Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme ciudate pe partea electrica

andreym24
post 23 Oct 2007, 10:44
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 336
Joined: 2 April 06
From: Bucuresti




Vineri pe cand eram in trafic am observat ca acul indicator de la temperatura lichidului de racire a ajuns pana la penultima gradatie blink.gif. Asa ceva nu am mai patit nici atunci cand erau peste 40C. Sambata am fost la service unde au tras de concluzie ca sonda de temperatura e defecta si au schimbat-o. Sambata . Astazi in drum spre servici am avut acceasi problema insa am observat ca acul care indica temperatura se misca foarte mult spre limita superioara daca bag consumatori electrici. Numai prin operarea geamului electric a crescut cu 2 diviziuni blink.gif. Ce poate sa fie??? Ce poate influenta comortamentul acului indicator? Motorul nu pare sa se incalzeasca, doar acul afiseaza eronat. Daca aprind farurile sau dau drmul la reteaua electrica de dezaburire acul se misca cu o diviziune. Eu cred ca e vorba de o problema destul de serioasa totusi. A mai patit careva dintre voi asa ceva? Ce poate fi? Oricum am sunat la service si astept sa ma programeze. sad.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 1,4 16V
Symbol 1.4 16V 98 Caluzti - Aprilie 2006
Matiz SE Power - Mai 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 23 Oct 2007, 11:02
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures






--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreym24
post 24 Oct 2007, 16:42
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 336
Joined: 2 April 06
From: Bucuresti




Am citit topicul acela, insa la mine apa din radiator nu fierbe, in timpul in care acul este aproape de maxim, lichidul se gaseste intre indicativele min si max. Maine am programare la service, mecanicul mi-a zis ca e posibil sa fie tabloul de bord defect sad.gif ceea ce pare nasol de schimbat, insa am noroc ca masina e inca in garantie.


--------------------
Renault Symbol 2006 1,4 16V
Symbol 1.4 16V 98 Caluzti - Aprilie 2006
Matiz SE Power - Mai 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo3108ro
post 24 Oct 2007, 16:46
Post #4


Conducator de Twingo


Group: Members
Posts: 1.218
Joined: 4 March 06
From: Dirty Bucharest




este de la unul din firele de masa de pe motor care nu face contact bine


--------------------
i help if i can
Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH
Twingo 1.2 16 ventricole
ex angajat renou :))
Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 24 Oct 2007, 16:48
Post #5


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Care anume ? sau mai bine spus unde anume se gasesc astea {daca sunt mai multe} ? mersi,


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 24 Oct 2007, 18:51
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Este chiar o problema.Legatura de masa imperfecta limiteaza curentul ce trece pe acolo si fiecare consumator primeste doar o parte din curentul care i-ar trebui.
Dar cred ca e o legatura pe circuitele care alimenteaza bordul. Poate fi in tabloul de sigurante (situatie tipica la Dacia).Cel mai bine e sa verifici conexiunile de forta incepand chiar de la bornele bateriei si mergi din aproape in aproape pana la bord.
Trebue scoasa fiecare siguranta in parte si bagata la loc.In felul asta se mai curata contactele.Apoi verifici legaturi de masa sau conectori.Poate fi oriunde, in orice conector sau legatura electrica, soclu de siguranta.Bafta multa!!!!!

Revin ca sa nu scriu un alt post.Un fir de masa destul de gros e legat la contraaripa chiar la suportul bateriei.langa oala amortizorului, de la baterie catre parbriz(la dci).

This post has been edited by verde: 24 Oct 2007, 19:08


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreym24
post 25 Oct 2007, 19:20
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 336
Joined: 2 April 06
From: Bucuresti




Azi am fost la Service si au localizat problema la borna - a bateriei care se oxidase. Au facut si un test de drum de 1 ora prin trafic timp in care electricianul a stat cu laptopul conectat si nu au mai aparut probleme smile.gif . "Verde" a avut dreptate, era de la o conexiune electrica wink.gif .


--------------------
Renault Symbol 2006 1,4 16V
Symbol 1.4 16V 98 Caluzti - Aprilie 2006
Matiz SE Power - Mai 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tealk
post 27 Oct 2007, 21:59
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 27 October 07




Aceiasi problema o am si eu. Masina era in garantie si am fost cu ea de 4 ori la Serus.


AU SCHIMBAT: ALTERNATORUL, BATERIA, CEASURILE

Explicatia data de meseriasi de acolo, cea oficiala:

Masa imperfecta dar nu gasesc unde deci in fisa masini au scris comportament normal al senzorului de temperatura


neoficiala firele sunt f subtiri iar la cresterea


--------------------
clio symbol 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 28 Oct 2007, 19:06
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Schimba service-ul sau electricianul.Din 2005 pana acu au fost bune firele alea asa cum sunt.Cauta un fir de la borna minus baterie la alternator sau electromotorul de pornire.
Si toata teoria cu minusul se aplica si pe legaturile de plus.Contactul imperfect poate fi la fel de bine si pe traseul de plus, cu aceleasi manifestari.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 28 Nov 2007, 16:21
Post #10


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




ca sa nu mai deschid alt topic postez si io aci o intamplare. si poate ma lamureste careva.

problema e in felu' urmator. am observat de o perioada scurta de timp (cam de cand a venit frigu' - e posibil sa fie mai demult, da' io acu' am observat) urmatoarea chestie: cand am farurile aprinse (fie ca stau fie ca ma deplasez) lumina scade in intensitate ptr juma de secunda apoi isi revine. acelasi lucru se intampla si cu indicatoarele de bord, afisajul cd...etc. ptr juma de sec pierd din intensitate. se observa clar cand afara e bezna totala, o scadere in intensitate a farurilor.
chestia asta am observat-o de cateva ori decat. si pare-mi-se ca se intampla in perioada cat motorul e rece (in primele 10-15 min de rulare, pana se incalzeste motorul).

de la ce sa fie?


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 28 Nov 2007, 16:28
Post #11


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Cred ca cel mai simplu este sa mergi la un "mester" electrician, de preferat la un centru de cumparat/inlocuit/montat acumulatoare auto, intr-o dimineata rece si sa vezi acolo cu el ce se intampla ... smile.gif ... eu cam asa as face


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudelu_nebunelu
post 28 Nov 2007, 16:44
Post #12


Rau in Traficc


Group: Members
Posts: 79
Joined: 29 September 07
From: tg-jiu




asa patesc si eu si masina e noua.pierde putere pentru ca are consumatori puternici gen faza lunga sau dezaburire.sau ventilatia la 4.parca moare putin motorul si intensitatea scade putin.e ceva normal.inecarca asa.. cd- player la volum mare.ventilatie la 4 dezaburire si faza lunga sa vezi ce frumos iti face..face asa pt ca acei consumatori sunt puternici si turatia relantiului nu furnizeaza pt moment suficienta putere,,ia sa incerci la 2000 de turatii pe loc sa vezi daca mai face


--------------------
renault symbol - GJ-29-Ban 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dya
post 28 Nov 2007, 16:49
Post #13


Membru fost gras


Group: Members
Posts: 386
Joined: 25 August 05




@cristib

Hmmmm, am zis ca sunt eu paranoic cand aseara ridicand geamul din fata de la pasager am tras si de butonul care actioneaza geamul de la sofer.
Surpriza a fost sa constat exact faza cu luminile de care zice cristib.
Mentionez insa ca eu aveam motoru' cald fiind la finalul drumului de la munca...
blink.gif parca e Opelu' lu' nevasta-mea blink.gif


--------------------
Nissan Qashqai 2008 1.5dCI 105CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudelu_nebunelu
post 28 Nov 2007, 16:52
Post #14


Rau in Traficc


Group: Members
Posts: 79
Joined: 29 September 07
From: tg-jiu




dya citeste mai sus..nu conteaza daca e rece sau cald motorul.ci faptul ca e la renti motorul.ti-am zis..incerca sa il ti turat sa vezi ca nu mai patesti lucrul asta


--------------------
renault symbol - GJ-29-Ban 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 28 Nov 2007, 16:52
Post #15


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




deci o bagam la categoria "asa face toate" smile.gif


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 28 Nov 2007, 16:55
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




e absolut normal. in momentul in care apare un consumator mare scade tensiunea in retea. si scade si puterea disponibila cu o valoarea un pic mai mare decat cea necesara partii eloectrice.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 28 Nov 2007, 16:56
Post #17


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Nu stiu daca neaparat ... si la mine mai facea ... dar intotdeauna am zis "e bateria veche" ... dupa ce am inlocuit bateria nu a mai facut {sau nu am mai observat eu} ... o verificare nu cred ca strica si nici mult nu poate fi ...


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 28 Nov 2007, 16:56
Post #18


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Tind sa ii dau dreptate lui claudelu_nebunelu! Sunt multi consumatori si din cauza asta scade intensitatea indicatoarelor de bord si farurilor (pentu o secunda ce-i drept). wink.gif



This post has been edited by Duyu: 28 Nov 2007, 16:57


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 28 Nov 2007, 17:01
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Similar am sesizat si eu ,dar mai pesimist ma gandesc la baterie desi masina are doar 1 an.De ce:ptr ca zilnic fac 50km servici si media orara e 35 km/h ptr ca de fiecare data sunt portiuni in care practic stau din cauza aglomeratiei.Si in acest timp aeroterma merge farurile stau aprinse si mai merge si muzica.Asadar acum o saptamana am iesit la autostrada si Pitesti-Gaesti dus intors 130km/h. Rezultat 3 zile totul a fost ok. Acum face la fel si incerc pe cat posibil sa nu mai folosesc incalzirea si sa nu mai aprind farurile , merg doar cu pozitia.
Cristib...cred ca jumatea aia de secunda e regimul tranzitoriu de cuplarea alternatorului pe sarcina mai mare deci implicit sarcina motor si timpul cat computerul analizeaza si reactioneaza in consecinta atat el cat si motorul.


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudelu_nebunelu
post 28 Nov 2007, 19:08
Post #20


Rau in Traficc


Group: Members
Posts: 79
Joined: 29 September 07
From: tg-jiu




da cred ca e cazul sa o bagam la categoria "asa fac toate".iti spun ca am un prieten f bun care are 407 benzinar de 1.8 .ii face la fel cand are consumatori mai multi la relanti.deci nu trebuie sa te sperii..


--------------------
renault symbol - GJ-29-Ban 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 17 Dec 2007, 13:06
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




tealk nu stiu daca ai rezolvat problema.In topicul manuale la postul 72 colegul nostru -mihaicifu- a postat o adresa care acum eu nu am reusit sa o mai deschid la care gaseai un pdf cu clio II faza 2 f amanuntit.Am reusit sa gasesc pagina ,
=====http://krc.vpi.pl/KRC/clio2/Clio2faza2%20dokumentacja%20techniczna%20FR/sommaire.pdf=====din care vei putea deschide pe rand capitolele prezentate acolo si le salvezi (sunt de fapt alte mici pdf-uri).Cel de instalatie electrica e mare ,are 30 mb si e cel mai amanuntit .Prezinta toate schemele, culori fire, identificare conectori, punctele de masa(cca 20 pe fiecare model de masina, asezarea cablurilor)si absolut toate componentele.
Personal zeci de mii de multumiri lui -- mihaicifu --


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
x_men_clio
post 20 Dec 2007, 14:28
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 11 October 07
From: Bucuresti




fratilor am si eu aceeasi problema cu acul de la temperatura mi se ridica in momentul cand ii bag cate un consumator in plus.daca ridic geamurile sau le cobor aceeasi chestie,mai ales la ridicare cand au ajuns la capat de cursa atunci se ridica la maxic temperatura la apa.am fost la Auto-Marcus si la service de pe Iuliu Maniu nu stiu exact cum ii zice.aia de la auto marcus au spus ca e normal?asa trebuie sa faca,in schimb pe Iuliu maniu mi-au luat toate mesele la verificat,si alea de sub plansa de bord.Si nu iau dat de cap nici acum.au zis sa incerc sa schimb bateria,daca nu e de acolo e ceva la bord,am facut-o si pe asta cu bateria schimbata dar tot degaba,am uitat sa va spun ca numai in regim de trafic mare mi se ridica si apa mai mult de jumatate si atunci daca ridici geamurile ajunge acul la maxim.Help me,nu mai stiu ce sa fac,recomandatimi un service unde as putea sa rezolv problema?????? 183.gif


--------------------
Renault Clio 2005--1,4-8v
x_men_stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 20 Dec 2007, 15:45
Post #23


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Incearca la IPSO nedumerire.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
celalalt_flo
post 27 Nov 2013, 12:47
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 23 August 12




Salutare

Am un renault symbol 1.5 dci din 2008, cu bateria originala pe el. Problema care mi-a aparut de vreo luna este urmatoarea: cand ies din oras la drum intins in scade intensitatea farurilor ( faza scurta si faza lunga), imi apare o lumina oarba galbena in fata si persista cateodata pana la destinatie, cateodata isi revine la loc, rezultatul este ca abia vad in fata. Am fost in mai multe locuri pentru a depista problema dar fara nici un rezultat toti electricienii dupa verificare imi spuneau ca sistemul electric functioneaza in parametrii normali. Azi am facut o diagnoza al baterie iar rezultatul a fost unul placut 89%health si 78%charge ; mi-au recomandat sa o reincarc sa vedem daca mai apare problema.
Daca cineva s-a mai intalnit cu o astfel de problema sau are orice informatie cu privire la problema as fi recunoscator sa o aud.


--------------------
renault symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 27 Nov 2013, 22:43
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




pune aparatul de masura pe borne, si trebuie sa ai in relanti si in orice turatie 14,3-14,3 V. eventual masoara asta si la bricheta in timp ce mergi cu ea, mai ales atunci cind se ingalbenesc farurile. in mod sigur nu iti incarca normal alternatorul.treburile cu "89%health" si "78%charge", au fost sa-ti ia ochii si probabil si banii.
ai o problema cu carbunii si inelul colector de la alternator, sau, doamne ajuta, vre-un contact imperfect la masa.


--------------------
reno megane s - DB-67-GEO 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
celalalt_flo
post 29 Nov 2013, 09:44
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 23 August 12




am fost la electrician aparatul arata parametrii optimi; am uitat sa precisez ca la diagnoza bateriei curentul de pornire arata 458 EN , in loc de 510 EN cum era trecut pe specificatiile tehnice ale bateriei, ceea ce mi s-a recomandat schimbarea bateriei pentru rezolvarea problemei, explicatia fiind ca bateria nu mai incarca la parametrii optimi datorita uzurii lichidului din interior, rezultand scurcicuitul placilor ( ceea ce duce la scaderea intensitatii farurilor), fapt ce se petrece numai in exteriorul localitatii datorita vitezei mai mari si a drumului accidentat ( mi s-a mai spus: daca nici asa nu se rezolva problema atunci vorbim de alternator)
am schimbat ieri bateria, am iesit in exteriorul localitatii nu foarte departe la o viteza destul de mare) farurile luminau perfect; astept un drum mai lung sa vedem cum se comporta (sa speram ca nu este problema la alternator)

multumesc pentru promtitudine "meggeo81"


--------------------
renault symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 20:13
Dacia