Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme turbina la 50000 de km?!, consum destul de mare de ulei

Tossi
post 26 Nov 2014, 13:50
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Supapa EGR ramane partial deschisa? Fa o proba cu masina dar cu mufa respectiva scoasa.


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 26 Nov 2014, 18:36
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




sau un log cat mergi cu masina


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 26 Nov 2014, 21:11
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




egr-ul l-am verificat in iunie, cand a inceput sa faca primele figuri, si consemnul de pe CLIP era identic cu valoarea masurata...dar chiar si partial deschis, tot nu ar avea de ce sa consume ulei, in mod aleator.
Ma gandesc sa nu exista o uzura intre canalele de segmenti ale pistoanelor, sa scape ulei pe acolo dar eu sa am totusi compresie


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovy_megane_1982
post 3 Feb 2015, 22:30
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 252
Joined: 4 November 11




Salut.In octombrie am schimbat turbina pt. ca masina consuma ulei si aceasta s-a blocat.Am crezut ca am scapat de problema dar m-am inselat.Turbina noua, masina tot consuma ulei.Acum 2 saptamani am scbimbat distributia si am hotarat sa desfac si chiulasa.Dat chiulasa jos surpriza, doua came de la ax lovite bine, tachetii corespondenti loviti bine.Au trimis chiulasa la Bucuresti pt. refacere si cei de acolo au schimbat tot: ax came, tacheti, supape, facuta linia , planata etc.Cat a stat masina in service dsfacuta cei de acolo mi-au sugerat sa si segmentez motorul dar am refuzat.Dupa sosirea si montarea chiulasei am luat masina.A doua zi m-am intors de unde am plecat, la 600-800m de la plecare fum albastrui dupa masina. Intr-o saptamana a consumat aproape 1 l de ulei.Mentionez ca uleiul folosit era Elf Evolution 5w40. Joi am scjimbat uleiul si am pus Motul 8100 x-cess 5w40.De joi pana ieri a lasat-o mai moale cu fumul si cu mirosul de ulei ars.Astazi, dupa ce vorbisem in prealabil cu cei de la service si comunicandu-le ca am cam aceeasi problema am desfacut motorul.Maine vin pistoane noi cu segmenti si cuzinetii de la biele si sper sa se rezolve odata problema ca am disperat.Imi pare rau ca nu l-am ascultat pe Espacern care a scris intr-un post ca odata ce consumul de ulei creste motorul este PA.Am distrus turbina si tind sa cred ca si chiulasa din cauza aceasta.Ce vreau sa mentionez este ca de cand cei de la Elf au schimbat eticheta, de la acel schimb de ulei motorul a inceput sa consume ulei.Poate fi coincidenta sau nu, dar eu nu pot sa-mi scot din minte acest lucru.


--------------------
Renault Laguna 3, Megane 2.1 2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw - DB 14 VLO, DB 14 COL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atelier_strungarie
post 3 Feb 2015, 23:40
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 10 August 10




Eu folosesc doar ELF 5W40 si intre revizii se consuma maxim 500 ml, totusi ma gandesc sa schimb marca de ulei pentru ELF-ul parca nu mai este cum era acum 3 - 4 ani. pe la 140 000 km am pus EDGE 5W40 a consumat 1 litru la 10 000 km.
1.5dci, 78kw, 210 000 km, in afara de revizii nu am facut nimic.
am verificat presiunea turbocompresorului in sarcina, pe Clip 2,7 bar
cuplu a urcat pana 280NM......

in ceea ce priveste consumul exagerat de ulei:
cand turbocompresorul "pierde" ulei pe partea de admisie apare o pata de ulei sub farul din stanga pe bara in zona grilei, la imbinarea intercooler - furtun
cand pierde pe partea de evacuare, logic, il "scuipa" in esapament
in ambele situatii turbocompresorul este murdar de ulei pe exterior (privit de sub masina se vede perfect)
cand turbocompresorul este ok in intercooler se gaseste CEL MULT 200 ml ulei.

This post has been edited by atelier_strungarie: 3 Feb 2015, 23:59


--------------------
Megane 1.5dci 2006 - GL 99 www
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian.iliescu88
post 3 Feb 2015, 23:44
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 5 October 14
From: Mioveni-Arges




Din curiozitate, cam cat te costa toata "afacerea" asta??


--------------------
Renault Megane Sedane 2.2 1.6 16V+GPL 11/2007 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atelier_strungarie
post 4 Feb 2015, 00:21
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 10 August 10




cel mai mare consum de ulei intalnim vreodata la 1.5dci a fost la un Logan chinuit (masina de distributie) adus pe platforma. nu pornea decat cu spray-ul.
Clip-ul a dat verdictul: 3 injectoare, EGR, regulator presiune ........
clientul a achizitionat un EGR "no name" de la un magazin cu 250 ron
masina a fost reparata, pornea foarte bine la minus 15 grade (februarie 2014), dar dupa cateva zile, EGR-ul s-a blocat deschis 2 - 3 mm si in 30 km a consumat 2 litri de ulei.
l-am inlocuit cu unul original si totul a fost ok.
asa cum propune un coleg, mai sus, sa-i scoti mufa ......... nu este relevant, trebuie demontat, inchis bine, apoi montat fara mufa. deobicei eu folosesc un EGR "fals" conectat la instalatie ca sa-l vada calculatorul de injectie
semenringurile de la supape nu pot fi cauza unui consum asa mare de ulei, iar de segmentare nici nu poate fi vorba pana la 400 000 km daca motorul a fost bine intretinut si cu reviziile la zi.


--------------------
Megane 1.5dci 2006 - GL 99 www
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovy_megane_1982
post 4 Feb 2015, 00:48
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 252
Joined: 4 November 11




Aproximativ 6700 ron m-a costat tot(turbo,chiulasa,pistoane,manopera etc). Piesele au fost 5000ron si manopera 1700 ron.

4 Feb 2015, 01:01:
Reviziile le-am facut la interval de 12k, (ulei,toate filtrele), dw doua ori pe an, asa ca nu pot sa spun ca nu am avut grija de masina.

This post has been edited by ovy_megane_1982: 4 Feb 2015, 01:01


--------------------
Renault Laguna 3, Megane 2.1 2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw - DB 14 VLO, DB 14 COL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 4 Feb 2015, 07:26
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




@atelier_strungarie : este o prostie sa legi un egr fals, pt ca el ii trimite ecu-ului inapoi semnal ca e deschis cat trebuie cand cel real e inchis. o masina functioneaza corect cu un egr care functioneaza corect. isi are si el rostul, au facut multi egr-off din soft si si-au dat seama ca e o prostie (se pierde si putere si se distruge si catalizatorul).

cat despre acel motor de 78kw, era resoftat ? nu ar trebui sa treaca de 2.5bari si 260nm , asta daca functioneaza corect vacumul si geometria variabila.

This post has been edited by djcristi: 4 Feb 2015, 14:07


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian.iliescu88
post 4 Feb 2015, 11:29
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 5 October 14
From: Mioveni-Arges




QUOTE(ovy_megane_1982 @ 4 Feb 2015, 00:48)
Aproximativ 6700 ron m-a costat tot(turbo,chiulasa,pistoane,manopera etc). Piesele au fost 5000ron si manopera 1700 ron.

<span class='edit'>4 Feb 2015, 01:01:</span>
Reviziile le-am facut la interval de 12k, (ulei,toate filtrele), dw doua ori pe an, asa ca nu pot sa spun ca nu am avut grija de masina.
*


Un prieten a patit-o pe autostrada cand se ducea la mare. Mergea cu vreo 170km/h si turbina i-a tras tot uleiul din motor. Nu a observat treaba asta si a mers cu ea pana s-a opritl. Cel mai probabil era distrus motorul.
A cumparat alt motor cu vreo 4000-4500 ron si avea in jur de 80k. Are motorul de 85hp si ii merge ceas.
Acum, tu sti mai bine ce motor ai pe ea si cata grija ai avut de el.
Oricum, mult noroc in continuare.


--------------------
Renault Megane Sedane 2.2 1.6 16V+GPL 11/2007 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 4 Feb 2015, 12:08
Post #101


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Un motor refacut integral (chiar si Renault vinde asa ceva) nu o sa fie la fel cu un motor de origine in care nu s-a "umblat" niciodata....de aia este de preferat la o lucrare de reconditionare un motor de origine SH bun.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 5 Feb 2015, 09:25
Post #102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Exact asa se comporta masina mea

<span class='edit'>5 Feb 2015, 09:26:</span>
QUOTE(ovy_megane_1982 @ 3 Feb 2015, 22:30)
Salut.In octombrie am schimbat turbina pt. ca masina consuma ulei si aceasta s-a blocat.Am crezut ca am scapat de problema dar m-am inselat.Turbina noua, masina tot consuma ulei.Acum 2 saptamani am scbimbat distributia si am hotarat sa desfac si chiulasa.Dat chiulasa jos surpriza, doua came de la ax lovite bine, tachetii corespondenti loviti bine.Au trimis chiulasa la Bucuresti pt. refacere si cei de acolo au schimbat tot: ax came, tacheti, supape, facuta linia , planata etc.Cat a stat masina in service dsfacuta cei de acolo mi-au sugerat sa si segmentez motorul dar am refuzat.Dupa sosirea si montarea chiulasei am luat masina.A doua zi m-am intors de unde am plecat, la 600-800m de la plecare fum albastrui dupa masina. Intr-o saptamana a consumat aproape 1 l de ulei.Mentionez ca uleiul folosit era Elf Evolution 5w40. Joi am scjimbat uleiul si am pus Motul 8100 x-cess 5w40.De joi pana ieri a lasat-o mai moale cu fumul si cu mirosul de ulei ars.Astazi, dupa ce vorbisem in prealabil cu cei de la service si comunicandu-le ca am cam aceeasi problema am desfacut motorul.Maine vin pistoane noi cu segmenti si cuzinetii de la biele si sper sa se rezolve odata problema ca am disperat.Imi pare rau ca nu l-am ascultat pe Espacern care a scris intr-un post ca odata ce consumul de ulei creste motorul este PA.Am distrus turbina si tind sa cred ca si chiulasa din cauza aceasta.Ce vreau sa mentionez este ca de cand cei de la Elf au schimbat eticheta, de la acel schimb de ulei motorul a inceput sa consume ulei.Poate fi coincidenta sau nu, dar eu nu pot sa-mi scot din minte acest lucru.
*


Eu am verificat compresiile de 3 ori, mereu am obtinut valori foarte bune si fara diferenta de presiune intre cilindri, din acesta cauza nu am vrut sa desfac motorul...dar nu cred ca voi avea scapare!
Consumul e stabil in continuare la mine, cam 1l/2000 km si fumul e mereu prezent daca afara este frig.Daca temperatura trece de 4-5 grade nu mai scoate fum dupa pornire, mirosul de ulei ars este in schimb permanent prezent.se poate ca unul din cei trei segmenti sa fie de vina, dar nu sunt sigur iar cuzinetii nu influenteaza cu nimic consumul de ulei

This post has been edited by meganus_bicorpus: 5 Feb 2015, 09:30


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovy_megane_1982
post 5 Feb 2015, 15:10
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 252
Joined: 4 November 11




Cuzinetii nu influenteaza consumul de ulei, dar cand vei desface biela de pe vibrochen vei vedea ca au uzura vi vor trebui inlocuiti.Oricum costa vreo 80 ron setul de 8 bucati.

5 Feb 2015, 15:13:
Si mai e o chestie in legatura cu compresia.Ai luat compresia si la rece si la cald?

This post has been edited by ovy_megane_1982: 5 Feb 2015, 15:13


--------------------
Renault Laguna 3, Megane 2.1 2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw - DB 14 VLO, DB 14 COL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 5 Feb 2015, 17:21
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Compresiile le-am masurat la cald si la vreo 3-4 ore de la ultima oprire, niciodata dimineata "la rece".Cam ieftini cuzinetii la 80 de lei..erau originali?


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovy_megane_1982
post 5 Feb 2015, 20:55
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 252
Joined: 4 November 11




Stiu ca pistoanele sunt Mahle, segmentii Goetze si cuzinetii nu stiu.


--------------------
Renault Laguna 3, Megane 2.1 2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw - DB 14 VLO, DB 14 COL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 6 Feb 2015, 09:09
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Eu as baga un set complet de garnituri si as schimba pistoanele cu tot cu segmenti..desi nu inteleg de ce sa cada doar unul din cei trei iar eu sa am compresia buna.


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 6 Feb 2015, 09:13
Post #107


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(meganus_bicorpus @ 5 Feb 2015, 17:21)
Cam ieftini cuzinetii la 80 de lei..erau originali?

Set cuzinet biela costa 140 Ron...originali.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovy_megane_1982
post 6 Feb 2015, 11:13
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 252
Joined: 4 November 11




Cei de la service s-au ocupat de comanda pieselor pt. ca eu am fost plecat si nu am avut timp sa stau sa vad ce comanda( cum fac de obicei).Astazi am cautat si eu preturi la cuzineti biela si am gasit preturi cuprinse intre 50-110 ron.M-am uitat pe factura si sunt Dacia si au costat 86 ron fara TVA.Cu TVA 106 ron.

6 Feb 2015, 11:21:
Segmentii de ulei au un sant cu niste gauri foarte mici.Cei de pe masina aproape nu mai aveau santul acela.Uzura era foarte mare, ceea ce ma face sa cred ca acum 4 ani cand am cumparat masina, kilometrii erau dati inapoi. In 4 ani am facuti 94k cu masina si ea avea la bord cand am cumparat-o 90k.Am sunat pe cineva la Renaut astazi si i-am lasat VIN-ul sa o verifice.E tardiv dar chiar sunt curios.

This post has been edited by ovy_megane_1982: 6 Feb 2015, 11:21


--------------------
Renault Laguna 3, Megane 2.1 2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw - DB 14 VLO, DB 14 COL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 6 Feb 2015, 11:29
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




a rulat numai prin RO masina sau a fost adusa din afara?


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovy_megane_1982
post 6 Feb 2015, 11:58
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 252
Joined: 4 November 11




A fost cumparata de la IPSO in 2004. Si a fost masina unei femei.


--------------------
Renault Laguna 3, Megane 2.1 2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw - DB 14 VLO, DB 14 COL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 6 Feb 2015, 12:33
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




s-ar putea sa fie reali, in RO nu se fac multi km daca a fost masina personala a unei femei.


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovy_megane_1982
post 6 Feb 2015, 13:28
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 252
Joined: 4 November 11




O sa fiu sigur cand primesc raspunsul.

6 Feb 2015, 15:52:
De la data cumpararii in iunie 2004 masina nu apare in baza de date a Renault Romania.Deci are cati km vrea ea

This post has been edited by ovy_megane_1982: 6 Feb 2015, 15:52


--------------------
Renault Laguna 3, Megane 2.1 2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw - DB 14 VLO, DB 14 COL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 6 Feb 2015, 16:06
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




ciudat, se intelege ca nu a fost niciodata in reprezentante cu ea, macar reviziile le-o fi facut la timp?


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovy_megane_1982
post 6 Feb 2015, 16:10
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 252
Joined: 4 November 11




M-i s-s spus ca nici in perioada de garantie nu a avut nicio interventie, deci....
Vazand axul cu came si tachetii cum aratau cred ca a avut viata grwa masina.Si cu asta am terminat cu off topicul.Multumesc pt. intelegere.


--------------------
Renault Laguna 3, Megane 2.1 2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw - DB 14 VLO, DB 14 COL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 6 Feb 2015, 16:37
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Astept sa vad care sunt rezultatele la tine si trec si eu la inlocuit pistoane cu segmenti...


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 6 Feb 2015, 17:02
Post #116


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Rezultatele reconditionarii sunt bune dar pe termen limitat functie de calitatea pieselor si manopera.....au facut si alti useri de pe forum lucrarea asta!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 7 Feb 2015, 08:58
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




Daca problema este la segmenti, nu vad de ce nu s-ar rezova problema cu un set de pistoane echipate pentru vreo 100000km


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 7 Feb 2015, 09:04
Post #118


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Si cum constati ca problema este DOAR de la segmenti?
Nu mai spun iar de calitatea pieselor/manopera....la reparatie.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 7 Feb 2015, 11:03
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




In punctul asta sunt si eu, am facut cam tot ce era de facut , doar motorul nu l-am desfacut...si la motor ce sa fie altceva inafara de segmenti si pistoane?
Reparatia sigur o fac in reprezentanta cu piese de origine, doar ca diagnosticul nu il am sigur


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 7 Feb 2015, 11:18
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




pai asta e problema in general, sa ai un diagnostic bun si sa schimbi doar ce este nevoie, dar in unele cazuri nu se poate afla decat prin inlocuire pe rand.


--------------------
Renault Megane 2.2 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business - DJC
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 06:02
Dacia