Pierd lichid racire pe la un dop de la motor !, putin dar ...(defapt prezoane esapament)
![]() ![]() ![]() |
Pierd lichid racire pe la un dop de la motor !, putin dar ...(defapt prezoane esapament)
cmandrei |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
||
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|||
![]()
Post
#2
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Daca spui ca nu ai acees la el sfaturi "miraculoase" nu cred ca poti sa primesti. Cel mai simplu era sa incerci sa-l mai strangi un pic ca s-o fi slabit, dar asa... Pe de alta parte nu am vazut nici un fel de solutie (gen silicon) cu care sa poti da in jurul lui ca sa etansezi dar care sa prinda pe suprafata umeda si grasa si care oricum ar fi o improvizatie, poti totusi sa incerci sa cureti locul si sa dai cu silicon dar, repet, nu cred sa prinda si sa etanseze.
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
nxx |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Ma bag si eu in vorba cu o idee care nu e chiar cea mai desteapta.
Primul pas: scoate dopul (daca poti). Pasul doi: pune un strat subtire de cositor (fludor) pe zona de etansare. Pasul trei: pune-l la loc. Alta idee: cumpara alt dop (capac) si inlocuieste-l pe cel vechi sau mergi la service pentru a nu te murdari pe maini. ![]() |
--------------------
Clio Symbol II
1.4/8V
2003 Expression Clio Symbol II, 1.4/8v, Expression, 03/2003
|
|
nxx |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 August 05 From: Bucuresti ![]() |
A, si era sa uit. Sa nu te puna ala cu coarne sa bagi fo solutie de etansare in lichidul de racire ca vei da de belele si mai mari in timp (adica vei scapa pe moment de problema dar vei infunda radiator, calorifer etc). Multa bafta.
![]() |
--------------------
Clio Symbol II
1.4/8V
2003 Expression Clio Symbol II, 1.4/8v, Expression, 03/2003
|
|
cmandrei |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Bun ... multumesc de raspunsuri ... dar prima intrebare ... cum scot chestia aia de acolo ?!?!?!? nu are margine, maner nici vorba ? fara sa-l stric normal ...
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
pablo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
Andrei nu poti atasa o poza ... sa ne dam si noi seama mai bine despre ce e vorba
|
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
Doctoru' |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 9 January 06 ![]() |
Eu zic sa mergi direct la service ,ca sa scoti dopul iti trebuie un cleste special care strange pe interior(daca intelegi ce vreau sa spun),oricum nu ai loc acolo asa ca.....Eu am patit treaba asta la un Mertan Cobra mai demult dar dopul a sarit fiindca ingetase apa
![]() |
--------------------
Renault Clio
Fidji1.5dCi80CP
2005 Symbol Clio Fidji 1.5 dCi 80CP nov.2005
Skoda Fabia 1.9 Sdi Clio Fidji 1.5 dCi 80CP 2006 (de scarbici) |
|
cmandrei |
![]()
Post
#8
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Poza nu am facut si din pacate nici nu mai pot sa fac ... ma duc cu ea in service (in 10 minute) ca un se mai poate ... curge din ce in ce mai mult ...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
cmandrei |
![]() ![]()
Post
#9
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
OK ... huh ... Multumesc Lui Dumnezeu ca nu a fost mai grav ... in alte cuvinte ... s-a rezolvat ... ce era ? ... lichidul de racire se scurgea pe la prezoanele galeriei de evacuare ... de ce ? ei au spus ca la revizia de 60.000 km probabil ca s-a umblat acolo (adica demontata evacuarea - desi eu nu gasesc nici o explicatie/motiv ... ei cica da dar nu am inteles) si nu s-a mai dat cu smacolina/silicon deloc sau nu cum trebuie ...
Eh au rezolvat chestia asta ... cine ? autocobalcescu ... iar pentru ce au facut pentru mine azi si pentru cum s-au purtat au nota 10+ Factura: 2L antigel 41,62 RON 1 silicon special 40,73 RON manopera 1 ora 60,48 RON Total: 142,83 RON |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Bravo Cobalcescu, nota 10, ti-au luat 142,83 RON ca cineva nu si-a facut treaba cum trebuie la revizia de 60000 pe care ai platit-o si pe aia. Chiar ca-i de nota 10. Apropo, tot la Cobalcescu ai facut si revizia, ca ar fi culmea?
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
cmandrei |
![]()
Post
#11
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Indiferent care este motivul pentru care lichidul de racire curgea (adica cine nu si-a facut treaba corect) ... cei de la cobalcescu s-au purtat foarte frumos si corect cu mine ... revizia de 60.000km a fost facut la dealer-ul de la TgMures ... si eu tot nu vad nici un motiv sa scoata prezoanele din motor la aceasta revizie ... ca au demontat esapamentul ... n-au decat ... dar ce motiv aveau sa scoata prezoanele si porma sa nu le puna bine la loc ?!?!?!? ... eu nu cred ca s-a umblat acolo vreodata de cand e masina ...
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Aha, inseamna ca a fost din categoria "ce prostia au facut aia, la noi asa ceva nu se intampla... nu mai mergeti domne' acolo".
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
k0b3 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 787 Joined: 14 August 05 From: Iași ![]() |
Ai facut revizia la Tg. Mures pentru ca era mult mai ieftin decat in Bucuresti, right?
This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 11:15 |
--------------------
Renault
Megane 3 Sport Tourer
2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#14
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Dap ... mai ieftin cu 16.000.000 lei ... http://www.reno.ro/index.php?showtopic=39842&p=58631
This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 11:15 |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
hellcat |
![]()
Post
#15
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Da, si eu cred ca cei de la Tg. Mures n-au umblat acolo. Dar o legatura s-ar putea sa existe, pt ca la demontarea distributiei in timpul executiei se demonteaza tamponul de deasupra din stanga si ca sa obtina acces mai inclina motorul in sus sau in jos. De la miscarile astea e posibil sa fi determinat tensiune in esapament, si sa conduca la pierderi de lichid.
|
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 04:03 |