Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault twing nu porneste

vlad.vtr27
post 8 Jun 2015, 21:50
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 8 June 15




Buna seara,
In primul rand va rog sa ma scuzati daca mai exista un topic de genul si eu nu l-am gasit.
De curand am luat carnetul , si dupa cum bine stiti , trebuia sa-mi spal "buburuza" sa o pregatesc de drumuri ..
Doar ca o problema .. de mult mi s-a defectat indicatorul de benzina .. acea chestiuta de plastic s-a spart intr-un colt si cand se uda se lasa in jos, adica benzina e pe rosu tot timpul ... cand am scos-o din garaj , nu mi-a facut probleme ( dupa o perioada lunga de timp in care am pornit-o foarte rar , chiar 1 an si ceva de cand am pornit-o doar asa in fuga , maxim 5 km umblat ( ilegal ) si din nou garaj ) . Doar ca .. dupa ce am spalat-o .. a inceput sa faca figuri.
Cand porneam motorul , pornea si dupa 2 secunde se oprea ..
Dadeam iar la cheie , pornea, si iar se oprea ..
Mi-am dat seama ca am ramas fara benzina. Asa ca m-am gandit sa o alimentez ( dupa 2 zile in care a stat pe "uscat" ) .
M-a chinuit intens , i-am pus 6 litri de benzina si totusi nu pornea ..
Am crezut ca sunt bujiile uzate , asa ca le-am scos , curatat , si totusi nu pornea ..
Pana sa-mi dau seama ca nu ajune benzina in motor .. pompa a ramas fara benzina , a prins aer si imi baga aer in loc de benzina .
Am scos furtumul din motor , acea mufa cu 2 garnituri pe ea .. am pus contactul de 2-3-4 ori ( astfel incat pompa sa porneasca acele 2-3 secunde la fiecare contact ) pana cand a ajuns benzina in varf .. mufa la loc, pornit cu brio.
Am mai mers 1 km si am pus-o in garaj .
Dupa 2 zile ( azi e a2a zi ) cand sa-i dau cheie , a pornit , dar mi s-a oprit imediat .. am curatat bujiile din nou si nu a vrut sa mai porneasca .. adica porneste dar greu tare si se opreste dupa 5 secunde maxim

Ceva idei ?
Tot ce se poate , cei care au mai patit-o .. repet, este o masina buna, nu are decat 100k km facuti ..si distributia schimbata deja ..
Multumesc anticipat !

This post has been edited by vlad.vtr27: 8 Jun 2015, 21:54


--------------------
renault twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Jun 2015, 08:20
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




E evident ca pompa nu mai baga, ori s-a ars, de la mersul pe uscat, ori daca ai noroc doar s-a dezamorsat, si trebuie amorsata manual.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vlad.vtr27
post 12 Jun 2015, 08:22
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 8 June 15




@argon.
Pompa nu e era arsa. Atunci cand se pune contactul se aude cum baga benzina .
Iar legat de amorsat .. Manual .. Nu prea stiu cum ai putea face . Eu unul am scos mufa conductei cu benzina de la motor .. Si am pus contactul de vreo 2-3 ori cu mufa scoasa , pana benzina a ajuns in vârful conductei.

Problema s-a rezolvat .
Dupa ce am montat pompa de benzina la loc , conducta pe care benzina pleacă la motor nu a fost fixata bine , astfel cand am pus contactul si a facut presiune pompa .. Acea conducta a sărit .
Pe viitor pentru cei care mai intampina problema , usor la desfacerea conductelor , acele cleme sunt din plastic foarte slab calitativ si , dupa remontare trageti de conducte ca sa fiti siguri ca sunt fixe .
O zi buna !

This post has been edited by vlad.vtr27: 12 Jun 2015, 08:27


--------------------
renault twingo 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd June 2024 - 22:56
Dacia