Problema Cablu Acceleratie?!, Clio Symbol
![]() ![]() ![]() |
Problema Cablu Acceleratie?!, Clio Symbol
AdrianoBoy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 632 Joined: 10 August 07 From: B u c u r e s t i ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 3
2009/1.5 dCi/107CP
|
|||
eduardsebe |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Expressionist Group: Members Posts: 2.150 Joined: 19 September 08 From: Bucuresti ![]() |
si mie mi se intampla ca atunci cand merg constant si vreau sa acelerez trebuie sa apas putin mai mult pentru a acelera...pana acum 2 persoane care au condus masina mea mi-au spus sa nu fie vreo problema de la cablu de acceleratie,dar eu am zis ca poate asa e acceleratia...in concluzie acceleratia la mine are un defazaj
|
--------------------
Seat
Leon FR 184
2015
|
|
AdrianoBoy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 632 Joined: 10 August 07 From: B u c u r e s t i ![]() |
nu are cum sa fie asa acceleratia,pt ca pana acum nu facea asa.....:)ceva are dar nu stiu vinovatul...!!
|
--------------------
Renault
Megane 3
2009/1.5 dCi/107CP
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Tija aceea de plastic a fost montata bine ?
Ai demontat cumva si capatul cablului ? Mai exista si posibilitatea sa fie gripat cablul, rupte fire din el care se infig in camasa de plastic. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
AdrianoBoy |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 632 Joined: 10 August 07 From: B u c u r e s t i ![]() |
eu cred ca am montat-o bine,a facut "clanc" si am zis ca e montata,acum nu bag mana in foc ca e bine montata sau nu dar chestia cu firele rupte nu cred ca ar fi pt ca nu am umblat la cablu atunci, nu a fost fortat sau ceva de genu...o sa ma uit maine sa revad acea tija din platic sa vad daca e corect pusa...daca e...de la ce ar putea sa fie...???
|
--------------------
Renault
Megane 3
2009/1.5 dCi/107CP
|
|
KATANA |
![]()
Post
#6
|
tatic Group: Members Posts: 135 Joined: 1 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Aceeiasi problema am avut-o si eu de la bun inceput (de cand am cumparat masina noua). A fost necesara inlocuirea corpului clapeta. La mine a fost cazul fericit ca masina era in garantie. Fenomenul se manifesta la mine doar cand se incalzea motorul, simteam ca agata cablul undeva.
|
--------------------
ex Renault
ex Symbol Fidji 1.4 75 CP
.
- .
|
|
AdrianoBoy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 632 Joined: 10 August 07 From: B u c u r e s t i ![]() |
ce ti-a inlocuit tie...tot corpul acela cu tot cu motorasu??dupa inlocuire nu ai mai avut probleme nu..??cred ca aceeasi problema o am si eu,pt ca acum o saptamana am desfacut corpul clapeta pt curatare,poate o fi patit ceva...:|
This post has been edited by AdrianoBoy: 5 Aug 2009, 11:27 |
--------------------
Renault
Megane 3
2009/1.5 dCi/107CP
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#8
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Daca l-ai montat in aceasi pozitie nu prea vad ce i se putea intampla ... incearca sa ungi putin cablul de acceleratie ... in zona in care poti sa ajungi la partea metalica (cu un spray ar fi mai bine daca se poate) si vezi daca se schimba ceva ... si eventual restul de componente de acolo (nu stiu cum se numesc toate bratele alea de plastic/metal de pe acolo ... cele care fac legatura dintre cablu si corp si clapeta)
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
KATANA |
![]()
Post
#9
|
tatic Group: Members Posts: 135 Joined: 1 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AdrianoBoy @ 5 Aug 2009, 11:17) ce ti-a inlocuit tie...tot corpul acela cu tot cu motorasu??dupa inlocuire nu ai mai avut probleme nu..??cred ca aceeasi problema o am si eu,pt ca acum o saptamana am desfacut corpul clapeta pt curatare,poate o fi patit ceva...:| Mi s-a inlocuit tot corpul. Ideea e ca mecanicul a incercat sa faca niste reglaje inainte de a lua decizia sa-l schimbe dar se manifesta la fel dupa ce se incalzea motorul. Dupa ce l-a inlocuit nu a mai agatat in nici un fel. De la cablu nu prea are cum sa fie decat daca se rupe vreo spira din el. This post has been edited by KATANA: 5 Aug 2009, 12:00 |
--------------------
ex Renault
ex Symbol Fidji 1.4 75 CP
.
- .
|
|
AdrianoBoy |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 632 Joined: 10 August 07 From: B u c u r e s t i ![]() |
mie imi face asa indiferent daca e cald sau rece motorul,maine o sa umblu la el sa-l redemontez si sa-l mai verific inca o data,sper sa nu fie nevoie sa schimb corpul clapeta ca am pus-o...
![]() |
--------------------
Renault
Megane 3
2009/1.5 dCi/107CP
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
cat costa corpul clapeta nou?
- original de la Renault ? - alte variante daca se potrivesc ? manopera cat mai e ? se schimba greu ai nevoie de scule speciale? |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#12
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Manopera ... nu cred ca e cazul, sechimba destul de usor.
Pret, pentru complet (adica cu tot cu motoras pas cu pas) vreo 400 ron. (se potriveste de la solenta de 1,4 si cred ca si de la logan). {nu de la reno} |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
AdrianoBoy |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 632 Joined: 10 August 07 From: B u c u r e s t i ![]() |
da dupa ce am redemontat am ajuns la concluzia nefericita ca trebuie sa schimb corpul clapeta cu tot cu motoras,am fost saptamana trecuta in targ la vitan si avea cineva de vanzare la 540 RON,kam scump...
![]() |
--------------------
Renault
Megane 3
2009/1.5 dCi/107CP
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Ce te-a facut sa ajungi la aceasta concluzie ?
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
AdrianoBoy |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 632 Joined: 10 August 07 From: B u c u r e s t i ![]() |
pay faptul ca imi merge greu acceleratia,am verificat cablu,e bun am pus ulei pe el si prin furtunasul lui,am desfacut clapeta de acceleratie si se pare ca are un mic blocaj,se trage foarte greu clapeta din interiorul corpului,dupa ce am desfacut am mai cerut parerea unui mecanic de la dacia AMG si aceeasi concluzie corpul clapeta cu tot cu motoras
|
--------------------
Renault
Megane 3
2009/1.5 dCi/107CP
|
|
UXE |
![]()
Post
#16
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Am o mica problema cu cablu: din cauza caldurii la motor + trafic aglomerat , camasa de la cablu s-a topit pe portiunea unde trece pe deasupra furtunelor de antigel, care sunt f fierbinti. Cu ce as putea sa termoizolez acea portiune afectata? As mai putea completa si cu antigel insa am destul in rezervor. |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
nu stiu cu ce sa termoizolezi....
dar daca vrei sa scoti lichid din vas si sa pui antigel, foloseste o seringa (20 ml cred ca e cea mai mare in farmacii) la care pui un pai de suc sau ceva... eu am folosit seringa + un pai de la o cutie ''triunghi'' cu suc pe care l-am incalzit si l-am bagat pe varful seringii |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
UXE |
![]()
Post
#18
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Azi am pus, temporar , banda izolatoare (izolir-band) in dublu strat.. asta pana caut o solutie ca lumea. Conductele alea frig destul de rau, cand m-am atins cu degetul de surubul acela (metalic) de aerisire , parca am bagat mana in foc. Deci clar trebuie sa mai scot din lichid si sa completez cu antigel. Cred ca o sa scot cam jumate din vasul de expansiune.
@z_fdd bacau, seringa am.. pai trebuie sa gasesc pe la vreun mec ceva... ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
UXE |
![]()
Post
#19
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Un mic update.. cablul nu a mai facut figuri de cand l-am izolat si l-am pozitionat mai sus cu 3-4cm fata de conductele pe unde curge antigelul. Izolatia rezista cu brio, momentan o las asa
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
vasilecool |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 25 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Cum adica, pe sub izolatia aia de plastic, nu exista si o camasa din otel ?
|
--------------------
renault
symbol
2005
- B-46-ANU
|
|
andutu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
dci-istii ce acceleratie aveti? am vazut doua modele pe cablu si fara.
Model 1 90277654-4898738-73695210.jpg Model 2 51887479_2_644x461_clapeta_acceleratie_renault_c.jpg Avantaje/ dezavantaje? |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#22
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Am model 1. Posibil model 2 sa fie la o versiune mai veche de clio, poate cel de 1.9?
Cel pe cablu, clar e mecanic, daca e sa se strice ceva teoretic se poate repara, cel electronic se repara cu unul nou. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
andutu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
eu pe 1.5dci 65cp am model 2 , pai nu e chiar mecanic de la pedala porneste cablul care intra in chestia aia care este situata undeva pe sub vasul de expansiune si are mufa cu cabluri care duc sigur in ecu.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
cosmin&b |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 20 January 14 ![]() |
La mine, Clio Symbol 1.5 dCi, 65 cp, 2003, acceleratia e pe cablu, modelul 2.
O singura data am avut probleme, s-a rupt cablul la vreo 4-5 cm de locul unde e prins de pedala. A fost desfacut, si sudat la loc. Tare rabdator tre sa fi fost meseriadul ala(un lituanian - s-a intmplat in Londra) This post has been edited by cosmin&b: 28 Jul 2015, 10:00 |
--------------------
THE EARTH
... is
... FLAT !!! Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP |
|
ojovan1987 |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 27 October 15 ![]() |
Buna ziua.
Am intrat de curand in posesia unui Clio din 2002(1.4 8v 75 cp). La prima vedere masina pare in regula. Am detactat o singura problema deranjata momentan,acceleratia are un mic "delay" , se agata pt scurt timp,timp in care nu se intampla nimic si apoi masina accelereaza. Am verificat cu micile mele cunostinte auto si cablul de la acceleratie pare cam slab. Exista posibilitatea de a il intinde? ma gandesc ca de aici si problema cu acceleratia care nu reactioneaza in mod normal la apasarea pedalei. Cu stima si multumiri anticipate. |
--------------------
Renault
Clio
2003
- CL-54-BOG
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#26
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Io a trebuit sa il schimb, agata in timpul mersului si ramanea turata. Am pus un cablu de schimbator shimano, n-a avut moarte.
|
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
ojovan1987 |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 27 October 15 ![]() |
la mine nu se tureaza...are un punct mort.
apas pedala si 5% din cursa ei nu face nimic...abia dupa primii 5% masina incepe sa se accelereze...am observat ca este cam slab cablul..dar nu stiu cum se poate strange...banuiesc ca de acolo e problema si as vrea sa o remediez acasa sa nu dau bani inutil la mecanic pt o operatiune asa simpla... |
--------------------
Renault
Clio
2003
- CL-54-BOG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 06:23 |