Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme la r 19 1.9 Diesel, cateva intrebari

speedy78
post 21 Apr 2009, 10:32
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 21 April 09




[B]Am si eu cateva intrebari legate de r 19 motor 1.9 diesel
1.Unde este panoul de sigurante(nu l-am gasit)?
2.Ventilatorul care porneste cand motorul ajunge la o anumita temperatura de vreo 2 zile nu mai merge
3.lichidul din vasul de racire dispare
Completez la nivel si dupa cativa km parcursi nu mai este(nici nu il pierd ca nu gasesc urme de apa sub masina)
Va rog sa ma ajutati cu problemele astea
Va multumesc


--------------------
Renault 19 1.9 DIESEL 1994 - CS 5531 AD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dennis67
post 21 Apr 2009, 12:53
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 10 June 08




1-in habitaclu dreapta sub torpedoul de acte
2-posibil siguranta 30A arsa ;verifica firele de la alimentator ventilator sau sonda de pe radiator
3-?????????? alte simptome ???
-mai mult ca sigur fierbe motorul si-l arunca pe la busonul de la vasul de la vasul de expansiune
-posibil pompa de apa


--------------------
renault19 chamade 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 21 Apr 2009, 18:28
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




1 - acolo unde ti-a zis dennis67 vezi ca are un capac
2 - posibil sa fie sonda dusa
3 - verifca furtunele din fata motorului alea imbarligate acolo apar frecvent probleme din cauza imbatranirii cauciucului, pune originale Renault, sunt scumpe dar sunt de calitate


--------------------
Toyota AURIS Touring Sport 2015 - IF-94-URS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 21 Apr 2009, 20:51
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Daca nu curge apa din sistemul de racire, dar dispare din vasul de exansiune... ai in cel mai bun caz garnitura de chiulasa arsa, iar compresia scapa in sistemult de racire. Partea cea mai rea poate sa fie uramtoarea....chiulasa sau blocul fisurate.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dennis67
post 22 Apr 2009, 07:20
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 10 June 08




ai rezolvat ?


--------------------
renault19 chamade 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 22 Apr 2009, 18:07
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




daca are chiulasa sau blocul fisurate a pus-o rau de tot
eu cred ca e totusi de la un furtun sau un por in tevile din partea dreapta de langa chiulasa, nici caloriferul nu este exclus


--------------------
Toyota AURIS Touring Sport 2015 - IF-94-URS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dennis67
post 23 Apr 2009, 07:42
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 10 June 08




Blocul mai greu se fisureaaza.Mai degraba chiuloasa.
Ar trebuii sa ne mai scrie cateva simtome.Daca e chiuloasa motorul nu mai merge rotund;presiuune mare pe furtune etc


--------------------
renault19 chamade 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 23 Apr 2009, 22:06
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Presiune pe furtune da, dar mers rotund are....nu scapa toata compresia ci extrem de putina.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dennis67
post 24 Apr 2009, 06:58
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 10 June 08




N-ai vazut niciodata situatia in care sa bage apa in capul pistonului ? Eu am patit -o o data +am mai vazut asta de 2 ori la alte persoane.


--------------------
renault19 chamade 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 24 Apr 2009, 09:16
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Acea situatie este critica. Din cate am inteles la el nu este asa de grav, nu s-a plans de condens mare pe evacuare, nu s-a plans de zgomote in admisie sau in evacuare. Dar...orice este posibil.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dennis67
post 24 Apr 2009, 10:00
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 10 June 08




Situatia pe care o descrii (condens pe evacuare, de zgomote in admisie sau in evacuare) este valabila numai la benzinare .La diesel se manifesta total diferit.


--------------------
renault19 chamade 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexanderCarstoc
post 24 Apr 2009, 15:16
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 22 September 08
From: B u c u r e s t i




Te contrazic... Am avut supapa stramba si aveam zgomot in evacuare si admisie. Strambarea poate sa apara si de la apa in cap de piston. La mine a fost de la spargerea pinionului de la axul cu came.


--------------------
>> Renault-uri 11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<< Giant Escape M8
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATTI BY RENO
post 29 Jun 2009, 13:02
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 25 June 09




salutare la toti.Am si eu o problema:mi s-a dus dint-ro data indicatorul ce indica viteza.Ar fii problema cablu?eu pot sa-l schimb sau mai bine duc la un service?


--------------------
RENAULT 19 TDI 19 TDI 1993 1993 - MS 10 WAU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dennis67
post 29 Jun 2009, 13:19
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 10 June 08




Cablul este sarit din cutie sau rupt.Cu putina rabdare il poti schimba si tu.

29 Jun 2009, 13:26:
ca sa-l verifici daca este rupt scoate-l din cutie si invarte de partea de rotirta dintata.Ar trebuii ca acul sa se miste.Ai grija ca acolo unde intra cablul in cutie exista o siguranta care o gasesti destul de greu.Daca nu o ai exista posibilitatea ca sicablul sa fi sarit de la locul lui.Nu e neaparat nevoie sa mai bagi aceea siguranta la loc.

This post has been edited by dennis67: 29 Jun 2009, 13:26


--------------------
renault19 chamade 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hd90ady
post 21 Jul 2009, 20:47
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 21 July 09
From: Brad




e fisurata chiuloasa...e aceeasi problema si la mine...mi-a ars odata garnitura si am schimbat-o dar nu am mai strans-o asa de tare si deocamdata nu imi mai face probleme...oricum,trebuie sa schimb si eu chiuloasa....si termocupla daca nu mai porneste singura inseamna ca e termostatul de vina,porneste-o manual,vezi daca nu cumva ai un buton in stanga ,langa cel de dezaburire spate pt pornire termocupla...eu am...sper ca am fost de ajutor,numai bine

21 Jul 2009, 20:49:
si inca ceva,ca sa iti dai seama daca iti e arsa garnitura de la chiuloasa,strabhe de furtunele de apa,daca sunt tari....e arsa...acum aproximezi tu..moale,tare...dar daca tii se par tie ca sunt tari furtunele,e arsa garnitura...

21 Jul 2009, 20:50:
strange de furtune,apasa cu mana pe ele,scz

This post has been edited by hd90ady: 21 Jul 2009, 20:50


--------------------
Renault r19 1989 - HD02LMH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 21 Jul 2009, 21:07
Post #16


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Treaba cu stransul de furtune nu este concludenta. Presiunea in sistemul de racire la motoare Reno este de 1,2bari la majoritatea si 1,6 bari la cele 16V .

Acum nu stiu daca poti aproxima din strangerea furtunelor presiunea ...

Scoate dopul ( supapa ) vasului de expansiune si uitate un pic in el , daca balboteaza (scoate gaze ) nu este inr egula . Nu confunda balbotarea de la baza cu recircularea apei prin furtunasul superior al vasului ( multmai subtire decat celelate doua ) .


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hd90ady
post 30 Oct 2009, 19:09
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 21 July 09
From: Brad




am nevoie de chiuloasa pt motor de 1.9 TD,id hd90ady sau 0746702907


--------------------
Renault r19 1989 - HD02LMH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 05:15
Dacia