Problema motoras relanti, calibrare
![]() ![]() ![]() |
Problema motoras relanti, calibrare
sorin1983 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
In mare procedura cu contactul care ai facut-o tu este corecta.
Trebuie pus contactul si luat cam de 3-4 ori fara graba pentru initializare MPP. Garniturile de la motoras si corp le-ai schimbat? @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
Nici de al dracu nu s-a calibrat nici dupa o ora de frecat... pornea in turatii mari. Garniturile de la clapeta sunt ok, motorasul a venit cu garnitura noua.
La punere contact se trage un pic si la luare iese pistonasul... Eu l-am pus langa celalalt si era mai scurt in repaus. L-am tinut tras si am reusit incet incet sa il scot cat celalalt... acum nu stiu daca e corect sau trebuie pus laptopul... Exista cumva in softul de diagnoza o calibrare a acestui motoras? |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
stanionjan |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 13 February 11 ![]() |
cind am schimbat motorasul pas cu pas , am desfacut bornele de la baterie, ......in fine am avut alta problema , ideia este ca se reseteaza si singur in mers, (numai sa nu fie alta problema la tine ), la un moment dat , nu mai luam bornele bateriei, ci montam cind noul motoras cind pe cel vechi ,
![]() |
--------------------
renault megane
brek
2000,1,6l-benzina
- IL-03-BYL
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
Problema e ca era mai inauntru decat cel vechi... l-am scos eu chinuit si l-am adus intr-o pozitie... dar vreau sa stiu daca se face calibrare prin diagnoza... ca inca fluctueaza cand are chef desi uneori sta teapan turometrul la 750. Motorul e 1.6 16v si odata cu motorasul i-am schimbat ulei filtre si bujii.
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
stanionjan |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 13 February 11 ![]() |
atentie la tacheti sorine , sau poate garnitura de etansare , dintre clapeta de acceleratie si galeria de admisie !
![]() |
--------------------
renault megane
brek
2000,1,6l-benzina
- IL-03-BYL
|
|
nistor_calin |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 16 March 11 ![]() |
Salut!Am si eu un megane 1 din 96 benzina 90 cp.Pana acum 2-3 sapt masina mea avea un consum mediu de 6.5-7,dar acum am ajuns la un consum de jeep adica de 10 l/100 in afara
![]() This post has been edited by nistor_calin: 27 Mar 2012, 12:14 |
--------------------
renault
megane I
1996 model I
- HD89KLN
|
|
scoro2000 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 17 September 12 From: Timisoara ![]() |
Ca sa fii sigur ca se calibreaza corect, faci in felul urmator:
iei motorasul nou si tragi cu atentie de pistonas ca sa-l lungesti, atata cat sa fie putin mai lung decat i-ar permite spatiul pentru a fi montat la locul sau, adica atunci cand il montezi sa fii nevoit sa apesi pe el ca sa poata intra in corpul de plastic. In felul acesta, i-ai dat corect pozitia ZERO. Mai departe, el si calculatorul care il comanda vor invata cat si cand trebuie sa se miste ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1
1999 Concorde
|
|
aco90 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 30 July 16 ![]() |
Salut colegi,
Am avut o problema cu mpp(iac) si l-am schimbat. Baietii de la epiesa mi-au recomandat un VDO ce are inscriptionat pe el C95177. L-am montat pe masina si sta in 2500 ture masina. Nu am incercat sa il resetez (nu am stiut ca se face asa). Ideea este ca motorasul vechi avea alt cod pe el - D5174. Are rost sa il montez iar pe cel nou si sa incerc resetarea? L-am demontat cu gandul ca va trebui sa il schimb si nu am vrut sa il murdaresc sau sa las urme de montaj pe el. Multumesc! Cel Vechi: 18718605_120332001054360649_919367141_n.jpg ( Size: 48.86k ) Number of downloads: 503 Cel nou: 18741264_120332001038257355_1189803932_n.jpg ( Size: 60.53k ) Number of downloads: 507 Renault megane 1, facelift 2000, 1.6e VF1LA0F0523060842 This post has been edited by aco90: 26 May 2017, 21:05 |
--------------------
Renault
Megane Classic 1.6e
2000
|
|
7urbo95 |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 26 August 16 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nistor_calin @ 27 Mar 2012, 12:04) Salut!Am si eu un megane 1 din 96 benzina 90 cp.Pana acum 2-3 sapt masina mea avea un consum mediu de 6.5-7,dar acum am ajuns la un consum de jeep adica de 10 l/100 in afara ![]() Verifica filtrul de aer ca poate o fi imbaxit, daca da, schimba-l. Baga si tu 10L de benzina Carrera 100 de la OMW si da-i "talpa" la modul 4000-5000 de ture pt cativa km si dupa vezi daca mai face. Daca totusi mai exista aceleasi.simptome, verifica injectoarele, sa nu fie vreunul pe "drojdie" sau bobinele, sa nu fie crapata vreuna |
--------------------
Renault
CLIO IV
2017/0.9 TCE
|
|
aco90 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 30 July 16 ![]() |
Postul era din 2012,probabil a rezolvat pana acum
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane Classic 1.6e
2000
|
|
7urbo95 |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 26 August 16 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
CLIO IV
2017/0.9 TCE
|
|
aco90 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 30 July 16 ![]() |
Am spus ca nu am știut că trebuie calibrat, ideea e ca sunt coduri diferite pe ele și aș vrea să știu dacă are rost sa îl montez iar și să încerc calibrarea. În caz că trebuie schimbat, nu vreau sa îmi spumă băieții de la epiesa sa prezintă urme de uzura
![]() |
--------------------
Renault
Megane Classic 1.6e
2000
|
|
7urbo95 |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 26 August 16 From: Bucuresti ![]() |
Apropo, daca te ajuta cu ceva, aco90, si esti din București, iti pot oferi, ca sa probezi, mpp-ul original de la masina mea, ca eu oricum l-am schimbat cu ceva aftermarket, si am facut treaba asta cam degeaba, pt ca problema mea a fost din cu totul alta parte
26 May 2017, 21:39: Parerea mea ar fi sa il schimbi cu asta mpp(acelasi cod ca al tau) This post has been edited by 7urbo95: 26 May 2017, 21:39 |
--------------------
Renault
CLIO IV
2017/0.9 TCE
|
|
aco90 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 30 July 16 ![]() |
da, acela este singurul cu codul meu, speram doar sa nu trebuiasca sa stau iar 1 saptamana sa il aduca de la furnizori
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane Classic 1.6e
2000
|
|
7urbo95 |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 26 August 16 From: Bucuresti ![]() |
Eu am 1.6 16v, dar se pare ca mpp-ul e acelasi, de asta am zis
|
--------------------
Renault
CLIO IV
2017/0.9 TCE
|
|
espacern |
![]()
Post
#17
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Nu e la fel MPP-ul....la 1.6 si la 1.6 16V.
La 1.4 16V e la fel cu 1.6 16V....restul motorizarilor sunt diferite. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
aco90 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 30 July 16 ![]() |
QUOTE(espacern @ 27 May 2017, 05:46) Nu e la fel MPP-ul....la 1.6 si la 1.6 16V. La 1.4 16V e la fel cu 1.6 16V....restul motorizarilor sunt diferite. Espacern, sa înțeleg că mpp ul cumpărat de mine nu se potrivește nici dacă o să îl resetez? Merci! Le. Am resetat iacul și acum merge ok. Din păcate din când în când tot mai am un tremur la relanti și după 5 secunde se oprește motorul. Îmi scoate peri albi mașina asta ![]() Am schimbat pana acum, sperând să o fac sa meargă cum trebuie următoarele : bobina, fișe, bujii, ulei, toate Bosh, filtru aer Mann , filtru benzina original Renault, preventiv antigelul, iacul(vdo), am curățat senzorul de pe volanta și clapeta de accelerație. Ce sa mai încerc ![]() This post has been edited by aco90: 27 May 2017, 10:26 |
--------------------
Renault
Megane Classic 1.6e
2000
|
|
aco90 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 30 July 16 ![]() |
Am fos astazi in reprezentanta renault. Domnul de acolo mi-a pus tester pe masina si a spus ca am un captor de presiune care e stricat si nu tine relanti-ul. Nu a vrut sa imi spuna ce cod are sau cum se numeste mai exact. Stie cineva despre ce e vorba? Multumesc!
LE: am aflat codul pana la urma: 7700706876 This post has been edited by aco90: 30 May 2017, 14:51 |
--------------------
Renault
Megane Classic 1.6e
2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 02:07 |