Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema calculator 1.5 dci, nu citeste senzorul ax came

fsilviu86
post 7 Jul 2013, 10:57
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




am fost cu masina la o ultima diagnoza unde a iesit sezor ax came care aceeasi eroare a iesit si la altii, bun am schimbat acel senzor si problema tot acolo a ramas, am fost cu ea la electrician, si a desfacut toata instalatia crezand ca o fi ceva pe traseu, firele sunt bune pana la intrare in calculator, unde sa ajuns la concluzia ca am probleme cu calculatorul masinii, a mai patit asa ceva cineva? stie cineva unde se repara calculatoare auto? prblema este ca nu gasesc un calculator pt masina mea din cauza dotarilor : 4 geramuri electrice, climatronic, trapa electrica, senzori de ploaie, senzori de lumna, abs, pilot automat. toti electricienii inlusiv de la reprezentanta au zis ca este greu sa gasesc un asemenea calculator, si trebule sa-l iau pereche calculator motor, ecu plus cheie. un calculator oarecum lam gasit dar nu se potriveste ecu care la mine este cu 3 mufe iar cel gasit este cu 2. din cauza unui senzor motorul porneste uneori la prima cheie, depinde cum are toane clculatorul, uneori la a 2 la a 3 cheie, si dupa ce pornest merge perfect, trage de parca nu ar avea nici o problema.

http://www.reno.ro/Porneste-greu-clio-1-5-dci-t265016.html

This post has been edited by cmandrei: 15 Jul 2013, 14:14


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 7 Jul 2013, 11:00
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Senzorul respectiv primeste semnal de la fulia de la pompa de presiune.
Daca s-a umblat la cureaua de distributie se poate ca fulia sa transmita semnale gresite senzorului.
Sigur este totul OK la distributie?

@+

This post has been edited by espacern: 7 Jul 2013, 11:01


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 7 Jul 2013, 11:37
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




da a fost verificata si distributia si este totul ok, nu este sarita de la punct sl acel semn de pe fulia pompei de injectie este unde trebuie.


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 7 Jul 2013, 11:53
Post #4


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(fsilviu86 @ 7 Jul 2013, 12:37)
sl acel semn de pe fulia pompei de injectie


Toate semnele trebuie sa fie la "locul" lor cand este blocat arborele cu dispozitivul special....nu doar 1.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 7 Jul 2013, 12:32
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Nu are treaba ECU cu dotarile masinii.
Iti iei un calculator SH, se face blank si il pui pe masina.
Dar normal ar trebui sa porneasca si fara acel senzor.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 7 Jul 2013, 12:48
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




$$ilvviu zimi mai in detaliu cum este cu calculatorul care il iei si il faci blanck, adica ce i faci istergi ce anume din el sau ce anume.... iar fara acel senzor nu porneste pt ca este varianta de clio common rail nu este ca a cele clasice cre daca nu merge un senor porneste si fara el cel putin asa mi-au explicat toti pana acu

This post has been edited by fsilviu86: 7 Jul 2013, 12:50


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 7 Jul 2013, 12:58
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Tocmai ca este common rail, pompa nu are treaba cu momentul injectiei, doar baga motorina in rampa.
Din ECU SH se sterge partea de immo, se "virginizeaza". Cei care se ocupa cu electronica auto stiu despre ce este vorba.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 7 Jul 2013, 14:04
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




silviu poti sa i-mi dai pe pm un nr de el ceva sa vb sau tu te ocupi de asa ceva???


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 9 Jul 2013, 23:26
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




QUOTE(fsilviu86 @ 7 Jul 2013, 11:37)
da a fost verificata si distributia si este totul ok, nu este sarita de la punct sl acel semn de pe fulia pompei de injectie este unde trebuie.
*



du-te la alt mecanic, la cineva la care nu ai mai fost pina acum si spune-i sa iti verifice urmatoarele, la distributie:
-pistonul 1 la PMS
-dat capacul de la distributie jos si verificate urmatoarele:
-18 dinti de curea intre semnul de pe rola axei si semnul de pe rola pompei
-50 dinti de curea intre semnul de pe rola pompei si semnul de pe pinionul vibrochenului.

sau daca nu ai semne sau pica aiurea semnele, atunci sa-ti faca asa:
-pistonul 1 la PMS
-scoasa cureaua de distributie
-facut "jumatatea" la axa cu came
-18 dinti de curea intre dintele corespunzator semnului dintre busonul de ulei si rola axei cu came(de pe capac), si semnul de pe rola pompei

abia atunci vezi daca intr-adevar ai senzorul respectiv dus, sau... o problema de calculator.


--------------------
reno megane s 2008 - DB-67-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fsilviu86
post 15 Jul 2013, 21:11
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 12 April 10
From: Buzau




meggeo81 ceea ce zici tu ar insemna ca asina sa fie sarita de la punct ... ceea ce doi mecanici sau uitat la distributie si au zis ca este bine, nu este sarita, iar daca ar fi fost sarita ar fi trebuit sa mearga motorul aiurea, sa mearga intrerupt, si sa porneasca greu tot timpul, problema este ca ea porneste o zi doua la prima cheie si apoi o zi ma chinui sa o pornesc l a 3 cheie, iar cand porneste merge motorul perfect, ma gandesc sa nu fie ceva infundat, distribuitorul de motoria se poate infunda???? acea chestie din care ies conductele pt fiecare injector in parte.pt ca pompa a iesit bine la test .. si injectoarele au iesit bine.

This post has been edited by fsilviu86: 15 Jul 2013, 21:13


--------------------
Renault clio 2005 - BZ 05 LDT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danzel
post 26 Aug 2016, 12:02
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 7 May 09
From: Bucuresti




@fsilviu86, exact in aceeasi situatie am si eu un Megane 2 1.5 dci.
Ai rezolvat ceva pana la urma ?
Multumesc !


--------------------
RENAULT MEGANE II 1.5dci 82cp 2003 sedane
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danzel
post 28 Aug 2016, 17:36
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 7 May 09
From: Bucuresti




@fsilviu86 era bine sa aflam si parerea ta...

In cazul meu, desi am intuit ca senzorul axului cu came este defect si l-am schimbat, aceasta nu a ajutat. Masina pornea tot la a doua cheie...uneori doar la a 4-a, la fel ca si inainte... Nu era senzorul de vina...legatura de la el la calculatorul de injectie era de vina! Am stiut asta cu certitudine DUPA DIAGNOZA, pentru ca tocmai schimbasem senzorul cu unul nou...Mai putea fi si calculatorul, dar e bine sa lasam componentele scumpe la sfarsit cu speranta in mintea noastra, nu ?!
Am dat cu spray pe mufa mama a senzorului si eu si cel care mi-a facut diagnoza...degeaba. Eu eram oricum multumit. Aflasem mult mai multe dupa diagnoza !
Dupa ce am "intarit" cei trei pini ai mufei mama de la senzorul ax came si am curatat cu pensula imbibata in solutie spray antioxid pinii computerului de injectie, abia atunci a pornit la prima cheie, fie calda, fie rece !






--------------------
RENAULT MEGANE II 1.5dci 82cp 2003 sedane
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 05:38
Dacia