Remapare 2.0dci (an 2011+) la 205CP/440Nm, de la 130CP/320Nm sau 150CP/340Nm sau 175/380Nm
![]() ![]() ![]() |
Remapare 2.0dci (an 2011+) la 205CP/440Nm, de la 130CP/320Nm sau 150CP/340Nm sau 175/380Nm
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|||
UXE |
![]()
Post
#2
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai bine intri in vorba cu cineva de la Reprezentanta, poate reusesti sa obtii informatia cumva.
Poti incerca sa abordezi subiectul cu hartile la tunerii consacrati. Incearca sa vorbesti cu Ceky de la Dimsport. E om serios. |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
andreist |
![]()
Post
#3
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
PK4: http://www.powertrain.renault.com/applicat...K4_MAJ_2014.pdf
Tind sa cred ca sunt aceleasi motoare, am intrebat de piese compatibile Latitude -> Laguna 2008, si sunt foarte multe, printre care turbina, injectoare, egr, furtune, etc. Parere mea de habarnist: motorul si ce mai e pe langa el arata la fel. |
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(madhorsefuzzy @ 22 Oct 2015, 15:41) 2. Cati Nm suporta cutia PK4 (PK4004)? QUOTE(andreist @ 22 Oct 2015, 17:32) "Maximum Input Torque Nm" PK4 - 400Nm Din ce am citit pe L3 din fabrica maximul scos din 2.0dci si pus pe manuala pe PK4 a fost varianta de 180CP si 400Nm. Adica cat poate oficial cutia. Oare exista limita de toleranta si la cutii cum este la motoarele de care vrem sa "tragem"? |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
O cutie manuala e destul de rezistenta, si daca nu obisnuiesti sa faci liniute, duce suficient cuplu. Eu nu mi-as face griji neaparat de cutie, au mai remapat si altii dieseluri si au obtinut cuplu de bulldozer, si merg bine-mersi. Mai ingrijorat as fi de ambreiaj, volanta si planetare
![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
pishky |
![]()
Post
#6
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
@fuzzy - vorbeste cu baietii de la TCM Turbo,
sau cu astia http://www.exelixis.ro/ecu-stand-alone-tuning/ |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Am vorbit azi cu cei de la Racingcode.ro si am un prim raspuns dupa ce au studiat datele din talon.
Motorul meu 2.0dci 150CP e aproape identic cu cel de 175 cu ceva diferente la injectoare (coduri). Turbina se pare ca e aceeasi. In conditiile astea mi-au spus ca pot obtine un 190+CP si ~ 397-398 Nm. Atat le-a dat la un Koleos care l-au facut avand un motor identic. Cost 360 EUR. 300EUR chip-ul si 60 EUR testele dyno inainte si dupa. Total 360 EUR. Tot ei au studiat si cifrele celor de la br-performance (le-am dat link-ul) si mi-au zis ca acolo e "putin marketing" (elegant spus) si ca probabil si stand-ul e usor decalibrat. Mi-au zis ca pot scoate si 200+ CP din motorul meu, dar ca in 3 testari de dyno "bubuie". ![]() Mai studiez si astept pareri. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
Nu is mecanic si nici nu lucrez la o firma de tuning dar mie mi se pare umpic cam mult 40-50cp in plus pentru cutie si ambreaj. Ca pana la urma acolo se transmite cel mai mult forta....am mai citit si eu pe net si am vazut ca dupa 30cp pentru a fi sigur schimbau la stage 1 ambreaju complect si numai stiu ce...+ intercooler si injectoare si turbina. La tine turbina nu ii cazu, cabii identica cu cea de 175cp .nu zic sa faci sau sa nu faci dar eu dupa mine pentru laguna mea mai mult de 30cp nu ias da.
|
--------------------
Renault
Laguna
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
- M 3185 BK Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|
andreist |
![]()
Post
#9
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
Stage 2 obligatoriu ! http://www.pieseauto.ro/motor/renault/kole...-649579512.html
|
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Am facut eu la a mea din 150, la 180... ce e drept in 2 se simte cel mai bine cum "da in cutie" in rest merge "flawless". Mai mult nu e recomandat si nici nu are rost sa te risti... Si asa turbina e mai solicitata, se simte ca intra de pe la 1500 - 1600 rpm. In rest ai grija ce tuner iti alegi ... La mine dupa resoftare nu da gram de fum indiferent de solicitare.
p.s a mea e din 2007 ... fara FAP ... cele cu fap am inteles ca e putin cam riscant pentru ca incepe sa se regenereze mai des filtrul. This post has been edited by BannedHost: 12 Nov 2015, 21:29 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
solorad |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 13 October 10 ![]() |
Nici eu nu ma pricep, mai bine tac in banca mea. Consider ca mai mult de 190 Hp nu se poate scoate dintr-un motor Diesel. Oricum nu simti diferenta intre 170 si peste 200 cat zic baietii din Belgia.
Motorul de la Audi 2006 3.0 are 210-225 Hp poate gresesc, dar nu are nicio treba un motor de 2L cu unul de 3L. Trebuie sa te impaci cu ideea ca ce scrie dupa "Chip" beneficiez de rezultat la turatii mici, prin oras si mai ales "mental". Din punctul meu de vedere este foarte simplu.....mai multa putere, mai mult combustibil......nu cred in "magii". Un prieten avea un golf de la 90 Hp pe la 120 Hp (el nu stia...asa l-a achizitionat)...ceva de genul, si dupa aia a mers la reprezentanta.....consuma 7-8% in afara orasului. Era mai "nervos" si atat, lucrul asta il poti obtine apasand pedala de acceleratie mai tare. Ce nu ai specifica: cati km are masina, si daca vrei sa o "tii" pe termen lung. Colegul de mai sus avea mare dreptate. Ma indoiesc ca o Laguna Coupe cu motor de 3L, diferenta se face doar prin placutele de frana, jante mai mari, iar in rest este aceeasi masina. Daca aveai motor de 1.5, era discutabil, dar la 2.0 150 Hp (am aceeasi motorizare, masina este din 2008-2009) consider ca "riscurile" sunt mari si masina va deveni "fragila". Doamne fereste se intampla ceva......ai sa zici ca-i din cauza ta. Nu exclud ideea.....max 170-180 Hp, dar nu stiu cat se merita daca "ramparea" nu este facuta profi si cu baieti care intradevar se pricep si te pot sfatui dincolo de cifre. |
--------------------
Renault
Laguna 3 Initiale 2.0 dci 150 Hp
2008
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Eu tin cu ursul. Cifrele pe care ti le propun baietii aia mi se par ok, cuplul e mentinut la limita la care zici ca ar fi safe pentru cutie, pentru DPF nu mi-as face asa mari probleme, oricum o sa pice el singur la un moment dat...do it
![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
solorad |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 13 October 10 ![]() |
Problema este in primul rand a producatorilor, indiferent de marca. Poate sa vina Kia(nu denigrez marca....nu am treaba, ca nu stiu) cu motor de 2.0L de 250Hp....nu exista asa ceva. Toti producatorii, desi sunt competitori directi, nu vin cu astfel de oferte. Oare de ce ?
Inclin sa cred ca nu este o solutie optima si aplicata in toate conditiile de utilizare a automobilului. Poate fiabilitate, consum, reviziii....nu stiu. Inginerii adevarati sunt platiti pe bani grei, si ma indoiesc ca totul se rezuma doar la noxe. |
--------------------
Renault
Laguna 3 Initiale 2.0 dci 150 Hp
2008
|
|
andreist |
![]()
Post
#14
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
Ce e facut de renault nu pica niciodata ( experienta personala ). Incerc sa fac Symbolul sa pice de 1 an sa iau tichet da' nu vrea...
LE: gluma... si nu prea... ( mi-o picat cutia la bembeu in timp ce ma duceam sa cumpar laguna din bucuresti ) This post has been edited by andreist: 12 Nov 2015, 22:03 |
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
solorad |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 13 October 10 ![]() |
Probabil se merita pe o cutie automata....acolo este discutabil. Ca oricum papa motorina in plus, compenseaza prin confort.
Daca esti nemultumit de motorizarea 2.0 150 HP, cumparati cauciucuri noi, jante pe 17 si apasa pedala la fund. Dupa aia tragi concluzia daca iti trebuie mai mult sau nu. 12 Nov 2015, 22:29: Eu prin "rampare" nu vad decat un motor turat sau mai bine alimentat, desi turometrul "minte". Cuplul si Hp nu cresc fara motorina in plus, nu are cum. Mai multe animale, mai multa mancare pe cap furajat. La temperaturi de 40 grade (afara,nu la motor)....cum am fost in concediu pe autostrada, condus 5 ore in continuu, poate garanta cineva ca nu ai probleme.... DA ...producatorul deoarece este de datoria lui sa-si asume exploatarea motorului si a masinii indiferent de conditii. Probabil cine se pricepe in rampare poate rade si cu fundul, dar inainte de toate, daca nu este asa, ar trebui sa dea GARANTIE cel putin 2 ani la orice componenta (motor, cutie, turbina, mecanica....etc). This post has been edited by solorad: 12 Nov 2015, 22:29 |
--------------------
Renault
Laguna 3 Initiale 2.0 dci 150 Hp
2008
|
|
pishky |
![]()
Post
#16
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
QUOTE(solorad @ 12 Nov 2015, 21:46) ... Consider ca mai mult de 190 Hp nu se poate scoate dintr-un motor Diesel. Oricum nu simti diferenta intre 170 si peste 200 cat zic baietii din Belgia. .... Trebuie sa te impaci cu ideea ca ce scrie dupa "Chip" beneficiez de rezultat la turatii mici, prin oras si mai ales "mental". ba da, se poate, vezi bembeu de 218 cp, de fabrica ii zice 525 d, si este vechiut motorul. si , cel putin in brosura se poate 200 cp, din ala de 173. ar sa simta, si a si simtit posibila diferenta intre 150 cp si ~ 200 din approx acelasi m9r. si, da, diferenta de cp vine din diferenta de carburant. depinde de fiecare daca merita sau nu facut softul. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
solorad |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 13 October 10 ![]() |
Inclin sa cred ca nici tie nu ti-ar placea sa te "forteze cineva" indiferent de ceea ce faci. Pe termen mediu sau lung "iti vei baga picioarele", nu poti sa traiesti o viata "linistita".
16 Nov 2015, 20:31: Sau cei din jurul tau, NU "vor fi deacord". Deplasata metafora.....dar se poate aplica, chiar daca vorbim de un obiect. This post has been edited by solorad: 16 Nov 2015, 20:31 |
--------------------
Renault
Laguna 3 Initiale 2.0 dci 150 Hp
2008
|
|
mac1 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 2 March 12 From: Bucuresti ![]() |
Noul Volvo XC 90 are motor diesel de 2000cmc si are 230CP/470 Nm...consum 6l/100km.
Deci... se poate! |
--------------------
Nissan
X-trail
2008 2.0ldci 175 CP
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Cu o singura turbina?
![]() Iar 6% la XC90? Sigur: in teste nu in viata de zi cu zi. QUOTE(solorad @ 16 Nov 2015, 21:28) Inclin sa cred ca nici tie nu ti-ar placea sa te "forteze cineva" indiferent de ceea ce faci. Pe termen mediu sau lung "iti vei baga picioarele", nu poti sa traiesti o viata "linistita". Pe de alta parte parca nu ai vrea ca cineva sa iti puna piedica tot timpul nu? La un moment dat i-ai da un sut in gura nu? ![]() Mai imi fac timp. Mai studiez. E timp si nu ma preseaza nimic. Merge foarte frumos in oras si doar cu 150 de cai frumosi. Poate 151 cu aditivi? ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
pishky |
![]()
Post
#20
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
fuzzy - uite laguna aia care a fost jew si acuma e hater are soft, modest, la 180 cp.
Pana la urma cred ca te-ar coafa si ala, discret asa. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
solorad |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 13 October 10 ![]() |
Sunt moatoare de generatie noua "lasate" la 150 Hp. Intradevar sunt si de 190, poate mai mult...desi nu am "auzit".......dar sunt din 2013-2015. Al nostru e din 2007. Maine poimaine face zece ani.
Ma indoiesc ca toti inginerii, de la toate marcile, au dormit 10 ani. Consider ca vorbim de lucruri diferite. Raman la ideea ca 170-175, mai ales daca piesele corespund, se merita, de ce nu. Dar M9R....peste 200 Hp....apar riscuri neasumate de nimeni. Fa tu pe banii si pe masina ta... |
--------------------
Renault
Laguna 3 Initiale 2.0 dci 150 Hp
2008
|
|
pishky |
![]()
Post
#22
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(pishky @ 17 Nov 2015, 10:01) fuzzy - uite laguna aia care a fost jew si acuma e hater are soft, modest, la 180 cp. Pana la urma cred ca te-ar coafa si ala, discret asa. Neah ... Macar peste 190 si macar 400Nm. QUOTE(solorad @ 22 Nov 2015, 01:17) Pai pe banii mei si riscuri asumate de mine. Eu zic ca e bine. ![]() |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
Un baiat din bucuresti a facut astazi o remapare + dpf off la 211.5cp si 444.2nm cuplu si zice ca merge bine. O zis ca scoate putin fum da zice ca ii pt ca a anulat dpf-ul. Are motor de 2.0dci si 173cp.
24 Nov 2015, 22:49: Ii peste 30cp. Am citit undeva dar numai stiu unde ca pana la 30cp ii ceva sigur. Aici a trecut peste 30cp si ii tot cu piese stock. This post has been edited by Lupu_Cadmiel: 24 Nov 2015, 22:49 |
--------------------
Renault
Laguna
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
- M 3185 BK Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Unde? Sau alfel spus la cine?
![]() Dupa valorile anuntate, alea cu virgula, imi pare ca a folosit si un dyno pentru masurare. In general se cresc valorile procentual nu in valoare absoluta, pentru ca una sunt 30 CP la un motor de 100 si alta la un motor de 300. 30% vs. 10%. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
Lupu_Cadmiel |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 749 Joined: 9 October 14 From: Dumbrava Timis ![]() |
Powertech-chuptuning. Nustiu unde ii da acolo la facut. Si da a facut un test dyno.
25 Nov 2015, 08:40: Aici sunt niste poze cu masina si graficul dupa remapare. 25 Nov 2015, 08:44: Am vazut acuma...firma ii din Buzau. This post has been edited by Lupu_Cadmiel: 25 Nov 2015, 08:44 Attached thumbnail(s) FB_IMG_1448433537976.jpg ( Size: 33.93k ) Number of downloads: 1746 FB_IMG_1448433486101.jpg ( Size: 18.67k ) Number of downloads: 1785 |
--------------------
Renault
Laguna
2 2002 1.9dci 88kw 120cp 290.000km
- M 3185 BK Renault Talisman 2021, 2.0 blue dCi 160cp Intens 75.000km
Renault Trafic 2006 1.9dCi 100cp 268000k, |
|
pishky |
![]()
Post
#27
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
cool, daca e si ok pe termen lung ii perfect.
PS Sa ii zici sa schimbe si becul de pe stanga. soclul este D2S This post has been edited by pishky: 25 Nov 2015, 09:17 |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
Gabryel.GLN |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.839 Joined: 14 December 09 From: Constanța ![]() |
Colegu' ce rau esti. Farurile erau stinse si in lupa de pe dreapta s'a reflectat blitz'ul.
![]() |
--------------------
Renault
Espace V INITIALE PARIS
2016/1.6 dci 160CP
|
|
solorad |
![]()
Post
#29
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 13 October 10 ![]() |
Mare atentie la cutia de viteze. Suporta max 400 Nm. Poate voi aveti cutii de generatie noua care suporta mai mult....
|
--------------------
Renault
Laguna 3 Initiale 2.0 dci 150 Hp
2008
|
|
pishky |
![]()
Post
#30
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
fix combo-ul ala motor cutie il am si eu, daca lu colegu dabuzau nu i-a picat nimic, eu care sunt cu un soft cema mai domestic is ok tare inseamna.
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 15:22 |