Problema Tacheti, Bat la o turatie de peste 2000ture
![]() ![]() ![]() |
Problema Tacheti, Bat la o turatie de peste 2000ture
maghi1 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 3 August 10 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
MEGANE 1 PHASE 2
2002 BREAK Renault Megane 1 1.6 16V Break 2002
|
|||
adryan |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 9 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
Da,si la mine la fel...De ce?
|
--------------------
VW
Golf V
2005/1.6 MPI
|
|
aquabluedod |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 15 April 08 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine e la fel,eu am fost la reprezentanta si mi-au zis ca nu fac reglaje la tacheti pt ca nu sunt siguri de rezultat si nu vor sa raspunde de alte defecte aparute ulterior..............tare nuuuu?
|
--------------------
Renault
Talisman
2017 1.6 dCi 130 HP Intens
- B 918 NDD Renault Megane III 1.9 dCi 130HP Privilege
|
|
maghi1 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 3 August 10 From: Bucuresti ![]() |
Sa inteleg deci ca este o problema generala. Explicatia bataii este simpla, faptul ca cei de la reprezentanta nu se baga este si ea simpla. Tachetii sunt hidraulici, practic ei stau in niste paharele care cu timpul se umple de calamina din motor care acopera orificiile prin care ar trebuii sa intre uleiul sub presiune, reglajul cel mai corect facandu-se prin desfacerea motorului si curatarea lor, ceea ce probabil ptr ei este o operatiune destul de complicata si prefera sa stea deoparte. Din ce am mai vorbit, o solutie ar fi curatarea motorului cu solutie speciala care se baga in locul uleiului si se lasa motorul la relanti cam 10 - 15min dupa care se goleste si se umple cu ulei nou. Mai este o solutie pe care am pus-o in aplicare cel putin pana la primavara, am completat cu aditiv de motor 2+2 cu teflon in compozitie si am rulat cam 200km. Se pare ca s-a mai atenuat din zgomot. Dar totusi exista un semn mare de intrebare, de ce la 138000km se intampla asa ceva.
O zi buna si va tin la curent. |
--------------------
RENAULT
MEGANE 1 PHASE 2
2002 BREAK Renault Megane 1 1.6 16V Break 2002
|
|
pasaniucionut |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 14 September 09 From: Bacau ![]() |
QUOTE Din ce am mai vorbit, o solutie ar fi curatarea motorului cu solutie speciala care se baga in locul uleiului si se lasa motorul la relanti cam 10 - 15min dupa care se goleste si se umple cu ulei nou. nu faceti prostia asta.. explicatie... curata motorul de tot.. si de garnituri de tot.. si o segmentare o sa apara mai devreme..QUOTE Mai este o solutie pe care am pus-o in aplicare cel putin pana la primavara, am completat cu aditiv de motor 2+2 cu teflon in compozitie si am rulat cam 200km. Se pare ca s-a mai atenuat din zgomot asta recomand .. intradevar este bun acest " tratament " dar nu dureaza prea mult |
--------------------
Renault
Megane 1
1999
- BC-34-PAS Daca faci ceva fa cu cap,daca nu mai ai timp intr-o depasire nu ceda,nu frana,, [B]accelereaza puternic[/B] :))
|
|
adryan |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 9 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
Am fost eu astazi la service...initial au spus k este imposibil sa fie de la tacheti si k ar fi de la distributie(sarita de la punct)...Au verifikt punerea la punct...au schimbat bobinele si bujiile...pana la urma a venit si verdictul:"Un tachet domnule"...au spus k nu am ce sa ii fac decat sa il las asa pana se agraveaza si atunci sa ii schimb pe toti...
Cum iti mai merge masina acum de cand ai adaugat acel aditiv?Se mai aude ceva? |
--------------------
VW
Golf V
2005/1.6 MPI
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Atentie cu aditivii de orice fel, din ce stiu nu este recomandata folosirea lor.
Inainte de folosire dati un search pe Google, o sa dati de pareri pro si contra, in mod logic nu exista avantaje fara dezavantaje. Daca vreti sa vindeti masina atunci ok, folositi-i, dar daca o tineti mai bine ar fi sa remediati problema. |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
SorinCT |
![]()
Post
#8
|
![]() Honor et Patria Group: Members Posts: 3.441 Joined: 22 July 07 From: Constanta ![]() |
QUOTE(pasaniucionut @ 24 Nov 2010, 21:43) nu faceti prostia asta.. explicatie... curata motorul de tot.. si de garnituri de tot.. si o segmentare o sa apara mai devreme.. asta recomand .. intradevar este bun acest " tratament " dar nu dureaza prea mult De ce ar fi daunator motor flush-ul pentru garnituri? E tot un ulei dar mai fluid. |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI
- CT-XX-LEA Citroen C4 1.6 HDi 2006
Clio III 1.5 dCi Expression 2007 EX: Megane Sedan II.1 1.5 dCi Expression 2005 |
|
bad_x |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 717 Joined: 5 February 08 ![]() |
la motoarele renault 16 valve se aude troncanit la culbutori in decelerari,la tacheti nu se face nici un reglaj si functioneaza pe presiune de ulei,poate masina are fulie defazoare care intarzie sau grabeste admisia de aer si de acolo sa se auda sunetul de troncanit
This post has been edited by bad_x: 26 Dec 2010, 19:01 |
--------------------
Renault
laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP
2004
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
La motorul din semnatura, tachetii sunt hidraulici sau mecanici?
Multumesc! |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
aquabluedod |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 15 April 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut,la 1,6 8v sunt mecanici tachetii ,se regleaza ca la batrana dacie.....la service nu se baga sa ii regleze .........eu am fost si stiu......
|
--------------------
Renault
Talisman
2017 1.6 dCi 130 HP Intens
- B 918 NDD Renault Megane III 1.9 dCi 130HP Privilege
|
|
adryan |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 9 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
Pana la urma nu a gasit nimeni nici un remediu?
|
--------------------
VW
Golf V
2005/1.6 MPI
|
|
adryan |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 9 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nimeni nu a gasit nici o solutie...
|
--------------------
VW
Golf V
2005/1.6 MPI
|
|
adryan |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 9 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
Fratilor chiar nu a gasit nimeni o solutie k sa scapam de bataile astea provocate de tacheti?
|
--------------------
VW
Golf V
2005/1.6 MPI
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#15
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Ai fost la reno si ti-au zis ca nu ti-i regleaza?
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
adryan |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 9 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
Da asa au spus...la ecest model(1.6 16v) tachetii sunt hidraulici si nu se regleaza.
|
--------------------
VW
Golf V
2005/1.6 MPI
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#17
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Pai daca sunt hidraulici ce vrei sa regleze la ei? Schimba-i daca fac scandal, dar am indoieli ca ei sunt vinovati.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
adryan |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 9 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
Pai si cine sa fie vinovat?
|
--------------------
VW
Golf V
2005/1.6 MPI
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#19
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Lipsa de presiune la nivelul tachetilor, uzura...
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
maghi1 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 3 August 10 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Am pus un aditiv de motor 2+2 dar nu este nici o inbunatatire, acelasi zgomot. Tachetii hidraulici nu se regleaza, tocmai acesta a fost motivul fabricarii acestor. Ei se bazeaza pe presiunea de ulei. Asa cum am spus si mai sus ei functioneaza ca un piston. Exista un cilindru care actioneaza ciocanelele ce apasa pe coada supapei. Ei stau intr-un paharel care are undeva la baza un orificiu prin care intra ulei. In momentul in care acel orificiu se umple de calamina, acolo nu mai ajunge presiunea uleiului producand in final acel zgomot (tacanit). Remediu? Motorul jos si curatat fiecare tachete in parte. Necesita rabdare, pricepere si cateva garnituri din care cea mai importanta este cea de chiulasa. Sincer nu imi place zgomotul dar nici nu vreau sa desfac motorul, are doar 147000km si merge foarte bine, cu toate ca aceasta bataie a tachetilor nu face altceva decat sa semnalizeze o proasta deschidere sau inchidere a supapelor ceea ce duce la un consum marit de combustibil si un mers un pic neregulat. Cam atat. This post has been edited by maghi1: 21 Feb 2011, 14:30 |
--------------------
RENAULT
MEGANE 1 PHASE 2
2002 BREAK Renault Megane 1 1.6 16V Break 2002
|
|
mining |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 404 Joined: 13 December 08 ![]() |
Se pot inlocui doar pastilele de la tacheti, s-ar putea sa fie ele uzate.Nu trebuie dat motorul jos ca sa ajungi la tacheti.
|
--------------------
Renault
Fluence
1,5 dCi, 110 CP
|
|
maghi1 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 3 August 10 From: Bucuresti ![]() |
Este adevarat si asta dar e bine sa poti curata si paharele de la tacheti. Am facut asta la un Opel si nu pot spune ce am gasit acolo, unii erau chiar blocati de calamina. Este adevarat ca motorul avea in jur de 200.000km.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE 1 PHASE 2
2002 BREAK Renault Megane 1 1.6 16V Break 2002
|
|
Dodone |
![]()
Post
#23
|
![]() membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa) Group: Members Posts: 2.134 Joined: 21 May 05 From: Timisoara ![]() |
Nu mai puneti prostii in motor, (gen Dura Lube , 2+2, etc.) daca motorul are peste 80.000 km. La asemenea rulaj pe interiorul cilindrilor incepe sa se depuna o pelicula f. subtire de calamina, avand in vedere ca arderea nu este catalitica, iar uleiul preia o f. mica parte din reziduurile din camera de ardere. Segmentii de pe piston incep sa se uzeze si ei, dar isi fac cursa pe acesta calamina, implicit compresia depinde de aceasta calamina, fie ea si de microni.
In momentul in care bagi flush in motor, acesta spala calamina. Ce ramane e dizolvata de produsele mai sus mentionate (chiar fara flush). Problema e ca pelicula din produsele vizate se depune intr-un strat mult mai subtire decat calamina si apare un spatiu intre segmenti si cilindru. Pe aici se pierde compresie, implicit putere a motorului. Se observa acest lucru deschizand busonul de umplere cu ulei al motorului, se va simti suflul. Asa am patit eu la un BMW. M-a pus Mikidutza sa folosesc DuraLube, cu un flush in prealabil. Inainte de operatiune, martorul de ulei se stingea in secunda 2 dupa pornire. Dupa operatiune se stingea dupa 7-8 sec. In acest rastimp ma durea sufletul cand auzeam cum clantane totii tachetii din lipsa de ungere. Si de creier al meu. This post has been edited by Dodone: 12 Mar 2011, 23:48 |
--------------------
Renault
Renault Laguna 1 GrandTour
1998/Concorde Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire |
|
lary2201 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 2 November 08 ![]() |
Salutare ! Va deranjes cu o intrebare scurta. La motor ** 1.6 cc, 8 v , tip K7M , an fabricatie 2000 km la bord 81000 , tachietii cum sint mecanici sau hidraulici si daca sint mecanici la ce valori se regrleaza . Multumesc !
|
--------------------
renault
megane
2000 denis_s
|
|
jas2 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
La tine sunt mecanici...
In aceasi ordine de idei...doua sfaturi aplicate de mine la Golf3 GTI,la Golf VR6(masini pe care le-am avut recent) si chiar la Scenic-ul meu...Talpa o data la cateva zile cand iesiti din oras... Talpa asta se da in felul urmator nu oricum(nu radeti..)unii sunt habarnisti rau. Sfatul 1 Treapta 1 turezi normal nu turezi ca nebunu...Treci in treapta 2 pe care o tii pana la 80 cand schimbi treapta 3 pe care o tii pana peste 100 ...Dupa chestia asta tot sistemul motor zice sarumana...Calamina eliminata,ungere mai buna,bujii curatate,sistem de evacuare curatat. Eu tin o treapta pana nu mai trage masina dar nu faceti ca mine pentru ca e riscul mare...Eu stiu...mi-l asum... Sfatul 2 Prin 1990 cand munceam ca draq intr-un service auto(ce multe am invatat acolo...) un mecanic batran sfatuia pe cineva sa curete sita din baie...sorbul. In fiecare toamna cand imi pregatesc masina pentru sezonul rece dau si baia de ulei jos si curat sita sorbului. Faciti un mare bine sistemului de ungere...Un mare bine... This post has been edited by jas2: 30 May 2011, 22:01 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
lary2201 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 2 November 08 ![]() |
multumesc pt info* aplicam metoda sa vedem ce se intimpla .....
![]() |
--------------------
renault
megane
2000 denis_s
|
|
CristiDomni |
![]()
Post
#27
|
Membru Group: Members Posts: 49 Joined: 13 October 10 ![]() |
Salut, la mine daca merg normal cu masina se aude bine, daca o accelerez mai brusc si o forjez ceva timp cand revine la relanti - si doar la relanti - se aud niste batai, cred ca sunt tachetii. Dupa ce se "odihneste" o vreme - adica mers linistit nu se mai aud acele batai. Aveti idee de ce se comporta asa? Multumesc!
|
--------------------
Renault
Megane II - 1.6 16v
Grand Tour
- B-977-ALC
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
deci la 1.6 16v 2002 tachetii astia sunt hidraulici?
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
espacern |
![]()
Post
#29
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
@sorin=La 1.6 16V tacheti sunt cu reglaj hidraulic....100%.
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
mersi, nu stiam daca se poate regla ceva dar se pare ca se regleaza prin inlocuire
![]() |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:55 |