Probleme cu filtrul de particule., A treia oara cand se aprinde martorul....
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu filtrul de particule., A treia oara cand se aprinde martorul....
Hyper |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 1 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Koleos
2009/Dynamique/2.0l dCi /150CP/CVA
|
|||
bebecool |
![]()
Post
#2
|
![]() Doctor de oase Group: Members Posts: 549 Joined: 26 October 06 From: Pa scaun ![]() |
Nu te speria, se intampla si la alte masini precum Mazda 6 si nu numai.
Mergi foarte mult cu ea probabil in oras cu viteze mici si filtrul nu se poate ''regenera''. Asta e o problema des intalnita la diesel cu filtru de particule(valabil la toate marcile). |
--------------------
Renault/Opel
Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009
2007
- B-08-BBM Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)
|
|
Hyper |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 1 April 09 ![]() |
Dar si-a facut regenerarea completa acum o saptamana, iar de atunci am parcurs numai 200 km (numai in oras, intr-adevar...)
Ma rog, am fost in service luni, au pus testerul, si au zis ca o sa-mi reseteze calculatorul data viitoare cand voi veni, iar daca mai am probleme o sa imi schimbe filtrul daca e nevoie.Acum nu au ansamblul ala de siguranta de la directie . Mi-am cumparat si un cui pt remorca, o sa il montez tot atunci (trebuie desfacuta toata partea din spate, pana si triplele, esapamentul + spoilerul spate pt a fi montat... ![]() |
--------------------
Renault
Koleos
2009/Dynamique/2.0l dCi /150CP/CVA
|
|
collinro2 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 457 Joined: 22 August 04 From: Iasi ![]() |
Poate oi fi eu conservator, dar mi se pare tare ciudat ca, daca ai filtru de particule, musai sa mergi nu stiu cit cu mai mult de 80 la ora pentru a se regenera filtrul! Si daca nu ai cind/unde/cum sa mergi asa, ce faci?!
In alta ordine de idei: am citit cindva tot pe net ca, la dieselurile cu filtre de particule, regenerarea acestora necesita o temperatura mai mare a gazelor de evacuare, pentru a "arde" impuritatile. Si aceasta temperatura se obtine prin adaugarea in motorina a unui compus numit parca cerina, ce e intr-un mic rezervor de citiva litri, plasat pe linga rezervorul de carburant. La fiecare alimentare, in mod automat sau nu, se "scapa" citiva ml de lichid din ala in motorina, crescind temperatura gazelor de ardere. Nu va grabiti sa faceti misto de afirmatiile mele, interesati-va intii. Eu asa stiu. |
--------------------
renault
megane 2.2
2006 1,5dCi 80CP
- IS-05-GP? We are what we repeatedly do; al naibii de adevarat...
|
|
Hyper |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 1 April 09 ![]() |
QUOTE Poate oi fi eu conservator, dar mi se pare tare ciudat ca, daca ai filtru de particule, musai sa mergi nu stiu cit cu mai mult de 80 la ora pentru a se regenera filtrul! Si daca nu ai cind/unde/cum sa mergi asa, ce faci?! Teoretic regenerarea se face fara interventia cond auto, insa atunci cand circuli mai mult prin oras pe distante scurte si la turatii inferioare filtrul nu ajunge la temperatura necesara pt a se regenera (de fapt a arde particulele de funingine retinute - continute in acel fum negru specific motorelor Diesel atunci cand calci brusc pedala de aceleratie) si gradul de 'saturare' al filtrului ajunge la 90% se aprinde martorul. Daca nu faci regenerarea in urmatorii 100 km se aprinde si martorul 'service' . Am inteles ca regenerarea se poate face apoi in service cu testerul(laptopul ala cu softul specific) conectat la calculatorul masinii ce va controla turatia motorului pt regenerare... la mine nu au trecut cei 100 km. Se pare ca ai dreptate ref la aditivul respectiv, am gasit asta pe site-ul Citroen, dar in manualul masinii mele nu este specificat, or fi mai multe tipuri... ![]() |
--------------------
Renault
Koleos
2009/Dynamique/2.0l dCi /150CP/CVA
|
|
CT-84-LEU |
![]()
Post
#6
|
![]() Sofer agresiv pe BMW = sofer antrenat pe Renault Group: Members Posts: 136 Joined: 27 July 05 From: BUCURESTI ![]() |
Asa este, sunt de mai multe tipuri. La unele forduri de exemplu este cu lichid, la bmw-uri este fara, etc... Fiecare producator a ales o varianta. Oricum filtrul de particule se poate anula din soft la majoritatea autovehiculelor urmand ulterior sa se elimine fizic de pe masina. Rezultatul va fi ca va scoate un pic de fum masina insa niciodata nu veti mai avea probleme cu infundarea sau regeneraraea acestuia. Pentru detalii va astept cu un mesaj privat.
Spor la kilometrii. |
--------------------
Renault
Megane 3 - 1.5 110hp
140hp, by Dimsport :) BMW 3xxi 24v - vanos - 2xxHp by Dimsport :)
Renault Koleos - 2.5 - 170Hp - DAUNA TOTALA |
|
cj98czh |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.316 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Asa este se poate scoate fara probleme... singura problema este numai ca nu mai luati ITP-ul
![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
bebecool |
![]()
Post
#8
|
![]() Doctor de oase Group: Members Posts: 549 Joined: 26 October 06 From: Pa scaun ![]() |
Azi m-a sunat amicul cu Koleosu'ca i s-a aprins filtru de particule in bord.
I-am dat remediu: O tura pana la Fundulea in treapta a-4a la 4000rpm-130km/h. Pe pod, la intoarcere s-a stins. Problem solved. Asa ca recomand o tura pe autostrada in forja din cand in cand. |
--------------------
Renault/Opel
Megane 2 1.5dci 80cp/ Focus 2 1.6Tdci 2009
2007
- B-08-BBM Banii fac fericirea celor care nu merita alta fericire. (G. Gesbron)
|
|
CristianFlorea |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 15 December 09 ![]() |
Eul unul as demonta filtrul de particule daca se poate bineinteles. Apoi inainte sa merg la ITP l-as monta. Interesant este daca poti merge fara filtru.
ITP se face din 2 in 2 ani asa ca nu ar fi mare efort. Decat sa stau stresat ca se aprinde led-ul la bord... |
--------------------
Renault
Laguna GT line 2.0 dci
dec 2009 Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014 |
|
CT-84-LEU |
![]()
Post
#10
|
![]() Sofer agresiv pe BMW = sofer antrenat pe Renault Group: Members Posts: 136 Joined: 27 July 05 From: BUCURESTI ![]() |
Repet, poti sa mergi fara filtru cu conditia sa-l scoti din soft. Aici te pot ajuta. Cu datul jos fizic, te descurci apoi.
|
--------------------
Renault
Megane 3 - 1.5 110hp
140hp, by Dimsport :) BMW 3xxi 24v - vanos - 2xxHp by Dimsport :)
Renault Koleos - 2.5 - 170Hp - DAUNA TOTALA |
|
Hyper |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 1 April 09 ![]() |
Si pe mine m-a mancat filtrul asta.... la cca 240 km prin oras se aprinde martorul. Mai am un an din garantie si primul lucru pe care o sa il fac va fi anularea acestuia. Chiar incep sa cred ca nu prea are legatura cu mersul prin oras sau subturat. De ex acum vreo 5 luni am plecat din Severin la Bucuresti cu martorul aprins, dupa cca 40 km s-a stins iar la drumul inapoi , dupa cca 600 km in majoritate, extraurbani, mi s-a reaprins
![]() |
--------------------
Renault
Koleos
2009/Dynamique/2.0l dCi /150CP/CVA
|
|
cata_lag2.2 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 530 Joined: 5 August 09 From: Timisoara ![]() |
Nu este normal sa se aprinda asa, mai ales extraurban (presupunand ca nu mergi cu a 6-a la 70km/h). Cred ca ar fi bine sa faci un test si sa te asiguri ca sunt indeplinite toate conditiile de regenerare: sa functioneze TOATE bujiile incandescente (inclusiv releul lor), iar in mers sa respecti treapta de viteza si turatia/viteza recomandate pentru motorul tau.
Poti incerca si o regenerare statica pe clip. Personal nu as anula filtrul de particule. La Renault cresterea temperaturii din filtrul de particule - regenerarea - nu se face cu aditiv ci prin modificarea injectiei si a altor parametri de functionare a motorului. This post has been edited by cata_lag2.2: 22 Jul 2011, 20:12 |
--------------------
Renault
Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP,
2007
|
|
ccorneliuss |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 30 March 11 ![]() |
QUOTE(cata_lag2.2 @ 22 Jul 2011, 20:09) Nu este normal sa se aprinda asa, mai ales extraurban (presupunand ca nu mergi cu a 6-a la 70km/h). Cred ca ar fi bine sa faci un test si sa te asiguri ca sunt indeplinite toate conditiile de regenerare: sa functioneze TOATE bujiile incandescente (inclusiv releul lor), iar in mers sa respecti treapta de viteza si turatia/viteza recomandate pentru motorul tau. Poti incerca si o regenerare statica pe clip. Personal nu as anula filtrul de particule. La Renault cresterea temperaturii din filtrul de particule - regenerarea - nu se face cu aditiv ci prin modificarea injectiei si a altor parametri de functionare a motorului. Dezactivez din soft filtru particule . |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dci
2006
|
|
joey |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 9 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Salut
Sunt pe cale sa dau comanda pt un Koleos dar am o nelamurire: Pentru detinatorii din Bucuresti: Imi puteti spune cat de des ati avut probleme cu infundarea filtrului de particule mergand majoritatea timpului in oras? Multumesc |
--------------------
RENAULT
CLIO 3
DYNAMIQUE 1,6 16v CVA Singurul loc in care Banii vin inaintea Muncii este in dictionar.
|
|
dvs |
![]() ![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 23 September 05 From: Bucuresti ![]() |
Al meu are aproape 2 ani si 50000 km si nu am avut niciodata probleme. nici un fel de probleme.
![]() |
--------------------
Renault
Koleos
2.0 dci
|
|
mac1 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 2 March 12 From: Bucuresti ![]() |
Dieselul cu Dpf nu este recomandat ptr oras si mai ales pe distante scurte. In oras trebuie sa mergi cu ea mai turata ca sa eviti infundarea filtrului.
Iar daca ai probleme si se infunda o tura la iesirea din bucuresti de vreo 15 km dus 15 intors si gata s-a curatat. |
--------------------
Nissan
X-trail
2008 2.0ldci 175 CP
|
|
Hyper |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 1 April 09 ![]() |
Dupa revizia de doi ani din martie 2011(rulez cca 10.000km/an
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Koleos
2009/Dynamique/2.0l dCi /150CP/CVA
|
|
joey |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 9 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc. Eu merg 90% din timp in oras, drum dus de 12 km cu multe zone de mers bara la bara. Sa nu-mi iau diesel?
|
--------------------
RENAULT
CLIO 3
DYNAMIQUE 1,6 16v CVA Singurul loc in care Banii vin inaintea Muncii este in dictionar.
|
|
mac1 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 2 March 12 From: Bucuresti ![]() |
Merge si diesel dar fara filtru de particule, adica o masina ceva mai veche. Daca te gandesti la masina noua i-ati benzinar, si nu mai ai dureri de cap la mersul bara la bara.
|
--------------------
Nissan
X-trail
2008 2.0ldci 175 CP
|
|
joey |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 9 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Vroiam un kloeos nou cutie automata dar daca ziceti ca ma leg la cap cu el ramane dpar cx5 benzina awd aitomat desi e cu 3 mii euro mai scump decat vea mai buna oferta de koleos.
|
--------------------
RENAULT
CLIO 3
DYNAMIQUE 1,6 16v CVA Singurul loc in care Banii vin inaintea Muncii este in dictionar.
|
|
ionelgaescu |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 6 February 12 ![]() |
imi cer scuze .
intr-adevar era vorba daca motorul este pe curea sau lant oricum multumesc pentru raspunsuri poate stie cineva sau a schimbat afisajul din bord acolo unde apare radio adica eu am un afisaj ingust si as vrea sa ii pun un afisaj mare cu gps. am inteles ca ,radio -cd -ul nu se schimba multumesc This post has been edited by ionelgaescu: 28 Mar 2012, 16:41 |
--------------------
renault koleos
renault koleos
2008 motor 2.0
|
|
pishky |
![]()
Post
#22
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
1. filtrul de particule are niste metale rare in el, nu este cu ulei cu nimic (nu se verifica uleiul) din cand in cand isi face singur regenerare - ar fi recomandat un drum extraurban din cand in cand pt regenrarea lui.
2. este pe circuitul de evacuare a gazelor arse, nu are curea / lant. nu are parti in miscare. are un senzor de presiune in amonte (adica citeste presiunea gazelor la intrarea in filtru) si un senzor de presiune in aval (adica citeste presiunea si dupa filtru - iar din diferenta de presiuni se "vede" gradul de infundare / colmatare al filtrului.) 3. - filtrul de ulei este in compartimentul motor (nu stiu sa iti zic fix unde - dar cred ca se ajunge la el pe undeva pe dedesuptul masinii, dupa inlaturarea scutului - la laguna 2 asa este.) Orice masina - indiferent de model / marca are buson de golire al baii de ulei. De obicei este vizibil dupa inlaturarea scutului. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
joey |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 241 Joined: 9 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca la punctul 2) nu se intreba daca filtrul de particule are lant sau curea, ci daca motorul e pe lant sau curea.
![]() Din cate stiu eu, 2.0dci are distributia pe lant. This post has been edited by joey: 28 Mar 2012, 14:05 |
--------------------
RENAULT
CLIO 3
DYNAMIQUE 1,6 16v CVA Singurul loc in care Banii vin inaintea Muncii este in dictionar.
|
|
proSym |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 17 May 12 ![]() |
Salut! La recomandarea unui coleg de pe forum am curatat filtrul la www.laborexromania.ro (sper sa nu fie considerata reclama
![]() Acum sunt multumit de cum se comporta masina. |
--------------------
Renault
Symbol
2008 Symbol
- b11ekl
|
|
ionelgaescu |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 6 February 12 ![]() |
multumesc pentru informatie
|
--------------------
renault koleos
renault koleos
2008 motor 2.0
|
|
mac1 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 2 March 12 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Nissan
X-trail
2008 2.0ldci 175 CP
|
|
LAURR |
![]()
Post
#27
|
Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 19 June 12 From: Cluj ![]() |
Incercati sa adaptati viteza de deplasare la turatia de cuplu maxim. problema nu apare datorita faptului ca mergeti mult in oras,etc ,ci ca mergeti subturat. La fiat sedici cealalata masina pe care o am, se face autoregenerarea fara sa fie nevoie sa merg cu o anumita viteza. atunci cand se simte ceva problema de evacuare, incepe regenerarea prin supraalimentare cu combustibil pentru a creste temperatura in filtru si pentru a ,arde depunerile. la mine esapamentul este complet curat ,fara cea mai mica urma de funingine.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE2/MEGANE4SEDAN INTENSE-ROUGE/KADJAR INTENS
2005/2017/2017 Sa te feresti de inginerii care au intrat la facultate cu media de la bac.
|
|
laucan |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 20 September 11 ![]() |
Salut,
Va dau cateva sugestii referitoare la filtru de particule: 1. Cu cat motorul merge la sarcini mari (acceleratii mari) cu atat emisiile de particule sunt mai mari. Fenomenul este mai accentut cand motorul este rece. Ca sa evitati incarcarea rapida a filtrului conduceti mai putin sportiv, cu acceleratii line, mai ales cand motorul este rece. 2. Regenerarea unui filtru de particule se face in doua moduri: - cu al 5-lea injector (unele modele 1.5 dCi) - cu injectie intaziata (2.0 dCi) La motoarele diesel Renault nu este nevoie de aditiv in motorina pentru regenerare. 3. Pentru a se putea regenera filtru de particule are nevoie de anumite conditii de temperatura, turatie motor, etc. Daca aceste conditii nu sunt indeplinite filtru nu se regenereaza. In cazul in care nivelul de incarcare cu particule trece peste un anumit prag filtru nu se mai poate regenera, nici macar in service, deoarece cantitate mare de particule care trebuie arsa ar creste temperatura foarte mult in filtru si ar produce distrugerea acestuia => filtrul trebuie inlocuit! 4. Nu scoateti filtrul! Calculatorul de injectie, cel putin pentru Euro 5, are strategii de diagnoza speciale pentru filtru absent. Daca-l scoateti se va aprinde martorul MIL din bord! Cam atat. Mai multe despre filtrul de particule gasiti aici. |
--------------------
Renault
Megane Sedan II
2007 Manager e-automobile.ro
|
|
autodiag06 |
![]() ![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 25 July 12 ![]() |
ANULARE / DEZACTIVARE FILTRU DE PARTICULE DPF - FAP Pt. orice MARCA si MODEL AUTO ! ANULARE DEFINITIVA !!! ATENTIE !
SUPER OFERTA ! ANULARE / DEZACTIVARE FILTRU DE PARTICULE (DPF-FAP) DIN CALCULATORUL DE MOTOR CU DOAR 250 EURO !!! Oferta valbila pentru orice marca si model auto. OFERTA LIMITATA !!! Tel: 0758.90.90.58 Va oferim posibilitatea anularii filtrului de particule DPF/FAP (DPF OFF) la motorizarile turbodiesel ce prezinta aceste dispozitive. Filtrele de particule infundate, neregenerabile creeaza probleme mari la motoarele diesel echipate cu asftel de dispozitive, ca de exemplu: – pierdere de putere prin post injectie – distrugerea motorului prin rulaj frecvent avand postinjectie – erori pe bord, becuri aprinse – fum negru – distrugerea turbinei , etc – bani si timp pierdut. Anularea filtrului de particule se face la nivelul softului de gestionare a injectiei electronice. Nu intervenim in nici un fel prin modificari fizice sau mecanice ale acestor componente. SUPER PRET ! 50% REDUCERE ! Telefon: 0758.90.90.58 |
--------------------
renault
laguna
2008
- DIAGNOZA
|
|
apavel |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 3 December 12 ![]() |
Am avut multe probleme cu filtru de particule la Megan. Problema am rezolvat-o la Meteor pe sos Fundeni 54...dupa Peni Market cum vii din spre sos Pantelimon pe colt cu prima staduta. Dl Bertea Adrian e un om de isprava si f informat. Am rezolvat problema definitiv a DPF. Va recomand cu incredere sa mergeti acolo, chiar va rezolva orice problema a DPF.
|
--------------------
Renault
Megan 1.6d
2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:56 |