Probleme ciudate pe partea electrica
![]() ![]() ![]() |
Probleme ciudate pe partea electrica
andreym24 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 336 Joined: 2 April 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol
2006 1,4 16V Symbol 1.4 16V 98 Caluzti - Aprilie 2006
Matiz SE Power - Mai 2002 |
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Probabil ceva de genul http://www.reno.ro/index.php?showtopic=66178
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
andreym24 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 336 Joined: 2 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Am citit topicul acela, insa la mine apa din radiator nu fierbe, in timpul in care acul este aproape de maxim, lichidul se gaseste intre indicativele min si max. Maine am programare la service, mecanicul mi-a zis ca e posibil sa fie tabloul de bord defect
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1,4 16V Symbol 1.4 16V 98 Caluzti - Aprilie 2006
Matiz SE Power - Mai 2002 |
|
romeo3108ro |
![]()
Post
#4
|
![]() Conducator de Twingo Group: Members Posts: 1.218 Joined: 4 March 06 From: Dirty Bucharest ![]() |
este de la unul din firele de masa de pe motor care nu face contact bine
|
--------------------
i help
if
i can Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH Twingo 1.2 16 ventricole ex angajat renou :)) Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana |
|
cmandrei |
![]()
Post
#5
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Care anume ? sau mai bine spus unde anume se gasesc astea {daca sunt mai multe} ? mersi,
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
verde |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Este chiar o problema.Legatura de masa imperfecta limiteaza curentul ce trece pe acolo si fiecare consumator primeste doar o parte din curentul care i-ar trebui.
Dar cred ca e o legatura pe circuitele care alimenteaza bordul. Poate fi in tabloul de sigurante (situatie tipica la Dacia).Cel mai bine e sa verifici conexiunile de forta incepand chiar de la bornele bateriei si mergi din aproape in aproape pana la bord. Trebue scoasa fiecare siguranta in parte si bagata la loc.In felul asta se mai curata contactele.Apoi verifici legaturi de masa sau conectori.Poate fi oriunde, in orice conector sau legatura electrica, soclu de siguranta.Bafta multa!!!!! Revin ca sa nu scriu un alt post.Un fir de masa destul de gros e legat la contraaripa chiar la suportul bateriei.langa oala amortizorului, de la baterie catre parbriz(la dci). This post has been edited by verde: 24 Oct 2007, 19:08 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
andreym24 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 336 Joined: 2 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Azi am fost la Service si au localizat problema la borna - a bateriei care se oxidase. Au facut si un test de drum de 1 ora prin trafic timp in care electricianul a stat cu laptopul conectat si nu au mai aparut probleme
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1,4 16V Symbol 1.4 16V 98 Caluzti - Aprilie 2006
Matiz SE Power - Mai 2002 |
|
tealk |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 27 October 07 ![]() |
Aceiasi problema o am si eu. Masina era in garantie si am fost cu ea de 4 ori la Serus.
AU SCHIMBAT: ALTERNATORUL, BATERIA, CEASURILE Explicatia data de meseriasi de acolo, cea oficiala: Masa imperfecta dar nu gasesc unde deci in fisa masini au scris comportament normal al senzorului de temperatura neoficiala firele sunt f subtiri iar la cresterea |
--------------------
clio
symbol
2005
|
|
verde |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Schimba service-ul sau electricianul.Din 2005 pana acu au fost bune firele alea asa cum sunt.Cauta un fir de la borna minus baterie la alternator sau electromotorul de pornire.
Si toata teoria cu minusul se aplica si pe legaturile de plus.Contactul imperfect poate fi la fel de bine si pe traseul de plus, cu aceleasi manifestari. |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
CGB |
![]()
Post
#10
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
ca sa nu mai deschid alt topic postez si io aci o intamplare. si poate ma lamureste careva.
problema e in felu' urmator. am observat de o perioada scurta de timp (cam de cand a venit frigu' - e posibil sa fie mai demult, da' io acu' am observat) urmatoarea chestie: cand am farurile aprinse (fie ca stau fie ca ma deplasez) lumina scade in intensitate ptr juma de secunda apoi isi revine. acelasi lucru se intampla si cu indicatoarele de bord, afisajul cd...etc. ptr juma de sec pierd din intensitate. se observa clar cand afara e bezna totala, o scadere in intensitate a farurilor. chestia asta am observat-o de cateva ori decat. si pare-mi-se ca se intampla in perioada cat motorul e rece (in primele 10-15 min de rulare, pana se incalzeste motorul). de la ce sa fie? |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#11
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Cred ca cel mai simplu este sa mergi la un "mester" electrician, de preferat la un centru de cumparat/inlocuit/montat acumulatoare auto, intr-o dimineata rece si sa vezi acolo cu el ce se intampla ...
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
claudelu_nebunelu |
![]()
Post
#12
|
![]() Rau in Traficc Group: Members Posts: 79 Joined: 29 September 07 From: tg-jiu ![]() |
asa patesc si eu si masina e noua.pierde putere pentru ca are consumatori puternici gen faza lunga sau dezaburire.sau ventilatia la 4.parca moare putin motorul si intensitatea scade putin.e ceva normal.inecarca asa.. cd- player la volum mare.ventilatie la 4 dezaburire si faza lunga sa vezi ce frumos iti face..face asa pt ca acei consumatori sunt puternici si turatia relantiului nu furnizeaza pt moment suficienta putere,,ia sa incerci la 2000 de turatii pe loc sa vezi daca mai face
|
--------------------
renault
symbol
- GJ-29-Ban
2007
|
|
dya |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru fost gras Group: Members Posts: 386 Joined: 25 August 05 ![]() |
@cristib
Hmmmm, am zis ca sunt eu paranoic cand aseara ridicand geamul din fata de la pasager am tras si de butonul care actioneaza geamul de la sofer. Surpriza a fost sa constat exact faza cu luminile de care zice cristib. Mentionez insa ca eu aveam motoru' cald fiind la finalul drumului de la munca... ![]() ![]() |
--------------------
Nissan
Qashqai
2008 1.5dCI 105CP
|
|
claudelu_nebunelu |
![]()
Post
#14
|
![]() Rau in Traficc Group: Members Posts: 79 Joined: 29 September 07 From: tg-jiu ![]() |
dya citeste mai sus..nu conteaza daca e rece sau cald motorul.ci faptul ca e la renti motorul.ti-am zis..incerca sa il ti turat sa vezi ca nu mai patesti lucrul asta
|
--------------------
renault
symbol
- GJ-29-Ban
2007
|
|
CGB |
![]()
Post
#15
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
deci o bagam la categoria "asa face toate"
![]() |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
SorinV |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.321 Joined: 28 January 04 From: a ![]() |
e absolut normal. in momentul in care apare un consumator mare scade tensiunea in retea. si scade si puterea disponibila cu o valoarea un pic mai mare decat cea necesara partii eloectrice.
|
--------------------
a
a
a
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#17
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Nu stiu daca neaparat ... si la mine mai facea ... dar intotdeauna am zis "e bateria veche" ... dupa ce am inlocuit bateria nu a mai facut {sau nu am mai observat eu} ... o verificare nu cred ca strica si nici mult nu poate fi ...
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Duyu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Tind sa ii dau dreptate lui claudelu_nebunelu! Sunt multi consumatori si din cauza asta scade intensitatea indicatoarelor de bord si farurilor (pentu o secunda ce-i drept).
![]() This post has been edited by Duyu: 28 Nov 2007, 16:57 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
verde |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Similar am sesizat si eu ,dar mai pesimist ma gandesc la baterie desi masina are doar 1 an.De ce:ptr ca zilnic fac 50km servici si media orara e 35 km/h ptr ca de fiecare data sunt portiuni in care practic stau din cauza aglomeratiei.Si in acest timp aeroterma merge farurile stau aprinse si mai merge si muzica.Asadar acum o saptamana am iesit la autostrada si Pitesti-Gaesti dus intors 130km/h. Rezultat 3 zile totul a fost ok. Acum face la fel si incerc pe cat posibil sa nu mai folosesc incalzirea si sa nu mai aprind farurile , merg doar cu pozitia.
Cristib...cred ca jumatea aia de secunda e regimul tranzitoriu de cuplarea alternatorului pe sarcina mai mare deci implicit sarcina motor si timpul cat computerul analizeaza si reactioneaza in consecinta atat el cat si motorul. |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
claudelu_nebunelu |
![]()
Post
#20
|
![]() Rau in Traficc Group: Members Posts: 79 Joined: 29 September 07 From: tg-jiu ![]() |
da cred ca e cazul sa o bagam la categoria "asa fac toate".iti spun ca am un prieten f bun care are 407 benzinar de 1.8 .ii face la fel cand are consumatori mai multi la relanti.deci nu trebuie sa te sperii..
|
--------------------
renault
symbol
- GJ-29-Ban
2007
|
|
verde |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
tealk nu stiu daca ai rezolvat problema.In topicul manuale la postul 72 colegul nostru -mihaicifu- a postat o adresa care acum eu nu am reusit sa o mai deschid la care gaseai un pdf cu clio II faza 2 f amanuntit.Am reusit sa gasesc pagina ,
=====http://krc.vpi.pl/KRC/clio2/Clio2faza2%20dokumentacja%20techniczna%20FR/sommaire.pdf=====din care vei putea deschide pe rand capitolele prezentate acolo si le salvezi (sunt de fapt alte mici pdf-uri).Cel de instalatie electrica e mare ,are 30 mb si e cel mai amanuntit .Prezinta toate schemele, culori fire, identificare conectori, punctele de masa(cca 20 pe fiecare model de masina, asezarea cablurilor)si absolut toate componentele. Personal zeci de mii de multumiri lui -- mihaicifu -- |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
x_men_clio |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 11 October 07 From: Bucuresti ![]() |
fratilor am si eu aceeasi problema cu acul de la temperatura mi se ridica in momentul cand ii bag cate un consumator in plus.daca ridic geamurile sau le cobor aceeasi chestie,mai ales la ridicare cand au ajuns la capat de cursa atunci se ridica la maxic temperatura la apa.am fost la Auto-Marcus si la service de pe Iuliu Maniu nu stiu exact cum ii zice.aia de la auto marcus au spus ca e normal?asa trebuie sa faca,in schimb pe Iuliu maniu mi-au luat toate mesele la verificat,si alea de sub plansa de bord.Si nu iau dat de cap nici acum.au zis sa incerc sa schimb bateria,daca nu e de acolo e ceva la bord,am facut-o si pe asta cu bateria schimbata dar tot degaba,am uitat sa va spun ca numai in regim de trafic mare mi se ridica si apa mai mult de jumatate si atunci daca ridici geamurile ajunge acul la maxim.Help me,nu mai stiu ce sa fac,recomandatimi un service unde as putea sa rezolv problema??????
![]() |
--------------------
Renault
Clio
2005--1,4-8v x_men_stefan
|
|
Duyu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
Incearca la IPSO
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
celalalt_flo |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 23 August 12 ![]() |
Salutare
Am un renault symbol 1.5 dci din 2008, cu bateria originala pe el. Problema care mi-a aparut de vreo luna este urmatoarea: cand ies din oras la drum intins in scade intensitatea farurilor ( faza scurta si faza lunga), imi apare o lumina oarba galbena in fata si persista cateodata pana la destinatie, cateodata isi revine la loc, rezultatul este ca abia vad in fata. Am fost in mai multe locuri pentru a depista problema dar fara nici un rezultat toti electricienii dupa verificare imi spuneau ca sistemul electric functioneaza in parametrii normali. Azi am facut o diagnoza al baterie iar rezultatul a fost unul placut 89%health si 78%charge ; mi-au recomandat sa o reincarc sa vedem daca mai apare problema. Daca cineva s-a mai intalnit cu o astfel de problema sau are orice informatie cu privire la problema as fi recunoscator sa o aud. |
--------------------
renault
symbol
2008
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
pune aparatul de masura pe borne, si trebuie sa ai in relanti si in orice turatie 14,3-14,3 V. eventual masoara asta si la bricheta in timp ce mergi cu ea, mai ales atunci cind se ingalbenesc farurile. in mod sigur nu iti incarca normal alternatorul.treburile cu "89%health" si "78%charge", au fost sa-ti ia ochii si probabil si banii.
ai o problema cu carbunii si inelul colector de la alternator, sau, doamne ajuta, vre-un contact imperfect la masa. |
--------------------
reno
megane s
- DB-67-GEO
2008
|
|
celalalt_flo |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 23 August 12 ![]() |
am fost la electrician aparatul arata parametrii optimi; am uitat sa precisez ca la diagnoza bateriei curentul de pornire arata 458 EN , in loc de 510 EN cum era trecut pe specificatiile tehnice ale bateriei, ceea ce mi s-a recomandat schimbarea bateriei pentru rezolvarea problemei, explicatia fiind ca bateria nu mai incarca la parametrii optimi datorita uzurii lichidului din interior, rezultand scurcicuitul placilor ( ceea ce duce la scaderea intensitatii farurilor), fapt ce se petrece numai in exteriorul localitatii datorita vitezei mai mari si a drumului accidentat ( mi s-a mai spus: daca nici asa nu se rezolva problema atunci vorbim de alternator)
am schimbat ieri bateria, am iesit in exteriorul localitatii nu foarte departe la o viteza destul de mare) farurile luminau perfect; astept un drum mai lung sa vedem cum se comporta (sa speram ca nu este problema la alternator) multumesc pentru promtitudine "meggeo81" |
--------------------
renault
symbol
2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 20:13 |