Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

RENAULT SYMBOL, RENAULT SYMBOL MOTOR

SorinSSG
post 19 May 2016, 20:33
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 20 April 16




Salutare, in primul rand as vrea sa-mi cer scuze ca am postat in aceasta sectiune, nu am gasit niciunde sectiune speciala pentru Renault Symbol ! In primul rand detin un Renault Symbol 2 2009 1.4 16v 72kw(98hp). Calarind internetul zilele astea am vazut ca pentru modelul pe care il detin exisita 2 coduri de motoare cu aceeasi putere, cilindree etc. Este vorba despre k4j712 respectiv k4j713. Pana aici totul ok. Dar am observat ca unul din motoare, k4j712 la 0-100 scoate 13.9 sec, pe hartie, in timp ce k4j713 0-100 11.9 sec. Intrebarea mea este: Care este diferenta dintre cele doua motoare avand in vedere ca ele au capacitati identice? De unde este diferenta aceea ce timpi?
Multumesc anticipat !

<span class='edit'>19 May 2016, 20:35:</span>
http://postimg.org/image/qkqzyz5z5/

<span class='edit'>19 May 2016, 21:01:</span>
Pe lângă asta am mai observat ceva "anormal" din punctul meu de vedere . Cand pun frâna pe la viteze mici, maxim 50km/h se aud saboții din spate cum "huruie", dupa ceva km parcurși si câteva frâne, sau dupa ceva frâne bruște, sunetul se aude din ce in ce mai puțin pana parca dispare . Iar legat de motor urca foarte bine, fiind o masina de turații dar am observat ca are parca niște mici "gafaituri" cand urca, parca numai trage pentru o perioada ff scurta de timp, 1ms, chestie insesizabila de taică-meu . Precizez ca la relanti cu motorul cald tinde sa stea sub 6-5 mii si parca tremura puțin!

This post has been edited by SorinSSG: 19 May 2016, 21:02


--------------------
Renault Symbol II 2009 1.4 16v 98cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
#Dino
post 19 May 2016, 21:59
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.189
Joined: 10 November 07
From: Loading...




1. Sursa pentru cei doi timpi la 0-100 este....

2. Huruit saboti nush ce sa zic

3. "numai trage pentru o perioada ff scurta de timp, 1ms" in traducere "nu mai trage pentru o perioada ff scurta de timp, 1ms"... daca ar fi vorba de 1 ms nu ai sesiza. Face in toate treptele? Mereu? La o anumita turatie?

4. "la relanti cu motorul cald tinde sa stea sub 6-5 mii si parca tremura puțin".... e normal sa stea sub 6500, pe acolo e limitarea.


--------------------
'22 Duster 1.0 Eco-G / Megane 3 1.6 16v 2013 / Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinSSG
post 19 May 2016, 22:20
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 20 April 16




1. Wikipedia si un alt site gen auto-data, nu-mi amintesc exact.

2. Saboții au fost schimbați acum un an, pentru ca se blocaseră.

3. Probabil am exagerat cu 1ms dar parca simt ceva ca ii da in nas, in treapta a doua am observat! Parca are niște "hopuri" cand urca, nu foarte deranjante !

4. Știam ca trebuie sa fie undeva la 8000 , a mea ajungând si la 5000 câteodată cu trepidații in schimbător,uneori chiar si cu motorul cald!


--------------------
Renault Symbol II 2009 1.4 16v 98cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 20 May 2016, 05:32
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Nu stiu de unde stii tu ca ar trebui sa ai maxim 8000 rpm, 6500 e maxim dupa care iti taie benzina, asta ca sa nu zic 6000, stiam ca vs de 8v are mai putin decat 1,6v, sincer, nu m-a interesat.
Uita-te dupa Honda daca vrei +8000 rpm...sau orice masinuta de genul.
Faci liniute cu un Reno de 1,4 de iti trebuie strict acele 2 secunde? Intreaba producatorul... blink.gif Cine crezi ca stie sa iti zica clar modificarile care are scadea acele 2 secunde? Vorbim de o tehnologie ce tine strict de producator, poate sa fie vreunul amator de lucrurile astea sau sa fi lucrat in domeniu.

This post has been edited by alexgeogabriel: 20 May 2016, 05:43


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinSSG
post 20 May 2016, 06:40
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 20 April 16




Sper sa nu ma fac de ras, dar am vrut sa scriu ca sta sub 600-500 rpm la relanti si eu știam ca trebuie la 800. Na începatorii astia care vor si ei sa afle mai mult greșesc, scuzele mele .

20 May 2016, 06:51:
Iar in legătura cu saboții si "gafairea" aia ? Ce părere ai ?

This post has been edited by SorinSSG: 20 May 2016, 06:51


--------------------
Renault Symbol II 2009 1.4 16v 98cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 20 May 2016, 07:19
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Huruitul ala il aveam si eu, in diminetile cu umezeala , disparrea treptat de la a3a frana deja nu se mai auzea cred ca se punea rugina ceva.De la o vreme nu a mai avut zgomotul respectiv am si desfacut si curatat tot mecanismul si uns elementele necesare cu vasilina rezistenta la temperaturi inalte.Nu stiu sigur daca din cauza asta nu se mai aude dar nu am mai auzit de ceva timp.

This post has been edited by andutu: 20 May 2016, 07:20


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinSSG
post 20 May 2016, 08:55
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 20 April 16




Da, in diminețile cu ploaie se aude groaznic, in rest, pe uscat e suportabil cat de cat. Dupa ce se "încălzesc" puțin se reduce intensitatea sunetului! Dar ce părere ai ca sta subturata la relanti sub 600, uneori 500 ?

<span class='edit'>20 May 2016, 08:56:</span>
Nimeni nu are vreo idee in legătura cu diferența de timpi dintre cele doua motoare ?

This post has been edited by SorinSSG: 20 May 2016, 09:03


--------------------
Renault Symbol II 2009 1.4 16v 98cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 20 May 2016, 09:18
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Daca relanti-ul este instabil, pot fi mai multe variabile, bujii, fise dar cea mai comuna cauza este mpp(motorasul pas cu pas) sau corp clapeta(in care este mpp).
A fost ceva de moment sau mereu turatia este la 600 rpm, oscileaza sau este echilibrata?
Zgomotul mai poate fi si de la placutele si discurile de pe fata, ploua afara, poate mai prinzi si 2-3 zile cu masina stationata, se formeaza un pic de rugina si apoi se curata la franare, la fel poate fi si de la franele de pe spate(saboti) desi sunt expusi mai greu pentru ca sunt inchisi in tamburi dar umezeala tot ajunge. Foloseste mai mult frana de mana la stationare, se mai unge mecanismul si asa si este normal, sa se foloseasca.
De vreo 2 ani am inceput sa o folosesc inclusiv pe timp de iarna si nu am observat deloc blocaje la temperaturi scazute.
Si totusi, ce te intereseaza atat diferenta aia de 2 secunde? Poate datele acelea nici nu sunt reale, la o adica, cati ani ai, abia ti-ai luat permisul de conducere(18-19 ani), vrei sa te contrazici nitel cu prietenasii tai, care atinge suta mai repede dar 200? radmasa.gif

This post has been edited by alexgeogabriel: 20 May 2016, 09:22


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinSSG
post 20 May 2016, 09:53
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 20 April 16




Relantiul oscilează intre 800-500, ceva grav ? Sunetul e clar ca e de la tambur ca se aude din spate! Iar in legatura cu 19 ani, adevăr grăiești!


--------------------
Renault Symbol II 2009 1.4 16v 98cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 20 May 2016, 10:10
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




smile.gif), eu as zice mpp, ala cand da aer mai mult sau mai putin, ai oscilatii de turatii, se poate curata si daca este inca bun, isi revine. Se manifesta permanent sau doar ici-colo? Si de la bujii poti avea uneori relanti instabil. Daca este ceva permanent, du-te pe la mecanic dar macar un pic cu lectia facuta.

This post has been edited by alexgeogabriel: 20 May 2016, 10:11


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinSSG
post 20 May 2016, 10:12
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 20 April 16




Nimic grav sper .. destul de des se întâmpla dar nu chiar de fiecare data ..

<span class='edit'>20 May 2016, 10:14:</span>
Mersi frumos pentru asta, dar in legatura cu "hopurile" la demaraje, vizibile cel mai bine in a 2-a ? Oare e ceva înfundat ? Filtrele si restul au fost schimbate la timp din cate stiu!

This post has been edited by SorinSSG: 20 May 2016, 10:21


--------------------
Renault Symbol II 2009 1.4 16v 98cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 20 May 2016, 17:00
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Hopurile la demaraje posibil tot din motorasul pas cu pas sau bujii.
Eu zic sa cureti motorasul pas cu pac ( mpp ), daca nu isi revine verifica bujii, fisele la bujii.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlueChaos
post 20 May 2016, 21:12
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 March 15
From: Bucuresti




QUOTE(SorinSSG @ 19 May 2016, 20:33)
Salutare, in primul rand as vrea sa-mi cer scuze ca am postat in aceasta sectiune, nu am gasit niciunde sectiune speciala pentru Renault Symbol  ! In primul rand detin un Renault Symbol 2 2009 1.4 16v 72kw(98hp). Calarind internetul zilele astea am vazut ca pentru modelul pe care il detin exisita 2 coduri de motoare cu aceeasi putere, cilindree etc. Este vorba despre k4j712 respectiv k4j713. Pana aici totul ok. Dar am observat ca unul din motoare, k4j712 la 0-100 scoate 13.9 sec, pe hartie, in timp ce k4j713 0-100 11.9 sec. Intrebarea mea este: Care este diferenta dintre cele doua motoare avand in vedere ca ele au capacitati identice? De unde este diferenta aceea ce timpi?
Multumesc anticipat !

<span class='edit'>19 May 2016, 20:35:</span>
http://postimg.org/image/qkqzyz5z5/

<span class='edit'>19 May 2016, 21:01:</span>
Pe lângă asta am mai observat ceva "anormal" din punctul meu de vedere . Cand pun frâna pe la viteze mici, maxim 50km/h se aud saboții din spate cum "huruie", dupa ceva km parcurși si câteva frâne, sau dupa ceva frâne bruște, sunetul se aude din ce in ce mai puțin pana parca dispare . Iar legat de motor urca foarte bine, fiind o masina de turații dar am observat ca are parca niște mici "gafaituri" cand urca, parca numai trage pentru o perioada ff scurta de timp, 1ms, chestie insesizabila de taică-meu . Precizez ca la relanti cu motorul cald tinde sa stea sub 6-5 mii si parca tremura puțin!
*


Salut.
Diferenta de 2 seconde pote fi data de dotarile masinii, sau poate diferente de soft... daca te uiti,mai sunt diferente in imaginea postata de tine, cel care "scoate"mai putine secunde are o viteza maxima mai mare si un consum mai mic.
Cat despre relanti, a mea (clio 2 bicorp 1.2 16v) are cam 550 rpm la relanti.
Si eu am probleme cu "stabilitatea" relantiului, am schimbat bujii,filtre, am schimbat si bobina cu ajutorul colegului romeo_id ... iar ultimul lucru incercat a fost schimbarea garniturii de capac, deoarece pierdeam ceva ulei, iar cand am fost sa o schimb, mecanicul (altul decat cel care imi spuse prima data de garnitura) mi-a spus sa schimb si garniturile de admisie si garniturile de la tuburile bujiilor.. Asa ca le-am schimbat pe toate, in timpul asta, mi-a curatat si clapeta de acceleratie.. Rezultat: garniturile de admisie erau "lemn" si din cauza asta tragea aer fals,acum, masina merge foarte bine, trage foarte bine, doar ca nu am rezolvat cu fluctuatiea relantiului...
Mesterul mai sus mentionat mi-a aratat ca am condensatorul de bobina prajit, am facut comanda de el,astept sa soseasca si vedem atunci...
Sper ca am fost suficent de clar in ce am spus,si sa-ti fie ceva de folos. Bafta.


--------------------
Renault Clio 2 2003 1.2 16v Bicorp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinSSG
post 22 May 2016, 12:07
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 20 April 16




Inteles, mersi frumos băieți !


--------------------
Renault Symbol II 2009 1.4 16v 98cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th July 2025 - 12:21
Dacia