Probleme injectoare / piston, sfaturi
![]() ![]() ![]() |
Probleme injectoare / piston, sfaturi
ReeKo |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 22 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1.5 DCI
2005 II
- TBA
|
|||
cristian_nechita |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
Greu de crezut ca ai piston topit.
Un test de compresie ai facut?Neaparat trebuie facut inainte de a schimba injectoarele. Injectoarele noi le-ai programat?De regula cand sunt probleme cu injectoarele calculatorul da avansul foarte jos si se aude ca si cand ar avea o bataie. Pe clip ce eroare dadea?Doar de injector sau si de detonatie? This post has been edited by cristian_nechita: 15 Jun 2012, 00:07 |
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
ReeKo |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 22 January 11 ![]() |
Test de compresie nu cred ca am facut, mecanicul a scos returu si a vazut ca la 2 injectoare scuipa tare motorina pe retur (sper ca bine zic nu ma pricep asa de bine) a verificat daca am pilitura in rezervor era foarte putina pilitura si de aceea am zis ca daca se poate cu 2 injectoare second pana mai strang bani de 4 noi + pompa de injectie noua.
Clip scuze dar nu stiu ce ii, banuiesc ca afisajul de la computeru de bord dadea numai eroare de injector, si inca ceva la relantiv nu bate asa tare motorul dar daca incep sa o turez se aude ca un mic tractoras... tin sa precizez acuma nu mai am nici o eroare la CB nici cand o turez numai ca se aude deranjant de tare LE: clip = diagnoza cu CAN CLIP RENAULT, nu a pus-o mecanicu pe tester poate nu are tester This post has been edited by ReeKo: 15 Jun 2012, 10:50 |
--------------------
Renault
Megane 1.5 DCI
2005 II
- TBA
|
|
ady24 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Problema e in felul urmator: daca motorul tau era de euro 3 si puneai injector de euro 4 atunci aveai sanse mari sa fi topit pistonul pentru ca pulverizatoru(duza) din capul injectourului de euro 3 are 5 gauri de evacuare a motorinei, pe cand cel de euro 4 are 6 gauri. Ma gandesc totusi sa nu fie vorba de vreo supapa de la pistonul respectiv, sau in cel mai rau caz ecu(calculatorul de injectie) sa o fi luat razna tot schimband'ui injectoarele si punandu'i cele de euro 3 sa nu mai recunoasta codul hexazecimal. Bataia respectiva persista pe accelerare/decelerare ?
This post has been edited by ady24: 16 Jun 2012, 00:11 |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
cristian_nechita |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 22 April 11 ![]() |
Are 6 gauri dar sunt mai mici.Calculatorul nu recunoaste automat codul hexazecimal.Codul se introduce din clip.
Daca nici macar nu a pus masina pe tester cu siguranta nici nu a inregistrat injectoarele. Acum probabil ca trebuie date jos din nou injectoarele pentru ca acel cod(16 caractere la euro 3) e scris chiar pe injector. Cu injectoarele neinregistrate in majoritatea cazurilor are un mers haotic(porneste greu, fum la rece, trepidatii etc etc).Doar daca ai noroc si ai pus niste injectoare cu, caracteristici apropiate o sa iti mearga cat de cat bine dar sansele sunt minime. Mergi cu masina la un service mai dotat. |
--------------------
Laguna
3
2012 |
|
ReeKo |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 22 January 11 ![]() |
ady24 mecanicul mi-a zis ca injectoarele de euro 3 is cu 1 mm mai mari decat cele de euro4 si cica se poate sa fi gaurit pistonul si de aia bate , si da bataia respectiva persista la accelerare la relantiv se aude foarte putin.
cristian_nechita acuma nu am treaba cu masina, trage bine, porneste bine si nu scoate fum, numai ca se aude o bataie la motor |
--------------------
Renault
Megane 1.5 DCI
2005 II
- TBA
|
|
ady24 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Injectorul fizic ca marime e la fel, difera putin motul duzei si gaurile de pulverizare a motorinei in capul pistonului.
This post has been edited by ady24: 16 Jun 2012, 12:32 |
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
ReeKo |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 22 January 11 ![]() |
si totusi foarte ciudat si enervanta bataia aia la motor... mai ales cand o turez, apropo am facut azi un drum de vreo 100 km si iam dat un pic la masina pana la 150-160 numi apare nici o eroare la CB masina trage bine numai ca suna tare bataia aia( e ca un fel de ticait si la turatii mari se aude foarte rpd la relativ mai rar), daca injectorul e la fel oare de la ce poate fi bataia aia? ca altundeva nu s-a umblat la masina...
PS: in zona aia unde am schimbat injectorul se aude bataia |
--------------------
Renault
Megane 1.5 DCI
2005 II
- TBA
|
|
ady24 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 906 Joined: 23 December 09 ![]() |
Cel mai sigur mergi si fa'i o diagnoza, si deasemena ar fi indicat sa o ascute si un mecanic specializat numai pe motoare.
|
--------------------
Logan
Laureate
2005
|
|
ReeKo |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 22 January 11 ![]() |
o sa mai caut un mecanic mai bun si o sa va zic ce am rezolvat
![]() 18 Jun 2012, 12:29: ms de sfaturi meggeo81 ( pe Privat au fost) ti-am dat un email, pentru ca nu pot da PM, daca poti cand o sa ai timp sa imi raspunzi, ms ![]() 19 Jun 2012, 07:52: am fost la alt mecanic si o zis ca problema nu e de la piston ci de la injectoare, deocamdata le las asa pana strang bani de altele noi. ms 22ror de sfaturi, eventual o sa revin cu post cand o sa le schimb, asta in viitor. This post has been edited by ReeKo: 19 Jun 2012, 07:52 |
--------------------
Renault
Megane 1.5 DCI
2005 II
- TBA
|
|
gutui |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 6 May 08 ![]() |
nu ar putea fi problema si de la tacheti/culbutori ?
|
--------------------
M II -11.2002
VW Jetta, diesel 1.6
-01.2013
- VN 11 LUK
|
|
ReeKo |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 22 January 11 ![]() |
nu stiu... deocamdata nu mai dau bani la mecanici numai pentru constatari astept sa strang ceva bani si dupa o sa mai intreb ceva mecanici sa vad ce zik si tot o sa fac ceva la ea
![]() |
--------------------
Renault
Megane 1.5 DCI
2005 II
- TBA
|
|
ReeKo |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 22 January 11 ![]() |
o chestie interesanta ce am observat , dupa ce se incalzeste motorul nu se mai aude asa de tare bataia, la relantiu aproape deloc fata de cum se aude la rece...
|
--------------------
Renault
Megane 1.5 DCI
2005 II
- TBA
|
|
ReeKo |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 22 January 11 ![]() |
revin sa termin povestea,
Intre timp am facut un drum mai lung de peste 1000 km, s-au mai stricat 2 injectoare, leam reparat schimbandule supapele de retur intre timp am folosit si aditiv metabond, iar acuma nu se mai aude bataia de la motor, probabil era de la celelalte 2 injectoare. deci ati avut dreptate cei care mi-ati spus ca pistonul e in regula. Acum masina e ok. Ms tuturor de sfaturi |
--------------------
Renault
Megane 1.5 DCI
2005 II
- TBA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 06:55 |