Pornire grea la rece 1.8 16v
![]() ![]() ![]() |
Pornire grea la rece 1.8 16v
gamehardw |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 7 December 17 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2
2005
- TR 15 TUF
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Mergi SI cu benzina...cum se recomanda la 10 plinuri de GPL unul de benzina.
Mufa/cablajul de la senzorul de turația este verificat/schimbat? |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Verifica MEMBRANA de la vaporizator (plaman) sa nu fie fisurata sau sa aiba por.
Daca e asa, gazul care ramane dupa ce opresti motorul ineaca galeria de admisie si ia ghici ce se intampla la prima pornire dupa aceea... |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
gamehardw |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 7 December 17 ![]() |
Cum pot verifica daca am membrana fisurata, fara sa demontez vaporizatorul ,adica sa blochez gazul
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2005
- TR 15 TUF
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Dupa ce opresti motorul ar trebui sa scoti un furtun (nu stiu care exact dar unul subtire) care iese din vaporizator si sa il bagi intr-un recipient cu apa. Daca face bule cam aia e.
Poate e cineva mai explicit, la fosta masina stiam, la actuala am vaporizatorul ascuns dar astea au fost simptomele. La o masina am schimbat la 100000 de km ca asa am vrut (Fratelli) iar la BRC la pana in 80000 de km ca asa a vrut ea. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
KataCris |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 11 February 19 ![]() |
Senzor temperatura lichid racire? Daca nu indica corect pornește greu. Cu un tester poti sa vezi daca indica corect la rece. Nu ma refer la ce vezi in bord, acolo ....e alta treaba.
|
--------------------
Renault
Grand Espace
2007 2.0 DCI 150 CP
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
QUOTE(gamehardw @ 7 Jan 2020, 00:19) Salutare colegi!.....................Pompa benzina noua.........................Nu mi pot da seama de ce porneste greu pe benzina dimineata , daca s a încălzit apa la 20 de grade porneste la sfert , dar la -20 de grade pe gpl porneste la sfert Ceva idei? Salut! Iti baga prea multa benzina la pornirea la rece si o inneaca. Ai niste corectii, pe harta de pornire la rece, facute cu pompa veche. Pompa noua iti baga presiune mai mare (impropriu zis pompa, regulatorul iti tine presiunea dar la noi e incorporat in corpul pompei) Trebuie sa mergi la o reprezentanta/un baiat priceput sa-ti reseteze ecu. O seara buna! |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
2006 Expression
- BR-11-PBC Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
KataCris |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 11 February 19 ![]() |
@cri8sti Din punctul meu de vedere NIMIC din ce ai spus nu e adevarat, sper sa nu te superi, daca se poate. Nu stiu cine ti-a spus asa ceva dar e dezinformare 100%.
8 Jan 2020, 00:18: Senzorul de pe axul cu came este ok? Sa nu fie problema de avans, la rece. Dar sa verifici si senzorul de temperatura cum am mai zis, e foarte important pt pornirea la rece. Nu ai zis cum a aparut problema, sa nu fie ceva legat de gpl, in sensul ca nu lucreaza corect la rece, si iti taie alimentarea pe benzina. Incearca sa scoti mufa de la senzorul de temperatura, poate ai noroc sa porneasca. Cand opresti, opreste-o pe benzina nu pe gaz...incearca si spune ce ai incercat, sa mai eliminam din presupuneri. This post has been edited by KataCris: 8 Jan 2020, 00:18 |
--------------------
Renault
Grand Espace
2007 2.0 DCI 150 CP
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Ok. Eu numai ce am trecut prin asta, dar daca spui că nu e adevărat....oi fi visat. Pompa veche ridica la 3.7 bari și aia nouă la 4.2 bari.
P.S. Și mie îmi pornea perfect pe gaz sau la cald. This post has been edited by cri8sti: 8 Jan 2020, 06:30 |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
2006 Expression
- BR-11-PBC Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Pai la el simptomele se mentin si dupa ce a schimbat pompa de benzina.
Daca se rezolva spunea asta, nu? Verifica la un atelier GPL membrana, de acolo este (la 2 masini diferite am avut asta, rezolvat dupa). Daca nu ma insel am si postat pe aria dedicata. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Citește și ce am scris mai sus
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
2006 Expression
- BR-11-PBC Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu esti atent.
El a spus ca desi a schimbat pompa tot greu ii porneste. La tine s-a rezolvat, la el nu. Deci? |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Nu. Tu nu ai fost atent. Nici la mine nu a mai pornit (decât foarte greu) pe benzina (la rece) după ce am schimbat pompa (noua, Bosch), deși pe gpl pornea perfect. Am schimbat membranele la vaporizator (scăpa, dar f puțin) și am verificat și dacă scapă prin injectoarele de gpl (nu scapă). I-am dat de cap măsurând presiunea care o făcea pompa noua și era cu jumătate de bar mai mult ca la cea veche, prin urmare am resetat ecu și s-a rezolvat. După reset pornea perfect doar că scădea turația puțin sub 700 rpm și tremura motorul. Pe măsură ce am mers cu ea și și-a făcut corecțiile după noua presiune din rampa s-a rezolvat și cu turația scăzută. Cred că exact aceeași problema are și colegu'.
This post has been edited by cri8sti: 8 Jan 2020, 11:41 |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
2006 Expression
- BR-11-PBC Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Nu ai mentionat deloc in postarile anterioare ca nici dupa schimbarea pompei nu pornea dar faptul ca ai mentionat despre schimbarea membranelor ma face sa fiu sigur 1000% ca asta e problema.
Eu la doua masini diferite, cu doua instalatii diferite, aceleasi simptome, FARA sa schimb nimic altceva, dupa incoluirea membranei s-a rezolvat. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Te cred, nu zic nu. Dar eu am schimbat membranele și am rămas cu același defect, așa că am săpat mai departe și am ajuns la pompa (pe care o schimbasem că nu mai pornea deloc. Ramaneam cu 1 bar in rampa după ce opream motorul).
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
2006 Expression
- BR-11-PBC Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
La mine invers
![]() Si stiu asta de la unul dintre cei mai buni baieti pe gaz din oras. Daca pierde gaz prin membrana cu por sau fisurata, acesta inunda galeria de admisie si a doua zi mai primeste si ceata de benzina, gata innecatul. |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
gamehardw |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 7 December 17 ![]() |
O sa incerc sa ajung la un atelier gpl!
Tot la instalatie ma gandesc si eu sa fie ceva probleme Acum 1 an am miscat mufa de la un injector de gpl si corodata fiind nu mai facea contact ,de aici nu mai trecea pe gaz doar bipaia ,ce sa vezi cat am stat asa 2 zile cu gazul mort (nu mi am dat seama ca face asa de la o mufa ) pornea masina la -20 fara probleme, bine ,prima pornire dupa ce s a blocat gazul a fost ca la tractor cu spray se pornire ,dar dupa a mers super 2 zile cat am ajuns eu la gpl in buc , mi au pus baietii tester au vazut problema la inj 3 si cand au desfăcut mufa era corodata, curatat pus la loc si a mers gpl ul, dar ce sa vezi dupa 10km de mers pe gaz la rece iar nu a mai pornit pe benzina Dar totusi ma gandesc ca pe tester le dadea ceva errori daca aveam ceva la vaporizator tot asa pornea si anul trecut doar gaz la rece (merge bine pe gaz nu am probleme) <span class='edit'>8 Jan 2020, 15:22:</span> QUOTE(audiofilu' @ 8 Jan 2020, 14:21) La mine invers ![]() Si stiu asta de la unul dintre cei mai buni baieti pe gaz din oras. Daca pierde gaz prin membrana cu por sau fisurata, acesta inunda galeria de admisie si a doua zi mai primeste si ceata de benzina, gata innecatul. Injectoarele de gpl nu trebuie sa opreascar gazul ,chiar daca scapa pe la vaporizator ar trebui sa opreasca injectoarele Totusi de ce porneste la rece pe gaz ?? Trebuie sa precizez ca am gasit admisia uda cand am schimbat garniturile.. This post has been edited by gamehardw: 8 Jan 2020, 15:25 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2005
- TR 15 TUF
|
|
KataCris |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 11 February 19 ![]() |
Verifica regulatorul de presiune a combustibilului, daca ne dai codul motorului e mai usor. Se poate sa fie regulatorul si iti baga prea putin nu prea mult. Treaba cu regulatorul in corpul pompei....eu nu o cred. Chiar daca e injectie monopunct tot nu este in corpul pompei, este in injector. (Vreau argumente daca cineva sustine ca e in pompa regulatorul, la ce model de motor, cod motor, apoi mai vb, ca asa din auzite...nu are valoare 😉.)
8 Jan 2020, 15:39: "Totusi de ce porneste la rece pe gaz ??" Pt ca pe benzina nu ai alimentare corecta. Daca ar injecta prea mult ar porni dar nu ar functiona corect, eventualt s-ar opri pe urma, dar se pare ca nu se alimenteaza. Mi-am dat seama ca nici senzorul de pe axu cu came nu problema pt ca atunci nici pe gaz nu ar porni la sfert. Regulatorul de presiune poate sa faca probleme la rece. This post has been edited by KataCris: 8 Jan 2020, 15:39 |
--------------------
Renault
Grand Espace
2007 2.0 DCI 150 CP
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#19
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
nu o crezi? esti vreun octor inginer in sisteme de injectie benzina de ar trebui sa o crezi tu altfel nu exista.? de 20 nu se mai folosec regulatoare de presiune pe rampa pentru injectia de benzina la renault.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
Eu zic sa crezi. K4M716/F4P770. Caută regulator. Succes!
|
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
2006 Expression
- BR-11-PBC Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
gamehardw |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 7 December 17 ![]() |
F4P C7 72
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2005
- TR 15 TUF
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#22
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.355 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
,
QUOTE(KataCris @ 8 Jan 2020, 15:29) este in injector. (Vreau argumente daca cineva sustine ca e in pompa regulatorul, la ce model de motor, cod motor, apoi mai vb, ca asa din auzite...nu are valoare 😉.) KataCris ce naiba sa caute regulatorul de presiune in injector? Este in corpul pompei bata-l vina. uite pt f4p 770/771 si pt altele Attached thumbnail(s) regulator.jpg ( Size: 350.71k ) Number of downloads: 151 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
KataCris |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 11 February 19 ![]() |
http://www.e-automobile.ro/categorie-motor...ne-benzina.html
Haha ce "m-am ras", einstein de romania. Citeste, scrie in romana. 8 Jan 2020, 19:08: @xmisterx Scuze nu am stiut ca tank se traduce pompa. Astept in continuare o poza cu o pompa care are in corpul ei regulator de presiune. Dar daca tank inseamna corpul pompei, e posibil orice. Daca la voi tot sistemul format din pompa, litrometru, regulator inseamna corpul pompei, pt mine nu. Astept sa imi aratati o pompa cu regulator, dar asigurați-vă ca stiti care e pompa. In poza se vede unde e regulatorul, NU e in corpul pompei. This post has been edited by KataCris: 8 Jan 2020, 19:08 Attached thumbnail(s) pompa_benzina_rezervor_peugeot_206_1_4i_cod_ca8f845f9a6303a6ac_0_0_0_0_0.jpg ( Size: 98.88k ) Number of downloads: 147 |
--------------------
Renault
Grand Espace
2007 2.0 DCI 150 CP
|
|
gamehardw |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 7 December 17 ![]() |
Nu cred ca ar fi problema de la regulator din moment ce pompa este noua..
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2005
- TR 15 TUF
|
|
KataCris |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 11 February 19 ![]() |
Recunosc ca nu stiam ca e pus in ansamblu pompa/litrometru, deci implicit ai schimbat si regulatorul. Dar este acelasi regulator, acelasi principiu.
|
--------------------
Renault
Grand Espace
2007 2.0 DCI 150 CP
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
KataCris- cand o sa-mi arati tu un injector cu regulator in el atunci o sa-ti arat si eu o pompa.
P.S. Cand se inlocuieste pompa defecta din tank( pe romaneste rezervor de combustibil) se inlocuieste tot ansamlul(pompa, mufe, furtune, sorb, sonda litrometrica si regulator) adica pompa de combustibil, asa se si numeste pe la magazinele de piese auto. https://www.autokarma.ro/piese-auto-renault...a%20combustibil |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
KataCris |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 11 February 19 ![]() |
Deci se numeste ansamblu pana la urma, si nu este in pompa regulatorul, dupa cum bine ai detaliat ce contine acest ansamblu. Acuma nu e problema mea ca la magazin se numeste pompa, nu inteleg de ce mai vorbim de regulator si de litrometru, daca mergem pe linia asta toate sunt pompa si gata, dar de ce sa nu zicem ca e litrometru? Exact cum spui tu ca e in pompa, spun si eu spun ca e in litrometru. Las-o balta.
8 Jan 2020, 19:56: Deci ajutam omul ori ba? Regulatorul e schimbat si e nou. This post has been edited by KataCris: 8 Jan 2020, 19:56 |
--------------------
Renault
Grand Espace
2007 2.0 DCI 150 CP
|
|
audiofilu' |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.886 Joined: 4 February 09 ![]() |
Membrana schimbata si gata.
Nu a spus cati ani are de cand a fost schimbata, cati km... |
--------------------
Renault
Laguna 2.0T
2005
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
QUOTE(gamehardw @ 7 Jan 2020, 13:06) Cum pot verifica daca am membrana fisurata, fara sa demontez vaporizatorul ,adica sa blochez gazul..........................................injectoarele de gpl nu trebuie sa opreascar gazul ,chiar daca scapa pe la vaporizator ar trebui sa opreasca injectoarele Totusi de ce porneste la rece pe gaz ?? Trebuie sa precizez ca am gasit admisia uda cand am schimbat garniturile.. Scoate furtunul de vacuum de la vaporizator (care vine înfipt în admisie) și baga-l in apa (după ce motorul a mers pe gpl) sau da cu scuipinol pe el, suficient cat sa umpli gaura (pe la furtunosul de vacuum îți scapă vaporizatorul gaz în admisie când are membranele crăpate). Dacă face bule scapă, dacă scapă f puțin nu te deranja, nu e de acolo. Injectoarele de gaz sunt închise când motorul e oprit și verifici tu dacă scapă vaporizatorul, deci nu trebuie să treacă gazul de ele, daca trece = uzura = kit de reparație. Combustibil suficient + aer suficient + scânteie la timp = pornește motorul Admisia era murdara de ulei de la epurator....e normal. Am încercat să-ți răspund punctual la întrebări, acum......spor la treabă! |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
2006 Expression
- BR-11-PBC Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 14:26 |