Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme clio

dany_ionutz
post 18 Nov 2014, 20:39
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 23 November 08




Salutare tuturor.Am un renault clio din 2005 motor 1.2 16v si am cateva probleme.Cand pornesc masina,totul merge normal dar dupa doua,trei minute masina incepe sa se balbaie pana se opreste si nici nu o mai pot tura sau se accelereaza foarte greu.dupa ce repornesc totul ok dar faza se repeta la 2-3 minute,iar cateodata imi ramane cateva minute aprins martorul de la bujie(acea spira).Ma puteti sfatui care ar putea fi problemele?Multumesc anticipat


--------------------
Renault Clio 2005 1.2 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barbus
post 19 Nov 2014, 12:58
Post #2


barbus


Group: Members
Posts: 161
Joined: 16 May 10




Verifica bornele de la baterie sa nu fie oxidata, la mine asa a fost.


--------------------
ex Reno clio bicorp 1999//- Ford Focus 2 ,2011 - MM 11 EPV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvantrc
post 19 Nov 2014, 13:14
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 7 June 13




Nu cred ca are treaba cu bornele din moment ce masina porneste, odata pornita, masina poate sa functioneze fara baterie).
Un test pe ea este indicat


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006
Clio Symbol Fidji 1.4, mai putin de 16 valve - 2006
Born-iunie 2013-112750 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 19 Nov 2014, 13:36
Post #4


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(razvantrc @ 19 Nov 2014, 13:14)
odata pornita, masina poate sa functioneze fara baterie

*




blink.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvantrc
post 19 Nov 2014, 14:07
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 7 June 13




UXE, sa inteleg ca nu m-am facut inteles?, pornesti masina, scoti borna(bornele) si masina voila trebuie sa functioneze pentru ca sta pe alternator, defapt daca nu-ti functioneaza pe alternator + toti consumatorii porniti atunci ai o problema cu alternatorul sau releu de incarcare, deci excludem bornele.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006
Clio Symbol Fidji 1.4, mai putin de 16 valve - 2006
Born-iunie 2013-112750 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 19 Nov 2014, 14:30
Post #6


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Nu cred ca este asa.

Eu de ex: am umblat candva la bornele de la baterie si la final nu am strans o borna... cand am dat cu spatele sa plec din parcare masina s-a oprit in drum. Am dat la cheie si era moarta. Am ridicat capota si am strans bornele si a plecat instant.


Tu zici ca daca nu merge fara baterie inseamna ca nu iti tine alternatorul , atunci cum iti explici ca bateria mea e incarcata full in conditiile in care nu ar face fata alternatorul. Ar trebui sa se descarce complet , nu? Chiar sapt trecuta am lasat farurile aprinse vreo 2 ore si nu am avut probleme la pornire. Battery fully charged. Deci excludem problema alternatorului.


Eu stiu asa: alternatorul incarca bateria, iar bateria deserveste consumatorii de pe masina. Traseu alternator masina fara baterie nu am auzit blink.gif




--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvantrc
post 19 Nov 2014, 14:47
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 7 June 13




Pai da, ai dreptate atunci cand ai borna slabita, transferul de amperi este mic,iar electromotorul este sugativa de amperi, dar la dany_ionutz ii porneste masina la cheie... adica inverte deci amperii se duc catre electromotor.

Eu m-am referit ca, dupa pornirea masinii pe baterie, daca scoti bornele cu motorul pornit, masina nu se opreste, sta pe alternator
ca sa elucidam problema si poate nu stiu sa ma exprim pe intelesul tuturor,
a nu se intelege reclama
http://www.e-automobile.ro/categorie-elect...r-tensiune.html


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006
Clio Symbol Fidji 1.4, mai putin de 16 valve - 2006
Born-iunie 2013-112750 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 19 Nov 2014, 18:37
Post #8


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Chesti asta am testat-o si eu pe un motor de 1.4 benzina, am pornit masina si am scos minusul de la baterie iar motorul a continuat sa functioneze. Alternatorul trebuie sa aiba destula putere sa alimenteze toti consumatorii masinii, bateria este sa ajute cand alternatorul nu mai face fata(consumatori suplimentari, de ex: zeci de mii de watti in difuzoare).
La Clio in manual am vazut ca scrie sa nu deconectezi bateria in timpul functionarii motorului, motiv pentru care nu am sa fac acest test pe ea biggrin.gif
On topic: stiu ca s-a discutat problema pe forum, ceva cu motorasul pas cu pas, clapeta de acceleratie sa fie curatata, fisele de la bujii sa fie in stare buna (pot "fura" curent), bujiile sa fie curatate, verifica ca alternatorul sa incare corect, bateria daca este cu intretinere verifica nivelul in ea, daca scade electrolitul iti poate pune bateria in scurt, grija mare.

This post has been edited by RazvanF: 19 Nov 2014, 18:43


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 19 Nov 2014, 18:47
Post #9


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




QUOTE(razvantrc @ 19 Nov 2014, 14:47)


Eu m-am referit ca, dupa pornirea masinii pe baterie, daca scoti bornele cu motorul pornit,
*




Pai eu ce-am zis? Mi s-a oprit masina din cauza ca borna era slabita si a prins un moment cand nu mai facea contact... s-a oprit instant. E ca si cum as fi scos o borna.. Iar daca alternatorul nu ar fi facut fata , asa cum zici tu, atunci nu ar fata nici la incarcarea bateriei, ceea ce la mine nu este adevarat.


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvantrc
post 20 Nov 2014, 15:50
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 7 June 13




Asa cum spunea si RazvanF, nu este recomandat sa scoateti bornele( pot aparea fluctuatii mari de tensiune).
cea mai buna metoda este sa pui un aparat de tensiune si verifici incarcarea.


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006
Clio Symbol Fidji 1.4, mai putin de 16 valve - 2006
Born-iunie 2013-112750 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany_ionutz
post 2 Dec 2014, 17:55
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 23 November 08




La problema mea nu are nimeni ici o parere?


--------------------
Renault Clio 2005 1.2 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 2 Dec 2014, 18:45
Post #12


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Din ce am mai cautat pe forum lumea mai zicea si de bobinele de inductie, dar mult mai simplu este sa o pui pe tester decat sa aplici metoda eliminarii.
p.s mai era ceva si de un senzor de la volanta care ar trebui curatat, stiu ca are treaba cu pornirea motorlui, nu stiu daca si de functionarea lui.

This post has been edited by RazvanF: 2 Dec 2014, 18:47


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ayden_CJ
post 2 Dec 2014, 19:43
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 28 February 07
From: Cluj




alimentarea cu carburant e în regulă? pompa de benzină? filtrul de benzină? bujiile? ; evacuarea e ok?
dacă suspectezi bateria, încearcă să vezi cu o baterie de împrumut, dacă cea pe care o ai e dusă alternatorul nu mai face față

This post has been edited by Ayden_CJ: 2 Dec 2014, 19:46


--------------------
Renault Symbol 2006 EX1,4 16V - CJ-x5-DXM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany_ionutz
post 2 Dec 2014, 19:59
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 23 November 08




bateria e buna,evacuare la fel,iar senzorul de pe volanta stiu ca daca e defect si nu citeste dai la automat si nu porneste deloc.Si eu suspectez bobina de inductie.


--------------------
Renault Clio 2005 1.2 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 2 Dec 2014, 20:04
Post #15


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Senzorul de pe volanta poate face fite, cateodata citeste alteori nu...siu asta de la 2 masini diferite.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasilecool
post 2 Dec 2014, 22:55
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 25 March 09
From: Bucuresti




posibil sa fie senzorul acela. a patit-o un prieten la Logan... pornea, mergea o perioada, dupa care se oprea din senin(am povestit pe undeva, cate i-au schimbat pe la masina, la AutoCobalcescu din cauza unui banal senzor de turatie).incearca sa-l cureti, e cam incomod de ajuns la el(eu unul nu l-am dibuit inca pe al meu, dar slava Domnului, nu am avut probleme) .
referitor la baterie, daca merge sau nu fara: ganditi-va ca ramaneti fara curent si "imprumutati" de la alta masina prin cabluri ca sa porniti motorul... dupa ce scoateti cablurile, masina voastra, cu ce curent merge ? ca doar nu credeti ca alternatorul v-a incarcat instant bateria ?


--------------------
renault symbol 2005 - B-46-ANU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany_ionutz
post 14 Dec 2014, 19:55
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 23 November 08




In legutura cu martori care se aprind am observat ca nu tot timpul apar.La unele porniri cand se aprinde martorul acela spiralat din poza se aprinde si check engie si raman aprinse ambele.Daca opresc si repornesc,martorul cu spirala nu se mai aprinde dar check engie ramane aprins,iar dupa un anumit numar de porniri se stange si acesta si reapare doar in momentul cand se aprinde si martorul spirala.Masina este pe benzina 1.2 16V 2005.In rest nu ebserv nici o diferenta de comportament,nici cand e aprins nici stins.masina nu se mai opreste la relanti.Poza este informativa.

This post has been edited by dany_ionutz: 14 Dec 2014, 19:57

Attached thumbnail(s)
IMG_1377.JPG ( Size: 157.12k ) Number of downloads: 137


--------------------
Renault Clio 2005 1.2 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
grig120
post 15 Dec 2014, 13:25
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 11 November 12




salut
asa am patit si eu la masinuta mea clio 1.4 dar doar dimineata se balbaia si nu o puteam accelera apoi murea motorul

solutia la mine a fost filtrul de benzina care era infundat


--------------------
renault Clio symbol 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 04:19
Dacia