Probleme la r 19 1.9 Diesel, cateva intrebari
![]() ![]() ![]() |
Probleme la r 19 1.9 Diesel, cateva intrebari
speedy78 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 21 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
19
1.9 DIESEL 1994
- CS 5531 AD
|
|||
dennis67 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 June 08 ![]() |
1-in habitaclu dreapta sub torpedoul de acte
2-posibil siguranta 30A arsa ;verifica firele de la alimentator ventilator sau sonda de pe radiator 3-?????????? alte simptome ??? -mai mult ca sigur fierbe motorul si-l arunca pe la busonul de la vasul de la vasul de expansiune -posibil pompa de apa |
--------------------
renault19
chamade
1990
|
|
BiGBearRO |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
1 - acolo unde ti-a zis dennis67 vezi ca are un capac
2 - posibil sa fie sonda dusa 3 - verifca furtunele din fata motorului alea imbarligate acolo apar frecvent probleme din cauza imbatranirii cauciucului, pune originale Renault, sunt scumpe dar sunt de calitate |
--------------------
Toyota
AURIS
Touring Sport 2015
- IF-94-URS
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Daca nu curge apa din sistemul de racire, dar dispare din vasul de exansiune... ai in cel mai bun caz garnitura de chiulasa arsa, iar compresia scapa in sistemult de racire. Partea cea mai rea poate sa fie uramtoarea....chiulasa sau blocul fisurate.
|
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
dennis67 |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 June 08 ![]() |
ai rezolvat ?
|
--------------------
renault19
chamade
1990
|
|
BiGBearRO |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.338 Joined: 19 October 05 From: de unde se da ora exacta ![]() |
daca are chiulasa sau blocul fisurate a pus-o rau de tot
eu cred ca e totusi de la un furtun sau un por in tevile din partea dreapta de langa chiulasa, nici caloriferul nu este exclus |
--------------------
Toyota
AURIS
Touring Sport 2015
- IF-94-URS
|
|
dennis67 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 June 08 ![]() |
Blocul mai greu se fisureaaza.Mai degraba chiuloasa.
Ar trebuii sa ne mai scrie cateva simtome.Daca e chiuloasa motorul nu mai merge rotund;presiuune mare pe furtune etc |
--------------------
renault19
chamade
1990
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Presiune pe furtune da, dar mers rotund are....nu scapa toata compresia ci extrem de putina.
|
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
dennis67 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 June 08 ![]() |
N-ai vazut niciodata situatia in care sa bage apa in capul pistonului ? Eu am patit -o o data +am mai vazut asta de 2 ori la alte persoane.
|
--------------------
renault19
chamade
1990
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Acea situatie este critica. Din cate am inteles la el nu este asa de grav, nu s-a plans de condens mare pe evacuare, nu s-a plans de zgomote in admisie sau in evacuare. Dar...orice este posibil.
|
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
dennis67 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 June 08 ![]() |
Situatia pe care o descrii (condens pe evacuare, de zgomote in admisie sau in evacuare) este valabila numai la benzinare .La diesel se manifesta total diferit.
|
--------------------
renault19
chamade
1990
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Te contrazic... Am avut supapa stramba si aveam zgomot in evacuare si admisie. Strambarea poate sa apara si de la apa in cap de piston. La mine a fost de la spargerea pinionului de la axul cu came.
|
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
ATTI BY RENO |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 25 June 09 ![]() |
salutare la toti.Am si eu o problema:mi s-a dus dint-ro data indicatorul ce indica viteza.Ar fii problema cablu?eu pot sa-l schimb sau mai bine duc la un service?
|
--------------------
RENAULT 19 TDI
19 TDI 1993
1993
- MS 10 WAU
|
|
dennis67 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 June 08 ![]() |
Cablul este sarit din cutie sau rupt.Cu putina rabdare il poti schimba si tu.
29 Jun 2009, 13:26: ca sa-l verifici daca este rupt scoate-l din cutie si invarte de partea de rotirta dintata.Ar trebuii ca acul sa se miste.Ai grija ca acolo unde intra cablul in cutie exista o siguranta care o gasesti destul de greu.Daca nu o ai exista posibilitatea ca sicablul sa fi sarit de la locul lui.Nu e neaparat nevoie sa mai bagi aceea siguranta la loc. This post has been edited by dennis67: 29 Jun 2009, 13:26 |
--------------------
renault19
chamade
1990
|
|
hd90ady |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 21 July 09 From: Brad ![]() |
e fisurata chiuloasa...e aceeasi problema si la mine...mi-a ars odata garnitura si am schimbat-o dar nu am mai strans-o asa de tare si deocamdata nu imi mai face probleme...oricum,trebuie sa schimb si eu chiuloasa....si termocupla daca nu mai porneste singura inseamna ca e termostatul de vina,porneste-o manual,vezi daca nu cumva ai un buton in stanga ,langa cel de dezaburire spate pt pornire termocupla...eu am...sper ca am fost de ajutor,numai bine
21 Jul 2009, 20:49: si inca ceva,ca sa iti dai seama daca iti e arsa garnitura de la chiuloasa,strabhe de furtunele de apa,daca sunt tari....e arsa...acum aproximezi tu..moale,tare...dar daca tii se par tie ca sunt tari furtunele,e arsa garnitura... 21 Jul 2009, 20:50: strange de furtune,apasa cu mana pe ele,scz This post has been edited by hd90ady: 21 Jul 2009, 20:50 |
--------------------
Renault
r19
1989
- HD02LMH
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#16
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Treaba cu stransul de furtune nu este concludenta. Presiunea in sistemul de racire la motoare Reno este de 1,2bari la majoritatea si 1,6 bari la cele 16V .
Acum nu stiu daca poti aproxima din strangerea furtunelor presiunea ... Scoate dopul ( supapa ) vasului de expansiune si uitate un pic in el , daca balboteaza (scoate gaze ) nu este inr egula . Nu confunda balbotarea de la baza cu recircularea apei prin furtunasul superior al vasului ( multmai subtire decat celelate doua ) . |
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
hd90ady |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 21 July 09 From: Brad ![]() |
am nevoie de chiuloasa pt motor de 1.9 TD,id hd90ady sau 0746702907
|
--------------------
Renault
r19
1989
- HD02LMH
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 05:15 |