Problema motor/distributie?
![]() ![]() ![]() |
Problema motor/distributie?
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|||
darwin |
![]()
Post
#32
|
Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 20 October 13 ![]() |
Mai am.
![]() |
--------------------
--
--
--
|
|
pishky |
![]()
Post
#33
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
imi dai voie sa consider garaficul acela fix inutil?
cred ca sunt unul, dintre multi, care nu inteleg chirilic. daca tot pui o informatie fa-o calumea, si de ce pe privat, si eu am tot un fel de 2.0 dci (zic un fel, pentru ca e dispobil intre 130 si 180 cp, iar eu nu il am fix pe ala de 150) si mi-s curios. This post has been edited by pishky: 20 Nov 2013, 19:28 |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
darwin |
![]()
Post
#34
|
Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 20 October 13 ![]() |
La privat, pentru ca nu este un topic despre uleiuri. Putem sa continuam discutia si pe un topic despre uleiuri prin Diverse.
Cat despre analiza pusa in rusa... trebuie sa ne multumim cu ce avem. |
--------------------
--
--
--
|
|
florinoana |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 254 Joined: 26 February 12 From: Craiova ![]() |
QUOTE(komplikatkid @ 20 Nov 2013, 15:39) Nivelul de ulei era ok... si la verificarea din bord si pe joja.... era peste jumatate din buline in bord si la fel si la joja.... Mi-a spus mecanicul ca a gasit foita de cuzinet in baia de ulei, nu pilitura ci foita! M-am hotarat sa o fac si sa o tin... maine merg dupa motor... am gasit 3 motoare disponibile la Bucuresti.... Eu nu am mers sportiv cu ea.... adica nu am bagat piciorul in acceleratie.... cand ai facut schimbul de ulei? cu cati kM inainte? Te intreb pt ca teoretic nu ar fi avut voie sa iti manance gram de ulei! Masina mea are 243000 KM si schimb pe schimb ( 15 000 ) nu mananca ulei absolut deloc, am verificat si in bord si la motor De curiozitate, ce pret are un motor SH? si referitor la graficul de mai sus... elf solaris folosesc si eu... totusi, eu nu cred ca este chiar atat de prost! ![]() ![]() This post has been edited by florinoana: 22 Nov 2013, 15:03 |
--------------------
Renault
Laguna 3
Initiale Paris
- MAI 345 234 Facebook Group Renault Laguna
www.facebook.com/groups/1065724683444028/ |
|
darwin |
![]()
Post
#36
|
Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 20 October 13 ![]() |
QUOTE(florinoana @ 22 Nov 2013, 15:01) ...graficul de cine este facut?... Esti al doilea care zice ca e grafic. Nu este grafic, este un tabel care contine 2 analize de ulei: una la 0 km si cealalta la 9.800 km si este facuta de un posesor de Renault Laguna 3 pe banii lui, care posesor a scanat-o si a facut-o cunoscuta fara sa ceara nimic in schimb. In backgroundul imaginii se vede de pe ce site este luata. |
--------------------
--
--
--
|
|
pishky |
![]()
Post
#37
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
intrebarea nu eara ca e grafic / studiu / sondaj / plm,
intrebarea e ce zice nea ala pe limba lui acolo, si de ce l-am crede? |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
maytow_airis |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 20 August 09 From: Alta Tara ![]() |
Putem continua despre tema uleiurilor de motor,aici: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=118258&st=0
Plus ca sunt foarte interesat de tema uleiurilor. In fisele tehnice ce am eu, ELF solaris,nu imi apare HTHS-ul acestuia! Stie cineva cat are? In legatura cu tinutul 30k km ....poate sa fie el oricare,ca nu il tin mai mult de 10k km. 23 Nov 2013, 22:56: QUOTE(darwin @ 22 Nov 2013, 16:43) Esti al doilea care zice ca e grafic. Nu este grafic, este un tabel care contine 2 analize de ulei: una la 0 km si cealalta la 9.800 km si este facuta de un posesor de Renault Laguna 3 pe banii lui, care posesor a scanat-o si a facut-o cunoscuta fara sa ceara nimic in schimb. In backgroundul imaginii se vede de pe ce site este luata. Cred ca trebuie sa dispui de ceva "scule" pentru acest test! This post has been edited by maytow_airis: 23 Nov 2013, 22:56 |
--------------------
renault
Laguna 2, Laguna 3
Expresion, 2009 1.5 dci 110cp (fara FAP)
|
|
darwin |
![]()
Post
#39
|
Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 20 October 13 ![]() |
|
--------------------
--
--
--
|
|
pishky |
![]()
Post
#40
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
STANCIU CEZAR |
![]()
Post
#41
|
![]() CZR Group: Members Posts: 58 Joined: 12 December 06 From: Bucuresti ![]() |
salut baieti, mi-am luat si eu laguna III din 2010, cu 160.000km acum 3 luni si mi s-a gripat motorul.
Mai exact cuzinetii pe vibrochen. motor 2.0 dci de la nissan si cutie automata. La renault mi-au spus minim 10.000 ron reparatia, iar dupa, sa o vand urgent. 10.000 ron sunt 2250 euro. Ma deranjeaza suma dar mai mult ma deranjeaza faptul ca mi se propune sa o vand deoare ce nu pot garanta ca nu se va intampla din nou. A cumparat cineva motor nou? (fara accesorii) multumesc |
--------------------
RENAULT
LAGUNA II 1.9 dci 120cp
2004 RENAULT LAGUNA III 2.0 dci 150 cp 2010
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#42
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Care a fost cauza griparii?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
maytow_airis |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 20 August 09 From: Alta Tara ![]() |
Daca au spus ca "dupa aia" sa o vinzi urgent,e un argument prost.
Doar nu toate 2.0 dci le este prezisa griparea. Aceasta gripare are loc datorita reviziilor indelungate,a cate 30.000km! cat a fost in garantie! Exagerat de mult ! cum naiba,cu un ulei ELF,care miroase a petrol,sa il tii atat de mult in motor......eu unul nu ma mir!! Tu cati km ai exploatat masina? Ai schimbat ulei+filtre? Ce ulei ai pus? la ce interval ai facut schimbul? This post has been edited by maytow_airis: 29 Nov 2013, 17:36 |
--------------------
renault
Laguna 2, Laguna 3
Expresion, 2009 1.5 dci 110cp (fara FAP)
|
|
florinoana |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 254 Joined: 26 February 12 From: Craiova ![]() |
QUOTE(STANCIU CEZAR @ 29 Nov 2013, 11:58) salut baieti, mi-am luat si eu laguna III din 2010, cu 160.000km acum 3 luni si mi s-a gripat motorul. Mai exact cuzinetii pe vibrochen. motor 2.0 dci de la nissan si cutie automata. La renault mi-au spus minim 10.000 ron reparatia, iar dupa, sa o vand urgent. 10.000 ron sunt 2250 euro. Ma deranjeaza suma dar mai mult ma deranjeaza faptul ca mi se propune sa o vand deoare ce nu pot garanta ca nu se va intampla din nou. A cumparat cineva motor nou? (fara accesorii) multumesc imi pare rau pt problema ta, iti recomand in primul rand sa nu te mai duci la ei, sa incerci sa schimbi service-ul. Nu este posibi sa iti spun asa ceva! sunt incompetenti. Orice problema ai avea la o masina se poate rezolva, poate iti recomandau si un cumparator ca sa o vinzi ieftin ![]() motorul nou am inteles ca ar fi undeva peste 20000 ron ![]() inainte sa se blocheze motorul masina a dat vreun semn?ce ulei foloseai? nivelul era ok ? |
--------------------
Renault
Laguna 3
Initiale Paris
- MAI 345 234 Facebook Group Renault Laguna
www.facebook.com/groups/1065724683444028/ |
|
komplikatkid |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 10 November 13 ![]() |
QUOTE(STANCIU CEZAR @ 29 Nov 2013, 11:58) salut baieti, mi-am luat si eu laguna III din 2010, cu 160.000km acum 3 luni si mi s-a gripat motorul. Mai exact cuzinetii pe vibrochen. motor 2.0 dci de la nissan si cutie automata. La renault mi-au spus minim 10.000 ron reparatia, iar dupa, sa o vand urgent. 10.000 ron sunt 2250 euro. Ma deranjeaza suma dar mai mult ma deranjeaza faptul ca mi se propune sa o vand deoare ce nu pot garanta ca nu se va intampla din nou. A cumparat cineva motor nou? (fara accesorii) multumesc Eu am cumparat motor second din Bucuresti cu 1500 de euro... cu injectoare, rampa de injectie si pompa pe el... fara celelalte accesorii.... Pretul la un motor chel, la Renault este de 27.115 lei!!!! Masina nu e gata inca! Ieri s-au trezit ca nu au ulei pentru cutie automata (Stau cu ea in reprezentanta la Renault, la Alba Iulia de 3 saptamani...) si e la mintea cocosului ca iti trebuie anumite lichide.... dar aici nu... plus ca e o operatie care e normata 9 ore... nu ar trebui sa dureze atat reparatia.... acum am alta problema la care nu ii dau de capat... cand strang cutia pe motor, nu se mai roteste motorul.... cand o destrang in partea de jos, se roteste.... Stie cineva care ar putea fi problema? 7 Dec 2013, 09:42: Am uitat.... schimbul de ulei a fost facut cu 5000 de km inainte.... am facut schimburi la 15000 km si am luat masina cand avea 75.000 km.... acum are peste 120.000 km.... This post has been edited by komplikatkid: 7 Dec 2013, 09:42 |
--------------------
Renault
Laguna 3
2008
|
|
STANCIU CEZAR |
![]()
Post
#46
|
![]() CZR Group: Members Posts: 58 Joined: 12 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu am cumparat masina acum 3 luni din germania cu 157.000km, din acelasi loc de mi-am luat o laguna 2, motor 1,9 / 120 cp cu 147.000 km acum 7 ani. Cu laguna 2 am mers fara probleme 7 ani, am ajuns la 260.000 fara nici o problema la motor sau cutie.
Cu laguna 3 am ajuns acasa, sa zicem aprox 2000km + 1500km prin bucuresti si cateva drumuri la tara. (nu am schimbat nimic pentru ca avea vreo 8000km de la ultima revizie) La 2 zile dupa ce am dus masina, au desfacut motorul si au constatat urmatoarele: Cuzinetul de la biela pistonului 3 s-a fu--t, s-a astupat gaura de ungere cu span. A rezultat apoi mai mult span si s-a facut vibrochenul varza. Span era in baie, in racitor si in filtru. Uleiul era la nivel, nu era ars, sau cu alte impuritati. Din ce cauza s-a intamplat? -probabil cuzineti de o calitate proasta -majoritatea care au acelasi lucru, erau tot cu, cutie automata -ei presupun ca acea combinatie intre motor si cutie nu e ok. Au mai fost urmatoarele alternative: (inainte de a desface motorul) Motor reconditionat de Nisan 24.000 Motor nou 27.000 Din ultima aproximare, a rezultat pretul de 7000 ron, piese + manopera. Daca racitorul de ulei este plin de span, + 1200ron. Mecanicul m-a sfatuit sa vand masina deoarece in istoricul masinii de la reteaua renault, erau trecute alte cateva reparatii la motor. La 90.000 au schimbat chiulasa cu tot ce cuprinde ea: supape, axa cu came..... La 120-130.000 au schimbat partea inferioara a blocului motor. Asta era motivul. Dar eu vad partea plina a paharului: mai schimb si eu vibrochenul si cuzinetii, palier + biele si am aproape motor nou. Hai ca am scris un roman. Va salut. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA II 1.9 dci 120cp
2004 RENAULT LAGUNA III 2.0 dci 150 cp 2010
|
|
espacern |
![]()
Post
#47
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(STANCIU CEZAR @ 8 Dec 2013, 22:57) Dar eu vad partea plina a paharului: mai schimb si eu vibrochenul si cuzinetii, palier + biele si am aproape motor nou. Nu confunda motorul nou cu motorul in care s-a umblat si s-au montat niste piese noi....e diferenta mare de tot. Cred ca stii deja asta pe piele ta....de la portofel! @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
STANCIU CEZAR |
![]()
Post
#48
|
![]() CZR Group: Members Posts: 58 Joined: 12 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Motorul nu s-a blocat, a inceput sa bata usor, nu am mai turat mai mult de 1500 ture, dupa 3 km a inceput sa se auda un scartait urat de tot (de fier pe fier) si am oprit-o.
8 Dec 2013, 23:06: Pardon, un motor cu multe piese noi. Cu siguranta cel care a cumparat-o cu 0 km, a avut un motor nou si tot varza a fost. Pacat, aveam o impresie lasata de fosta mea masina, Laguna 2 ..... This post has been edited by STANCIU CEZAR: 8 Dec 2013, 22:06 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA II 1.9 dci 120cp
2004 RENAULT LAGUNA III 2.0 dci 150 cp 2010
|
|
maytow_airis |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 20 August 09 From: Alta Tara ![]() |
La mine a fost invers: am avut LII si dupa ce am avut numai probleme,am zis ca nu mai vreau Laguna never! Si cand am avut 8 mii sa-mi caut o masina,5 saptamani,am intrat pe toate forum.urile de la toate marcile (care se incadrau in bani),si din o gramada de tari
![]() Si unde am vazut cele mai putine probleme,a fost la LIII 1.5 Asa a rezultat alegerea facuta. Daca s-a schimbat supaepele,si axa cu came....nu stiu ce sa zic,in germania masinile "scot untul" pe esapament,am fost si am vazut,si de aici cred ca a avut o problema cu intinzatorul.....sau chiar cu lantul....cred... Am fost de multe ori pe acolo,si sincer le intretin foarte bine,dar "le fierb" la propriu,nu as cumpara de acolo nici daca m-ar ruga! <span class='edit'>9 Dec 2013, 00:33:</span> Alte cauze... Uleiul nepotrivit si raspunsul motorului: Uzura axului cu came, a culbutorilor sau tachetilor: uzura apare prin polisajul concav al tachetilor cu rotunjirea varfului camelor subtierea tachetilor poate sa duca la oprirea comenzii asupra supapelor Coroziunea cuzinetilor: o vascozitate prea slaba a lubrifiantului, incalzirea excesiva datorata unei suprasarcini sau dilutiei cu carburant provoaca un defect de lubrifiere prin ruperea filmului de ulei. corodarea cuzinetilor poate fi provocata si de prezenta in lubrifiant a acizilor organici formati la temperatura inalta[ (The German autobahns) Uzura la demaraj: un lubrifiant mai vascos la rece forteaza demarajul sau antreneaza functionarea fara lubrifiere a motorului ducand la distrugerea rapida a cuzinetilor, rulmentilor, a vilbrochenului si axului cu came uzura la demaraj apare si daca pomparea si vascozitatea nu sunt compatibile cu pompa de ulei pentru a asigura o aspiratie buna si o refulare corespunzatoare de-a lungul circuitului de distributie a uleiului - dimensiunile conductelor si ale filtrului Uzura cilindrului, a segmentilor, a camasii: temperatura ridicata la miscarea segmentului in canal provoaca uzura canalului ceea ce poate antrena ruperea segmentului la contactul piston � camasa: ruptura filmului de ulei antreneaza incalziri anormale (lipsa racirii, fenomene de preaprindere - aprindere) si anuleaza jocurile functionale. Perforarea pistonului: poate apare ca urmare a calaminei care se depune pe capul pistonului si pe cel al coroanei; este un compus al carbonului, rezultat la arderea carburantului depunerile sunt incandescente si actioneaza ca o sursa de pre-aprindere distructiva insotita de perforarea pistonului. Consum mare de ulei: se datoreaza punctului de aprindere coborat, volatilitate ridicata si trecerea gazelor pe langa segmenti, ceea ce induce un consum mai mare de ulei vascozitatea prea mica a uleiului duce la o crestere a debitului de curgere prin jocurile anormale ale garniturilor This post has been edited by maytow_airis: 9 Dec 2013, 00:38 |
--------------------
renault
Laguna 2, Laguna 3
Expresion, 2009 1.5 dci 110cp (fara FAP)
|
|
komplikatkid |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 10 November 13 ![]() |
Deci... am noutati....
Kilometrajul la laguna mea a fost dat inapoi... asa cu vre-o 200.000 km.... cel putin... Am cerut vanzatorului din Germania sa-mi confirme kilometrajul cu care a vandut-o. Romanasul care mi-a vandut-o se va alege cu un dosar penal, pina una alta... sa dea putin cu subsemnatul.... eu am dat banii pe o Laguna cu 74.000 km nu pe una cu 274.000 km... |
--------------------
Renault
Laguna 3
2008
|
|
espacern |
![]()
Post
#51
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Nu inteleg de ce nu faceti ''ancheta'' de verificare istoric INAINTE de cumparare.
Pentru ca dupa ce s-au dat banii e mai greu sa-i recuperezi....daca nu imposibil. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
komplikatkid |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 10 November 13 ![]() |
Pentru ca nu mi se pare normal sa fac munca de politist.... asa ca... sa o faca politisti... si ne mai miram de ce merg lucrurile cum merg in tara asta....
Oricum sunt toata ziua la tribunal si judecatorie.... un dosar in plus sau in minus chiar nu mai conteaza.... |
--------------------
Renault
Laguna 3
2008
|
|
darwin |
![]()
Post
#53
|
Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 20 October 13 ![]() |
Un lucru este clar. Daca toate cele trei, deja, probleme la motoarele Renault sunt adevarat, atunci exista o problema care trebuie cercetata.
Un motor nu trebuie sa se strice asa de repede. Ceva nu este in regula: fie calitatea cuzinetilor, fie uleiul tinut prea mult 30.000km, fie o combinatie intre cele doua. Incep sa ma sperii ca masina mea a avut trei rezivii in Franta la 30.000km. |
--------------------
--
--
--
|
|
komplikatkid |
![]()
Post
#54
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 10 November 13 ![]() |
Si am primit si confirmarea din Germania.
Masina fost vanduta cu aprox. 280.000 km in bord. |
--------------------
Renault
Laguna 3
2008
|
|
CristianFlorea |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 15 December 09 ![]() |
In Germania comercializarea automobilului pe teritoriul german cu kilometri falsificati constituie infractiune. De aceea, multi comercianti (Handleri) de regula turci sau arabi mentioneaza "Nur fur Export" adica numai pentru export, ceea ce ar trebui sa ridice ceva semne de intrebare. Aviz amatorilor de masini ieftine aduse din Germania.
In Romania nu stiu daca lucrurile stau la fel din punct de vedere legislativ din pacate. In orice caz, masina a fost forjata la greu daca la 280.000 km s-a dus motorul. In mod normal motoarele astea merg peste 400.000 km daca sunt exploatate omeneste. Am vazut pe mobile in Austria o bucata cu aproape 400.000 km. Dar in Austria limita e de 130, pe cand in Germania nu exista asa ceva. |
--------------------
Renault
Laguna GT line 2.0 dci
dec 2009 Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014 |
|
komplikatkid |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 10 November 13 ![]() |
Masina nu e cumparata de la handler de masini... Am raspuns de la ei cu kilometrajul la care a fost vanduta... Si in Romania constituie infractiune.... e inselaciune...
art. 215 cod penal... Inducerea în eroare a unei persoane, prin prezentarea ca adevărată a unei fapte mincinoase sau ca mincinoasă a unei fapte adevărate, în scopul de a obține pentru sine sau pentru altul un folos material injust și dacă s-a pricinuit o pagubă, se pedepsește cu închisoare de la 6 luni la 12 ani. Inducerea sau menținerea în eroare a unei persoane cu prilejul încheierii sau executării unui contract, săvârșită în așa fel încât, fără această eroare, cel înșelat nu ar fi încheiat sau executat contractul în condițiile stipulate, se sancționează cu pedeapsa prevăzută în alineatele precedente, după distincțiile acolo arătate. Daca as fi stiut ca masina are peste 100.000 km nu as fi cumparat-o... Eu am facut cu ea aprox. 35.000 km... Ori nu dadeam 7.000 Euro pe o masina cu 300.000 km.... |
--------------------
Renault
Laguna 3
2008
|
|
espacern |
![]()
Post
#57
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca cauti pe net gasesti masini asemanatoare in EU la peste 14000€ si cand apare una la 7000€ in RO si cu Km "rezonabili" normal sa "inghiti sarmaua".
O verificare de istoric inainte de cumparare scuteste de eventuale procese/probleme/etc....de urmarit finalul! @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
komplikatkid |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 10 November 13 ![]() |
Om vedea peste vre-o 2 ani :-)) in cazul fericit....
|
--------------------
Renault
Laguna 3
2008
|
|
maytow_airis |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 525 Joined: 20 August 09 From: Alta Tara ![]() |
Imi dau cu parerea:
Aceasta masina a facut 60.000 km/an,cu intervale de schimb la 30.k,deci doua schimburi pe an,nici nu avea cum sa duca mai mult motorul. 365 zile/an,zi de zi, masina a facut aproape 170km/zi. Sa lasi motorul sa plimbe impuritatile atat de mult prin motor,si doar de 2 ori pe an sa il cureti,eu cred ca a rezistat destul. Eu fac aproape 40k km /an,si sincer sunt in masina toata ziua..... Eu exclud varianta "asa face toate",sau materiale de proasta calitate,etc. Daca studiem principiul de ungere al motoarelor,un filtru imbaxit,cand ajunge la saturare,tot ce a retinut (impuritati),resturi rezultate in urma uzurii,acesta ajung inapoi in motor,accelerand uzura prematura si infundarea sistemului de ungere. Un filmulet care va ajuta sa intelegeti fenomenul: https://www.youtube.com/watch?v=mmmcj53TNic |
--------------------
renault
Laguna 2, Laguna 3
Expresion, 2009 1.5 dci 110cp (fara FAP)
|
|
bogdannicusor83 |
![]()
Post
#60
|
Membru Group: Members Posts: 145 Joined: 2 October 12 ![]() |
Problema la arbore apare de la revizii facute la 30.000 km. Ia ganditiva un pic, daca masina facea 60.000 km pe an 2 schimburi pe an, inseamna ca se mergea mult pe autostrada si implicit viteze mari, iar uleiu cat de bun ar fii el nu cred ca are cum sa reziste atat de mult. Una peste alta am vazut un motor desfacut care avea revizii la 28.000 km, motor pe benzina, si credeti-ma ca era plin de mizerie, mecanicul a spalat la acel motor o saptamana....de fapt mai mult a racait cu dalta.
Una peste alta eu sunt de parere ca masinile de pe germania sunt bune la nivel de bucsaraie, tabla, intretinute la interior dar cand vine vorba de motoare tind sa cred ca sunt mult mai proaste decat masinile din RO. |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Break
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th May 2025 - 12:20 |