Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pierd lichid racire pe la un dop de la motor !, putin dar ...(defapt prezoane esapament)

cmandrei
post 16 Jan 2006, 13:11
Post #1


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Asa cum spune si titlul ... masinuta "sangereaza" pierde lichid de racire pe la un dop de la motor (dop din acela care tre sa "iasa"/"sara" daca ingheata lichidul din motor) ... de unde stiu ? ... pai am vazut petele sub masina ... am vazut cum se scurge pe motor [direct pe evacuare ... misto miros in masina] (doar cu motorul pornit si porma inca cateva minute pana se raceste) ... am desfacut capacul acela metalic prins in trei suruburi peste evacuare (sub bujii imediat) si am observat ca un dop este murdar/umed de lichid ... (se ajunge destul de greu acolo deoarece este tubulatura de evacuare si inca un tub prin care trece lichid de racire)

Ceva idei ceva ceva ? in afara de "mergi la service" ... lucru pe care cred ca o sa-l fac in maxim 2 zile sad.gif daca nu imi vine vreo idee constructiva ...


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 16 Jan 2006, 20:51
Post #2


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Daca spui ca nu ai acees la el sfaturi "miraculoase" nu cred ca poti sa primesti. Cel mai simplu era sa incerci sa-l mai strangi un pic ca s-o fi slabit, dar asa... Pe de alta parte nu am vazut nici un fel de solutie (gen silicon) cu care sa poti da in jurul lui ca sa etansezi dar care sa prinda pe suprafata umeda si grasa si care oricum ar fi o improvizatie, poti totusi sa incerci sa cureti locul si sa dai cu silicon dar, repet, nu cred sa prinda si sa etanseze.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nxx
post 16 Jan 2006, 21:00
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 24 August 05
From: Bucuresti




Ma bag si eu in vorba cu o idee care nu e chiar cea mai desteapta.
Primul pas: scoate dopul (daca poti). Pasul doi: pune un strat subtire de cositor (fludor) pe zona de etansare. Pasul trei: pune-l la loc. Alta idee: cumpara alt dop (capac) si inlocuieste-l pe cel vechi sau mergi la service pentru a nu te murdari pe maini. wink.gif


--------------------
Clio Symbol II 1.4/8V 2003 Expression
Clio Symbol II, 1.4/8v, Expression, 03/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nxx
post 16 Jan 2006, 21:06
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 24 August 05
From: Bucuresti




A, si era sa uit. Sa nu te puna ala cu coarne sa bagi fo solutie de etansare in lichidul de racire ca vei da de belele si mai mari in timp (adica vei scapa pe moment de problema dar vei infunda radiator, calorifer etc). Multa bafta. cool.gif


--------------------
Clio Symbol II 1.4/8V 2003 Expression
Clio Symbol II, 1.4/8v, Expression, 03/2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 17 Jan 2006, 09:13
Post #5


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Bun ... multumesc de raspunsuri ... dar prima intrebare ... cum scot chestia aia de acolo ?!?!?!? nu are margine, maner nici vorba ? fara sa-l stric normal ...


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 17 Jan 2006, 12:20
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.015
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




Andrei nu poti atasa o poza ... sa ne dam si noi seama mai bine despre ce e vorba


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doctoru'
post 17 Jan 2006, 13:37
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 9 January 06




Eu zic sa mergi direct la service ,ca sa scoti dopul iti trebuie un cleste special care strange pe interior(daca intelegi ce vreau sa spun),oricum nu ai loc acolo asa ca.....Eu am patit treaba asta la un Mertan Cobra mai demult dar dopul a sarit fiindca ingetase apa laugh.gif (ca nu aveam antigel)in motor. Atunci am dezgetat motorul cu ceva apa fiarta ,am batut in partea din spate acel dop ca sa se departeze marginile si dupa aceea l-am bagat fortat pe blocul motor ajutandu-ma de un lemn si un ciocan. Nu a mai curs dupa aceea nici sa-l rogi.Dar era o Cobra veche ........eu unul nu m-as baga la astfel de interventii la Reno.


--------------------
Renault Clio Fidji1.5dCi80CP 2005 Symbol
Clio Fidji 1.5 dCi 80CP nov.2005
Skoda Fabia 1.9 Sdi
Clio Fidji 1.5 dCi 80CP 2006 (de scarbici)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 17 Jan 2006, 14:59
Post #8


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Poza nu am facut si din pacate nici nu mai pot sa fac ... ma duc cu ea in service (in 10 minute) ca un se mai poate ... curge din ce in ce mai mult ... sad.gif sad.gif sad.gif ... nasol moment sad.gif sad.gif sad.gif ... sper sa nu coste foarte mult ... va spun ce si cum cand mai stiu ceva ... multumesc mult


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 17 Jan 2006, 18:06
Post #9


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




OK ... huh ... Multumesc Lui Dumnezeu ca nu a fost mai grav ... in alte cuvinte ... s-a rezolvat ... ce era ? ... lichidul de racire se scurgea pe la prezoanele galeriei de evacuare ... de ce ? ei au spus ca la revizia de 60.000 km probabil ca s-a umblat acolo (adica demontata evacuarea - desi eu nu gasesc nici o explicatie/motiv ... ei cica da dar nu am inteles) si nu s-a mai dat cu smacolina/silicon deloc sau nu cum trebuie ...

Eh au rezolvat chestia asta ... cine ? autocobalcescu ... iar pentru ce au facut pentru mine azi si pentru cum s-au purtat au nota 10+

Factura:

2L antigel 41,62 RON
1 silicon special 40,73 RON
manopera 1 ora 60,48 RON

Total: 142,83 RON


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 17 Jan 2006, 21:02
Post #10


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Bravo Cobalcescu, nota 10, ti-au luat 142,83 RON ca cineva nu si-a facut treaba cum trebuie la revizia de 60000 pe care ai platit-o si pe aia. Chiar ca-i de nota 10. Apropo, tot la Cobalcescu ai facut si revizia, ca ar fi culmea?


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 18 Jan 2006, 09:18
Post #11


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Indiferent care este motivul pentru care lichidul de racire curgea (adica cine nu si-a facut treaba corect) ... cei de la cobalcescu s-au purtat foarte frumos si corect cu mine ... revizia de 60.000km a fost facut la dealer-ul de la TgMures ... si eu tot nu vad nici un motiv sa scoata prezoanele din motor la aceasta revizie ... ca au demontat esapamentul ... n-au decat ... dar ce motiv aveau sa scoata prezoanele si porma sa nu le puna bine la loc ?!?!?!? ... eu nu cred ca s-a umblat acolo vreodata de cand e masina ...


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 18 Jan 2006, 09:49
Post #12


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Aha, inseamna ca a fost din categoria "ce prostia au facut aia, la noi asa ceva nu se intampla... nu mai mergeti domne' acolo".


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
k0b3
post 18 Jan 2006, 09:54
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 14 August 05
From: Iași




Ai facut revizia la Tg. Mures pentru ca era mult mai ieftin decat in Bucuresti, right?

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 11:15


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km
Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 18 Jan 2006, 09:59
Post #14


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Dap ... mai ieftin cu 16.000.000 lei ... http://www.reno.ro/index.php?showtopic=39842&p=58631

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 11:15


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 18 Jan 2006, 19:01
Post #15


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Da, si eu cred ca cei de la Tg. Mures n-au umblat acolo. Dar o legatura s-ar putea sa existe, pt ca la demontarea distributiei in timpul executiei se demonteaza tamponul de deasupra din stanga si ca sa obtina acces mai inclina motorul in sus sau in jos. De la miscarile astea e posibil sa fi determinat tensiune in esapament, si sa conduca la pierderi de lichid.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 04:03
Dacia