Pierde din putere 1.2 tce 116cp megane
![]() ![]() ![]() |
Pierde din putere 1.2 tce 116cp megane
rackj1981 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 2 April 15 ![]() |
|
||
--------------------
renault
Kadjar
2017 1.5 dci
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#2
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.359 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
pai incepe cu o diagnoza cu clip.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
rackj1981 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 2 April 15 ![]() |
Mia facut test un mecanic cu un tester mia sters erorile, a mers o zii iar a aparut, ia dat prima problema senzor presiune admisie rampa, daca mam exprimat bine. Nu stie exact cat trebuie sa aiba ca valoare la cati bari lucreaza....
|
--------------------
renault
Kadjar
2017 1.5 dci
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Eu asi banui senzorul MAP. Trebuie sa verifici unde se afla si se curata cu spray . Trebuie verificat pentru ca sunt modele de motoare in care debitmetrul are si rol de MAP. Se curata cu spray de debitmetru, nu cu WD40 sau egr.
Daca masina are peste 200mii eu l-as inlocui , nu e o caruta de bani. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
rackj1981 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 2 April 15 ![]() |
Mersi am sa incerc varianta cu curatare. Masina are 137000 km. Luat de mine din germania. Am sa revin daca am putut rezolva.
|
--------------------
renault
Kadjar
2017 1.5 dci
|
|
bogdi12001 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 5 May 11 ![]() |
Senzorul se poate verifica, nu trebuie neaparat schimbat, ca asa o sa ajungi sa schimbi toti senzorii de pe masina si motorul tot asa o sa mearga.
Cu un osciloscop se poate vedea foarte usor cum functioneaza senzorul. |
--------------------
Honda
Stream, 1.7 Vtec
2006
|
|
user123 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.114 Joined: 4 August 09 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Renault
2004/2018 Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia |
|
rackj1981 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 2 April 15 ![]() |
Am curatat azi senzorul MAP, se afla in fata clapetei era un pic murdar asa parca ceva clei maroniu, tit mai are inauntru clei maroniu ce poate fii?... lam probat parca sia revenit, toate becurile pe bord mi sau stins, am mers cu ea vreo 10 km duoa care mia aparut cheita cu rosu si mesajul stop rusque casse motour, disparea si iar aparea, ciudat masina mergea nu ma mai oprea in turatia, ciudat, totusi inralantii are motoru o galopare nu merge rotund, pornirea e ok rapida, leam verificat bujiile par ok maroniu ardere normala, ma gandesc totusi sa nu fie de la bujii..... Sau o bobina....
|
--------------------
renault
Kadjar
2017 1.5 dci
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Nu au treaba bujiile, iar daca ar fii vreo bobina eroarea ar trebui sa fie missfire cilindru nr...
Te duci la mecanic si citesti iar erorile, in functie de ele actionezi. Clapeta e curatata ? face acolo pe margine un inel din mizerie care afecteaza buna functionare... Motoarele pe benzina sunt reglate pe admisie de: debitmetru, senzor MAP si clapeta de acceleratie, iar pe evacuare sunt cele 2 sonde lambda. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
rackj1981 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 2 April 15 ![]() |
Scuze daca am gresit la scris mam grabit....
3 Feb 2019, 23:04: Da da am sa ma duc iar la mecanic, azi am vrut sa curat clapeta sau macar so vad dar nam putut desface surubul de jos nici o pozitie nam gasit, bineinteles la ce chei am avut eu prin casa.... Am desfacut senzorul din fata clapetei lam dat cu spei, era mizerie clei maroniu, si plus un senzor care e tot pe deasupra pe admisieare asa o eticheta verde,lam dat si pe aia cu sprei..... Am sa revin dupa test maine.... 4 Feb 2019, 18:25: Am facut test clip, problema e pe cilindru 4, a schimbat bujii bobine intre ele nu se muta problema ramane tot acolo pe cilindru 4, mau recomandat sa fac un test de compresie. Dupa ce a sters toate erorile functioneaza bine pana un timp 10km si incep sa reapara erorile, momentan am facut in jur la 50 km si merge nu ma limiteaza doar ca are acel mers neregulat.... Am sa fac un test de compresie si vom vedea.... Am sa revin.... Sper ca am sa rezolv ceva ca imi da multe batai de cap..... Voi ce ma mai sfatuiti? This post has been edited by rackj1981: 4 Feb 2019, 18:25 |
--------------------
renault
Kadjar
2017 1.5 dci
|
|
bogdi12001 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 5 May 11 ![]() |
Care sunt erorile?
|
--------------------
Honda
Stream, 1.7 Vtec
2006
|
|
rackj1981 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 2 April 15 ![]() |
Prima apare cu rosu STOP CASSE MOTOUR, in tmpul mersului dupaia dispare asta face de vreo 5 6 ori apare dispare, dupaia incepe cheita portocalie cu martorul motor si scrie INJECTION CONTROLER , duoa care acela cu ANTIPOLUATION, astea apar dispar astea toate in timpul mersului, si la un moment dat ma limiteaza in turatie pana in 2000 ture, ca constatare de mine dimineata merge cat timp nu se incalzeste duoa ce e cald plus erori nu ma lasa sa turez peste 2000 ture..... Azi dupa test sterse toate erorile dupa 10 km apar inapoi erorile masina trage nu ma mai limitat.....in tot acest timp motorul nu merge normal parca merge sacadat intrerupt.... Eu banuiesc ceva pe aprindere....Ciudat....
|
--------------------
renault
Kadjar
2017 1.5 dci
|
|
bogdi12001 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 5 May 11 ![]() |
Nu erorile ce iti apar tie in bord ca cu alea nu ai ce face, codurile de eroare ce le da pe tester te intereseaza.
|
--------------------
Honda
Stream, 1.7 Vtec
2006
|
|
rackj1981 |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 2 April 15 ![]() |
Ok Ajung pe la test in cateva zile si am sa memorez codurile, am sal trec aici.... Siu ca prima data a aparut un cod care mecanicul nu stia ce e....
|
--------------------
renault
Kadjar
2017 1.5 dci
|
|
rackj1981 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 2 April 15 ![]() |
.... Am lasat masina la mecanic ca sa inceapa la puricat, codul de eroare este DTC 009077 informatie presiune combustibil.... Ce spuneti undei buba.... Va spune ceva codul....
|
--------------------
renault
Kadjar
2017 1.5 dci
|
|
bogdi12001 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 5 May 11 ![]() |
Eu as incepe cu verificarea pompei de benzina, atat cea de joasa din rezervor cat si cea de inalta, vazut daca face presiune cat trebuie. Daca este ok presiunea atat la ralanti cat si in accelerare se merge mai departe, senzor presiune rampa, etc.
|
--------------------
Honda
Stream, 1.7 Vtec
2006
|
|
rackj1981 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 2 April 15 ![]() |
Totusi ce poate genera problema cu "ardere cilindru 4". ..
IMG_20190211_WA0003.jpg ( Size: 234.68k ) Number of downloads: 615 12 Feb 2019, 16:38: IMG_20190211_WA0004.jpg ( Size: 268.28k ) Number of downloads: 618 ...??? This post has been edited by rackj1981: 12 Feb 2019, 16:38 |
--------------------
renault
Kadjar
2017 1.5 dci
|
|
bogdi12001 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 5 May 11 ![]() |
Anumite erori trebuiesc tratate separat. Cea cu eroare pe cilindru din cate inteleg eu traducerea asta ciudata este misfire pe respectivul cilindru. Misfire poate sa dea bujia, bobine inductie, injector, probleme de etansare la supape, probleme de compresie, pompa de benzina care totusi ar trebui sa dea un random misfire nu izolat pe un cilindru, senzor oxigen, catalizator defect.
Eroarea la ax came este posibil sa fie de la variator ax came. Legat de presiunea de combustibil ti-am scris mai sus ce as verifica eu. Acum mecanicul tau trebuie sa decida in ce ordine trateaza problemele si ce lwgatura face intre anumite coduri. Intre eroare de misfire si cea de presiune combustibil este posibil sa existe o legatura, adica lips presiunii de alimentare sa cauzeze misfire Eu personal as porni cu un leack test pe cilindrul 4 si un test de compresie pt a elimina o problema fizica a motorului pe acel cilindru. Apoi m-as axa pe problema de alimentare. Este foarte greu sa repari asa ceva pe forum, mecanicul ar trebui sa decida ce si cum face. This post has been edited by bogdi12001: 12 Feb 2019, 18:54 |
--------------------
Honda
Stream, 1.7 Vtec
2006
|
|
rackj1981 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 2 April 15 ![]() |
Da, masina e la mecanic de astazi, maine urmeaza sai faca un test de compresie cu asta vrea sa inceapa si daca e ok continua cu restu sa le verifice.... Eu incerc sa mai aflu niste sfaturi prin forum... ii spun si mecanicului cea ce voi ma sfatuiti, pt o rezolvare mai usoara, cine stie poate dam de capat mai usor, nu pare usor.... Mersi pt orice sfat....
12 Feb 2019, 19:52: Screenshot_20190212_194841.jpg ( Size: 666.62k ) Number of downloads: 627 Acolo poate fi ceva ciudat? e rampa cu senzorul de presiune, parca sunt ceva scapari...mia aratat mecanicul.. . Azi am facut poza... 13 Feb 2019, 18:50: Azi sa facut testu de compresie, e problema pe cilindru 4, pe 1 2 3 cilindru e 12.1 si pe cilindru 4 e 9....urmeaza de desfacut chiuloasa si vazut.... Mecanicul crede ca e Supapa sau sper ca nu e piston sau ce stiu eu ce... Ma trezesc ca am nevoie de un motor.... Oricum am sal fac nam de ales asta e.... Am sa revin dupa... Cam 2 saptamani.... Ce ziceti voi la asemenea defect. Sa fie supapa?... This post has been edited by rackj1981: 13 Feb 2019, 18:50 |
--------------------
renault
Kadjar
2017 1.5 dci
|
|
bogdi12001 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 200 Joined: 5 May 11 ![]() |
Daca ar avea mecanicul un leack tester ar putea sa izoleze defectul, segmenti sau supape.
Ai avut vreodata nivelul crescut la ulei, peste maxim? La benzinarele cu injectie directa au fost si mai sunt probleme cu fuel dilution, adica benzina condenseaza pe cilindrii si ajunge in baia de ulei contaminand uleiul. Daca mergi cu acel ulei poti sa ajungi la probleme de compresie. |
--------------------
Honda
Stream, 1.7 Vtec
2006
|
|
rackj1981 |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 2 April 15 ![]() |
Sa mai revin. Ieri sa desfacut chiuliasa si surpriza unset de tacheti plus supape pe cilindru 4 si ce sa mai constatat distributia a fost sarita un ochi sau sa umblat si nu sa tras la sembe sa montat gresit. Cam asteas, vedem cand va fii gata cum va functiona. Abia astept am sa va scriu aici....
|
--------------------
renault
Kadjar
2017 1.5 dci
|
|
rackj1981 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 2 April 15 ![]() |
Am revenit, astazi sa pus laolalta tot chiuloasa distributia, la semn, totul e ok pornim masina pus tester si surpriza, ax cu came nu sunt la semne reglaj pozitie "vanos" ... Scula de reglaj ax cu came vedem pe unde gaseste mecanicul.... 🤔
|
--------------------
renault
Kadjar
2017 1.5 dci
|
|
rackj1981 |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 2 April 15 ![]() |
Hmm.... Masina momentan merge am parcurs in jur la 400 km dar erorile revin injection controler cu antipoluation controler sr ters de 2 ori tot revine, ca defect senzor ax cu cama cred camchaft senzor, scula de reglat ax cu came mecanicul nu a gasit a facut el ceva dar nu e piate 100% si sar putea ca aia e problema.... Masina 99,99% merge perfect rotund trage cursiv fara o mica ezitare dar erorile care le vad in bord sunt inervante....
|
--------------------
renault
Kadjar
2017 1.5 dci
|
|
korny |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 20 March 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Salut, am achizitionat si eu un Megane 1.2 tce si mi-a aparut cod de eroare dtc001177, intake camshaft shifter. Am testat senzorul captor, electrovana, semnal ecu si toate sunt ok. Masina are momente cand trage in hopuri si atunci apare eroarea, iar uneori daca o accelerez mai tare dispare. Se poate sa fie obturat canalul de ulei catre defazor? Sau chiar sa aiba o problema defazorul?
This post has been edited by korny: 10 May 2019, 08:01 |
--------------------
Renault
Megane
2012 1.2 TCe 115 Grandtour Bose
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
carburant ... prost?
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
korny |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 20 March 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
M-am gandit si eu la asta, desi am alimentat din locuri diferite. Ar putea cauza benzina proasta doar eroarea asta, fara misfire sau ceva de genul?
|
--------------------
Renault
Megane
2012 1.2 TCe 115 Grandtour Bose
|
|
korny |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 20 March 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Stie cineva daca ECU-ul primeste informatii si despre defazajul mecanic al axelor cu came? Oare se trimite si asta prin senzorul de ax cu came sau ECU-ul vede un cumul de factori din care deduce ca nu s-a modificat cum trebuie? As dori sa elimin orice posibilitate de defect electronic, avand in vedere ca eroarea de defazor apare si cu electrovana sau senzor inlocuit.
|
--------------------
Renault
Megane
2012 1.2 TCe 115 Grandtour Bose
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
La fiecare interventie acolo se fac proceduri de re-calibrare. O mica neatentie si totul merge aiurea.
Deasemenea se fac recalibrari chiar daca nu s-a umblat acolo ,dar senzorul da valori aiurea. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
korny |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 20 March 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Dar ma gandesc ca si pinionul defazor defect/blocat sau o obstructie pe circuitul de ulei catre el poate cauza eroarea, nu? Si azi am facut un drum cu masina si am calcat-o mai tare in viteza a 2-a, iar eroarea s-a stins. Asta ma duce cu gandul ca e nevoie de presiune mare de ulei pentru a se indeplini defazarea, iar asta ar putea fi cauzata de o obstructie in circuitul de ulei sau pinionul defazor care se misca mai greu decat e normal.
This post has been edited by korny: 13 May 2019, 18:32 |
--------------------
Renault
Megane
2012 1.2 TCe 115 Grandtour Bose
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
O fi de la ulei? ce ulei ai in ea? motoarele pe benzina au uleiul curat, deci putin probabil colmatare canal de ungere.
|
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 02:49 |