Renault Scenic 2 1.9 problema racire ?
![]() ![]() ![]() |
Renault Scenic 2 1.9 problema racire ?
mishu_g |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 16 July 15 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Scenic 2
2003
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Stii ca temperatura antigelului este de 90 grade ... deci este cam normal sa fie cam tot cald pe acolo ... nu mai vb. dn partea din spate unde este tirbo si ecavuarea ...
In functionare indelungata si eventual si putina forza ... poti vedea evacuarea chiar si putin incandescenta ... Daca temperatura antigelului aratata de ceasul din bord etse in parametri... nu iti bate capul si n mai deschide topic nou pentru orice problema ai sau ti se pare ca ai. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
mars |
![]()
Post
#3
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.305 Joined: 22 January 04 ![]() |
Discurile de frana erau incinse? Anvelopele erau calde si ele? Mie imi suna a simptome de masina care a mers 50 km...
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
Magic4Ce |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 23 March 09 From: Constanta ![]() |
Ok. Afara 21C si mie imi urca apa pana la 5 liniute in 4km... E normal? Mai mult nu a crescut niciodata dar vara e aproape...
|
--------------------
Renault
Scenic 2
2004
- CT-11-SXB
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Da.
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
Magic4Ce |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 23 March 09 From: Constanta ![]() |
Multumesc.
|
--------------------
Renault
Scenic 2
2004
- CT-11-SXB
|
|
Răduță |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 16 June 17 ![]() |
Salut, motorașul meu 1.9 dci 120hp nu prea vrea sa își facă răcirea...motorul nu fierbe în bord urca la 5 liniuțe dar radiatorul e rece și îmi arunca apa din vas, face presiune în instalație și căldură în habitaclu doar dacă merg sportiv și se aude apa cum intra în radiatorul de climatizare adică aer ca la el acasă. Ce poate fi? Țin spre garnitura de chiulasa dar vreau sa aud și alte păreri...am citit prin forum ca poate baga ulei pe la capacul termostatuli ( nu am ulei în apa) pate sa bage și aer? Nu am nici o idee cert e ca lichidul de răcire nu își face traseul corect
This post has been edited by Răduță: 16 Jun 2017, 19:14 |
--------------------
Renault
Grand scenic
2005
|
|
dethave |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Salut!
Termostatul in ce stare e? De regula ramane blocat pe deschis,da' mai stii ce i se pune... Aer nu poate baga in instalatie,doar presiune,din cilindri. Ar trebui facut un test de gaze in lichidul de racire,dupa ce stabilesti ce e cu termostatul. P.S. Zgomotul ce-l auzi (fasaitul,banuiesc...) nu cumva survine ca urmare a faptului ca pornesti aerul conditionat (climatizarea,climatronic etc....)? Daca da,denota lipsa freon in instalatie,caloriferul de caldura fiind separat de cel de aer conditionat. This post has been edited by dethave: 16 Jun 2017, 20:32 |
--------------------
renault
espace
the race,2002
- vl-19-ran Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
QUOTE(Răduță @ 16 Jun 2017, 19:10) Salut, motorașul meu 1.9 dci 120hp nu prea vrea sa își facă răcirea...motorul nu fierbe în bord urca la 5 liniuțe dar radiatorul e rece și îmi arunca apa din vas, face presiune în instalație și căldură în habitaclu doar dacă merg sportiv și se aude apa cum intra în radiatorul de climatizare adică aer ca la el acasă. Ce poate fi? Țin spre garnitura de chiulasa dar vreau sa aud și alte păreri...am citit prin forum ca poate baga ulei pe la capacul termostatuli ( nu am ulei în apa) pate sa bage și aer? Nu am nici o idee cert e ca lichidul de răcire nu își face traseul corect Rezolvarea este simpla , , scoti termostatul ( si asa vara inutil la 35 grade afara ) sau il blochezi pe deschis , si apoi aerisesti instalatia. Dupa toate astea , TEST TEST . Si daca nu mai iti apar probleme , atunci termostatul este de vina ( il inlocuiesti cu unul nou OEM, nu vechituri de la dezmembrari ) . Daca nu , cauta sa nu ai radiatorul motorului infundat / blocat ( se scoate se spala/verfica )( la fel se schimba cu unul nou daca vrei sa nu ai alte probleme in scurt timp ) Abia in final treci sa verifici pompa de apa ( strangi cu mana un furtun de la radiator si turezi motorul=trebuie sa simti presiunea creata de pompa de apa ) si in ultimul final ( destui bani de cheltuit adica ) garnitura de chiuloasa ( prin schimbare cu una noua ) . Daca nu faci investigatia pas cu pas cheltui inutil bani/nervi/timp. This post has been edited by stefandinescu70: 17 Jun 2017, 04:30 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
busu 12 |
![]()
Post
#10
|
![]() Member Group: Members Posts: 567 Joined: 22 October 14 ![]() |
CODURILE ANTIGEL si normele pt constructori auto autoturisme.
http://www.glysantin.de/fileadmin/Files/Do...rovals_A4_e.pdf Glynsantin se amesteca cu apa distilata, in proportie de 1:1. Antigelul se schimba obligatoriu la maxim 5 ANI si trebuie sa aiba densitatea de inghet de minim -35grd celsius 365 zile pe an deoarece el antigelul la densitatea asta are rol antinghet pana la -35grade C , ,antifierbere la peste 120grd C si anticoroziune .Antigelul la nivel de service profesionist se masoara numai cu refractometrul, la nivel de hobby merge si cu un densimetru de calitate. Cel mai bun antigel din lume este EVANS.....PT CA NU CONTINE APA. Se gaseste la racingnick. Ca o paranteza conexa subiectului verificarea profesionala daca nu sant probleme cu garnitura de chiulasa se face cu TESTER GARNITURA CHIULASA ce detecteaza CO2 in gazele emanate din vasul de expansiune , si se face cu marker separat pt diesel separat pt benzina) http://www.sculemag.ro/tester-garnitura-de...oasa-klgqs30185 https://www.youtube.com/watch?feature=playe...ed&v=gZnc4jEuKg |
--------------------
Renault
dacia
1
|
|
Răduță |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 16 June 17 ![]() |
Sunetul la motor e ok nu scoate sunete ciudate dar nu aveam apa în vas completez, și când turez o arunca... Mașina nu o cunosc foarte bine nu o am de mult timp, radiatorul nu e înfundat lam dat jos, nu are lovituri arata bine, încă e demontata și vroiam păreri ce pot verifica în continuare fără a umbla efectiv în motor. luni o sa dau jos termostatul și o sa îl verific..dacă e dus clar nou e o pisa care nu trebuie să vină din dezmembrări
... Dacă ajung la garnitura de chiulasa as face și setul motor, tot îl dau jos, idee cat ar duce o intervenție de genul? ... Anomalia cu presiune în sistemul de răcire am mai întâlnit și la un c4 dar acolo era decent pt ca fără capacul la vas nu făcea nimic...din cate am auzit motorul ar avea garnitura de tabla sau ceva de genul și nu ar pica asa ușor, Nu știu, primul meu diesel sper sa găsesc buba mulțumesc de sfaturi |
--------------------
Renault
Grand scenic
2005
|
|
busu 12 |
![]()
Post
#12
|
![]() Member Group: Members Posts: 567 Joined: 22 October 14 ![]() |
QUOTE(Răduță @ 17 Jun 2017, 13:33) nu aveam apa în vas completez, și când turez o arunca... la tine e problema ca s-a ars garnitura de chiulasa intre 2 cilindrii sau intre cilindru si vreun canal de racire |
--------------------
Renault
dacia
1
|
|
Răduță |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 16 June 17 ![]() |
Deci mai mult ca sigur garnitura de chiulasa?
|
--------------------
Renault
Grand scenic
2005
|
|
miciceii |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 15 June 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut!
Verifica intai cand se incalzeste motorul la temperatura normala(5 liniute la mine)daca ajunge apa in radiator,pune mana pe el si pe futunul care vine de la termostat si vezi daca sau incalzit,daca sunt reci de vina este termostatul,daca sunt calde ai probleme la garnitura de la chiulasa. |
--------------------
Renault
Scenic
2005
- B XX XXX Renault Scenic II Ph.1 - 2.O 16V Privilege
benzina/GPL BRC Sequent 24.11-toroidala 56L |
|
Răduță |
![]() ![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 16 June 17 ![]() |
O sa verific, momentan e ușor demontata am recondiționat alternatorul, cum am detalii noi revin
|
--------------------
Renault
Grand scenic
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 05:12 |