL |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 30 Joined: 10 December 11 ![]() |
Inteleg. Cat costa verificarea asta de o ora? Ma gandesc ca reparatia e alta problema si de bani si de timp. Demonteaza si monteaza ei pe loc? Foarte util de stiut, am sa merg in Timisoara, am fost in urma cu 2 ani la o diagnoza si aveau cu ce sa lucreze, atunci injectoarele erau bune, dar au service bosch pentru injectoare si pompe. Multumesc.
|
--------------------
Renault
Kangoo
2000/1,9D
- TM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th May 2025 - 18:43 |