Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme pornire - electromotor de vina, Piesa pompa de injectie

leonardo
post 23 Jan 2008, 17:43
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 22 May 05
From: Bistrita




Din pura curiozitate ,am deschis acest topic.
Un prieten, are probleme cu pornirea masinii sale un Renault Megane Scenic II an fabricatie 2004 cu un motor de 1.5 DCI de 82 CP.
La primele probleme avute cu pornirea, in aceasta iarna ,la masina sa a inceput cu schimbarea bateriei.Problemele au continuat ,pornire foarte greoaie ,iar cu curent de la o alta masina se rezolva problema.A schimbat bateria cu alta de amperaj mai mare ,dar nimic, problemele nu au disparut.
In cele din urma la sugestia unui mecanic ,acesta a comandat piesa din imaginile de mai jos.
Doresc sa aflu parerea voastra legat de aceste probleme aparute si daca piesa comandata si care inca nu a sosit este vinovata de pornirea greoaie.Trebuie sa arat ca odata pornita masina merge perfect.
Piesa costa de la 450 la 800 lei in raport de magazin si timpul de livrare.
Se observa ca piesa este DELPHI si este fabricata in Monaco.

This post has been edited by A l e x: 1 Feb 2008, 18:15


Attached thumbnail(s)
DSC06587.JPG ( Size: 182.48k ) Number of downloads: 309
DSC06592.JPG ( Size: 157.23k ) Number of downloads: 311
DSC06594.JPG ( Size: 109.1k ) Number of downloads: 302
DSC06597.JPG ( Size: 238.67k ) Number of downloads: 292
DSC06598.JPG ( Size: 267.98k ) Number of downloads: 279


--------------------
Ford C-Max Ghia - BN-22-ZZZ 2008, 1,6 Ti-VCT 115 CP.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 23 Jan 2008, 18:26
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.516
Joined: 7 June 06
From: B




Reamintesc si eu de o problema oarecum asemanatoare cu cea spusa de Leonardo. De vreo luna in urma, masina mea pornea tot mai greu dimineata, adica invartea de cateva ori motorul pana sa porneasca dar peste zi pornea la sfert de cheie.
Intr-o dimineata de vreo 2 saptamani, binenteles cu ger, masina mea nu a mai vrut sa porneasca deloc (adica invartea motorul, pana la aparitia mesajului Injection defaillance).
Dupa ce am schimbat bujiile incandescente, care s-au dovedit a fi bune smile.gif, dupa schimbul filtrului de motorina si pornirea masinii cu ajutorul unui robot de pornire (amperaj mai mare), masina a pornit.
Tin sa spun, ca simptomele erau ca si cum masina ar ramane fara motorina pe tur, daca sta un timp mai indelungat, iar aici banuiesc ca ar fi supapa din pompita de mana ce se afla in stanga cum te uiti la motor.
Acum masina porneste fara nici o problema dimineata.
Leonardo sa ne ti la curent cu stirile, sau poate ne sfatuim la intalnire ce si cum cu aceasta problema pe care o are colegul tau. Poate trebuie sa cumpar si eu piesa respectiva. Asta in ideea ca revine si la mine defectul pomenit de tine.

Stiam eu ca am mai vazut la cineva o problema asemanatoare ca si a noastra, ia vedeti aici, ce ziceti: http://www.reno.ro/Nu-porneste-33-Posibil-...-t86559-s0.html

This post has been edited by dan22y: 23 Jan 2008, 18:40


--------------------
R M - B 8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leonardo
post 24 Jan 2008, 18:29
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 22 May 05
From: Bistrita




Trebuie sa precizez urmatorul aspect, dupa esecul incercarii de a porni motorul pe bord apare [COLOR=red]STOP.
Si acum continuarea pataniilor , a sosit piesa mult dorita la o suma de 480 lei,ambalata frumos in cutie de culoare galbena cu sigla Renault .Plecam in fuga la atelierul unde se afla masina care se incapatineaza sa porneasca ,in graba se monteaza piesa comandata (in urma testarii cu aparatura pe care era sigla DELPHI)
Dupa multe incercari de amorsare sau scoaterea aerului din instalatie (au fost demontate doua conducte de la injectoarele 1 si 2 ,pentru a se putea demonta piesa respectiva) masina se lasa pornita dar evident cu ajutorul robotului de pornire.Fara ajutorul robotului nici in ruptul capului nu vrea sa porneasca si acelasi mesaj afisat pe bord "STOP" de culoare rosu.
Interesant ca porneste din prima cu ajutorul robotului.


--------------------
Ford C-Max Ghia - BN-22-ZZZ 2008, 1,6 Ti-VCT 115 CP.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leonardo
post 30 Jan 2008, 21:27
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 22 May 05
From: Bistrita




S-a demontat electromotorul , si surpriza ,zdranganea ca o pusculita cu bani.
Surpriza mare ,bucsele de bronz (cupru)ovalizate cu un joc mare al rotorului in acestea.Un magnet de la stator spart de rotor(uzura bucselor a dus la apropierea de stator spargind magnetul.Periile aproape inexistente(uzate, pot spune, la maxim).
Si cum se vede in pozele atasate firma producatoare este MITSUBISHI JAPON.
Codul: 8200 306 595 K3 09 M000T8788.
Se cauta piesele defecte pentru a fi schimbate.
Un electromotor nou costa 230 euro si il primesti dupa 3-4 saptamini ,comanda la reno service.


This post has been edited by leonardo: 30 Jan 2008, 21:29

Attached thumbnail(s)
DSC06600.JPG ( Size: 393.62k ) Number of downloads: 99
DSC06601.JPG ( Size: 355.51k ) Number of downloads: 78
DSC06602.JPG ( Size: 301.56k ) Number of downloads: 62
DSC06603.JPG ( Size: 273.73k ) Number of downloads: 69
DSC06605.JPG ( Size: 206.31k ) Number of downloads: 80
DSC06606.JPG ( Size: 335.36k ) Number of downloads: 104
DSC06607.JPG ( Size: 358.24k ) Number of downloads: 82
DSC06609.JPG ( Size: 306.95k ) Number of downloads: 92


--------------------
Ford C-Max Ghia - BN-22-ZZZ 2008, 1,6 Ti-VCT 115 CP.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 31 Jan 2008, 16:13
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.516
Joined: 7 June 06
From: B




Revin si eu cu acceasi problema. Alaltaieri masina a pornit abia la al 2 lea buton. Dupa ce am vorbit cu Leonardo ieri, am decis sa dau jos si eu electromotorul astazi. Desi dimineata a pornit mai greu la primul buton, a invartit de vreo 2-3 ori pana a pornit.
Dupa ce s-a dat jos electromotorul s-a constatat ca era un pinion rupt la reductor plus bucsele uzate. Sper pe maine sa scap cu electromotorul reparat si in stare de functionare.
Va tin la curent.
Intamplarea face ca masinile noastre sunt in acelasi oras...tongue.gif pura coincidenta...


--------------------
R M - B 8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dan22y
post 1 Feb 2008, 19:38
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.516
Joined: 7 June 06
From: B




Am scapat cu electromotorul revizuit complet. Dupa problema semnalata de mine ieri, astazi s-a montat electromotorul. S-au schimbat perii, bucse si un pinion de la reductor si s-a curatat colectorul. Motorul porneste fara nici o problema. Sunt curios maine dimineata cum reactioneaza, sper sa fie totul ok.

Sper ca si amicul tau, @Leonardo, sa termine cu electromotorul si sa ne vedem la intalnire tongue.gif.


--------------------
R M - B 8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rel
post 2 Feb 2008, 22:10
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 11 November 07




Salu1 In sfarsit am reusit sa intru si eu pe forum (autentificat).Din pacate la mine este de vine statorul de la electromotor, bucsele si periile. si desi am cautat peste tot nu am gasit statorul pentru al putea inlocui (doi magneti sunt distrusi). Se pare ca firma producatoare (Mitsubishi Japon) nu face piesa respectiva ca si piesa de schimb ci doar impreuna cu electromotorul. Iar un electromotor nou nu vine decat pe comanda in 2-3 saptamani. Totusi mai am o speranta si aceasta vine de Tg.Mures de la reprezentanta Renault. Posibil ca saptamana viitoare sa pot sa pornesc masina.


--------------------
renault megane scenic II - BN 07 PAS 2004 1,5 diesel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 11:17
Dacia