Pornire La A "2-a Cheie", probleme la pornire
![]() ![]() ![]() |
Pornire La A "2-a Cheie", probleme la pornire
vapy |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 19 May 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II
2005 Privilege Megane II sedan 1.6 16v Confort-Privilege vert-cuivre, Apr. 2005, clima, ESP
|
|||
atoma |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 3 May 05 From: constanta ![]() |
SERVICE ...GARANTIE
![]() |
--------------------
Seat
Ibiza
2006
|
|
cipman |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Nu ne-ai spus ce motorizare ai. Cel mai bine completeaza semnatura.
Asta nu ca as avea un raspuns si depinde motorizare. Daca e pe benzina mai las-o pana cand ajungi la momentul in care poti reproduce fenomenul ca sa nu te faci de cacao la service si sa pierzi vremea degeaba. Daca e pe motorina, trebuie sa te duci la service cat mai repejor, pt. ca exista cauze care se manifesta precum zici, dar care pot duce la oprirea definitiva pe traseu sau, intr-o dimineata, n-o sa mai porneasca nici la a 99-a cheie. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
wheel_master |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 29 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Si a mea a facut asa de vreo patru - cinci ori, in mod complet aleator (adica de vreo doua ori dimineata la prima pornire, in rest peste zi, fara conditii deosebite - frig, ploaie, etc.). Nu m-am dus la service din lipsa de timp.
Am insa un amic care a ramas in drum din acelasi motiv, a tractat masina la service IPSO unde masina a pornit la prima apasare de buton, au tinut-o peste noapte si au pornit-o a doua zi de inca 247 de ori fara probleme. Au verificat softul + hardul si a iesit (au zis ei) OK, amicul bulversat, cert e ca de atunci n-a mai facut asa. O fi vreun pitic care sufla-n panze la windows-ul comp. de bord si care mai adoarme si el. Pana ajungi la service, noteaza-ti numarul ala de de asistenta pentru remorcare, poate iti va folosi candva (eu iti urez niciodata). |
--------------------
Renault
Megane
2004, Sedan Megane II Sedan Privilege 1.6 16V; Noir Nacre Dec. 2004
|
|
cipman |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Moderatori Posts: 1.698 Joined: 3 March 05 ![]() |
Acum vad ca e o benzinara. Unul dintre motive ar putea fi mersul prin balti mari, ploaie puternica, umezeala peste masura.
Mai las-o o saptamana si mai vezi dupa aia daca mai face. |
-------------------- Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM |
|
vapy |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 19 May 05 ![]() |
Deci nu sunt singurul patit.
![]() Ce ar mai fi de spus e ca fenomenul a aparut dupa ce au schimbat compresorul de la AC, dar cand am sunat la service au zis ca nu poate fie de acolo. |
--------------------
Renault
Megane II
2005 Privilege Megane II sedan 1.6 16v Confort-Privilege vert-cuivre, Apr. 2005, clima, ESP
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
E normal ca becul de baterie sa fie aprins cand motorul se opreste dar "contactul" este pus; log-ul de ECU nu l-au citit la service? ca poate ai stocata o eroare acolo care lamureste problema.
|
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
vapy |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 19 May 05 ![]() |
N'am dus-o in service, tocmai pentru ca se manifesta aleator si nu vreau sa o las peste noapte in service si sa porneasca din prima dimineata. Am zis sa mai astept sa vad daca se manifesta constant si atunci sa o duc.
|
--------------------
Renault
Megane II
2005 Privilege Megane II sedan 1.6 16v Confort-Privilege vert-cuivre, Apr. 2005, clima, ESP
|
|
sorin1967 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 29 March 05 From: Bacau ![]() |
90 % e ca ai apa in benzina. Am patit si eu la fel , dar cu alt tip de masina
|
--------------------
ML
350
2013
- BC-35-SDS MERCEDES ML 350 BLUETEC , TOT ALL INCLUSIVE
MEGANE 2.2 1,9 DCI ALL INCLUSIVE Nu-mi pare rau ca sunt roman, ci ca altii sunt... |
|
oache81 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 30 December 04 ![]() |
E logic sa iti ramana aprins becul de la baterie,asa face cand ai contactul pus.Incearca sa schimbi benzina.Mie imi face asa doar cand e si rezerva aproape terminata ,poate nu astepti destul de mult cand o pornesti,eu am un bec pe care il astept sa se stinga se aude intre timp pana se stinge cum se umple rampa de injectie cu benzina si e normal daca nu astepti sa nu porneasca pentru ca nu are benzina.Se mai poate sa ai probleme cu socul automat care e mai lenes si porneste mai tarziu si de-aia fiind rece sa iti moara motorul.Cred ca e una din aste 2 probleme,ori nu astepti sa se umple rampa aia de injectie ori ai probleme cu socul automat,de obicei cand e rece sta ceva timp cu relantiul la 1200-1300 pana se incalzeste si cand mi s-a stricat sonda de relanti trebuia sa o turez eu ca la dacie ca sa nu moara motorul.Oricum ca fapt divers mie mi se intampla total invers,o lua din prima dar daca opream motorul si il reporneam nu se mai activa socul si trebuia sa o turez eu.
Cu ac-ul nu prea are nici o treaba,nu cred ca e pe aceeasi curea cu electromotorul si oricum n-ai mai auzi nici un zgomot daca nu s-ar invarti electromotorul. This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 11:41 |
--------------------
citroen
c4 2.0 HDI VTR Pack
2006
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
La 1,6 16v VVT nu mai sta la 1200 rpm cat e rece , cade turatia dupa pornire sub 1000 rpm dupa cateva sec de la pornirea motorului.
|
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
Madalin |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 12 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu un megane 2 care s-a manifestat la fel(dizel).Zic ca s-a manifestat la fel pt. ca acuma porneste super greu....pe la a 20-a apasare de buton min. . Am urmat calea service-lor si concluzia lor a fost ca trebuie schimbat tot de la rezervor pana la trasee si tot ce tine de injectie,in total 150 000 000 lei
![]() Editat de Shaung: Data viitoare cand gasesc un mesaj cu limbaj mirc il sterg. |
-------------------- clio bicorp,1,5/80cp/motorina
B 35 JIP |
|
richie |
![]()
Post
#13
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
QUOTE(oache81 @ Jul 20 2005, 09:31 AM) Mie imi face asa doar cand e si rezerva aproape terminata ,poate nu astepti destul de mult cand o pornesti,eu am un bec pe care il astept sa se stinga se aude intre timp pana se stinge cum se umple rampa de injectie cu benzina si e normal daca nu astepti sa nu porneasca pentru ca nu are benzina. Din cate mi-am dat seama, tu ai Clio...si se pare ca nu stii cum e cu pornirea la Megane... (Nu te critic...vreau doar sa te lamuresc). 1. Bagi cartela 2. Apesi pe butonul de START Dupa ce apesi....computerul preia totul...pune "contactul" sta o perioada sa alimenteze pompele....etc etc...adica preia el timpul ala in care tu stai si astepti pe contact pana se sting becurile...... |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
richie |
![]()
Post
#14
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
@Madalin
Daca e 1.5 dCI....vezi ca s-a mai discutat si rasdiscutat. E o problema care porneste de la pompa de injectie care face un fel de span.... S-a intamplat atat la Clio cat si la Megane pe motoarele de 1.5 dCI. Daca nu vor s-o schimbe pe garantie (indiferent de km pe care ii ai....) fa scandal. E o problema recunoscuta de Renault care se rezolva pe barba lor. (Am avut si noi un caz pe un Clio...la exact o luna dupa iesirea din garantie) This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 11:42 |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(richelieu @ Jul 20 2005, 09:49 AM) Dupa ce apesi....computerul preia totul...pune "contactul" sta o perioada sa alimenteze pompele....etc etc...adica preia el timpul ala in care tu stai si astepti pe contact pana se sting becurile...... Asta e valabil doar la dci, la benzina invarte demarorul imediat ce apesi START. |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
richie |
![]()
Post
#16
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Pai si "pregatirea" motorului cum si-o face?
Se pune contactul in momentul in care bagi cartela in slot? |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
raducu68 |
![]()
Post
#17
|
Membru Demisionat Group: Banned Posts: 645 Joined: 17 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca vorbiti despre lucruri diferite. Cornel zicea despre varianta pe benzina. La ce "pregatire" te referi? Contactul se pune cind apesi START, evident...
|
--------------------
Renault
Megane 2 Sedan
2005 Privilege
|
|
richie |
![]()
Post
#18
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Pai....in Megane pe benzina n-am fost...nu stiu cum se comporta...
Dar la Clio pe benzina.....+SN...SLZ...etc cu motoare Reno...stiu ca in momentul in care pui contactul...tot e bine sa le lasi putin...pana se sting niste beculete de test... adica, cam ce zicea oache81......in timpul ala mi-a zis un mecanic ca, se amorseaza pompa de alimentare...+inca niste alte chestii |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Prin "pregatirea" motorului motorului la dci se intelege de fapt inclazirea camerei de ardere cu bujiile incandescente. La benzinare demarorul se invarte din prima milisecunda de cum apesi START.
|
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
oache81 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 30 December 04 ![]() |
QUOTE(richelieu @ Jul 20 2005, 10:49 AM) Din cate mi-am dat seama, tu ai Clio...si se pare ca nu stii cum e cu pornirea la Megane... (Nu te critic...vreau doar sa te lamuresc). 1. Bagi cartela 2. Apesi pe butonul de START Dupa ce apesi....computerul preia totul...pune "contactul" sta o perioada sa alimenteze pompele....etc etc...adica preia el timpul ala in care tu stai si astepti pe contact pana se sting becurile...... Ba am megane doar ca din 96.Oricum e cu cheie la mine pornirea si dupa ce pui contactul tre sa astepti un pic sa se stinga becurile de pe acolo de pe bord ca altfel nu prea porneste din prima. |
--------------------
citroen
c4 2.0 HDI VTR Pack
2006
|
|
vapy |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 19 May 05 ![]() |
Am pus si "contactul" apasand start fara ambreiaj sau frana, porneste radiuol si ce mai face pe acolo, dar tot nu ajuta, ca s-a oprit motorul si in dimineata aia.
|
--------------------
Renault
Megane II
2005 Privilege Megane II sedan 1.6 16v Confort-Privilege vert-cuivre, Apr. 2005, clima, ESP
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Tip: urmeaza pasii: cartela in cititor, cutia de viteza in orice treapta, piciorul pe frana (nu conteaza care picior), apasa START si vei obtine echivalentul "cheii in contact" a lui oache81.
Edit: merge si fara picior pe frana dar tre sa tii apasat 5 sec. |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
cp |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 79 Joined: 24 September 04 ![]() |
Poti sa-i dai "F5", daca nu merge incerci un "CTRL+ALT+DEL". Daca nu merege nici asa dai "ALT+F4", vinde calculatorul si cumpara o masina adevarata.
![]() |
-------------------- Posesorii de Renault in general traiesc in lumea lor, departe de realitate. :)
|
|
cornel_t |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.174 Joined: 12 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu neaparat F5, la altii e F9
![]() |
-------------------- Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
|
|
Liviu |
![]()
Post
#25
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Ca sa "puneti contactul" la megane nu trebuie sa fortati cutia (pornire bagata in viteza) ..
E suficient sa tineti apasat luuuuuung pe butornul de start si se va pune contactul FARA sa porneasca motorul. Bafta! |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
sircux |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 9 May 05 From: Arad ![]() |
Eu daca nu calc nici o pedala, cu cartela lintrodusa in orificiul ei, apas butonul in mod normal, ca si la pornire, o data si scuurt si se pune contactul..
This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 11:42 |
--------------------
Megane
1.6 16V
Dec2004 M II Sedan, 1.6 16V, Confort Expression, Bej Angora, Jan2005
|
|
Lex Luthor |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.112 Joined: 25 April 05 ![]() |
Idem si la mine. Cartela in gaura, START apasat si "se pune contactul". START apasat din nou si se opreste. Asta o folosesc mai mult cand vreau sa fac curatenie in masina sau vreau sa umflu cauciucurile, deoarece este singurul mod in care ai curent la priza de bricheta. Oricum dupa cca. 20 min se opreste singur.
|
--------------------
----
----
---- ---
|
|
Liviu |
![]()
Post
#28
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Va rog nu confundati CONTACTUL cu ACCESORIILE.
CONTACT inseamna atunci cand masina este in mod "motor pornit" dar fara ca motorul sa fie de fapt pornit. In mod contact trebuie sa aveti pe borf aprinse becurile de la baterie si de la presiune ulei. In modul asta, daca bagati maina in viteza si o impingeti, masina va porni ![]() In modul asta se intra apasand lung pe start CU AMBREIAJUL APASAT (ca si cum vreti sa porniti masina). ACCESORII inseamna cand va functioneaza gadgeturie din masina dar fara ca restul sa intre intr-un regim "special" (vezi CONTACT). In modul asta se intra (cum s-a mai spus) apasand pe start fara sa apasati nici o pedala in prealabil. |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
dcsiki |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 428 Joined: 15 February 05 From: Brasov ![]() |
Megane break 1,6/16v din1999 - masina de serviciu handralita de 4 soferi pe toate coclaurile patriei
Am avut si eu probleme cu senzorul ala de turatie , comportarea era urmatoarea cand pornea cand nu- complet aleatoriu .Ce am mai observat era ca se stingea foarte greu led-ul de service sau nu se stingea decit dupa ce opream masina si o porneam iar - chestia asta tot aleatoriu aparea. Prima data am schimbat bujiile si tot degeaba. Pe calculatorul de bord nu aparea nici o eroare desi am facut cum mi-au zis mecanicii sa tin contactul mai mult de 30 de sec. sa se inregistreze defectul ...... Rezolvarea a facut-o un mecanic ( a pus niste lite in cupla ca sa faca contact mai bine..........si de atunci nu s-a mai repetat defectul ( de cca 6 luni ). |
--------------------
VW
Bora
2002 Break older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci |
|
JADRRO |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru " moderat " Group: Members Posts: 311 Joined: 31 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Tocmai am adus-o din service. La mine la pornirea la rece se auzea acel zgomot de "paleta ce loveste ceva".
Au inlocuit pinionul decalor si kitul de distributie..si nu a mai aparut acel zgomot. Masina are 2400 km... |
--------------------
Renault
Laguna 3
2.0 dCi 150 CP,2008,xenon,trapa,cabasse,handsfree Nissan Pathfinder XE,2,5 dCi,174 CP,2007,Silver Lightning
Powered by RENAULT , driven by passion |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 08:00 |