Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Porneste de pe loc si se opreste imediat - dCi, la relanti merge bine

cmdoggy
post 16 Apr 2012, 08:19
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 16 April 12




Salutare tuturor, din pacate primul post e si o problema.
sa va explic pe scurt: am un symbol 1.5 dci, 65cp si acum 2 zile, dupa aprox 20 km facuti cu martorul pt motorina aprins am pus vreo 6 l de motorina de la euroil.am mai facut vreo 10 km,am ajuns acasa,am spalat pe la ea vreo ora si ceva si cand sa plec surpriza, mi se opreste motorul.mai incerc o data, la fel, nici nu reuseam sa o turez.ma intorc a doua zi cu cheia de rezerva (an zis ca poate e de la cip) am pornit-o da un zgomot ciudat se auzea de la motor, un fel de huruit...vibratie,ceva de genul si...dupa 20 sec tot se opreste.acum pot sa o turez da are huruitul ala si daca o las la relanti moare.inainte sa se opreasca se aprinde in bord stop+martor buji incandescente+martor temperatura lichid racire.
Masina e din 2005, aproape 150k si are refacut setul motor recent,reconditionat injectoare,etc.a stat la doctor mai bine de o luna si a facut cam tot ce trebuia.
PS: ar mai fi o pb cu pompa servo.am crezut ca a picat de tot insa cateodata mai merge,cu un huruit ce-i drept dar merge din cand in cand.mai am ceva de recuperat din ea?sa fie contactele de vina?


--------------------
renault clio 2005 symbol
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali_mester
post 16 Apr 2012, 08:41
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 24 October 10
From: Bucuresti




Salut,cred ca ai 2 injectoare blocate,a reusit sa treaca de filtru de motorina ceva mizerie din rezervor,oricum este o problema de injectie.


--------------------
Renault Clio II Bicorp-1,5dci 2004-BB08EF - B02VHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 16 Apr 2012, 18:30
Post #3


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Eu zic sa incerci sa alimentezi cu motorina de calitate. Poate poti pleca si nu mai ai acele simptome


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmdoggy
post 17 Apr 2012, 22:24
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 16 April 12




rezolvat problema.culmea, desi pompa de la care mi-a bagat baiatul de la benzinarie scria pe ea DIESEL, cred ca era cu apa si alte porcarii, chiar un miros slab de benzina.am scos tot din ea, curatat rezervor schimbat filtru si totul e ok.nu stiu de unde si-a dat seama vali_mester ca am fix 2 injectoare blocate....insa din fericire injectoarele sunt ok.multumesc oricum celor care au binevoit sa raspunda...si ramane problema cu servo.cand merge cand nu merge.a mai patit cineva?


--------------------
renault clio 2005 symbol
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabidrideanu
post 17 Apr 2012, 23:47
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 18 April 10




La pompa de servo , trebuie verificat releul pompei ... dar cel mai probabil va trebui demontata dupa masina , despicata si curatata bine in locul unde calca carbunii pe colector , verificata bucsa sa nu aiba joc rotorul ... o asamblezi la loc , etansezi capacul cu silicon si o montezi la loc pe masina .... de obicei intra apa in zona carbunilor si acestia se blocheaza , nu mai calca bine pe colector si de aici problema ...

uite cateva tutoriale :

http://www.reno.ro/Cum-se-repara-pompa-de-...ol-t160509.html

http://www.reno.ro/-t63185.html

This post has been edited by gabidrideanu: 17 Apr 2012, 23:51


--------------------
Renault Clio 2002 1.5dCi - B-31-SIV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Val3ntin0
post 18 Apr 2012, 06:45
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 8 September 11
From: Ploiesti




Nu stiu de unde esti, dar totusi numai cand ai spus "euroil" deja suna naspa...
Si pentru un diesel care se cere a fi un pic mai pretentios ca sa te ajute.. iar mersul pe rosu din cate stiu eu nu ajuta niciodata indiferent de carburant..


--------------------
Renault Clio Expression 2004~1.4 / Megane 2007~1.6 16v 82kv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 19 Apr 2012, 12:37
Post #7


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




Pompa de injectie se raceste cu carburantul care trece prin ea - motorina in surplus (calda) ajunde in rezervor si apoi iar in pompa etc.
O cantitate mica de motorina in rezervor faca ca motorina sa nu se mai raceasca si ajunge din ce in ce mai calda in pompa, care usor-usor se va supraincalzi, dilata, va creste frecarea => uzura (pilitura!!!!) ...
Nu e recomandabil deci sa mergeti cu carburant putin (este valabil si pt. benzinare care au pompa in rezervor direct). Se pare ca unii producatori produc deja masini cu radiatoare pt. racirea carburantului.
Asta nu inseamna ca cel care a initiat topicul are aceasta problema.

Si cand e mai rau? Vara - cand este f cald si racirea carburantului si a intregului ansamblj motor e mai precara. Aviz amatorilor de mers pe rosu!


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionica59
post 23 Feb 2014, 13:14
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 23 February 14




Pe loc motorul functioneaza. Problema apare atunci cand bag in viteza si vreau sa plec de pe loc, se opreste motorul, indiferentde cat de mult as tura motorul. Ce sa fie? Ambreaj, alimentare?


--------------------
Renault Clio 2005 1.5DCI - DB 07 CEK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 23 Feb 2014, 17:50
Post #9


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Frana de stationare este eliberata?

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionica59
post 23 Feb 2014, 18:21
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 23 February 14




Frana bineinteles ca este scoasa. Este vorba de Renault clio an 2005 dci 1.5. Pe loc motorul fct.foarte bine am turat pana la 4000rpm aprox 5min. si apoi introdus in treapta 1de viteza parcurge 3metri se opreste motorul. Reporneste la prima cheie imediat 3metri si se opreste din nou.

excl.gif Inainte de a deschide un topic nou, foloseste functia SEARCH!!



This post has been edited by hellcat: 23 Feb 2014, 19:23


--------------------
Renault Clio 2005 1.5DCI - DB 07 CEK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 23 Feb 2014, 19:52
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Poate s-au blocat etrierii. Fara interventia motorului masina se poate urni din loc ?


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionica59
post 23 Feb 2014, 21:20
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 23 February 14




da


--------------------
Renault Clio 2005 1.5DCI - DB 07 CEK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionica59
post 25 Feb 2014, 19:30
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 23 February 14




multumesc ptr. sfaturi. in Targoviste este un service BUN bebe srl .un mechanic BUN care nu s-a repezit la injectoare sa resolve problem imaginare pe bani multi ci a schimbat filtrul de motorina (5000)km si cel mai important a curatat sorbul de sub bancheta din spate (plin de mazga si sulfat cu aer comprimat ).acumfunctioneaza ca noua .inrezervor plin pus (cleaner injector)si apoi totul si mai ok.Multumesc.

25 Feb 2014, 19:34:
multumesc ptr. sfaturi. in Targoviste este un service BUN bebe srl .un mechanic BUN care nu s-a repezit la injectoare sa rezolve probleme imaginare pe bani multi ci a schimbat filtrul de motorina (5000)km si cel mai important a curatat sorbul de sub bancheta din spate (plin de mazga si sulfat cu aer comprimat ).acumfunctioneaza ca noua .inrezervor plin pus (cleaner injector)si apoi totul si mai ok.Multumesc.

This post has been edited by Ionica59: 25 Feb 2014, 19:34


--------------------
Renault Clio 2005 1.5DCI - DB 07 CEK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 25 Feb 2014, 20:48
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Eu nu vad legatura dintre filtrul de motorina si oprirea motorului dupa 3m. Pai ce,, la relanti motorul nu consuma motorina, functioneaza pe apa?


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4, 75cp, 8v - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 25 Feb 2014, 22:38
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




Probabil atunci cand e in sarcina si trebuie sa traga mai multa motorina se infunda. Acel sorb de sub bancheta spate e recomandat sa fie curatat? eu nu l-am curatat niciodata in 10 ani si aproape 115k, dar parca la urmatoarea revizie as face curatenie si pe acolo. Mersi.
Apropo de motorina proasta, cei din bucuresti, feriti-va de petrom-ul de langa liceul I.L.Caragiale. Eu am pus de 2 ori de acolo de 50 de lei, cand eram aproape pe rezerva si dupa vreo 10 minute de mers mi s-a aprins martorul de buji, dar masina nu si-a schimbat in niciun fel comportamentul. Cum am fost la alt peco(rompetrol) am facut plinul imediat si s-a stins. Am inteles ca acel martor se aprinde si cand este apa in motorina.

Oricum o sa ma duc la tester sa vad ce eroare a stocat ca sunt tare curios daca a fost cea de apa in filtru.

This post has been edited by alexme24: 25 Feb 2014, 22:40


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2025 - 08:12
Dacia