Renault Clio Sport
![]() ![]() ![]() |
Renault Clio Sport
Oneoneeleven |
![]()
Post
#211
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 8 July 07 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio RS 172
- B 90 UBI
2003 2.0 16v
|
|||
ciobi |
![]()
Post
#212
|
![]() BMF Group: Members Posts: 254 Joined: 20 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Incep acum cu obsesiile si cu paranoia,,,,poate. Motorul la relanti nu se aude ca ala de pe Megane...are mici trepidatii...are un urcus si coboros in sunet. Uleiul de la servo e cam putin...dar indicatorul de la bord nu e aprins...sa completez?Volanul se misca mult ...mult mai greu decat la Megane...cred ca e normal pentru un feedback mai bun...dar nu pierd nimic daca intreb. Acceleratia are un mic delay...mic..dar este. Cand apas pe acceleratie masina nu reactioneaza instant...in sensul asta. Stie cineva unde pot face un test cu computerul? Nu imi ziceti de dealeri caci acolo dureaza 2-3 saptamani programarea. Sfaturi?
This post has been edited by ciobi: 3 Aug 2007, 09:23 |
--------------------
Renault
Megane Estate Lux Privilege 1.6 16V B-XX-BMF
2007
|
|
mully |
![]()
Post
#213
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 26 July 05 ![]() |
baga poze ... sa il stapanesti sanatos si fericit
![]() P.S. Am vazut eu un Clio RS 197 cu o gagica la volan ![]() |
--------------------
Renault
Megane Coupe
2.0 16v 108Kw Megane II.2 RS, 2.0T 225cp, 2007
|
|
Oneoneeleven |
![]()
Post
#214
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 8 July 07 ![]() |
@ciobi
Deci pe rand... - trepidatiile la relanti = normal, e si la mine; mie mi se pare excelenta senzatia.. parca respira masina sub tine ![]() - motor zgomots = FOARTE normal si misto ![]() - uleiul la servo = du-te la un service si vezi care-i treaba (oricum in materie de uleiuri.. mananca mai mult decat un megane ![]() - directia este excelenta si da, este foarte normal sa fie greoaie pe loc si sa opuna rezistenta in viraje.. nu e genul de masina la care sa tii volanul cu un deget si cealalta mana pe geam ![]() - delayul de la accelearatie eu il simt doar la relanti cand turez motorul.. in mers nu mi s-a parut nimic 'intarziat' E un ateleier pe Bucurestii Noi (daca esti din Buc) prin spate pe la teatrul Masca care are diagnoza Renault. Te costa 1mil sa-ti faca diagnoza. |
--------------------
Renault
Clio RS 172
- B 90 UBI
2003 2.0 16v
|
|
ciobi |
![]()
Post
#215
|
![]() BMF Group: Members Posts: 254 Joined: 20 December 05 From: Bucuresti ![]() |
@Oneoneeleven: Da, sunt din Bucuresti. Stii cumva numele sau adresa mai exacta...stiu destul de bine zona aia...Dabia astept sa plec de la munca sa conduc iar...parca am luat ieri carnetu...LOL. Am facut si un cd....sa vad si cum se aude muzica...poate...nu stiu..mai vedem daca ma conving sa nu mai aud motorul...desi nu cred.Multam frumos.
|
--------------------
Renault
Megane Estate Lux Privilege 1.6 16V B-XX-BMF
2007
|
|
Oneoneeleven |
![]()
Post
#216
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 8 July 07 ![]() |
Sorry, nu.. n-am fost niciodata acolo. Tipul de la care am luat masina se ducea acolo.. o sa caut numarul lui sau ceva... si te anunt daca gasesc .
|
--------------------
Renault
Clio RS 172
- B 90 UBI
2003 2.0 16v
|
|
ciobi |
![]()
Post
#217
|
![]() BMF Group: Members Posts: 254 Joined: 20 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Dupa aprox 1 sapt sunt bucuros ca l-am luat. Merge minunat, pacat ca drumurile sunt asa de proaste. Totusi am cateva intrebari/nemaluriri. Dupa ce merg mai tare si opresc masina de sub masina (cred ca e evacuarea) se aud niste zgomote...nu stiu cum sa le descriu...ca si cum ar sari griblura pe sub ea..cam asa se aude. Deasemenea dupa ce merg tare cu ea...are la relanti...sa zic asa...mici rateuri....se aude cate un pocnet mic pe teava de esapament. Nu duduie rau...dar se aude ceva acolo. AM vazut in caietul de intretinere ca bujiile se schimba la 60 de mii. Ar cam trebuie sa fac revizia si ma gandesc sa le schimb si pe ele. Cum se schimba? Cat de greu e sa le schimb? Pot face asta singur sau trebuie sa ma prezint la service specializat? Am inteles ca tre sa dau mare parte din motor jos? Imi e greu sa cred tinand cont ca sunt consumabile si deci nu ar trebui sa se ajunga asa greu la dansele.Sfaturi?
|
--------------------
Renault
Megane Estate Lux Privilege 1.6 16V B-XX-BMF
2007
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#218
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Se raceste galerie de evacuare si suna
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
ciobi |
![]()
Post
#219
|
![]() BMF Group: Members Posts: 254 Joined: 20 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Trebuie sa mai completez lichidul de racire, ulei servo...stie careva ce trebuie sa iau?
|
--------------------
Renault
Megane Estate Lux Privilege 1.6 16V B-XX-BMF
2007
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#220
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Racire Gacelf ... lichid servo de la magazin
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
ciobi |
![]()
Post
#221
|
![]() BMF Group: Members Posts: 254 Joined: 20 December 05 From: Bucuresti ![]() |
La voi in talon ce cauciucuri sunt trecute? Ma gandesc sa iau de 16...si jante si cauciucri bineinteles si cum deocamdata nu am acces la cartea masinii (din diverse motive) nu stiu daca sunt trecute si dimensiunile pe 16.
|
--------------------
Renault
Megane Estate Lux Privilege 1.6 16V B-XX-BMF
2007
|
|
hellcat |
![]()
Post
#222
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Din 2004 Clio-ul RS a "primit" jante pe 7x16 cu pneuri 205/45.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
ciobi |
![]()
Post
#223
|
![]() BMF Group: Members Posts: 254 Joined: 20 December 05 From: Bucuresti ![]() |
In talonul meu (masina este din 2003) am doar 195/50/15 si parca imi aduc aminte ca in cartea masinii scria ceva si de 16.
Si inca ceva: mai oameni buni ajutati-ma ca nu stiu care ce si cum....vreau sa fac o diagnoza, imi trebuie lichid de racire si de servo, si toate filtrele mai putin cel de aer, pe care il curat cu solutiile lui. De unde sa iau mai ieftin...si cel mai important...ce imi trebuie? Nu stiu ce sa iau...care sunt codurile...denumirile..etc.etc.Deasemenea nu stiu ce ulei sa pun...sa raman pe Elf cum a avut pana acum...sau sa schimb?? This post has been edited by ciobi: 14 Aug 2007, 07:12 |
--------------------
Renault
Megane Estate Lux Privilege 1.6 16V B-XX-BMF
2007
|
|
ciobi |
![]()
Post
#224
|
![]() BMF Group: Members Posts: 254 Joined: 20 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Vad ca acest topic pentru Clio Sport nu e prea populat...cu toate astea ma simt dator sa scriu.LOL
Vineri am mers pana la Pitesti si cu vreo 20 de km inainte de Pitesti ma atentioneaza un sofer ca imi atarna ceva sub masina. Opresc si constat niste bucati destul de mari de burete si o folie neagra ce atarnau in voie pe sub masina in dreptul scutului de la motor. Am facut rost de nr de tel de la service Pitesti, am sunat, am fost acolo, au urcat-o pe rampa si cica ar fi o protectie de pe respectivul scut. Acum nu stiu cat a mai ramas din protectia aia...oare sa schimb scutul sau nu? Cei de la service Amat au fost draguti si destul de ieftini zic io...au constatat ce se intampla..au taiat ce atarna pe sub masina, au facut o constatare generala a masinii si un test computer (astea la cererea mea), o proba de drum caci ma plangeam ca bate ceva pe dreapta (cred ca dabia asteptau proba de drum ![]() |
--------------------
Renault
Megane Estate Lux Privilege 1.6 16V B-XX-BMF
2007
|
|
riptor |
![]()
Post
#225
|
Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 30 August 06 ![]() |
QUOTE(Lexas @ 28 Jul 2007, 16:12) rs frumoasa jucarie merita banul ..doar ca sunt mari diferente intre modele la clio 2 sunt 2 variante...prima varianta cu jante de 15 normale si spoiler rs si vers 2 de la clio 2 care vine cu sasiu sport ( arcuri mai bune/amortizoare ..bla bla bla..) bara spate cu 2 tevi pe spate + jante pe 16 gri frumoase rau..acest face lift...facut gratis..masina venea la aceeasi bani;)... ce mi-as lua..clio 3 rs..speram cat de repede...sa ma decid.. clio 2 rs vers 2 ....in germania = maxim 8000 euri + taxa ...iesi bine afara;) face banul ..si purtata in germania...mare diferenta..stim cu totii... clio 182 nu vine cu sasiu sport din fabrica.exista mai multe variante de clio 182: 182 normal;182 cup (cu sasiu si suspensii sport si cateva optiuni in minus gen faruri normale,aer conditionat manual etc) care vine intr-adevar cu sasiul si suspensia sport; 182 trophy care s-a facut in editie limitata de 500 exemplare pentru marea britanie si alte 50 exemplare care sunt prin elvetia.182 trophy este cea mai tare varianta a clio-ului 182.suspensia este sachs si este imbunatatita fata de varianta 182 cup plus jante speedline tourini usoare ,scaune recaro si alte optinuni in minus menite sa scada greutatea masinii. de precizat ca dupa lansarea lui clio 182 cup a fost disponibila ca optiune pentru clio 182 normal sasiul si suspensia sport.englezii numesc acest clio "182 FF" (182 full fat adica un hibrid intre 182-ul normal si 182-ul cup, un fel de 182 cup cu dotarile mai "de lux" din 182-ul normal-farurile cu xenon plus instalatia de spalare a lor,aerul conditionat automatsi cam atat).la noi in tara nu s-a vadut decat 182-ul normal si ulterior dupa ce in europa a aprut varianta "cup" a fost disponibila si la noi optiunea sasiului si suspensiei "cup". ideea e ca daca este clio 182 nu e obligatoriu sa aiba si sasiul si suspensia sport.cum recunosti un clio 182 cu optiunile astea: sub bara fata are o buza de plastic neagra,jantele sunt gri antracit (la clio 182 normal sunt gri deschis),iar eleronul este putin mai inalt.insa cel mai usor se vede diferenta dupa jante si ornamentul de plastic de sub bara.sunt lucruri bune de stiut ca sa stii daca masina la care te uiti are sasiul si suspensia sport.la megane rs de exemplu cand comanzi sasiul si suspensia sport mai apar si oglinzile gri antracit, discurile de frana perforate si etrierii vopsiti in culoarea rosie.am dat exemplele de mai sus ca sa se stie ca modelele renault sport imbunatatite au mici repere vizuale dupa care pot fi recunoscute. P.S: am postat si eu poze in topicul asta cu masina mea.va puteti uita sa faceti legatura cu cele ce am spus mai sus.eu am 182 cu sasiu si suspensie sport deci 182 FF(full fat-am sa ii spun asa pt ca asa ii spun englezii si mi se pare cel mai simplu).se vad jantele gri antracit si plasticu' ala negru de sub bara fata.sper ca am dat niste informatii utile pentru amatorii de clio 182 cat si pentru cei care urmaresc sa isi cumpere asa ceva. numai bine! 14 Jan 2008, 02:42: precizez ca mai multe informatii despre modelele renaultsport de la clio 172 incoace gasiti pe www.renaultsport.co.uk este site-ul de pe care m-am documentat si eu si consider ca este cel mai bun in materie de renault sport.de ce? pentru ca marea britanie este piata unde s-au vandut si se vand cele mai multe modele sport de la renault (vezi clio 182 trophy care a fost facut aproape exclusiv pentru marea britanie). veti afla multe raspunsuri la o groaza de chestii legate de masinile astea asa ca nu strica sa aruncati o privire. This post has been edited by riptor: 14 Jan 2008, 02:42 |
--------------------
renaultsport
clio
182
|
|
faustino |
![]()
Post
#226
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 14 January 08 From: Bucuresti ![]() |
salut!
imi poate spune si mie cineva ce euro are clio 2.0 16v din 2000-2001 multumesc |
--------------------
Dacia
1310
- B-02-FZJ
1984 Daciot convins
|
|
hellcat |
![]()
Post
#227
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Euro 3...daca luam in discutie clio RS 2 phase 1...are CO2-Emissions: 189 g/km.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
faustino |
![]()
Post
#228
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 14 January 08 From: Bucuresti ![]() |
multumesc mult de raspuns!
|
--------------------
Dacia
1310
- B-02-FZJ
1984 Daciot convins
|
|
faustino |
![]()
Post
#229
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 14 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Masina de jos e masina visurilor mele si in sfarsit vreau sa o procur
![]() spuneti-mi si mie numele de cod si in general ce parere aveti despre ea ![]() multumesc mult [attachmentid=1627458436] This post has been edited by hellcat: 30 Jun 2008, 18:17 |
--------------------
Dacia
1310
- B-02-FZJ
1984 Daciot convins
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#230
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
faustino |
![]()
Post
#231
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 14 January 08 From: Bucuresti ![]() |
nu are nici o denumire caracteristica?
vad aici multe denumiri 172, 182 ce model, ce faza..... are cumva euro 3? |
--------------------
Dacia
1310
- B-02-FZJ
1984 Daciot convins
|
|
hellcat |
![]()
Post
#232
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
De ce vrei sa-mi lasi impresia ca intelegi greu si uiti repede?...
Masina din poza pusa de tine este un Clio 2 RS faza1 si are 172 de cai. De aici si prescurtarea folosita de cei de prin vest RS172. Din 2004, faza3 a acestui model a primit 182 de cai. Si raman la ideea ca modelul adus in discutie de tine este euro 3...daca vrei si alte pareri mai bine intreaba la RAR! |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
Tzutzi |
![]()
Post
#233
|
![]() Solenzar impatimit Group: Members Posts: 478 Joined: 9 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Va salut! Sunt de curand posesorul unui clio sport din 2003 si am cateva nelamuriri legate de el.O prima problema ar fii ca sus pe plafoniera este amplasat un difuzor, sau cel putin asa am impresia, pentru ca atunci cand pornesc masina scoate un bazait, discret dar totusi deranjant. am scos plafoniera si am decuplat mufa de la el, si acum e liniste. O a doua prob ar fii cu usita de la rezervor care atunci cand o deschid sare din arcul ei si pare f slabita. Cand o inchid ea sta prinsa bine, in nici un caz nu se desprinde dar, este deranjant ca o deschid. Si ultima problema ar fii cu spalatorul de la farul din dreapta care este lovit si nu mai vine apa prin el. Cam cat costa unul si de unde pot sa il procur?
|
--------------------
Ford
Focus St170 2.0 16v
2004 Solenza Scala 1.4 8v 2004
|
|
hamzteru |
![]()
Post
#234
|
![]() un simplu membru Group: Members Posts: 315 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca ai clima s-ar putea ca "difuzorul" de pe plafoniera sa fie defapt senzorul de temperatura de interior, ca despre restul cauta la dezmembrari ca sa iesi mai ieftin.
|
--------------------
renault
clio symbol / megane estate
---- 2003 1.5 dci 65/2007 1.5 dci 86 privilege
|
|
Tzutzi |
![]()
Post
#235
|
![]() Solenzar impatimit Group: Members Posts: 478 Joined: 9 October 06 From: Bucuresti ![]() |
da hamzteru am climatronic. sa inteleg ca nu este foarte bine ca am scos mufa de acolo. dar daca pun la loc...are bazaitul ala..
|
--------------------
Ford
Focus St170 2.0 16v
2004 Solenza Scala 1.4 8v 2004
|
|
hamzteru |
![]()
Post
#236
|
![]() un simplu membru Group: Members Posts: 315 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Stiu, este un mic ventilator care absoarbe usor aerul din habitaclu si il compara cu ce are in memorie, respectiv daca a crescut sau a scazut temperatura in functie de ceea ce ai setat tu pe consola pentru clima.
|
--------------------
renault
clio symbol / megane estate
---- 2003 1.5 dci 65/2007 1.5 dci 86 privilege
|
|
Tzutzi |
![]()
Post
#237
|
![]() Solenzar impatimit Group: Members Posts: 478 Joined: 9 October 06 From: Bucuresti ![]() |
si este normal sa bazaie? deci toate modelele cu clima au respectivul ventilator?
|
--------------------
Ford
Focus St170 2.0 16v
2004 Solenza Scala 1.4 8v 2004
|
|
Bliss |
![]()
Post
#238
|
![]() - Group: Members Posts: 937 Joined: 10 July 06 ![]() |
Da.
|
--------------------
-
-
-
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#239
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Daca cauti cu search era un topic la megane II destre cum sa il desfaci si sa il ungi cu un ulei pentru mecanisme fine ca sa nu mai bazaie. Bazaie (si nu e normal) pentru ca s-a adunat mizerie pe ax.
|
--------------------
.
.
.
|
|
hellcat |
![]()
Post
#240
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Spalator de far nu gasesti pe la dezmembrari...du-te la reprezentanta cumpara-l de nou...e in jur de 30 lei.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 12:17 |