Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema directie - VA ROG AJUTATI-MA, inlocuit electro-servo si caseta-directie

radu_rs
post 1 May 2014, 21:03
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 17 August 09




Salut,

Sunt Radu din Brasov, posesor de Renault Clio (Symbol FIDJI) 1.5 dci, anul 2005.

De 1 an de zile am intampinat o problema la servo-directie, din senin a inceput sa mearga volanul in trepte/sacadat. Cand dadeam de volan, mergea sacadat, la inceput cand ploua isi mai revenea dar la cateva zile, aceasi problema cu sacadatul.

Recenet am inlocuit electro-servo si am reconditionat caseta de directie.
Electro-servo-ul l-am luat Second-hand cu proba in fata mea pe un Clio ca al meu, cand am montat electr-servo pe masina mea, la fel, nu mergea, tot in trepte/sacadat. Baiatul care mi-a montat piesa pe masina a spus ca-mi curge caseta de directie ca am mers 1 an cu ea asa si ca de acolo este problema. Zis si facut: am dus masina in service autorizat Citroen, mi-a facut constatarea vizual pe platforma si pe tester, s-au identificat urmatoarele : caseta trebuie reparata, capete de bara, bucsi, discuri frana si placute frana inlocuite = 2500 RON, a reparat caseta si SURPRIZA, la fel, volanul merge in trepte/sacadat exact ca si cum n-as fi schimbat nimic, nicio imbunatatire.

Am ajuns la service, nu imi venea sa cred ca electr-servo bun (motorul merge, se aude cand dau de volan stanga-dreapta, carbuni noi), caseta directie schimbat tot, gresat, vopsit, ca noua, NU MERGE!

Sunt la capatul puterilor, am cheltuit multi bani, muuuult timp si nervi in toata lucrarea aceasta directia tot nu merge.


Intrebarea este urmatoarea: stie cineva ce ar putea sa aiba sa o fac sa mearga? Sa fie partea electrica? Sa fie ceva conducte "sugrumate" sa nu intre suficient lichid?

O recomandare de mecanic-magician ar fi bine venita.

Va multumesc, chiar am nevoie de sfatul vostru.

Cu stima,
Radu

This post has been edited by radu_rs: 1 May 2014, 21:03


--------------------
Renault Clio 2006 Symbol - BV 12 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckas_itd
post 2 May 2014, 07:59
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 265
Joined: 21 April 08
From: Moreni




Salut,rulmentii de sarcina ai flanselor i-ai verificat?daca acei rulmenti sant uzati volanul va merge sacadat.este posibil sa fi schimbat acele piese degeaba 'in locul acestor banali rulmenti.


--------------------
Renault Clio symbol 2004,1.5 dci 65 - db-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvantrc
post 2 May 2014, 12:53
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 7 June 13




pai si de ce nu faci scandal color de la service? mai ai putin si-ti schimba astia masina cu totul


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006
Clio Symbol Fidji 1.4, mai putin de 16 valve - 2006
Born-iunie 2013-112750 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 2 May 2014, 18:13
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




in baza constatarii si a garantiei oferite de service, poti face ceva scandal... pentru ca ti-au luat banii, iar problema nu s-a rezolvat...

nu cumva iti merge sacadat volanul cand se ridica acul de la temperatura motorului la valoarea optima (mijlocul gradatiei) ? sau sa formulez altfel: cand motorul e rece si pleci cu masina, merge bine directia o bucata de vreme? sau face chestia asta de cand ii dai cheie pana o parchezi?



--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radu_rs
post 2 May 2014, 22:35
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 17 August 09




Am uitat sa mentionez faptul ca pe langa sacadat/ in trepte, servo merge greu, adica nu la capacitate maxima. Sa zic ca merge 30 - 40 % din capacitatea sa. Cum sa zic mai bine, nu merge ca si cum n-ar avea deloc, dar nici perfect, merge greu volanul + sacadat.


O sa merg Luni si o sa-i intreb daca s-au uitat la rulmentii flanselor.
Merge sacadat si greu de cand dau cheie si pana o parchez, urmeaza sa merg la service Luni dimineata.




This post has been edited by radu_rs: 2 May 2014, 22:38


--------------------
Renault Clio 2006 Symbol - BV 12 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 3 May 2014, 11:57
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




sigur nu e obosita pompa de servo? ar trebui sa ii masori presiunea... si atunci vezi daca baga suficienta presiune in caseta... poate de aici e mersul sacadat in permanenta, pompa nemaiavand suficienta ''putere''


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brd
post 3 May 2014, 12:19
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 26 February 11




verifica daca conductele sau furtunele hidraulice ,de la pompa la caseta(tur-retur) nu sunt strangulate.

This post has been edited by brd: 3 May 2014, 12:20


--------------------
Dacia Berlina 77/99/; Supernova ;Sandero 1.4/clio 1.4 2008
nu cred pina nu vad
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasilecool
post 6 May 2014, 09:18
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 25 March 09
From: Bucuresti




poate mufa de alimentare de la pompa de servo e oxidata .ori n-are putere sa alimenteze pompa ,ori o face intrerupt .oricum ,este foarte expusa umiditatii .la mine era oxidata bine...


--------------------
renault symbol 2005 - B-46-ANU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 6 May 2014, 14:32
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




QUOTE(radu_rs @ 2 May 2014, 22:35)
Am uitat sa mentionez faptul ca pe langa sacadat/ in trepte, servo merge greu, adica nu la capacitate maxima. Sa zic ca merge 30 - 40 % din capacitatea sa. Cum sa zic mai bine, nu merge ca si cum n-ar avea deloc, dar nici perfect, merge greu volanul + sacadat.
O sa merg Luni si o sa-i intreb daca s-au uitat la rulmentii flanselor.
Merge sacadat si greu de cand dau cheie si pana o parchez, urmeaza sa merg la service Luni dimineata.
*



Nu ti-au reconditionat bine caseta de directie, dupa parearea mea. Si eu am facut aceasta operatiune, si iti spun clar ca, daca cel care reconditioneaza caseta nu este meserias, problema nu se rezolva. Tie iti face directia acum asa cum imi facea mie inainte de reconditionare: merge sacadat+merge greu. Mai bine schimbai caseta cu una noua, plateai mai mult, dar stiai o treaba.
Nu cred ca este de la rulmentul flanselor: si acolo scartaie cand rotesti de volan stanga-dreapta, dar mersul sacadat/in trepte al volanului este o deficienta a casetei. Nu zic ca nu ai probleme si la rulmetii flanselor, dar, dupa parerea mea, schimbarea lor nu iti va rezolva mersul in trepte al volanului.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vion
post 6 May 2014, 20:13
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 851
Joined: 20 May 10
From: Bucuresti




Salut, daca theodor 2004 zice ca a avut aceleasi simptome desi la ale noastre pe benzina directia este doar hidraulica iar la tine dci este electro hidraulica inseamna ca totusi este caseta. Mecanic magician nu stiu dar eu am reconditionat caseta la targoviste, este cineva si pe forum parca TRAMI se numeste. eu unul sunt multumit de treaba de aproape 3 ani. Si eu sunt din Bucuresti si m-am deplasat la Targoviste dar asta este. Sper sa-ti foloseasca ce am spus.


--------------------
dacia sandero stepway 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tibi Ogica
post 14 Jul 2014, 14:42
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 28 October 10




Am aceeași problemă ca și radu_rs. Am un Symbol III din 2006, din primul lot de III adus în țară. La 100000 KM, nu am avut probleme până acum. Direcția merge sacadat stânga/ dreapta, se manifestă la sfert și la juma' de tură, 3/4 etc. Exact aceeași problemă am întâlnit-o prima dată la Super Nova mea, și era coloana, mai precis crucile cardanice, mai ales cea de lângă casetă, care era afectată de factori externi. Știu ce o să-mi spuneți, că nu e cazul aici, dar pentru că și volanul la Renault este reglabil pe înălțime, nu are cumva o articulație cu cruce cardanică, la care să se fi dus bucșele de teflon, sau ce naiba o fi acolo??? că nu mă pricep, nu am desfăcut încă cochilia volanului să mă uit.... Știe cineva???


--------------------
Renault Symbol 2006 Symbol II full option
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 14 Jul 2014, 20:27
Post #12


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Si la mine saca da volanul ... Daar dupa ce am schimbat anvelopele si jantele sacadatul a disparut ....
Poate va ajuta asta...

p.s sacadatul se simtea in mers la viraje

This post has been edited by BannedHost: 14 Jul 2014, 20:27


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 16 Jul 2014, 13:21
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




QUOTE(Tibi Ogica @ 14 Jul 2014, 14:42)
Am aceeași problemă ca și radu_rs. Am un Symbol III din 2006, din primul lot de III adus în țară. La 100000 KM, nu am avut probleme până acum. Direcția merge sacadat    stânga/ dreapta, se manifestă la sfert și la juma' de tură, 3/4 etc.
*



rulmentii de la flansele de amortizor


--------------------
reno megane s 2008 - DB-67-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 05:37
Dacia