Problema franare - roti incinse; "merge infranata"
![]() ![]() ![]() |
Problema franare - roti incinse; "merge infranata"
Euu90 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 6 October 08 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane ST
2011, 1.9 dci / Ex. Clio 1.4 2003
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Mai sunt info. dar "amestecate" prin discutii despre franare.
O prima idee ar fi asa. Pe etrier exista niste pistonase ... mult spus pistonase ... sunt chiar cele in care se infileteaza piulitele pentru etrier si asa ... acelea trebuie sa se poata misca usor ... in timp "vaselina" de acolo "dispare". Ar fi util deci sa fie desacute curatate si gresate. |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Euu90 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 6 October 08 From: Timisoara ![]() |
Ok, multumesc pentru raspuns. Maine am sa desfac rotiile si am sa curat apoi am sa dau cu vaselina acolo. Revin maine cu rezultatul
![]() This post has been edited by Euu90: 29 Oct 2010, 17:27 |
--------------------
Renault
Megane ST
2011, 1.9 dci / Ex. Clio 1.4 2003
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Ai grija cu vaselina, sa nu dai prea multa si sa ajunga pe discuri ca ramai fara frane si TROSC!!!.
|
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#5
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Si sa ai grija si la burdufele alea de cauciuc sa nu le rupi
![]() ![]() This post has been edited by cmandrei: 29 Oct 2010, 23:22 |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
D-Ice |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Eu doar i-am atras atentia sa aiba grija. Oricine stie ca vaselina, uleiul si cu franele se intalnesc numai la ocazii mari, gen TROSC!!!
![]() Am facut unui coleg o gluma cand i-am zis ca daca nu da cu vaselina pe discuri or sa rugineasca. ![]() ![]() ![]() |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
Euu90 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 6 October 08 From: Timisoara ![]() |
Am reusit sa fac astazi operatiunea. Am curatat placutele de frana, discul, etrierul si am pus vaselina pe cele doua pistonase, diferenta mare nu este, dar se simte o imbunatatiere. Maine am sa merg cam 100 km in afara orasului si am sa vad daca se mai incalzesc asa de tare.
Se poate sa fie si din cauza pistonasului cilindric, cel care apasa pe placute? Acela se poate desface, curatii, eventual gresa? This post has been edited by Euu90: 30 Oct 2010, 20:25 |
--------------------
Renault
Megane ST
2011, 1.9 dci / Ex. Clio 1.4 2003
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Se poate, daca esti ferm convins ca e necesar, dar daca te bagi la asa ceva trebuie sa te pricepi, sa ai grija cu garniturile sa nu le rupi, plus ca trebuie schimbat tot lichidul de frana si aerisit circuitul, plus altele care pot aparea la demontare. Deci daca te pricepi, da-i bataie, daca nu, service autorizat ca nu e de joaca cu franele.
This post has been edited by D-Ice: 31 Oct 2010, 10:37 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
radunre |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Daca glisierele (pistonasele mai sus discutate) i-ti functioneaza corec si nu au joc, eu presupun o gripare partiala a cilindrului receptor din etrierul cu pricina, practic nu se mai retrage cat este nevoie pt. a elibera placutele. Cel mai ieftin este sa cumperi un kit de reparatie. Atentie la reconditionare, nu se umbla cu obiecte metalice pe cilindru sau in etrier. Daca la demontare observi depuneri serioase sau rugina pe interior, sansele de reconditionare sunt f. mici.
Inainte de remontare sa umplii etirerul cu lichid de frana, aerisirea v-a fii mult mai usoara. Cu ocazia asta merita sa faci si o schimbare a lichidului de frana. Acest lichid fiind higroscopic, absoarbe umiditatea din aer si astfel poate aparea rugina in sistem, pe langa mizerii din uzura garniturilor etc. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
Euu90 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 6 October 08 From: Timisoara ![]() |
Multumesc pentru sfaturi
![]() Am fost azi la drum cu masina, 3 persoane in ea (nu stiu daca are vreo importanta) oricum masina mi se pare ca inca mai franeaza un pic. Se simte o ameliorare dar nu e cum era mai demult. La consum nu am cum sa vad pentru ca nu am computer si am alternat mersul in oras cu cel de afara. Ma gandesc sa duc masina la un mecanic sa se ocupe de ea, eu mai mult de ceea ce am facut ieri, adica curatat si gresat "pistonasele" mici nu ma bag ca nu ma pricep. This post has been edited by Euu90: 31 Oct 2010, 20:19 |
--------------------
Renault
Megane ST
2011, 1.9 dci / Ex. Clio 1.4 2003
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 05:35 |