Masina in cauza renault megane 3 1.6 16v an 2009 varianta de motor euro 4 110 cp 91k km (cu complectarea classic romaneasca...km reali)
Recent mi-am schimbat distributia la un service...service care e doar un baiat,sa schimbat curea distributie,role intinzatoare,pompa apa,curea accesorii.
Simtome dupa schimbarea distributiei:
Se aude motorul umpic mai ragusit ca sa zic asa....nu se aude ca inainte,cureaua de accesori sta pe marginea rolei intinzatoare catre motor ,daca nu chiar inafara ei,din cei 110 cp zici ca mai are doar vreo 90,inainte imi indica sa schimb viteza pe la aproximativ 2400 rpm iar acum pe la vreo 2900,acum motorul pare ca se incalzeste mai repede,in 1.5km temperatura motorului ajunge la 90 grade (cand afara erau 20 iar ca timp a durat maxim 3 min de cand am pornit motorul) iar cand afara era 40 grade a ajuns in sub 1 km,bonus...cand am ridicat masina dupa cateva ture am realizat ca cureaua de accesori nu e pusa corect...freca in motor.
Mecanicul zicea ca rola de la vibrochen e defecta,cei drept daca te uti la ea in timp ce merge motorul se vede ca nu merge perfect rotund,dar eu cand am luat rola in mana (data jos de pe masina) nu parea sa aibe joc (sa se miste de pe partea vulcanizata) celptin eu nu reuseam sa o misc.
Sa zicem ca rola chiar a crapat atunci si din cauza ei se aude acel zgomot ciudat,dar cu lipsa de putere si incalzirea apei mai repede cum ramane?
Am mai avut o experienta cu distributie pusa gresit pe un megane 2 cu acelasi tip motor dar alte simtome...am tot umblat pe la service-uri pana ce mam saturat si am schimbat multe piese inutil pana la rezolvarea problemei.
Acum masina am duso inapoi in service (tot mecanicul fiind cel nervos dfq?

)
Imi imaginez ca o sa zica ca distributia e pusa la punct si totul e ok dar problema nu se va rezolva.
Acum o sa ziceti...poi e pusa distributie gresit sau sunt eu nebun,ce sfaturi ati avea ca sa nu ajung sa dau cu bani in ea ca la lautari?