Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme statie sau subwoofer instalate

PavelbigDOG
post 21 Dec 2024, 18:12
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 3 November 24




Salut, am montat pe un Renault Megane 3 2010 un subwoofer Alpine SWT-12S4 300w RMS cu un amplificator renegade rxa550, in bridge.
Circuitul este corect, 12V de la baterie cu siguranță langa, masă de la un surub din portbagaj, am folosit un adaptor hi-low activ, legat de boxele dupa fata, (avea rem si l-am legat la amp). HU este cel basic dupa masina(blaupunkt)
Problema este că intră în protecție statia dupa cateva secunde de ascultare. Amplificatoruul legat la alt subwoofer merge fara probleme. Subwooferul legat la alt amp merge fara probleme..
Amplificator spune ca accepta intre 2-8ohmi.
Subwoofer este de 4ohmi
Putere amp in bridge 1x250w RMS
Am incercat toate metodele, cabluri schimbate, inversate..nimic tot asa face.
Care sa fie problema?


--------------------
Renault Megane 1.5dci 2010 3hatch
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 21 Dec 2024, 18:16
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




Problema e ca pica tensiunea si de aia intra in protectie.
Condensator de 1F ai pus? biggrin.gif


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PavelbigDOG
post 21 Dec 2024, 19:19
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 3 November 24




Amplificatorul cu un subwoofer Alpine SBG-1244BP de 250w rms, a mers fara probleme si fara condesator…nu stiu daca este necesar condesator de 1F blush.gif


--------------------
Renault Megane 1.5dci 2010 3hatch
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MPO
post 21 Dec 2024, 20:53
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 11 May 20




Daca un amplificator merge pe 2 ohmi / canal, in modul bridge de regula este x2, adica 4 ohmi. Dar nu cred ca asta e problema la tine, pare corecta imperecherea sub-amp. Pentru siguranta incearca sa legi sub-ul doar pe unul din canale, nu in bridge. Daca tot intra in protectie atunci problema e in alta parte.

Poate ar trebui sa clarifici, intra in protectie la orice nivel de volum?




--------------------
Renault Megane Estate Intens 1,33 TCe 159 EDC 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PavelbigDOG
post 21 Dec 2024, 21:05
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 3 November 24




Intra in protectie la orice nivel al volumului.
Am schimbat si finalii statiei, m am gandit ca i am ars dar aceeasi problema este.
E necesar sa schimb amplificatorul sa pun unul mai mare?


--------------------
Renault Megane 1.5dci 2010 3hatch
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MPO
post 21 Dec 2024, 21:38
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 11 May 20




Repet, la prima vedere imperecherea pare corecta.

Inteleg ca amplificatorul nu e nou. De ce ai umblat la el? Din moment ce ai scris ca merge bine cu alt subwoofer e clar ca problema ta e in alta parte.

Conform manualului, amplificatorul intra in protectie din 3 motive: scurt-circuit iesire sau impedanta difuzor prea mica, temperatura mare (nu cred ca e cazul la tine) sau probleme tensiune de alimentare. Ce ar face eu:

1. Incearca ce ti-am scris mai sus, leaga de proba subul doar pe unul din canale. Daca merge asa, problema poate fi legata de impedanta prea mica pentru modul bridge
2. Ia un aparat de masura sa te asiguri ca totul e ok si legat corect. Verifica rezistenta subului (ar trebui sa fie gen 3,x ohmi) si tensiunea pe bornele de alimentare inainte si cand intra in protectie (valoarea masurata ar trebui sa fie aprox. egala cu tensiunea pe baterie)


--------------------
Renault Megane Estate Intens 1,33 TCe 159 EDC 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 23 Dec 2024, 14:50
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




QUOTE(PavelbigDOG @ 21 Dec 2024, 20:19)
nu stiu daca este necesar condesator de 1F blush.gif
*


Daca esti asa priceput de ce mai ceri sfaturi?
Citeste manualul de utilizare si vezi ca mai ales la amplificator de subwoofer trebuie condensator de minim 1F si cabluri groase, de calitate... ca altfel la amplificator nu mai ai 12-14V ci probabi; 10V sau mai putin, si de aia intra in protectie

This post has been edited by azaghorth: 23 Dec 2024, 14:51


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fratzica
post 23 Dec 2024, 15:06
Post #8


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04




Nu are nevoie de condensator la 300W RMS. Eu am tinut fara probleme sub de 1500W RMS si amplif de 1750W RMS pe o baterie de 75 AH, fara niciun condensator.

Ai incercat alt sub / alta statie in masina ta? Ca n-ai specificat.


--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 23 Dec 2024, 19:20
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




Ma faci sa rad radmasa.gif
1500W pe out inseamna minim 3750W pe intrare adica peste 500A, fara condensator??? O baterie de 75Ah are curent se scurt cam 600A...deci cam putin a dus cei 500A cat pretinzi ca ai "dus" tu...
Energia in masina o face alternatorul smechere nu bateria, asa ca alternatorul trebuie sa duca tot consumul nu bateria.Bateria e cam pentru pornire si atat.
Ia fa o filmare sa vedem si noi, astia nepriceputii... biggrin.gif

This post has been edited by azaghorth: 23 Dec 2024, 19:24


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fratzica
post 23 Dec 2024, 19:52
Post #10


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04




Bine, las-o asa.


--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PavelbigDOG
post 23 Dec 2024, 21:11
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 3 November 24




QUOTE(Fratzica @ 23 Dec 2024, 16:06)
Nu are nevoie de condensator la 300W RMS. Eu am tinut fara probleme sub de 1500W RMS si amplif de 1750W RMS pe o baterie de 75 AH, fara niciun condensator.

Ai incercat alt sub / alta statie in masina ta? Ca n-ai specificat.
*


Salut, am incercat o alta statie legat de subwoofer si merge fara probleme(un sony xplod 450w maxim, nu stiu cati watti rms scoate in bridge)
Si am incercat si alt subwoofer pe statia mea si merge la fel fara probleme. (Un alpine 250w rms)
Nu sunt compatibile n am habar, nu stiu de ce intra in protectie statia imediat.
Am incercat si sa leg sub ul la un canal si nu il misca deloc, nu se aude nimic din el, dar statia nu intra in protectie in situatia asta.

Curentul nu l am măsurat ca nu am aparat de masura..dar o sa l masor sa vad daca scade considerabil


--------------------
Renault Megane 1.5dci 2010 3hatch
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fratzica
post 23 Dec 2024, 21:16
Post #12


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04




Masa unde este legata mai exact? Eventual o poza.


--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PavelbigDOG
post 23 Dec 2024, 21:34
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 3 November 24




QUOTE(Fratzica @ 23 Dec 2024, 22:16)
Masa unde este legata mai exact? Eventual o poza.
*


De un surub din caroserie cu o piuliță pusă de mine

Attached thumbnail(s)
IMG_3498.jpeg ( Size: 3.61mb ) Number of downloads: 238


--------------------
Renault Megane 1.5dci 2010 3hatch
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fratzica
post 23 Dec 2024, 21:40
Post #14


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04




Firul de remote unde e? Ca nu se vede in poza.
De asemenea, cablurile au terminalele sertizate bine?
Si daca nu cer prea mult, o poza cu switchurile de pe statie?

This post has been edited by Fratzica: 23 Dec 2024, 21:42


--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PavelbigDOG
post 23 Dec 2024, 21:42
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 3 November 24




QUOTE(Fratzica @ 23 Dec 2024, 22:40)
Firul de remote unde e? Ca nu se vede in poza.
*


Remote e firul ala alb cu maro se observa pe acolo, dar l am deconectat de la statie sa nu mai porneasca degeaba.


--------------------
Renault Megane 1.5dci 2010 3hatch
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fratzica
post 23 Dec 2024, 22:26
Post #16


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04




Deci, ca sa inchei, problema este posibil 90% de la instalare, 10% de la amp+woofer.
Verifica din nou traseul cablurilor, felul in care au terminalele sertizate (pe borna bateriei si la masa caroseriei).
Verifica daca firul de remote este legat la o sursa de 12v constanta, fara intreruperi.
Verifica wooferul sa nu fie ars prin conectarea bornelor la o baterie mica de 9v, urmaresti daca membrana se misca.
Verifica daca gain-ul este la maxim pe amplif, daca e, da-l la minim si ajustezi ulterior.
Boost-ul pe bass sa fie 0 pentru inceput.
Verifica crossoverul sa fie pe LPF si potentiometrul LPF undeva la 100 Hz.

Daca nimic din toate astea nu functioneaza... asa de la distanta nu mai am idei.

Repet, nu iti trebuie niciun condensator. Am avut unul pe prima mea instalare acum 18 ani (link) si l-am luat degeaba.

This post has been edited by Fratzica: 23 Dec 2024, 22:26


--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PavelbigDOG
post 23 Dec 2024, 22:37
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 3 November 24




QUOTE(Fratzica @ 23 Dec 2024, 23:26)
Deci, ca sa inchei, problema este posibil 90% de la instalare, 10% de la amp+woofer.
Verifica din nou traseul cablurilor, felul in care au terminalele sertizate (pe borna bateriei si la masa caroseriei).
Verifica daca firul de remote este legat la o sursa de 12v constanta, fara intreruperi.
Verifica wooferul sa nu fie ars prin conectarea bornelor la o baterie mica de 9v, urmaresti daca membrana se misca.
Verifica daca gain-ul este la maxim pe amplif, daca e, da-l la minim si ajustezi ulterior.
Boost-ul pe bass sa fie 0 pentru inceput.
Verifica crossoverul sa fie pe LPF si potentiometrul LPF undeva la 100 Hz.

Daca nimic din toate astea nu functioneaza... asa de la distanta nu mai am idei.

Repet, nu iti trebuie niciun condensator. Am avut unul pe prima mea instalare acum 18 ani (link) si l-am luat degeaba.
*


Multumesc de sfaturi!
Ps:la HU nu am iesiri rca si am folosit un adaptor hi-low la care nu am umblat sa il reglez, poate afecta cu ceva el?


--------------------
Renault Megane 1.5dci 2010 3hatch
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fratzica
post 23 Dec 2024, 23:12
Post #18


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04




Pai daca ai zis ca a mers pe alt amplificator, nu ar trebui sa fie probleme.
De reglat vezi sa fie reglat la 4V pentru inceput.


--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 25 Dec 2024, 11:03
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




QUOTE(PavelbigDOG @ 23 Dec 2024, 22:11)
Curentul nu l am măsurat ca nu am aparat de masura..dar o sa l masor sa vad daca scade considerabil

Tensiunea la bornele amplificatorului masoar-o, e mai relevanta decat curentul.
Cu asta trebuia sa incepi.
Daca "pica" tensiunea si poti imprumuta unul incearca ca nu te costa nimic, dar nu da 200lei pentru unul.
Posibil sa nu se "pupe" amplificatorul cu subwooferul pentru ca ampliful nu poate raspunde dinamic la cum vrea difuzorul.De aceea incercat cu alt difuzor merge, si viceversa

QUOTE(Fratzica @ 23 Dec 2024, 16:06)
Eu am tinut fara probleme sub de 1500W RMS si amplif de 1750W RMS pe o baterie de 75 AH, fara niciun condensator.

Te credem pe cuvant iar pe Crutchfield (experti in audio) nu-i credem, mincinosii dreaq... icon_mrgreen.gif

This post has been edited by azaghorth: 25 Dec 2024, 11:20

Attached thumbnail(s)
Screenshot_2024_12_25_111652.png ( Size: 29.82k ) Number of downloads: 144


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PavelbigDOG
post 25 Dec 2024, 15:34
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 3 November 24




QUOTE(azaghorth @ 25 Dec 2024, 12:03)
Tensiunea la bornele amplificatorului masoar-o, e mai relevanta decat curentul.
Cu asta trebuia sa incepi.
Daca "pica" tensiunea  si poti imprumuta unul incearca ca nu te costa nimic, dar nu da 200lei pentru unul.
Posibil sa nu se "pupe" amplificatorul cu subwooferul pentru ca ampliful nu poate raspunde dinamic la cum vrea difuzorul.De aceea incercat cu alt difuzor merge, si viceversa
Te credem pe cuvant iar pe Crutchfield (experti in audio) nu-i credem, mincinosii dreaq... icon_mrgreen.gif
*


Sărbători fericite!
Daca tensiunea este slaba pe bornele amplificatorului problema vine de la bateria masinii? Sau de la alternator?(cablurile sunt de 16mm grosime, iar cele dintre bateria auto si alternator de 13-14mm)


--------------------
Renault Megane 1.5dci 2010 3hatch
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fratzica
post 25 Dec 2024, 22:55
Post #21


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04




QUOTE(azaghorth @ 25 Dec 2024, 12:03)
Te credem pe cuvant iar pe Crutchfield (experti in audio) nu-i credem, mincinosii dreaq... icon_mrgreen.gif
*


Diferenta dintre mine si tine e ca eu vorbesc din experienta, tu vorbesti din ce citesti pe net.
Pot sa pun pariu ca n-ai facut o instalare in viata ta. Ca sa nu mai zic de atitudine.
Acestea fiind spuse, te-am avertizat sa o lasi asa, ca zici numai prostii, asa ca ti-am dat ignore.

QUOTE(PavelbigDOG @ 25 Dec 2024, 16:34)
Sărbători fericite!
Daca tensiunea este slaba pe bornele amplificatorului problema vine de la bateria masinii? Sau de la alternator?(cablurile sunt de 16mm grosime, iar cele dintre bateria auto si alternator de 13-14mm)
*


Daca voltajul este slab pe bornele amplifului, atunci e slab si pe baterie.
Cu masina oprita ar trebui sa ai undeva la 12 - 12.6 V. Cu ea pornita undeva la 13.5 - 14.5V.


--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MPO
post 26 Dec 2024, 11:38
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 11 May 20




Te-as contrazice, oricine face calcule de-astea clar e un expert...

QUOTE(azaghorth @ 23 Dec 2024, 19:20)
1500W pe out inseamna minim 3750W pe intrare adica peste 500A
*




--------------------
Renault Megane Estate Intens 1,33 TCe 159 EDC 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 26 Dec 2024, 16:19
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Fratzica @ 25 Dec 2024, 23:55)
Diferenta dintre mine si tine e ca eu vorbesc din experienta, tu vorbesti din ce citesti pe net.

Sunt mai multe diferente intre noi.Una ar fi ca eu au pregatire de specialitate, tu ai montat un amplificator si crezi ca ai experienta biggrin.gif

QUOTE(Fratzica @ 25 Dec 2024, 23:55)
Pot sa pun pariu ca n-ai facut o instalare in viata ta.

Din start ai pierdut wink.gif
QUOTE(Fratzica @ 25 Dec 2024, 23:55)
asa ca ti-am dat ignore.

Ce sa zic , de aia nu mai pot eu....

QUOTE(Fratzica @ 25 Dec 2024, 23:55)
Daca voltajul este slab pe bornele amplifului, atunci e slab si pe baterie.

Gresit!
Daca intre borna +baterie si borna + amplificator exista diferenta de potential inseamna ca acea tensiune "pica" pe fire (rezistenta mare a firelor din cablu)
Legea lui Ohm (I=U/R) s-a predat in clasa a VII-a dar probabil tu atunci montai amplificatoare deja... radmasa.gif

QUOTE(MPO @ 26 Dec 2024, 12:38)
Te-as contrazice, oricine face calcule de-astea clar e un expert...
*


Eficienta la amplificatoarele in clasa AB e undeva la 40-45%, la clasa D e pe la 90%
Sa ne spuna "expertul" Fratzica despre amplificatorul lui minune in ce clasa audio functioneaza (probabil trebuie sa caute pe net... laugh.gif ) si vedem exact ce curent consuma...

This post has been edited by azaghorth: 26 Dec 2024, 17:20


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PavelbigDOG
post 27 Dec 2024, 16:18
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 3 November 24




Astazi am vazut ca firul rem s a ars.
Dupa ce l am pus pe amp a stat aprinsa statia 1 sec si dupa s a stins. Am masurat si bornele statiei si curent era 14.5V dar fara auditie. Insa cu motorul oprit pe bornele bateriei tensiunea era jalnica 11.6V.
Am vrut sa vad daca am ars ceva in statie si cu un cablu ce l am avut la îndemână am legat rem la + de la statie si statia este funcțională..
sa fie din cauza bateriei aproape pe moarte si mici(50Ah si500A)?
A doua chestie ar fi de ce s a ars cablul de rem?(nu este primul schimbat)
In trecut configurația aceasta amp-sub a mers cateva zile fara probleme.


--------------------
Renault Megane 1.5dci 2010 3hatch
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fratzica
post 27 Dec 2024, 20:00
Post #25


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04




Daca bateria e dusa, schimb-o. Remote-ul la ce l-ai legat?


--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MPO
post 27 Dec 2024, 20:01
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 11 May 20




Tensiunea de 14,5V e ok, dar ar trebui sa urmaresti si cu statia la volum mare sa nu ai caderi de tensiune. Cu motorul oprit e alta poveste, daca ai masurat corect 11,6V inseamna baterie descarcata.

Eu suspectez fie ca nu ai legat ceva corect, fie ca amplificatorul tau e defect.

Nu imi e foarte clar unde ai legat tu cablul REM... poate mai dai detalii.

Ca regula generala, orice cablu tragi trebuie protejat de o siguranta fuzibila. Eu de exemplu am legat REM pe circuitul de alimtenrare al becului de la plafoniera, protejat de o siguranta pe fir de 1A. Astfel amplificatorul si subwooferul pornesc automat cand deschid masina si se opresc la aprox. 10 minute dupa ce o inchid.


--------------------
Renault Megane Estate Intens 1,33 TCe 159 EDC 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PavelbigDOG
post 27 Dec 2024, 20:05
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 3 November 24




QUOTE(Fratzica @ 27 Dec 2024, 21:00)
Daca bateria e dusa, schimb-o. Remote-ul la ce l-ai legat?
*


Remote este legat de cablu REM de la hi-low

https://www.emag.ro/convertor-semnal-adapto...&utm_medium=ios
Asta e convertorul high low


--------------------
Renault Megane 1.5dci 2010 3hatch
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fratzica
post 27 Dec 2024, 21:36
Post #28


Zen


Group: Moderatori
Posts: 2.925
Joined: 6 April 04




QUOTE(MPO @ 27 Dec 2024, 21:01)
Ca regula generala, orice cablu tragi trebuie protejat de o siguranta fuzibila.
*



+1

Adaptorul high-low pe care l-am folosit pentru prima mea instalare nu avea functie de activare remote.

Daca ti-a ars cablul de remote, e foarte posibil sa fie ceva in neregula cu adaptorul de high-low.

Cablul de remote trebuie conectat la +12V contact. Gasesti 12v contact pe HU sau pe sigurante, iti trebuie un multimetru sau un tester de 12v ca sa il localizezi. Trebuie sa ai tensiune 12v cand pui contactul in masina si 0 cand scoti contactul.



--------------------
Kia Sportage T-GDI 2021
"The happier we are, the less we see." - some japanese guy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
azaghorth
post 4 Jan 2025, 14:22
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 955
Joined: 15 November 07
From: Cluj-Napoca




QUOTE(PavelbigDOG @ 27 Dec 2024, 21:05)
Remote este legat de cablu REM de la hi-low

Eu in locul tau as cauta un amplificator care sa accepte si Low Impedance (de pe iesire difuzor) nu numai High Impedance (iesire RCA), de ex JBL GTO 75.4
Scapi de prostia aia de convertor hi-lo, tragi fir remote doar la amplificator de la HU si gata.
Dar nah, ce stiu eu... smile.gif


--------------------
Renault Megane III 1.9 dCi130 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PavelbigDOG
post 4 Jan 2025, 17:38
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 3 November 24




QUOTE(azaghorth @ 4 Jan 2025, 15:22)
Eu in locul tau as cauta un amplificator care sa accepte si Low Impedance (de pe iesire difuzor) nu numai High Impedance  (iesire RCA), de ex JBL GTO 75.4
Scapi de prostia aia de convertor hi-lo, tragi fir remote doar la amplificator de la HU si gata.
Dar nah, ce stiu eu... smile.gif
*


Multumesc de sfat. Ma depășește putin ce mi ai zis.. unsure.gif
Dar in viitor as vrea sa insonorizez usile fata si sa pun niste boxe de genul

https://www.soundhouse.ro/sisteme-car-audio...-165mm-130w-rms
Amplificate desigur.
Si ma gandeam la un amp in 4 canale..2 canale pt boxe si 2legate in bridge pt subwoofer. Si sa fie potent sa poata scoata din sub-ul de 300w rms si din boxe aproape tot.+condensator aferent
Convertorul ala hi-low cred ca e rip are aprins un bec rosu si imi arde cablul de rem, am montat alt cablu de rem dar mi a fost frica sa il mai probez ca sigur il arde iar.
Ce ar trebui sa urmaresc la amp sa accepte iesire low impedance si cum ar trebui sa il leg blush.gif
(Pe usile din spate am pus in vara niste hertz uri de 13cm si am insonorizat usile si se aud destul de ok)

This post has been edited by PavelbigDOG: 4 Jan 2025, 19:45


--------------------
Renault Megane 1.5dci 2010 3hatch
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 01:55
Dacia