Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema la Clio 3 1,5dci 85 cp, Injection fault- nu mai vrea sa mearga

Thenutz
post 5 Jan 2008, 17:59
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 5 January 08
From: Bucuresti




Salutare tuturor! Din pacate sunt nevoit sa postez pentru prima oara cu o problema....sad.gif Am un clio 3 luat in august, 1,5 dci 85 cp 9000 km, foarte multumit de masina din toate punctele de vedere pana vineri seara cand mi-a aparut in bord "injection fault", semnul "stop" si s-a infundat motorul. De atunci porneste, sta la relanti 4,5 secunde (timp in care merge rotund motorul) si dupa se ineaca si se opreste.

Am fost de revelion la Paltinis si la intoarcere am bagat vreo 15 litri de motorina dintr-un petrom v din sibiu. Sper sa fie din cauza asta tot "balamucul" asta. Oricum am alimentat tot cu Sprint diesel, motorina pe care o folosesc in mod frecvent de la omv (numai de la omv am alimentat pana acum). Sa fie oare apa in motorina? In momentul de fata masina este intr-o benzinarie parcata si astept ziua de luni sa vad cum fac sa o duc la service.

Am sunat la Renault asistenta si am vb q cineva de acolo care mi-a spus ca:
1. nu intra pe garantie nimic stricat din cauza motorinei proaste...(asa e?)
2. trebuie sa-mi platesc platforma pana la service q toate ca pe site scrie k daca ai masina in garantie toate aceste servicii sunt gratuite...

Tipul q care am vb la asistentza banuia si el ca ar fi de la motorina si m-a pus sa apas o pompitza din stanga motorului si sa bag "manual" motorina in motor...


5 Jan 2008, 18:02:
A mai patit cineva asa ceva pana acum?....Are cineva vreo idee?....am bagat azi niste aditiv STP pt diesel....sa vad daca are vreun efect...oricum stie cineva daca exista sanse sa am probleme q injectoarele sau cu altceva tot la fel de grav si daca o sa fie probleme am sanse sa le bag pe garantie?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri....

This post has been edited by Thenutz: 5 Jan 2008, 18:02


--------------------
Renault Clio 3 1.5 dci; Laguna II 2.0 dci 2007; 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin19_21
post 5 Jan 2008, 21:55
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 20 December 07




S-ar putea sa fie ceva de la motorina, dar nu te lasa prostit de aia de la serice. Trebuie sa ti-o faca pe garantie neaparat. E usor sa dea vina pe motorina, dar din moment ce vand masinile in Romania si iti impun revizii din 10k in 10k, atunci sa isi asume si responsabilitatea asta. Bafta multa!


--------------------
Renault Clio 3 2007 Hatch
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cibo
post 5 Jan 2008, 23:38
Post #3


Sorin


Group: Members
Posts: 195
Joined: 12 May 05
From: Campina / Brasov




Mush ce sa zic... e foarte posibil sa fie de la motorina, cu toate ca e prima oara cand aud vorbe rele legate de produsele de la OMV (Petrom V); stiam ca efix de la rompetrol distuge injectoarele (cel putin la fiat... stiu de vreo 4 Doblo). oricum tre sa te tii tare si sa insisti la astia de la renault asistenta sa vina sa vada despre ce e vorba. oricum ma ingrijoreaza asa pentru ca si eu m-am speriat putin aseara, cand imediat dupa ce am pornit motorul (erau -10 grade afara), timp de vreo 5 minute, motorul a avut niste fluctuatii destul de serioase la relanti... nush daca e normal dar p mine m-au speriat; azi nu le-am mai sesizat... oricum multe bafta!!! sa ne spui si noua cum s-a rezolvat


--------------------
Renault; Opel clio3 1.5 dci 85CP; Corsa C 1.3 cdti 70CP 2007 Dynamique; 2005 - PH10;01ALD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 6 Jan 2008, 01:06
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




am avut aproximativ aceasi problema cu masina mea, dar am rezolvat cu ajutorul unu distins membru al forumului. cauza la mine era mersu indelung subturat si acumularea rezidurilor pe traseul de evacuare practic gatuiam motorul.

tu la cat schimbi, ai mers cu precadere prin oras?
incearca sa pornesti si sa accelerezi puternic, peste 4000 vezi daca iese fum mult


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi 2004 - B-57-LXF
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Thenutz
post 6 Jan 2008, 16:03
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 5 January 08
From: Bucuresti




Dragi forumisti...spre fericirea mea am rezolvat-o! biggrin.gif Am tractat-o pana in curte, am scos un prelungitor si am pus o aeroterma sa bata spre motor, in partea stanga unde intra motorina. Am pus peste capota o husa auto care a tinut caldura in zona motorului si am lasat-o cam 45 de minute. La prima incercare s-a inecat din nou. insa la a doua incercare a mers. Am tinut-o cam 2 minute la 1500 rpm dupa care am lasat-o la relanti si a ramas acolo. Dupa ce s-a incalzit motorul am iesit cu ea la o tura si am forjat-o putin (3500, 4000, 4500 rpm). Acum merge impecabil.

Banuiala mea s-a confirmat! Am alimentat la un Petrom v in Sibiu (cel de la intrarea dinspre Rm. Valcea dar in oras, dupa Real si cateva intersectii pe dreapta) si mai mult ca sigur motorina avea si apa in ea. Am pus sprint diesel. Eu in general numai asa ceva folosesc si asa o sa fac in continuare insa sunt sigur k a fost o intamplare nefericita ca in statia aia oamenii sa mai puna si apa (in atentia celor din sibiu care alimenteaza de acolo).

O sa merg oricum la service sa-mi fac revizia ca am deja 9.055 KM si o sa-i pun sa verifice si partea q injectoarele si tot fara sa le spun k a fost de la motorina, sa vad ce o sa zica.

@ antifizic2: nu cred k sunt probleme de genul asta...maisna este noua, am facut corect rodajul si schimb constant intre 2500 si 3000. Nu da fum negru deloc.

@ cibo: sa stii ca exact asa a inceput si la mine...a avut cateva fluctuatii la relanti cand am pornit-o vineri dimineatza. Seara cand au fost -12 grade am plecat q ea si m-a lasat pe dorobanti si nu am mai avut ce sa-i fac pana astazi (duminica). Sambata i-am bagat niste aditiv STP pentru diesel (cica este exact pentru probleme de genul asta, l-am cumparat din metro zona feeria, k pe acolo stau). Azi cand am tractat-o pana in curte i-am mai bagat si niste Alpin diesel de la omv. Te sfatuiesc sa iti iei niste aditiv si sa bagi si tu niste alpin diesel....cica nu se coaguleaza la fel de repede...

Oricum, pentru cei care o sa se confrunte cu aceeasi problema este bine de stiut:

1. sunt foarte mari sansele sa fie de la apa din motorina.
2. daca sunati la renault asistenta sa va inarmati cu rabdare si nu spuneti k banuiti k este de la motorina k nu o sa vina nimeni si o sa va ia si cu texte k nu intra nimic in garantie si bla, bla ,bla.
3. daca patiti chestia asta si a fost foarte frig afara va sfatuiesc sa incercati sa incalziti zona motorului unde intra conductele cu motorina (in orice fel este posibil, nu puneti insa bezina si dati foc, oricat de multi nervi v-a facut masina...smile.gif) ) eventual gasiti un garaj sau ceva similar.







--------------------
Renault Clio 3 1.5 dci; Laguna II 2.0 dci 2007; 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
antifizic2
post 6 Jan 2008, 16:49
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.434
Joined: 16 June 07
From: Bucuresti- Romania




Thenutz imi pare bine ca ai rezolvat problema, bravo biggrin.gif


--------------------
renault LAGUNA II / 1.9 DCi 2004 - B-57-LXF
17" silverstone custom colour/ 2DIN DVD/ K&N/ EBC - greenstuff/ HID 5000k
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 7 Jan 2008, 09:56
Post #7


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




QUOTE(cibo @ 5 Jan 2008, 23:38)
stiam ca efix de la rompetrol distuge injectoarele (cel putin la fiat... stiu de vreo 4 Doblo).
*



poti sa argumentezi afirmatia? sau asa ai auzit si tu prin popor.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cibo
post 17 Apr 2008, 21:59
Post #8


Sorin


Group: Members
Posts: 195
Joined: 12 May 05
From: Campina / Brasov




Scuze de intarziere! DA pot sa argumentez: un prieten de-al meu care a lucrat la Farmexpert mi-a spus ca au avut probleme cu 4 doblo-uri de la ei, masinai care au avut nevoie de "interventii chirurgicale", si anume au necesitat schimbarea injectoarelor. Aceeasi problema o avea si el in momentul ala la un Ducato tot de la Farmexpert, cu care m-am dat si nu tragea deloc. Problema nu a mai aparut dupa ce firma a reziliat contractul cu Rompetrol si a trecut la OMV. Nu zic ca nu putea sa fie o coincidenta, dar nu se stie niciodata...


--------------------
Renault; Opel clio3 1.5 dci 85CP; Corsa C 1.3 cdti 70CP 2007 Dynamique; 2005 - PH10;01ALD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traxhill
post 18 Apr 2008, 10:04
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 5 January 08




relaxeaza-te...OMV nu e deloc mai breaz smile.gif
atata timp cat se produce motorina aici la noi cu instalatiile vechi, cu politica de a scoate cat mai mult profit si cu romanasi in procesul de productie....banuiesc ca exista apa, reziduuri (ce nu ar trebui sa existe), etc. Am alimentat cu motorina din Austria si cu motorina de la noi...la noi scoate fum aiurea..le ei parca e mai limpede (ma rog, poate sunt doar banuieli triste). Eu, unul, m-am calmat si nu mai ma iau dupa reclama (ei au venit sa faca bani intr-o tara in care li se permit tot felul de mishculatii si nu se vor da inapoi de la ele).


--------------------
Renault Clio III Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cibo
post 18 Apr 2008, 11:22
Post #10


Sorin


Group: Members
Posts: 195
Joined: 12 May 05
From: Campina / Brasov




Aici sunt complet de acord cu tine. Cred ca singura metoda posibila, pentru combustibili mai curati, ar fii sa mergem afara si sa facem plinu. radmasa.gif


--------------------
Renault; Opel clio3 1.5 dci 85CP; Corsa C 1.3 cdti 70CP 2007 Dynamique; 2005 - PH10;01ALD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cretzu80
post 18 Apr 2008, 12:22
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 2 August 07




Salut,
intervin si eu cu un contra-argument.
Am 2 prieteni care lucreaza la Rompetrol si m-au asigurat ca aditivul din benzina/motorina EFIX nu buseste injectoarele...ei isi baga numai EFIX diesel in masina personala...la fel si eu. sunt sute de flote care alimenteaza numai de Rompetrol...deci sint indreptatit sa cred ca problema era la injectoarele de Fiat.


--------------------
Renault Clio 3 1.5 DCI 85 de telegari d`ala-n 3 usi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traxhill
post 18 Apr 2008, 17:40
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 5 January 08




eu, unul, imi mentin parerea: sunt relaxat! smile.gif Chiar nu sper la ceva de calitate pe aceste meleaguri...oricum chiar si cu aceasta calitate a motorinei, motoarele merg...ce e drept, mai prost decat cu o motorina din UE smile.gif (ma refer la adevaratul UE, exceptand paduchii noi sositi).
Mai ramane si vorba "la omu' sarac, nici boii nu trag" -> cel putin eu ma vad in aceasta categorie.


--------------------
Renault Clio III Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_269457
post 19 Apr 2008, 10:29
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 22 January 07




NU FOLOSITI NICI UN FEL DE ADITIVI LA MOTOARELE DCI.ESTE INTERZIS


--------------------
Renault LAGUNA III 2010 GT - HD 18 KRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traxhill
post 20 Apr 2008, 10:03
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 5 January 08




omul cred ca se referea la aditivii adaugati de rompetrol...nu ca ar pune dupa aceea in motorina ceva smile.gif
este firesc sa se aditiveze motorina (altfel iarna ai merge cu bicicleta - ca exemplu scurt).


--------------------
Renault Clio III Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_269457
post 21 Apr 2008, 22:59
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 22 January 07




"Sambata i-am bagat niste aditiv STP pentru diesel (cica este exact pentru probleme de genul asta, l-am cumparat din metro zona feeria, k pe acolo stau). Azi cand am tractat-o pana in curte i-am mai bagat si niste Alpin diesel de la omv. Te sfatuiesc sa iti iei niste aditiv si sa bagi si tu niste alpin diesel....cica nu se coaguleaza la fel de repede..."


Asta ce inseamna?


--------------------
Renault LAGUNA III 2010 GT - HD 18 KRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soryn2105
post 16 May 2008, 23:24
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 16 May 08




aaa...misto de tine...mie la 10000 km, la 4 ore dupa revizie, cand mi-a aparut Injection fault si s-a aprins stop mi-a taiat si alimentarea la 120km/h si apoi nu a mai pornit de loc...m-au luat cu platforma de acolo...Ce credeti ca avea? Sistem de injectie varza...Au schimbat tot sistemul de injectie de la injectoare pana la rezervor....Ziceau la service ca cica se depusese pilitura de fier pe injectoare...In conditiile in care inainte sa fie dusa la revizie masina mergea OK si nu prezenta nici o "sintoma a pliliturii".Bagasem numai de la Petrom motorina..Acu cu EFix disel de la Rompetrol vad ca e ok (am 41000 acum)...
Noroc ca era in garantie si au platit ei, ca toata chestia asta costa vreo 150 mil ROL.Voi ce parere aveti?

This post has been edited by soryn2105: 16 May 2008, 23:26


--------------------
Renault Clio 3 1.5 dCI 65 CP 2007 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 07:59
Dacia