Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme motor , help me

Stefan23
post 25 Mar 2013, 23:53
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 25 March 13
From: Ploiesti




Dupa "n" mecanici care isi dau cu parerea am decis sa o pun pe tester rezultatul fiind 1: CIRCUIT COMBINAT DEFECT COMPESARE BOGATA
2: RATEU LA CILINDRU 2 RISC DISTRUGERE CATALIZATOR
3 : SONDA LAMDA
4: SENZOR UNGHIULAR ACCELERATIE
5: SENZOR PRESIUNE ABSOLUTA INCORECTA
vreunul pe aici care se pricepe la motorul acesta ca sa functioneze in parametrii normali plus un cost total al reparatiei ?
renault clio din 2001 motor 1.2 16 valve benzina


--------------------
Renault Clio 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 26 Mar 2013, 09:52
Post #2


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




de regula la missfire se verifica aprinderea(bobina,fise s ibujii) ,cum : bujiile le iei babeste dupa culoare(un set nou nu-i paguba),fisele le iei la masurat(n-ar trebui sa sara de 5kohmi)....bobina sau bobinele le iei prin inlocire sau eliminare....
lambda- o schimbi ,la fel si senzorul de acceleratie....
astia de la dacia aveau probleme cu softul asta de 1.2 intr-un timp....daca schimbi reperele astea si tot nu merge bagi un soft mai nou....parerea mea !
PS:mai scurma pe forum...

This post has been edited by sobolan: 26 Mar 2013, 09:53


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan23
post 26 Mar 2013, 15:25
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 25 March 13
From: Ploiesti




am schimbat bujiile cu fise cu tot nici o schimbare motorul porneste la prima cheie iar cand merg cu ea se opreste in cam in 100 de m de cateva ori ca si cum nu ar avea benzina sa fie pompa de benzina desi nu a iesit la tester ca ar fi probleme aici decat la acel cilindru si senzorul de ulei si stop sa se aprinda din cauza ca nu mai face presiune la ulei ? o segmentare ar fi cazul ?


--------------------
Renault Clio 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 26 Mar 2013, 15:50
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




Salut,nu au treaba segmentii cu presiunea de ulei,cu compresia da.Daca pierde presiunea de ulei ar fi alte cauze,cum ar fi jocuri mari cuzinet biela,tot ce tine de ansamblul arbore cotit,si nu numai.Petru presiune de ulei poti incepe prin a verifica presiunea cu un manometru inainte de a incepe alte lucrari,bafta.


--------------------
Renault Clio symbol 2004,1.5 dci 65 - db-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 26 Mar 2013, 23:27
Post #5


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




@ stefan : mai nene biggrin.gif pompa de benzina nu are nimic,asta zic eu,plus ca presiunea in rampa la benzinare(cel putin la asta a ta) nu iese pe tester,doar iti da un mic ok la pompa de benzina nicidecum valoarea presiunii...

nu mai schimba piese aiurea,schimba asa:
3.SONDA LAMDA (e scumpa rau) biggrin.gif
4: SENZOR UNGHIULAR ACCELERATIE(cred ca e cel de pe clapeta)
5: SENZOR PRESIUNE ABSOLUTA INCORECTA ...aici ar fi trebuit s ainterpreteze cel ce a facut test-ul...


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sonyericsson
post 26 Mar 2013, 23:41
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 24 February 13
From: Bucuresti




Daca ai clapeta de acceleratie in interiorul colectorului de aspiratie (nu vezi corpul de clapeta pe motor), da o fuga la unul care are Clip si stie sa umble cu el sau mergi la reprezentanta deoarece primesti deja sfaturi ,,schimba sonda lambda'' care intr-adevar e scumpa dar s-ar putea sa fie buna dar sa masoare prost tocmai din cauza faptului ca ai rateuri de combustie pe unul din cilindri.
Cu alte cuvinte, benzina nu arde in totalitate pe cilindrul respectiv,se scurge in evacuare si iti ,,uda'' sonda lambda, calculatorul o declara defecta, tu o schimbi si face exact la fel. Sunt prea multe defecte pe care le descri si prea multe cauze posibile de aceea ma indoiesc de faptul ca o sa repari masina pe forum. mellow.gif
P.S. Rateurile de combustie mai provin si din injectoare defecte, supape admisie/evacuare care nu etanseaza corect, o cartograma ,,cip-tunata'' prost etc.

This post has been edited by Sonyericsson: 26 Mar 2013, 23:46


--------------------
Renault Symbol 2 2009 - B124TRD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan23
post 9 Apr 2013, 10:14
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 25 March 13
From: Ploiesti




careva din ploiesti care are si o cheie de 14 mm ca sa scoata bujiile ca pana acum am fost la n mecanici si nici unu nu avea cheie pt bujii , acum nici nu mai porneste masina si miroase a benzina in ulei, altcineva ca trebuie curat corpul clepetei de acceleratie CAREVA DIN PLOIESTI CARE SE PRICEPE SI ARE TIMP SA REPARE SI MIE MOTORUL PT A MERGE ROTUND ? 1.2 16 valve


--------------------
Renault Clio 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 05:33
Dacia