Problema calculator 1.5 dci, nu citeste senzorul ax came
![]() ![]() ![]() |
Problema calculator 1.5 dci, nu citeste senzorul ax came
fsilviu86 |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
|
||
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Senzorul respectiv primeste semnal de la fulia de la pompa de presiune.
Daca s-a umblat la cureaua de distributie se poate ca fulia sa transmita semnale gresite senzorului. Sigur este totul OK la distributie? @+ This post has been edited by espacern: 7 Jul 2013, 11:01 |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
da a fost verificata si distributia si este totul ok, nu este sarita de la punct sl acel semn de pe fulia pompei de injectie este unde trebuie.
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
espacern |
![]()
Post
#4
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
QUOTE(fsilviu86 @ 7 Jul 2013, 12:37) sl acel semn de pe fulia pompei de injectie Toate semnele trebuie sa fie la "locul" lor cand este blocat arborele cu dispozitivul special....nu doar 1. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Nu are treaba ECU cu dotarile masinii.
Iti iei un calculator SH, se face blank si il pui pe masina. Dar normal ar trebui sa porneasca si fara acel senzor. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
$$ilvviu zimi mai in detaliu cum este cu calculatorul care il iei si il faci blanck, adica ce i faci istergi ce anume din el sau ce anume.... iar fara acel senzor nu porneste pt ca este varianta de clio common rail nu este ca a cele clasice cre daca nu merge un senor porneste si fara el cel putin asa mi-au explicat toti pana acu
This post has been edited by fsilviu86: 7 Jul 2013, 12:50 |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Tocmai ca este common rail, pompa nu are treaba cu momentul injectiei, doar baga motorina in rampa.
Din ECU SH se sterge partea de immo, se "virginizeaza". Cei care se ocupa cu electronica auto stiu despre ce este vorba. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
silviu poti sa i-mi dai pe pm un nr de el ceva sa vb sau tu te ocupi de asa ceva???
|
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
meggeo81 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 29 April 11 ![]() |
QUOTE(fsilviu86 @ 7 Jul 2013, 11:37) da a fost verificata si distributia si este totul ok, nu este sarita de la punct sl acel semn de pe fulia pompei de injectie este unde trebuie. du-te la alt mecanic, la cineva la care nu ai mai fost pina acum si spune-i sa iti verifice urmatoarele, la distributie: -pistonul 1 la PMS -dat capacul de la distributie jos si verificate urmatoarele: -18 dinti de curea intre semnul de pe rola axei si semnul de pe rola pompei -50 dinti de curea intre semnul de pe rola pompei si semnul de pe pinionul vibrochenului. sau daca nu ai semne sau pica aiurea semnele, atunci sa-ti faca asa: -pistonul 1 la PMS -scoasa cureaua de distributie -facut "jumatatea" la axa cu came -18 dinti de curea intre dintele corespunzator semnului dintre busonul de ulei si rola axei cu came(de pe capac), si semnul de pe rola pompei abia atunci vezi daca intr-adevar ai senzorul respectiv dus, sau... o problema de calculator. |
--------------------
reno
megane s
2008
- DB-67-GEO
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
meggeo81 ceea ce zici tu ar insemna ca asina sa fie sarita de la punct ... ceea ce doi mecanici sau uitat la distributie si au zis ca este bine, nu este sarita, iar daca ar fi fost sarita ar fi trebuit sa mearga motorul aiurea, sa mearga intrerupt, si sa porneasca greu tot timpul, problema este ca ea porneste o zi doua la prima cheie si apoi o zi ma chinui sa o pornesc l a 3 cheie, iar cand porneste merge motorul perfect, ma gandesc sa nu fie ceva infundat, distribuitorul de motoria se poate infunda???? acea chestie din care ies conductele pt fiecare injector in parte.pt ca pompa a iesit bine la test .. si injectoarele au iesit bine.
This post has been edited by fsilviu86: 15 Jul 2013, 21:13 |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
danzel |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 7 May 09 From: Bucuresti ![]() |
@fsilviu86, exact in aceeasi situatie am si eu un Megane 2 1.5 dci.
Ai rezolvat ceva pana la urma ? Multumesc ! |
--------------------
RENAULT
MEGANE II 1.5dci 82cp
2003 sedane
|
|
danzel |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 7 May 09 From: Bucuresti ![]() |
@fsilviu86 era bine sa aflam si parerea ta...
In cazul meu, desi am intuit ca senzorul axului cu came este defect si l-am schimbat, aceasta nu a ajutat. Masina pornea tot la a doua cheie...uneori doar la a 4-a, la fel ca si inainte... Nu era senzorul de vina...legatura de la el la calculatorul de injectie era de vina! Am stiut asta cu certitudine DUPA DIAGNOZA, pentru ca tocmai schimbasem senzorul cu unul nou...Mai putea fi si calculatorul, dar e bine sa lasam componentele scumpe la sfarsit cu speranta in mintea noastra, nu ?! Am dat cu spray pe mufa mama a senzorului si eu si cel care mi-a facut diagnoza...degeaba. Eu eram oricum multumit. Aflasem mult mai multe dupa diagnoza ! Dupa ce am "intarit" cei trei pini ai mufei mama de la senzorul ax came si am curatat cu pensula imbibata in solutie spray antioxid pinii computerului de injectie, abia atunci a pornit la prima cheie, fie calda, fie rece ! |
--------------------
RENAULT
MEGANE II 1.5dci 82cp
2003 sedane
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:38 |