Renault zoe 2014 nu se incarca sub 16A, Probleme incarcare sub 16A
![]() ![]() ![]() |
Renault zoe 2014 nu se incarca sub 16A, Probleme incarcare sub 16A
Pigey93 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 9 December 24 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Zoe
2014
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.174 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cei 45m sint cu traseu de 220v sau tensiunea scoasa de incarcator? ce tensiune ai pe priza cund bagi incarcatorul? , curentul real (masurat) cit este?
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
GeT |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 15 August 06 ![]() |
Salutare.
Problema poate avea legătură cu starea bateriei de 12V, multe din comportamentele anormale ale mașinii au legătură cu asta. De când a venit frigul, bateria de 12V performează mai slab, iar la o valoare a tensiunii de 12V mai scăzută se întâmplă ca diversele ECU-uri din Zoe să dea erori, rezultând inclusiv în oprirea încărcării ca măsură de siguranță dacă LBC/LBC2 nu pot funcționa normal. Poți monitoriza nivelul tensiunii bateriei de 12V cu CanZE, tot astfel poți verifica dacă ai erori raportate de ECU-uri - mai ales în LBC sau LBC2. Manevra asta empirică rezolvă multe comportamente anormale : asigură-te că vateria de 12V este încărcată, de exemplu după ce ai mers. Deconectează borna minus a baterieide 12V, mai durează câteva minute până se oprește convertorul DC-DC și mașina "moare" de tot. Mai stai un minut-două și reconectează bateria de 12V. Acum că mă gândesc, nu am verificat dacă pe încărcare monfazată sub 16A convertorul DC-DC pornește ca să încarce bateria de 12V, dar tot cu CanZE se poate verifica - tensiunea pe circuitul de 12V creste brusc la 14,5V când convertorul DC-DC este activ, scade la 13,5 V imediat după ce se oprește și bateria este 100% încărcată, iar dacă bateria de 12V și-a pierdut din capacitate scade în câteva ore sub 12,3V și mai jos - cu mașina oprită. |
--------------------
Renault
Zoe ZE50
2020 Clio III 1.5 dci - erat
|
|
Pigey93 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 9 December 24 ![]() |
Super mersi mult . M-am gandit si am luat in calcul si problema cu bateria de 12v , citeam undeva asta. Mersi mult . Presupun ca nu comteaza cati metrii si ce tensiune este , atata timp cat a mers , si nu mai merge , mai ramane problema bateriei . Multumesc tuturor
.topicul se poate închide |
--------------------
Renault
Zoe
2014
|
|
GeT |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 15 August 06 ![]() |
O altă explicație, și cred că asta este cea corectă, ține tot de temperatura redusă, dar fără legătură cu bateria de 12v. Presupunând că bateria de 12V este în regulă.
La începerea unei sesiuni de încărcare la o temperatură redusă Zoe poate decide că vrea să pornească precondiționarea bateriei. Și cum compresorul AC poate consuma 1 kW (am văzut chiar 1,5 kW), cu stația setată la 10A monofazat, asta înseamnă 2,2 kW, mai rămân 1,2 kW care merg în baterie, echivalentul unei încărcări la 5,5 A monofazat, sub limita de minim 8A acceptată de BCB, încărcarea se oprește. Un exemplu de azi: Dimineață erau -6 grade C, aveam 65% SoC, ceva drumuri de făcut azi, am zis să încarc până la 75%. Cum am cuplat Zoe la stație a pornit ventilația bateriei, se aude de undeva din dreptul punții spate. Capturile de ecran de mai jos sunt din HomeAssistant. Incarc la 16 A trifazat, adică stația livrează 11kW. Se vede cum, intre cele trei capturi, pe parcursul a 30', temperatura bateriei crește de la -2,8 grade la -0,375 grade, puterea de încărcare crește de la 8,56 kW la 9,95 kW. În mod normal. la temperaturi decente, toți cei 11 kW livrați de stație se duc în baterie. Un exemplu de stație monofazată care are integrare HomeAssistant este : https://lektri.co/ro/solutii-incarcare/stat...trica-lektrico/ Sunt și altele. Eu am un Trydan V2C trifazat, merge până la 22kW. Ca să controlez procentul până la care încarc folosesc un mare script în HA care oprește stația după ce a livrat kilowații necesari. Știu de la ce procent SoC pornesc, vreau să încarc până la 75%, diferența 75% - SoC start / 2 (bateria are 50kWh) dă rapid numărul de kWh necesari. Attached thumbnail(s) Captura__774__de_ecran_din_2025_02_11_la_08.08.38.png ( Size: 31.15k ) Number of downloads: 26 Captura__774__de_ecran_din_2025_02_11_la_08.12.50.png ( Size: 30.4k ) Number of downloads: 27 Captura__774__de_ecran_din_2025_02_11_la_08.19.19.png ( Size: 31.58k ) Number of downloads: 26 |
--------------------
Renault
Zoe ZE50
2020 Clio III 1.5 dci - erat
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#6
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
are logica explicatia.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 19:42 |