Problema neasteptata - schimb bujii incandescente, service
![]() ![]() ![]() |
Problema neasteptata - schimb bujii incandescente, service
domnuprofesor |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 13 May 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1, 1.9 dCI
2002, Expression
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu 3 le-am schimbat singur fara nici un fel de efort... a patra (cea de langa pompa de inalta presiune) se scoate mai greu... trebuie o tubulara cu cardan... dar daca o ai nu este mare problema.... oricum atentie ca toata operatiunea trebuie facuta cu motorul rece?
Dar am o intrebare... de ce vrei sa le schimbi? le-ai verificat si sunt arse? |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
intravenos |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 14 September 06 From: Bucuresti ![]() |
La mine porneste cam greu ..invarte de cateva ori...
Are vreo legatura cu bujiile incandescente ? E valabil si atunci cand e motorul cald.. si cand e cald afara... Cum verific bujiile ? |
--------------------
Renault
Megane
1.9 DCI 2002
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Iei o sarma a carui capt o pui pe + bateriei, cu celalalt capat atingi varful exterior al bujiei (dupa ce in prealabil i-ai scos caciulita).... daca face scanteie bujia este buna.... daca nu... a decedat...
motoarele common rail invart de cateva ori inainte de a pornii... asa sunt ele construite... cam de 3-5 ori.... deci cred ca "problema" ta este una normala... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
bcmarius |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 3 October 06 From: iasi ![]() |
problema cu scosul bujiilor incandescente am avut si eu
le-am schimbat prima data la 160000 de km si erau cred lipite acolo dar am fost la reprezentanta renault si le-a racit cu azot si au iesit imediat in legatura cu diff de pret eu cred ca si-au luat o precautie in caz ca rup vreuna trebe sa dea chiulasa jos si sa o scoata iar asta maninca timp numai ca nu mi se pare normal sa te coste mai mult pt o chestie pe care o greseste mecanicul (in speta , rupe o bujie in chiulasa) ar trebui sa caute in dialogys sa vada cum se scot si ce chei trebe da la noi la romanica pune totul in circa clientului. |
--------------------
Renault
Megane I Clasic 1.9 dTI
2000
- IS-05-NXI
|
|
domnuprofesor |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 13 May 08 ![]() |
multumesc pentru raspunsuri.
Bujiile trebuie sa le schimb pentru ca e o problema raportata de computerul de bord la diagnostic. In iarna asta a trebuit sa plec cu ea dimineata pe -12 C si pur si simplu nu a pornit decat la a 3-a cheie. Sunand la alt service din timisoara mi-au spus acelasi pret. Intrebandu-i de complicatiile care pot sa apara mi-au spus ca daca le-am mai schimbat inainte si am pus "neinspirat" bujii un pic mai lungi atunci sigur o sa ma coste mai mult pentru ca pistoanele au lovit capul bujiilor si apar probleme. Insa la mine nu este cazul, eu sunt al doilea proprietar al masinii, iar primul a facut service-urile toate la reprezentata Renault. Deci nici vorba de o astfel de situatie in cazul meu. |
--------------------
Renault
Megane 1, 1.9 dCI
2002, Expression
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
domnuprofesor - fa inainte testul cu sarma... ala este sfant.... si dupa aceea vezi cate bujii trebuie schimbate... la diesel se pot schimba si pe rand nu este obligatoriu toate odata.....
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
fan peugeot |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 21 January 08 ![]() |
Testul cu sarma spune doar daca e arsa sau nu bujia incandescanta, dar nu spune nimic de cat de buna este. Electrodul bujiei, poate ajunge la incandescenta, numai pe o mica portiune, mai repede decat celelalte bujii sau mai tarziu. Mai concret, daca pun sarma si "e de bine" acea bujie poate sa fie de fapt aproape arsa. Cel mai bine faci un test. Exista un aparatel (cam ca un multimetru) ce spune exact in ce stare se afle bujia.
(eu am facut gratis la un service, nu dau nume, sa nu fie considerat reclama) 26 Jan 2010, 10:53: QUOTE(bcmarius @ 20 Jan 2010, 10:49) in legatura cu diff de pret eu cred ca si-au luat o precautie in caz ca rup vreuna trebe sa dea chiulasa jos si sa o scoata iar asta maninca timp numai ca nu mi se pare normal sa te coste mai mult pt o chestie pe care o greseste mecanicul (in speta , rupe o bujie in chiulasa) ar trebui sa caute in dialogys sa vada cum se scot si ce chei trebe da la noi la romanica pune totul in circa clientului. diferenta de pret nu vine de la chiuloasa. numai garnitura, fara manopera, face mai mult. This post has been edited by fan peugeot: 26 Jan 2010, 10:53 |
--------------------
Renault
Megane
Break 2001 1.9 dti
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 05:27 |