Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema injectoare 1.5 dci 110 - Corectii i1-i2

lupmobilu
post 5 Dec 2022, 18:40
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 24 June 22




Salut tuturor. Am un Megane 3 1.5 dci 110 FAP. Acum cateva luni mi-a picat un injector. Pana sa pice, aveam ocazional (la cateva luni) Stop Engine si Check injection system, cu mers rau, parca mergea in 3 cilindri. Dupa cateva minute, pornit/repornit masina, lucrurile reveneau la normal si masina mergea ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat. Am dat vina pe motorina. Cand a picat, masina mergea rau, consuma cu 2l mai mult.

Dupa multe verificari si dat cu parerea pe la diferite service-uri, am ajuns sa le duc la reconditionat, unde s-a descoperit ca unul dintre injectoare era, intr-adevar, ars. A fost inlocuit cu unul SH si aduse toate la valorile nominale. Masina a mers bine pentru aproximativ 700 km, moment in care a mai picat un injector. De data asta a aparut Check anti polution system si masina mergea rau de tot. Nu si-a revenit dupa repornire, cum se intampla in trecut, prin urmare am urcat-o pe platforma si am schimbat injectorul bulit cu unul nou. Poate ca ar fi trebuit sa le schimb pe totate atunci, insa eram departe de casa si am decis sa schimb doar ce este cu problema si restul cand ajung in orasul de bastina.

Pana am ajuns sa le schimb si pe celelalte 3 am mai mers cu masina aproximativ 1000 km. Mentionez ca primul injector (i2) este OEM iar celelalte 3 sunt Continental. Din cate am inteles difera doar cutia. De cand le-am schimbat, cand pornesc masina apare o fluctuatie a relantiului pentru 2-3 minute, dupa care se stabilizeaza. Daca opresc si repornesc, nu se mai intampla, doar daca masina a stat mai multe ore (de pe o zi pe alta). Am observat azi ca a aparut si o corectie intre injectorul 1 (Conti) si injectorul 2 (OEM), corectie pe care nu am observat-o in prima saptamana dupa ce am schimbat si celelalte 3 injectoare. Corectiile sunt 1.19 pe i1, 0.83 pe i2 si 0.98 pe i3, respectiv i4.

Nu stiu de unde ar putea fi problema. Faptul ca am mers cu injectorul acela nou 1000km nu ar trebui sa fie o problema daca celelalte 3 erau reconditionate, cred. Dar poate ma insel. Sau poate ca sunt 3 injectoare de un fel si unul de alt fel sa fie problema? Sau de la pompa de injectie? Ce as putea verifica eu, ca sa nu mai fac drumuri inutile si costisitoare pe la service-uri? Am un tester si Car Scanner in care pot vedea destul de multi parametri, in cazul in care ar trebui sa verific ceva date.


--------------------
Renault Megane 3 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gil26
post 5 Dec 2022, 18:49
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.129
Joined: 10 May 20




Salut,
Vezi un ditamai topicul (de vreo 15 pagini) in care poti sa gasesti foarte multe informatii despre injectoare la Megane III 1.5 dCi aici: https://www.reno.ro/Injectoare-Renault-Mega...308177-s0.html#


--------------------
Dacia Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4) 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupmobilu
post 9 Dec 2022, 08:03
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 24 June 22




Am vazut topicul si l-am citit cap coada inainte sa reconditionez injectoarele.

Intreb altceva. Este posibil sa apara corectii daca furtunul de retur este intepat si pierde motorina? Pentru ca am avut si problema asta.


--------------------
Renault Megane 3 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gil26
post 9 Dec 2022, 08:22
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.129
Joined: 10 May 20




Te intreb si eu altceva (si retoric): Daca "Am vazut topicul si l-am citit cap coada inainte sa reconditionez injectoarele..." atunci de ce ai mai deschis un topic nou exact despre acelasi lucru ???
Puteai foarte bine sa postezi acolo.


--------------------
Dacia Sandero Stepway 1.5dCi Easy-R(TS4) 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 9 Dec 2022, 08:29
Post #5


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.316
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(lupmobilu @ 9 Dec 2022, 08:03)
Am vazut topicul si l-am citit cap coada inainte sa reconditionez injectoarele.
*



Perfect, daca ai vazut topicul cred ca se poate continua acolo. Nu mai este nevoie de inca unul!


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 01:53
Dacia