Probleme clima Megane 3, Toate motorizarile
![]() ![]() ![]() |
Probleme clima Megane 3, Toate motorizarile
Gil26 |
![]()
Post
#241
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|||
zet105 |
![]()
Post
#242
|
Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 15 May 09 ![]() |
Revin.
Si-a revenit clima fara sa-i fac nimic. Baga rece foarte bine si pare ca lucreaza in parametri. Ma refer ca la 21 de grade setata, baga rece si e si temperatura care o tineam mereu setata ca sa nu ma deranjeze. Daca o cobor la 19 grade deja baga mai rece. Daca o cobor la 16 baga rece si mai puternic. Pare ca se comporta normal. Cu toate astea am facut programare la un service specializat in AC pentru masina. Dar mai am de asteptat o saptamana pentru ca e foarte foarte aglomerat. Temerea mea este sa nu merg degeaba la service, sa nu se manifeste defectul si sa se uite aia la mine ciudat. Pentru ca acum pare totul mai mult decat normal..... @lupukel nu cred ca s-a facut doar completare. Unde am fost e un service serios si am incredere in mecanicul de acolo.Au un aparat special care il conecteaza la masina. Cred ca mi-au dat si o fisa de aia cu parametri care o scoate aparatul. Ce e drept ca nu am stat langa masina sa vad ce au facut dar dupa ce au "completat" cu freon baga rece mai bine decat inainte. Totul pana cand m-am intors de la mare. Nu mai reiau povestea. PS: Asa cum am mai zis. De cand se manifesta ciudat si pana la mometul prezent (cand clima pare sa functioneze bine) am insistat la spalatorie cu jetul de apa , prin gila fata, pe radiatoare. Este posibil sa fi fost de aici problema? This post has been edited by zet105: 28 Jul 2021, 08:21 |
--------------------
reno
Megane 3, 1.5dci, 110cp, phase 2(2012)
--
- ----
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#243
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
@zet105 scriu putin in graba, AC-ul este autorizat\influentat si de injectie. Asa cum am scris ar fi bine daca ai face o diagnoza a starilor\parametrilor pe care i-am exemplificat (plus inca 3-4 din injectie) atat cand baga dar mai ales cand nu baga rece. Acest lucru il poti face destul de bine si cu Delphi\Autocom (preferabil ar fi fost un program dedicat ex Clip sau derivatele acestuia) insa si cu ce ai este destul de OK. Restul sunt doar presupuneri si explicatii mai mult sau mai putin "inginereste" (plus sfaturi gen filtru habitaclu, completeaza cu freon, schimba radiatorul, compresorul, etc.).
Toate cele bune! (si iti doresc sa rezolvi cat mai simplu si usor problema, iar o diagonoza ajuta clar) LE: chiar si dupa o diagnoza bine si corect facuta pot sa mai ramana vreo doua variabile, dar macar se elimina celelalte si se poate intelege funcionarea corespunzatoare\necorespunzatoare a AC-ului. This post has been edited by Gil26: 28 Jul 2021, 09:18 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
zet105 |
![]()
Post
#244
|
Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 15 May 09 ![]() |
@Gil26
Ma poti ajuta cu parametrii de pe injectie care trebuie urmariti? La ce anume sa ma uit si care ar fi valorile normale? Multumesc . |
--------------------
reno
Megane 3, 1.5dci, 110cp, phase 2(2012)
--
- ----
|
|
Adrian Bacau |
![]()
Post
#245
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 20 October 20 ![]() |
QUOTE(ProfiBv @ 26 Jul 2021, 10:13) Ai avut contactul pus in timp ce se facea vacumarea ?! Verifica ce presiune de freon iti arata in instalatie , sterge greselile si incearca iar . Nu îmi mai baga clima rece deloc.schimbat filtru polen. După un drum pe ploaie și o baie la picioare am desfundat scurgerile la parbriz. Am mers la un meseriaș mi a completat freon mai aveam in instalație 260 gr . Am pornit mașina dădea ceva rece. După 3 zile la fel. Am mers iar am scos tot freonul , meseriașul a dat vina pe ventilul de înaltă și am schimbat eu radiatorul ac deoarece pe ultimele 3 conducte de jos ale radiatorului nu mai avea faguri. Am mers la meseriaș sa îmi pună freonul scos și să completeze. Instalația de înaltă ncarcare era butelie pe cantar furtune și o instalație cu compresor de frigider. Îmi zice sa pornesc mașina în timpul încarcării sa îmi plece compresorul . Compresorul nu a plecat . El a zis că a băgat cantitatea necesară și că comanda compresorului e problema. Toma necredinciosul in aceeași zi după 4 ore chem pe altcineva îmi pune pe mașina statie profesională îmi recuperează 65 gr freon și 14 ml ulei. După 30 min vid și 30 min verificare vid totul pare ok. Pleacă statia pe automat și îmi baga 800 gr freon de la ultima setare automata. Scoate iar tot freonul da setare manuala 480 gr freon și 10 ml ulei. Încarc și cu statia pusa pe mașina pornesc motorul. Nimic. Băiatul îmi zice că nu e sigur dar auzise că Renault după operațiuni la clima trebuie calibrat. Iau o diagnoza no nane pun pe mașina. Intru pe clima și tot ce pot sa vad este AC PROHIBITED BY INJECTION COMPUTER -YES și AC COMDITIONING REQUEST-NO. Am dat iar fata jos am verificat mufa care vine pusa la sonda de pe radiator e ok, iau borna , nici o schimbare. Mă duc la o firma care se ocupa de ac mașini îmi zice că Renault are mufa pusa deasupra compresor și nu poate verifica și îmi zice sa caut electrician. In 2 ore 4 electricieni renumiți pe Bacău cu diagnoze imi da numărul unul de la altul. Ce mă sfătuiți. Fără supărare dar reprezentanta Dacia Renault BACAU nu e o soluție piese originale schimbate pe mașini, revizii făcute fără filtre schimbate și multe alte chestii plătite de cunoștințe . Pe testerul meu nu apare mai mult. Ce cred că pot încerca verificat și curățat cu spray contacte mufa la radiator încă o dată, citisem de un senzor ceva pe conducta de înalte și mufa la compresor. Am găsit pe net la București băieți care resetează clima Renault Megane 3 problemă uzuala zic ei. Mecanicii au zis că nu este așa ceva că e din presostat , senzori, ambreiaj compresor. Va rog mult ajutați mă . Am mașina de 6 luni și nu as vrea sa i dau peste cap electronică cu cine știe ce testere. Mulțumesc mult. Am scos și verificat toate siguranțele de sub bord și de lângă baterie, in bord toate comenzile climei merg , ridic ,cobor temperatura, mut zonele, intensitate ventilator habitaclu. Nu îmi pornește compresorul și ventilatorul din fata masinii This post has been edited by Adrian Bacau: 28 Jul 2021, 16:41 |
--------------------
Renault
Megane
2011
|
|
lupukel |
![]()
Post
#246
|
Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 17 December 17 From: Iasi ![]() |
https://www.meganeownersclub.co.uk/forum/vi...pic.php?t=13973
https://www.meganesport.net/threads/air-con...-working.40138/ Din ce am citit, e posibil sa ai o eroare memorata in calculatorul de injectie care trebuie stearsa la mana. Gasesti pe cineva cu o diagnoza decenta, stergi eroarea si daca ai noroc toate bune. Daca nu gasesti in bacau, cand ai drum de iasi te ajut eu, dar ventilatorul din fata ar trebui sa iti mearga oricum. This post has been edited by lupukel: 28 Jul 2021, 17:04 |
--------------------
Renault
Megane 3
2012 1.5 dci 110 CP K9K836
|
|
Adrian Bacau |
![]()
Post
#247
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 20 October 20 ![]() |
Ok. Mulțumesc mult. Încerc și vă anunț daca am avut noroc . Multumesc și o zi plăcută
|
--------------------
Renault
Megane
2011
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#248
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
QUOTE(Adrian Bacau @ 28 Jul 2021, 17:25) Vezi in atasament ,ai compresor cu platou variabil nu cu bobina de ambreaj . Arata asta unui electrician sau siguranta F17 (rosie) este intr-o cutia , mai mare, tot in spatele farului de pe stanga masinii (pagina 21 din atasament ) .Dupa ce scoti capacul din clipsuri trebuie sa intorci modulul.E alta treaba cu curul in sus gandita de inginerii de la reno si sigurantele sunt la fund. Sigurantele difera in functie de dotarile si echiparea masinii . <span class='edit'>28 Jul 2021, 21:36:</span> 1337 e UPC-ul 1050 e electrovalva de pe compresor This post has been edited by ProfiBv: 29 Jul 2021, 10:38 Attached thumbnail(s) IMG_20210207_204217.jpg ( Size: 1.54mb ) Number of downloads: 1012 Attached File(s) ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#249
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
F10 este (pentru altceva) diferita de F17, JR95 este diferit de X95, pentru colegul Adrian Bacau este alta schema electrica, Megane3 diferit de Megane2, iar erorile sunt altceva decat reinitializare\configurare
![]() LE: am avut un post (dupa #247) in care am scris doar atat "Atasat doua capturi pentru Megane3" si am atasat o captura cu stari\parametri din injectie cu privire la AC (si pentru colegul zet105), cealalta cu toate erorile injectiei. Nu stiu\inteleg de ce s-a sters si mai ales cu ce (pe cine) a "deranjat" asta. ![]() This post has been edited by Gil26: 29 Jul 2021, 09:44 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#250
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.142 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
Multumesc , am corectat F17. Din graba sau cu gandul la valoarea ei am trecut 10 .Scuze .
|
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#251
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Nicio problema, se mai intampla (ambele sunt de 10A si la "extremitati" stanga-dreapta). Dar nici schema nu este cea corecta pentru masina colegului.
|
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
Adrian Bacau |
![]()
Post
#252
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 20 October 20 ![]() |
Pe tester la service nu se mai arata nici o presiune si eroare pe senzor presiune cel de pe radiator. Mâine schimb și dacă nici asta nu e caut un electrician bătrân ii arat cele scrise de voi mai sus și o las la el sa o ia mărunțel pe trasee
31 Jul 2021, 10:27: Am schimbat snzorul / comutatorul de presiune de pe radiator clima și acum merge totul brici. Că sfat nu mergeți la orice garaj cu o butelie de freon sa nu pățiți că mine. Mulțumesc mult de asistență și sfaturi. Weekend plăcut This post has been edited by Adrian Bacau: 31 Jul 2021, 10:27 |
--------------------
Renault
Megane
2011
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#253
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Felicitari ca ai reusit sa rezolvi problema si multumim pentru feed-back (bine de stiut)!
![]() PS: bine ca s-a verificat\schimbat senzorul de presiune (si n-a fost nici siguranta aceea F17 sau nu stiu ce eroare din injectie care trebuie stearsa manual, iar noi trebuie sa tinem cont ca acelasi efect poate sa fie generat de mai multe cauze, plus ca pot sa fie chiar si efecte diferite ![]() Weekend fain! This post has been edited by Gil26: 31 Jul 2021, 10:50 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
x3eme |
![]() ![]()
Post
#254
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 18 October 15 ![]() |
Mulțumesc admin-ului ca am avut și eu o discuție deschisa legata de probleme cu injectoarele și nu a a rezistat decât vreo 10 ore pe forum,pentru ca mi-a șters-o și nu se mai regăsește. Întreb ca acest forum este dedicat pentru rezolvarea și obținerea de informații utile.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 Grandtoure
2011x
- XX 17 DIP
|
|
cipelinio |
![]()
Post
#255
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 18 June 18 ![]() |
QUOTE(lupukel @ 28 Jul 2021, 16:59) Daca nu gasesti in bacau, cand ai drum de iasi te ajut eu, dar ventilatorul din fata ar trebui sa iti mearga oricum. Salut. ma poti ajuta si pe mine? nu reusesc sa ii dau de capat climei..am schimbat si senzorul de temperatura exterioara si tot nu functioneaza cum trebuie. merge cat merge, dar apoi se opreste compresorul si baga aer cald de afara, de se umezesc toate gurile de aerisire..ca in poza. Sunt din Iasi, apropo...Mersi Attached thumbnail(s) 87d0fd83_fd06_475f_9465_5eca6e5b047b.jpg ( Size: 117.09k ) Number of downloads: 977 |
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 90 CP
|
|
Fan Megane |
![]()
Post
#256
|
Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 2 June 19 ![]() |
Trebuie diagnoza, poate e senzorul presiune radiatorul de freon, sau cel interior, numai diagnoza iti spune unde e problema.
This post has been edited by Fan Megane: 2 Aug 2021, 16:34 |
--------------------
Renault
Renault Mégane 3 1.5Dci 110pk Eco2 Collection
2012 Expression
|
|
cipelinio |
![]()
Post
#257
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 18 June 18 ![]() |
Da stiu, colegul lupukel spunea ca e din Iasi si ar putea ajuta cu o diagnoza..radiatorul e schimbat acum o luna..
|
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 90 CP
|
|
zet105 |
![]()
Post
#258
|
Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 15 May 09 ![]() |
Salutare.
Am promis ca revin. Dupa ce am asteptat aproape doua saptamani pentru programarea la pomul laudat (service dedicat AC), nu au gasit nimic defect sau care sa nu functioneze in parametri. Ce e drept , ca dupa ce am reusit sa fac programarea , clima a functionat super ok chiar si pe canicula afara fiind 34-36 grade. Am facut si aproximativ 200km si nu s-a mai manifestat defectul. A functionat ok. Asteptam sa se defecteze de tot piesa care a dus la anomaliile descrise anterior. |
--------------------
reno
Megane 3, 1.5dci, 110cp, phase 2(2012)
--
- ----
|
|
lupukel |
![]()
Post
#259
|
Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 17 December 17 From: Iasi ![]() |
cipelinio, ai pm.
zet105, ti se mai duce temperatura de la vaporizator sub 0 grade? Intreb pentru ca am patit si eu acelasi lucru, dupa ce am inlocuit radiatorul am mers doar prin oras si n-am avut nici o problema, dar weekend-ul trecut am facut un drum mai lung si dupa vreo ora a inceput sa nu mai bage rece decat pe recirculare, si chiar si asa, foarte putin. Asa ca m-am dus inapoi la service si le-am zis sa imi verifice daca pierde pe undeva. Aveam deja bagata substanta de contrast pentru ca cei de la service SCM iasi o fac implicit la incarcarea cu freon. Surpriza a fost ca nu s-a pierdut pe nicaieri. Am insistat totusi sa verifice cantitatea de freon, si urmatoarea surpriza a fost ca aveam 525 grame, in loc de 480. Le-am zis sa puna inapoi exact 480, si pare ca acum totul e in regula. Ulterior am dat si de explicatie, pe dacia club: https://www.daciaclub.ro/Aerul-conditionat-...149023-s90.html Deci si daca e prea putin si daca e prea mult, efectul se resimte la fel, dar cauza e diferita. Cand e prea mult, clima baga aer extrem de rece initial dupa care intra compresorul in protectie, dupa care cald si tot asa, doar ca partea cu aer cald e mai mare decat cu rece, si ajungi tot sa mori de cald in masina. Acum nu mai baga foarte rece din prima, dar dupa cateva minute ajunge unde trebuie si merge foarte bine. |
--------------------
Renault
Megane 3
2012 1.5 dci 110 CP K9K836
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#260
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Atasat alte cateva capturi despre AC Megane3. Pe scurt:
- explicatiile ”ingineresti” din postul #235 au fost N\A atat pentru @ zet105 dar si pentru cel care le-a "oferit": QUOTE Dupa simptome radiatorul tau de la clima ar trebui sa fie ferfenita.... Presiunea din instalatie e irelevanta din punctul asta de vedere, daca ai aer inauntru compresorul va functiona la fel,.... Deci daca nu e asta, atunci eu m-as uita la filtrul de habitaclu.... - pentru cele doua ”surprize” se putea tine cont ca AC-ul este autorizat si de injectie (sub\supra presiune, regim de functionare, etc. ) - chiar daca principiul de functionare este acelasi modul de implementare este diferit (AC DSN # Megane3) atat HW cat si SW (AC si injectie) - asa cum am scris trebuie urmarita functionarea atat cand este conforma cat si cand este neconforma Si aceeasi concluzie: ”trebuie sa tinem cont ca acelasi efect poate sa fie generat de mai multe cauze, plus ca pot sa fie chiar si efecte diferite” LE: am reatasat si captura din AC cu stari\parametri (evident valorile sunt cele implicite) LE2: atasez si un exemplu concret cu AC de pe un Megane3 This post has been edited by Gil26: 6 Aug 2021, 06:35 Attached thumbnail(s) Megane3AC11.png ( Size: 50.13k ) Number of downloads: 837 Megane3AC12.jpg ( Size: 335k ) Number of downloads: 776 Megane3AC13.png ( Size: 178.62k ) Number of downloads: 802 Megane3AC14.png ( Size: 111.71k ) Number of downloads: 176 Megane3AC15.png ( Size: 201.7k ) Number of downloads: 105 Megane3AC16.png ( Size: 82.46k ) Number of downloads: 94 Megane3AC17.png ( Size: 307.67k ) Number of downloads: 83 Megane3AC18.png ( Size: 141.65k ) Number of downloads: 80 ACMegane3.png ( Size: 828.15k ) Number of downloads: 76 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
cipelinio |
![]()
Post
#261
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 18 June 18 ![]() |
Lupukel, am citit mesajul tau, dar nu pot raspunde la PM, cica nu am destule posturi pentru a putea trimite mesaje..
Sunt plecat din Iasi pana duminica seara,, eventual saptamana viitoare daca putem? De luni, oricand. Lasa-mi pm cu nr de telefon te rog. Multumesc |
--------------------
Renault
Megane 3
2011 1.5 dCi 90 CP
|
|
lupukel |
![]()
Post
#262
|
Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 17 December 17 From: Iasi ![]() |
Gil26, nu vrei sa te prefaci ca nu exist, te rog?
|
--------------------
Renault
Megane 3
2012 1.5 dci 110 CP K9K836
|
|
Gil26 |
![]()
Post
#263
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.129 Joined: 10 May 20 ![]() |
Presiunea fluidului refrigerant exista si este relevanta (nu trebuie sa ne prefacem
![]() @ zet105 multumim pentru update, bine ca acum functioneaza OK. Totusi cred ca ar fi bine sa urmaresti din cand in cand cele mentionate, era bine daca aveai aceste date din diagnoza si cand nu era OK, se putea identifica mai usor cauza. Dar asa cum am scris cele atasate aici pot sa fie utile si altor colegi in\cu alte (ne)cazuri ale AC. Toate cele bune! This post has been edited by Gil26: 6 Aug 2021, 11:45 |
--------------------
Dacia
Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4)
2017
|
|
georgstelsib |
![]()
Post
#264
|
Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 17 May 15 ![]() |
QUOTE(lupukel @ 6 Aug 2021, 08:54) Eiii, asta nu se poate nicicum . Nu accepta ca altcineva poate fi mai priceput si mai informat decat domnia sa . Chiar din informatiile oferite de el insusi , el nu foloseste decat serviciile service-urilor autorizate . Nu a desfacut un surub de pe masina , nu a scos un conector , nu a pus un multimetru pe borne , nu a demontat o piesa , nimic. De pe un scaun , in fata unui vechi laptop "buchiseste " la manualele de service si va "uimeste" pe voi cu "vastele" lui cunostinte . A distrus forumul vecin" lo....club" ( cu largul concurs al moderatorilor) fiindca niciunul dintre vechii membri (care contau) nu au mai vrut sa fie coleg de forum cu acest Gil26 si nu mai posteaza. Deci @lupukel , nici tu si nici altii de pe acest forum "pe care i-a luat la ochi" nu o sa scapati de ATENTIA domniei sale Gil26 . Aveti grija , v-o spune " Stan Patitul ". This post has been edited by georgstelsib: 6 Aug 2021, 16:48 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
lupukel |
![]()
Post
#265
|
Membru autentic Group: Members Posts: 307 Joined: 17 December 17 From: Iasi ![]() |
Legat de ce am zis eu putin mai sus, dupa aprox 550km la 30+ grade, toate bune. In cazul meu problema a fost de la prea mult freon.
|
--------------------
Renault
Megane 3
2012 1.5 dci 110 CP K9K836
|
|
AdiK87 |
![]()
Post
#266
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 23 January 22 ![]() |
Salut. Am observat si eu recent ca masina nu imi baga aer conditionat. Am fost cu ea la un service, au conectat un aparat la instalatia AC si au facut niste teste, au pus si testerul pe masina si au verificat siguranta compresorului. Concluzia: instalatia este ok dar mi-au zis ca electrovana de la compresor nu mai deschide. Se poate repara compresorul sau trebuie sa il schimb. si inca o intrebare, aerul conditionat porneste automat daca o dau pe LO sau mai trebuie sa apas ceva? Mersi
|
--------------------
Renault
Megane 3
2012, Grandtour
|
|
lupmobilu |
![]()
Post
#267
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 24 June 22 ![]() |
Salutare tuturor. De ceva vreme am o problema cu AC-ul, in sensul ca nu baga rece decat uneori. La o verificare in service, problema pare sa fie de la mufa (3 pini in linie) care se conecteaza la senzorul de AC (921361722r). Problema este ca nu o gasesc noua si ma intrebam daca stie cineva la ce alte piese/senzori se gaseste aceeasi mufa ca sa o caut la dezmembrari. Din verificari pe net pare ca s-ar mai potrivi mufele de la senzorii de parcare (Megane 4, Clio 4, Kadjar, Scenic 3), dar nu sunt sigur si ma gandeam daca ar putea confirma cineva, sau un sfat.
Hfe781e7f918a478c8ffe9e50e9dc633bb.jpg |
--------------------
Renault
Megane 3
2011
|
|
lupmobilu |
![]()
Post
#268
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 24 June 22 ![]() |
Am luat de la dezmembrari. Este o mufa la faruri, este identica si merge de minune.
|
--------------------
Renault
Megane 3
2011
|
|
costy_george |
![]()
Post
#269
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 29 July 20 ![]() |
Buna ziua. Am si eu o intrebare, la clima Megane 3 chiar nu se poate regla cumva ca fluxul de aer sa vina prin toate cele 3 zone concomitent ( picioare, parbriz si central)? Sau macar la parbriz si central? Deoarece in zilele reci si cu umedeala, daca las clima setata doar pe parbriz, in masina se incalzeste greu, iar daca las clima setata pe centru parbrizul se abureste, astfel tot drumul trebuie sa fac mutarea fluxului de aer.
|
--------------------
Renault
Megane
3 2015
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#270
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Clima la o masina se regleaza astfel:
-la pornire o reglezi sa-ti dezghete parbrizul si geamurile laterale; -dupa ce s-a dezghetat parbrizul, o reglezi sa-ti sufle in continuare in parbriz (altfel va ingheta la loc si nu mai vezi drumul), dar dai si la picioare; aerul cald se ridica, asa ca aerul de la picioare va incalzi tot habitaclul; -cand e mai cald afara (primavara/toamna), nu mai ai nevoie sa dezgheti parbrizul, asa ca reglezi clima sa iti sufle la picioare si central pentru aerisire uniforma; -vara, cand e cald afara, reglezi sa iti sufle aerul rece doar prin central, eventual si pe la parbriz daca te deranjeaza aerul rece direct in fata. In nici o situatie nu ai nevoie sa iti sufle aer cald sau rece prin toate aerisirile, la nici o masina. Repet: aerul cald este suflat pe la partea de jos si se ridica, aerul rece este suflat pe la partea de sus si coboara. De aceea si intr-o casa ai caloriferele jos sau chiar incalzire in pardoseala, iar aerul conditionat ori este montat pe perete, ori ai aerisiri din tavan. This post has been edited by Laurentziu83: 25 Dec 2022, 10:26 |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2025 - 06:35 |