Rectificare vilbrochen si cuzineti Laguna II, recomandari
![]() ![]() ![]() |
Rectificare vilbrochen si cuzineti Laguna II, recomandari
pirvualex |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 3 August 10 ![]() |
|
||
--------------------
Laguna 2
2.2 dci
2002
|
|||
likos |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 7 June 07 From: oradea ![]() |
salutare
scrie serie sasiu, poate iti gasesc cuzineti. spor |
--------------------
renault
laguna
1998 grandtour 1.6 16v concorde
- 79KW
|
|
fazer |
![]()
Post
#3
|
![]() Rider and Driver! Group: Members Posts: 429 Joined: 1 November 09 From: TIMISOARA ![]() |
Faza cu rectificari de arbore si cuzineti la cota de reparatii 1,2 sau 3....mi se pare o treaba de aruncat banii....eu am patit o cu bagat bani in motor...rectificat arbore la cota 1 ,cuzineti tot asa...am bagat tot inauntru si dupa 10 000 km a inceput sa bata motorul(asta o fost la un nissan de 1.8 gti,175 cp)de atunci m am jurat ca sa bag bani intr un motor desfacut bucati,munca ,nervi ,alergatura mai bine cauti un motor bun si il pui sus...tot la banii aia ajungi,dar scutesti nervii si timpul pierdut,plus ca un motor desfacut de noi nu mai e ca ala din fabrica niciodata,nu o sa mai aibe mersul ala ,nu mai e asa de silentios...asta e sfatul meu...NUMA BINE!!!
|
--------------------
Renault Megane
III 1.5 dci 110 cp Grandtour
2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi
- De ...TM.
|
|
jordi |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.185 Joined: 25 March 10 From: Ploiesti ![]() |
Intr-adevar..fazer are dreptate. gasesti pe net si la dezmembrari (chiar si aici pe forum) motoare cu preturi intre 600-1500e, si km intre 100-200k si cred ca este mult mai convenabil, practic si de durata sa procedezi asa decat sa il faci tu. Personal nu cred ca mai iese ca cel original iar performantele nu cred ca sunt aceleasi. Mai intereseaza-te si vezi daca a facut cineva Bafta!
|
--------------------
ex. Renault
LAGUNA II 1,9 dci, 120hp
2004 Expression
- PH-XX-XXX
|
|
bad_x |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 717 Joined: 5 February 08 ![]() |
am vorbit cu un prieten in spania care zicea ca la motoarele de 2.2 DCI este recomandat ca la fiecare 150 mii km sa fie schimbati cuzinetii ca se uzeaza si ataca arborele ,poate este adevarat poate nu eu zic ce am auzit
|
--------------------
Renault
laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP
2004
|
|
pirvualex |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 3 August 10 ![]() |
va multumesc pentru sfaturi o sa tin cont de ele
![]() ![]() azi am dat motorul jos, maine scot vibrochenul Attached thumbnail(s) IMAG0042.jpg ( Size: 1.55mb ) Number of downloads: 5691 |
--------------------
Laguna 2
2.2 dci
2002
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#7
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Ce fericire pe jantele si anvelopele alea...
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
przamfiri |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
da....
![]() ![]() am inteles ca matorul de 2,2 are ceva probleme ,am pe cineva in oras care a schimbat pana acum doua motoare cauza ,i se rupe arborele.... |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
andu911 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
trebuie verificata si pompa de ulei
oricum, dupa ce rectifici nu pui cuzinetii si gata... Trebuie rectificat la o cota mai mare putin, ca sa fie putin mai stransi cuzinetii pe fusuri, apoi se marcheaza cu pasta de tusat si se pasuieste fiecare cuzinet in parte. Aproape o zi iti ia sa faci numai treaba asta... This post has been edited by andu911: 3 Feb 2011, 10:42 |
--------------------
-
-
-
|
|
pirvualex |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 3 August 10 ![]() |
gata am rezolvat problema vibrochenului si a cuzinetilor
![]() ![]() ![]() aici pe forum este sectiune dedicata " My ride" ? sau se pun la gramada in topicul " poze cu laguna voastra" ? merci si sper sa ne intalnim si face to face ![]() |
--------------------
Laguna 2
2.2 dci
2002
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Cam care ar fi cea mai buna firma producatoare de cuzineti?
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
fazer |
![]()
Post
#12
|
![]() Rider and Driver! Group: Members Posts: 429 Joined: 1 November 09 From: TIMISOARA ![]() |
QUOTE($$ilvviu @ 20 Mar 2011, 19:35) Eu as raspunde tot cu o intrebare....oare Renault,sau inginerii de la Renault(sau nu neaparat...producatorii de motoare in general...) agreeaza sa faci rectificari de astea... la cote 1, 2 sau 3....la arbore...cei care fabrica cuzinetii...ce material folosesc...ca cel original(?),exista cuzineti originali la cotele mai sus mentionate, au facut studii daca rezista arborele mai,, subtiat,, in sarcini...!!!??? ![]() This post has been edited by fazer: 20 Mar 2011, 20:30 |
--------------------
Renault Megane
III 1.5 dci 110 cp Grandtour
2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi
- De ...TM.
|
|
ovidiupay |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 6 February 06 From: Sola -Norway ![]() |
Acum ma bag si eu in discutie , dar cei care iti rectifica arborele nu iti vad si cuzineti ? Cand eram in tara mergeam la un atelier de rectificat din Ozun(Covasna) aproape de Brasov si de acolo imi luam tot ce imi trebuia exact la ce cota imi rectificau aia arborele sau chiulasa . Daca imi trebuiau si alte piese la motor gaseam la ei , era totul mai safe asa si nu am avut probleme cu motoarele facute .
Decit sa iau un motor second care nu stiu cit mai duce mai bine imi repar unu si il fac NOU , chiar daca e la reparatie , tot NOU se cheama , ca de aia exista cote de reparatie .Acum citeodata exista sansa , mica cel putin , sa iti iasa totul standard , daca ai norocul sa se uzeze cuzineti si nu arborele . Referitor la rectificare , e vorba de microni la diferentele intre cotele de reparatie asa ca nu vad unde ar fi problema la o rectificare sau mai multe.In plus sint cazuri in care e posibil sa gasesti pe masina noua arbore rectificat la cota 1 sau sa ai totul standard si motorul sa fie mai puternic decit ar trebui , ca totusi e un fier . This post has been edited by ovidiupay: 20 Mar 2011, 20:38 |
--------------------
ex : Renault
Laguna 2 Dynamique,1.9 dCi 120 CP
2002
- AJ 53969 (\__/)
(='.'=) (")_(") |
|
amadi |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 971 Joined: 17 January 08 From: Mehedinti ![]() |
QUOTE(ovidiupay @ 20 Mar 2011, 20:35) Acum ma bag si eu in discutie , dar cei care iti rectifica arborele nu iti vad si cuzineti ? Cand eram in tara mergeam la un atelier de rectificat din Ozun(Covasna) aproape de Brasov si de acolo imi luam tot ce imi trebuia exact la ce cota imi rectificau aia arborele sau chiulasa . Daca imi trebuiau si alte piese la motor gaseam la ei , era totul mai safe asa si nu am avut probleme cu motoarele facute . Decit sa iau un motor second care nu stiu cit mai duce mai bine imi repar unu si il fac NOU , chiar daca e la reparatie , tot NOU se cheama , ca de aia exista cote de reparatie .Acum citeodata exista sansa , mica cel putin , sa iti iasa totul standard , daca ai norocul sa se uzeze cuzineti si nu arborele . Referitor la rectificare , e vorba de microni la diferentele intre cotele de reparatie asa ca nu vad unde ar fi problema la o rectificare sau mai multe.In plus sint cazuri in care e posibil sa gasesti pe masina noua arbore rectificat la cota 1 sau sa ai totul standard si motorul sa fie mai puternic decit ar trebui , ca totusi e un fier . tot eu te enervez, decat un motor facut in curte de NEA GOGU care dupa 50 de litri de bere nu mai stie cati copii are, mai bine un motor diesel la 200.000km facut de fabrica. daca gresesc spune-mi. noi nici la batrana dacie nu reuseam sa o facem ca uzina desi bagam tot nou nu rectificat!!! |
--------------------
renault
laguna 2
2002 privilege :( 1.9 dci 120hp
|
|
ovidiupay |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 6 February 06 From: Sola -Norway ![]() |
Nu ma enervezi , eu vorbesc despre ceva facut de mine nu e NEA GOGU , adevarul e ca meseriasi in ziua de azi sint rari si greu de gasit iar cand ii gasesti sint ocupati si te tot amana .Eu ma partea mecanica ma descurc , mai rau e cand se ajunge la electronica , unde sint inca pe la gradinita , dar sper sa invat cit pot de repede , ca vad ca in ziua de azi mai repede te lasa electronica decit mecanica .
|
--------------------
ex : Renault
Laguna 2 Dynamique,1.9 dCi 120 CP
2002
- AJ 53969 (\__/)
(='.'=) (")_(") |
|
amadi |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 971 Joined: 17 January 08 From: Mehedinti ![]() |
![]() si eu stiu multa mecanica, si tot electrica ma omoara la astea. asta e, invat, dar nu dau sfaturi aiurea. eu am schimbat motorul din cauza vibrochenului. decat sa-l rectific mai bine alt motor. "." nu-l mai faceam eu ca renault-ul niciodata, cu toata exigenta mea. asa ca .... cota 1, 2 sau 3 e pentru dacii nu pentru laguna, parerea mea. si plus garnituri, curele, manopera, etc. nu cred ca gresesc ![]() numai bine! |
--------------------
renault
laguna 2
2002 privilege :( 1.9 dci 120hp
|
|
fazer |
![]()
Post
#17
|
![]() Rider and Driver! Group: Members Posts: 429 Joined: 1 November 09 From: TIMISOARA ![]() |
QUOTE(amadi @ 20 Mar 2011, 22:05) ![]() si eu stiu multa mecanica, si tot electrica ma omoara la astea. asta e, invat, dar nu dau sfaturi aiurea. eu am schimbat motorul din cauza vibrochenului. decat sa-l rectific mai bine alt motor. "." nu-l mai faceam eu ca renault-ul niciodata, cu toata exigenta mea. asa ca .... cota 1, 2 sau 3 e pentru dacii nu pentru laguna, parerea mea. si plus garnituri, curele, manopera, etc. nu cred ca gresesc ![]() numai bine! Pai daca ar face ca fabrica...atunci atelierul s ar numi RENAULT de la mama lui....nu zic ca nu mere si rectificat ,dar eu, dupa cum scriam mai sus ,am facut o faza de asta si o rezistat 1000km dupa aia canci,o inceput sa bata,motoarele sunt destul de puternice si puterea e destul de mare acolo jos,nu stiu ce sa spun dar ca fabrica nu il face nici mama meseriasului ![]() |
--------------------
Renault Megane
III 1.5 dci 110 cp Grandtour
2012, K9K 636, Bose, Honda VFR 800 Fi
- De ...TM.
|
|
ovidiupay |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 6 February 06 From: Sola -Norway ![]() |
Fiecare cu parerea lui , eu nu incerc sa schimb nimic in gandirea nimanui , dar decit un motor second , mai bine in fac eu motorul cu toate piesele de calitate . Stiu motor de Morgan care a ajuns la a treia reparatie si motorul merge la fel ca in prima zi cand a iesit pe poarta fabrici acum 35 ani .
Iar FABRICA face doar un concept , restul e facut tot de mana omului , mai mult sau mai putin ajutat de roboti , nu stiu cum e la RENAULt , dar la marcile mari (vezi Ferrari , Rols Royce) motorul se asambleaza in totalitate de om . Acum eu stiu cum lucreaza oamenii care imi rectifica arborele , chiulasa si blocul , asa ca stiu ca va iesi ca cel din fabrica , cel putin partea mecanica , cand ajung la electronica trebuie sa merg la meseriasi de la reprezentanta ![]() Acum mai ganditi-va cati au cumparat masini de prin 2002-2005 cu 120mii-150mii km la bord si dupa aia s-a devodit ca masina avea peste 200mii km reali , cum poti sti la un motor second cam cati km are ? This post has been edited by ovidiupay: 21 Mar 2011, 19:18 |
--------------------
ex : Renault
Laguna 2 Dynamique,1.9 dCi 120 CP
2002
- AJ 53969 (\__/)
(='.'=) (")_(") |
|
costi75 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 94 Joined: 8 June 09 From: craiova ![]() |
Salut
Desi au trecut aproape doi ani de la discutiile de aici,va cer si eu o parere legata de operatiunea de rectificare a vibrochenului. Masina in cauza este un Opel Vivaro cu motor de 2,5l de tipul G9U-730, fabricat de Renault si a fost achizitionata cu motorul defect,ireparabil, (a fost concluzia mecanicilor). Pana aici ,toate bune si frumoase, am trecut la cautarea unui alt motor,si am achizitionat unul la pretul de 1200euro fara accesorii. Bineinteles ca la recomandarea mecanicilor am schimbat si chitul de ambreiaj(1000 lei), am luat si turbina rectificata la nu mai stiu ce firma din Cluj(1700 lei +turbina veche), am scimbat desigur si distributia(parca in jur de 700lei) plus garnituri,ulei filtre.... Mana de lucru(manopera) 1500lei, si la rugamintea mecanicului am lasat si tot motorul vechi, baietilor,sa bea si ei o bere, dupa ce voi pleca eu desigur, pentru ca zilnic eram precum o firma de livrari la domiciliu (bere, suc, pizza, sau ce dreak mai pofteau). Dupa lungi chinuri a pornit si motorul, si am fost felicitat de mecanic cum ca am luat un motor care merge beton si am fost asigurat ca voi face muti Km fara probleme. Am facut cateva sute de Km in "jurul casei" si intr-o zi am constatat ca s-a aprins pentru cateva secunde, in mers, becul de la ulei, dau fuga la mecanic sa-i spun minunea si acesta nici nu vrea sa deschida capota. Zice ca de vina este sonda ,ca a mai vazut el si ca nu are cum sa fie din alta parte ( lucru care a parut firesc, ma gandesc ca daca pompa nu mai facea presiune,lucrul asta se vede la relanti, dar nici pomeneala, becul se aprindea in mers si tot asa se si stingea) Cu inima putin stransa am plecat intr-o cursa mai lunga, Craiova-Milano si retur pana la Ploiesti. Toate bune pana aici (Ploiesti) dar in drum spre casa(Craiova), pe autostrada A1 la Km46, se termina norocul pentru mine...se aprinde becul de la ulei (nu s-a aprins deloc intreaga cursa), dar bucuros ca sunt deja in tara, in drum spre casa,masina goala, si asigurat de mecanic ca defectul este la sonda nu m-am ingrijorat prea tare si asteptam sa se stinga la fiecare secunda... dar nu s-a mai stins. Masina a inceput sa nu mai traga, si in cateva sute de metri am oprit-o. Am ridicat capota, dar nu am vazut nimic suspect,era deja ora 21.30 si un frig de crapau dracii. Am incercat sa pornesc din nou,dar motorul se invartea foarte greu. Am crezut atunci ca m-a lasat bateria, si am incercat sa opresc pe cineva sa ma ajute cu ceva curent, dar in zadar, la ora aia nu a oprit nimeni.Am sunat acasa si am rugat niste prieteni sa vina cu o baterie sanatoasa sa incerc sa pornesc rabla. Au ajuns in jurul orei 00.30 cu o baterie de 80A,de doar doua saptamani,dar motorul tot greu se invartea, si dupa cateva incercari, am renuntat ( eram inghetat bocna,daca mai intarziau mult prietenii cred ca aveam si eu nevoie de curent pentru resuscitare). Stand noi in masina prietenilor la caldura, sa facem un plan, a oprit in sfarsit, o masina de politie ( mai trecusera de vreo doua ori in mare viteza,la vreo intalnire cu colegii, la cafea) si prima lor grija a fost sa ne intrebe cu un aer foarte suspect, ce cautam acolo. In final ne-au dat un nr. de tel al unui nene cu platforma si cu 800de lei am ajuns acasa in jurul orei 05.30. La servisul unde montat motorul,baietii s-au invartit in jurul cozii vreo doua zile. Ca e de vina pompa de inalta, ba injectoarele, ba nu,e de vina electromotorul, ba sa-i dam cu spray,ba sa-i punem leptopul, ba pe draku. Am realizat atunci ca am incaput pe mana unor ageamii, ca marea majoritate a mecanicilor din pacate. La recomandarea unei cunostinte am gasit un baiat care a fost de acord sa vina la service si sa vada si el masina. De cum am dat o cheie a spus ca e de vina vibrochenul, si ca trebuie alt motor si crede el ca si turbina. Am crezut ca e nebun, dar a zis ca daca vreau, porneste motorul in 10min. ,si asa a si facut. A demontat un injector de pe chiuloasa si am dat din nou la cheie. Motorul s-a invartit mult mai usor (a scapat de compresia unui piston) si a pornit. Se auzea ca o rajnita de cafea, si dupa 5-10 sec. l-am oprit. Mecanicii lui peste au ramas ca la dentist. Au dat baia de ulei jos si am constatat ce zisese baiatul priceput, uleiul plin de span. Sper ca nu v-am plictisit prea tare cu povestea mea, dar am vrut sa stiti in ce stare psihica ma aflu, imi vine sa duc masina in camp si sa-i dau foc,iar pe mecanici sa torn ulei de motor si sa-i las prin centrul orasului sa rada copii de ei, dar reusesc sa ma stapanesc, vina nu e numai a lor. Cel de la care am cumparat motorul, zice ca trebuie sa astept, pentru ca nu are momentan altu si ca ma va ajuta cumva. Nu stiu de ce cred ca nu va mai aduce niciodata acest tip de motor. Ma gandesc sa rectific arborele cotit si sa pun alti cuzineti,si eventual alta pompa. Cu turbina nu stiu ce sa fac, sper sa fi scapat, dar la ce noroc am avut cu masina asta.... Voi ce-mi recomandati? Stiti o firma care rectifica bine arbori? Nu mai am bani momentan pentru alt motor, si sincer nici nu mai am incredere. O zi buna! |
--------------------
Renault
Laguna2
2001 1,6 16v
|
|
b91viy |
![]()
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 118 Joined: 27 September 08 ![]() |
Si eu sunt de parere ca mai bine schimbi motorul.Eu am reparat odata motorul meu si a tinut 4 ani de zile si cam 50 de mii de km pana mi s-a fisurat o biela(ghinion crunt dupa parerea mea).Deci ai putea avea sanse sa repari motorul.Incearca la Automecanica pe cutitul de argint sa rectifici arborele ...mi-a fost recomandat de mai multi mecanici.Bafta ...sper sa iti rezolvi problemele cu cat mai putini bani si batai de cap
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2001/dinamique
- b91viy
|
|
Cristi1980 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 26 August 07 ![]() |
costy75 mai ai motoru vechi?
ca il poti face pe-ala, iar asta bulit sa i-l pui in cap la ala ce ti l-a vandut si sa-ti iei banii inapoi incearca la http://robnec.ro/contact am rectificat si eu la ei arbori cotiti, chiulase, mi-am facut si reparatie la turbina la ei, asta prin 2008 ptr o alta masina. Ii recomand |
--------------------
Dacia
Logan
2005
- B54erf
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 02:31 |