PIERDERE ULEI MOTOR, OARE PE UNDE PIERDE ULEI ?
![]() ![]() ![]() |
PIERDERE ULEI MOTOR, OARE PE UNDE PIERDE ULEI ?
INFANTERIST |
![]()
Post
#1
|
||
![]() - Group: Members Posts: 146 Joined: 20 January 08 From: Romania ![]() |
Attached thumbnail(s) prima_scurgere.jpg ( Size: 514.66k ) Number of downloads: 3223 prima_scurgere_.jpg ( Size: 534.05k ) Number of downloads: 3116 prima_scurgere__.jpg ( Size: 1.07mb ) Number of downloads: 2970 prima_scurgere____.jpg ( Size: 777.38k ) Number of downloads: 842 a_doua_scurgere.jpg ( Size: 453.13k ) Number of downloads: 769 a_doua_scurgere_.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 720 a_doua_scurgere__.jpg ( Size: 836.16k ) Number of downloads: 673 a_doua_scurgere___.jpg ( Size: 1022.35k ) Number of downloads: 658 prima_scurgere.jpg ( Size: 514.66k ) Number of downloads: 712 |
||
--------------------
MEGANE
1400 TCE
BREAK
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Scurgerea de ulei de pe partea cu cureaua de distributie este cea mai problematica.
Din cauza uleiului prezent la distributie se pot intampla multe neplaceri. Trebuie sa desfaci complet capacele de acolo si sa vezi pe unde curge. Daca se vede ca scurgerea este pe la simeringurile de la arbori trebuie schimbate urgent....cu tot ce implica asta adica distributie noua/etc. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
danny66gti |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 14 May 09 ![]() |
si eu am asemanator,motor 1.6...cam tot pe acolo am ulei,dar mai mult...am vorbit cu un mecanic...sa uitat la ea si a zis ca ar fi de la smeringuri...vineri am programarea la service sa ii schimb kit de distributie si uleiul plus semeringurile care or fi...o sa vad acolo care e treaba cand o desface pt distributie,am sa revin dupa ce o rezolv sa iti zic ce este,poatte te ajuta
acum pun si eu o intrebare...sa o spal maine casa se vada de unde curge uleiul...si daca da cum sa fac...am mai fost la spalatorie sa ii spal motorul si a mers prost toata ziua masina..pana sa uscat pe unde a ajuns apa...as lasa asa dar imi e ca la service imi trozneste una dinaia "nu imi dau seama de unde curge" la cat de plina e de ulei sub...de deasupra cand deschizi capota nu se vede nimic |
--------------------
renault
megane classic
1996 1.6e
|
|
espacern |
![]()
Post
#4
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Nu trebuie spalat pentru ca la demontarea capacelor de la distributie se constata 100%...garantat.
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
INFANTERIST |
![]()
Post
#5
|
![]() - Group: Members Posts: 146 Joined: 20 January 08 From: Romania ![]() |
Daca se vede ca scurgerea este pe la simeringurile de la arbori trebuie schimbate urgent....cu tot ce implica asta adica distributie noua/etc.
Cat de urgent trebuie sa se faca operatiunea ? Oare cureaua de la distributie chiar trebuie scimbata ? Aceasta curea sa fia ia chiar asa de sensibila la ulei ca nu am cu ia decat 30.000km. Producatorul sa nu stie el ca aceasta curea o sa aibe si contact cu uleiul si sa o fi facut el asa sensibila ? Intreb si eu pe cei cu ani de experienta in servis care au vazut multe ........ Nu stiu ce marca este cureaua dar tin minte ca am luato pe cea mai scumpa. Cand zici "DISTRIBUTIE" la ce te referi ? Doar la curea sau la toate elementele distributiei? -cum se poate identifica cat mai precis pe unde curge, ca spalatorie cu elevator nu am gasit ? Intreb deoarece operatiunea nu e simpla ....... da cureaua de accesorii jos da capacul de la distributie..... s-o vedea ???? nu s-o vedea ???? ....... fa curatenie acolo, ca poate sunt mai multe scurgeri si nu matin toata ziua cu masina pe drumurile servisurilor ........ pune cureaua de accesorii la loc sa poti mege ........ etc. etc. Cred ca o sa tin toata ziua elevatorul ocupat. |
--------------------
MEGANE
1400 TCE
BREAK
|
|
pepelutza |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 463 Joined: 17 November 10 From: brasov ![]() |
Nu trebuie sa disperi acuma , nu esti primul si nici ultimul. O sa fie ceva treaba dar ....tu pregateste banii ca sunt mecanici destui care or sa-ti rezolve problema. Cureaua de distributie se schimba si daca are 100 km obligatoriu , eu asa stiu/am auzit.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
- BV-10---S
|
|
INFANTERIST |
![]()
Post
#7
|
![]() - Group: Members Posts: 146 Joined: 20 January 08 From: Romania ![]() |
Sunt convins ...........
![]() O alta opinie. |
--------------------
MEGANE
1400 TCE
BREAK
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
Ar trebui verificata aerisirea carterului. De obicei un motor nu curge instantaneu peste tot. Acest lucru se intampla cand creste presiunea in carterul motor, Daca reniflardul este infundat atunci nu se aeriseste carterul si se creeaza presiune in motor, capac culbutori etc.
|
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
andu911 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
stanionjan |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 13 February 11 ![]() |
ce este acela ,,reniflard'' , cu ce se infunda , si unde este situat , si eu pierd ulei pe undeva , intre chiuloasa si blocul motor , nu imi dau seama de ce?
|
--------------------
renault megane
brek
2000,1,6l-benzina
- IL-03-BYL
|
|
Vali63 |
![]()
Post
#11
|
membru Group: Members Posts: 47 Joined: 26 November 11 ![]() |
pierd ulei printre chiuloasa si blocul motor,ca sa schimb garnitura de chiuloasa am intrebat la piese auto iar ei ma intreaba in cate gauri este garnitura dupa motor.La un magazin mi-a spus ca tipul dupa masina mea pe benzina este unic
poate sa ma ajute cineva ! |
--------------------
Renault
Megane1 1,6 e 66kw 90 cp
hachback din 1999
|
|
INFANTERIST |
![]()
Post
#12
|
![]() - Group: Members Posts: 146 Joined: 20 January 08 From: Romania ![]() |
Dca amotorul tau este ca al meu nu are garnitura eu acu o luna l-am desfacut. Cum vrei sa iti spunem daca nu spui ce motor ai.
|
--------------------
MEGANE
1400 TCE
BREAK
|
|
Vali63 |
![]()
Post
#13
|
membru Group: Members Posts: 47 Joined: 26 November 11 ![]() |
1,6 e 66 kw 90 cp din 1999 benzina
|
--------------------
Renault
Megane1 1,6 e 66kw 90 cp
hachback din 1999
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Vali63 |
![]()
Post
#15
|
membru Group: Members Posts: 47 Joined: 26 November 11 ![]() |
cei de la piese ma intreaba daca este cu o gaura ,doua sau trei,cica se vede intre chiuloasa si bloc!
|
--------------------
Renault
Megane1 1,6 e 66kw 90 cp
hachback din 1999
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
http://www.unixauto.ro/Unix_CikkekLista_Fo...52&cMegnNr=2168
este poza si aici in link |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
INFANTERIST |
![]()
Post
#17
|
![]() - Group: Members Posts: 146 Joined: 20 January 08 From: Romania ![]() |
Aoleuuuuuuuuu scuze eu ma refeream la faptul ca nu are garnitura intre blocul motor si capacul de la curbutori, GRESEALA MEA datorita vitezei
![]() |
--------------------
MEGANE
1400 TCE
BREAK
|
|
Horatiu Mihai |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 132 Joined: 31 March 12 ![]() |
Buna tuturor. Am schimbat uleiul in vara, Mobil 1 5W40 pentru modelul 1.9 dCi. Vreau sa spun ca la ~ 3000 km de atunci pe bord imi indica 4 buline in loc de 6 cat e maxim. Masina merge excelent. La ce problema sa ma astept la consumu asta de ulei?... Turbina, segmenti, supape?... Mentionez ca am fost cu masina in Austria si am mers destul de tare, treapta a 5-a 3500-4000 turatii cam o buna parte din drum. Adica vreo 4 ore la 160-180 km/h (din Timisoara)- la intors aceeasi poveste. Conteaza asta?
|
--------------------
Renault
Megane
2002
|
|
INFANTERIST |
![]()
Post
#19
|
![]() - Group: Members Posts: 146 Joined: 20 January 08 From: Romania ![]() |
Dupa cum spune si titlui topicului : "PIERDERE ULEI MOTOR, OARE PE UNDE PIERDE ULEI ?" de ce crezi ca l-a consumat si nu la pierdut ? Verifica sa nu ai scapari.
Incearca sa te iei dupa joja. Cand ii faci schimbul lasa uleiu sa se scurga in baie vre-o 2-3 ore (masina parcata pe drum drept) si fa un semn (cu cutitul) pe joja si mai verifica dupa o perioada. |
--------------------
MEGANE
1400 TCE
BREAK
|
|
costin89 |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 20 May 10 ![]() |
Eu la megan 1 1.616v am pierdere de ulei pe la baie.posibil garnitura este dusa.verifica si acolo.merita sa incerci
|
--------------------
renault
clio
2008
- ph-25-pms
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#21
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
La un Megane 2 motorizare 1.6 16 valve...am gasit ulei pe partea stanga a motorului, partea cu distributia, era foarte putin scurs de pe capacul culbutorilor. Am pus masina pe rampe si am demontat scutul sa vad de jos in sus..am gasit ulei proaspat pe electromotor si pe baia de ulei.
Tot atunci am schimbat si bujiile, cand am pus cheia pe ele le-am putut desfileta la mana. Poate sa piarda/sara ulei pe la bujii? Ca am gasit putin ulei si pe capacul culbutorilor. Stiu ca bujiile se strang la 10-15Nm dar astea erau stranse cu mana si atat. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
Alexandruchirila |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 11 October 20 ![]() |
Buna seara! Am un symbol 1.2 16v din 2011 euro 5.
Vin cu următoarea probema: imi pierde ulei, am schimbat garnitura de la capaul culbutori, dar degeaba. Aproape tot motorul e plin de ulei, pe ventilatoare, capacul de la filtru de aer,compresor și conductele de la compresor, arunca și pe capota. Are cineva ceva sugestii? Mecanicul mi a zis ca ar trebui schimbat epuratorul poate pierde pe acolo. Mulțumesc mult! Sâmbăta am schimbat garnitura, ia pus și mastic, dar pierderea tot exista. Attached thumbnail(s) 20201106_140216.jpg ( Size: 3.16mb ) Number of downloads: 68 |
--------------------
Renault
Symbol
2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 04:45 |