Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Opel omega - probleme alimentare/pornire, daca aveti ceva impotriva inchideti topicul!

andrei0481
post 17 Jan 2007, 11:09
Post #1


membru autentic


Group: Members
Posts: 88
Joined: 24 August 06




Salutare,tatal meu are un Opel Omega 2001 2,2 dti la care are mai multe probleme,am gasit un forum pt opel dar nimeni nu a reusit sa ma lamureasca pe acolo asa ca apelez la voi vazand ca, chiar aveti idee de masini.
Daca il las parcat pe o panta cu botul in sus,atunci cand vreau sa pornesc,o ia la prima cheie merge circa 20sec apoi se opreste,si nu mai porneste decat daca o imping astfel incat sa ajunga cu botul in jos sa stea 10-20min asa,apoi porneste-ma intreb ce ar fi de facut?care ar fi cauza?Probleme cu becul galben,acela care indica tot felul de defectiuni la motor evident ca am:in timpul mersului se aprinde pt 20-30 sec timp in care motorul nu mai trage apoi isi revine singur.de asemenea dimineata cand o pornesc se aprinde circa 1/2 minut apoi se stinge.Rugamintea mea e sa ma sfatuiti unde sa o ducem sa rezolvam problemele avnd in vedere ca cei de la rep Opel sunt varza,am pus-o pe tester si "defect in pompa de injectie in sectiunea de inalta presiune"-ei au zis sa schimb pompa=1800e fara tva,cam mult.de asemenea mia-u mai zis ca poate fi de la motorina proasta,ideea e ca au bajbait pe langa masina si mi-au zi sa le-o las in probe o saptamana si vad ei care e treaba,si ca defapt nu prea stiu ce sa-mi zica.daca nu am fost destul de clar puteti sa ma mai intrebati si sper sa ma poata ajuta cineva de pe aici ca taica-miu a inceput deja sa dispere!Daca vi se pare aiurea ca am postat un topic nelegat de renault puteti sa-l inchideti


--------------------
Opel Astra H 1.7 CDTI 80 CP 2005
ex:Laguna 2, 2001 1.6 16v;Opel Astra F 1.6 16v,1992;Renault 9 TSE 1.4,1986;Oltcit Club 1.1,1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei0481
post 20 Jan 2007, 09:41
Post #2


membru autentic


Group: Members
Posts: 88
Joined: 24 August 06




Nici un raspuns?asa complicat sa fie?


--------------------
Opel Astra H 1.7 CDTI 80 CP 2005
ex:Laguna 2, 2001 1.6 16v;Opel Astra F 1.6 16v,1992;Renault 9 TSE 1.4,1986;Oltcit Club 1.1,1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dobro_c
post 20 Jan 2007, 12:42
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 14 August 06
From: Baia Mare




cred ca cauza este ceva pompa... adica undeva nu ai destula presiune, altceva chiar nu am idee

motorina nu stiu ce sa zic... eventual pune motorina buna si vezi daca problema persista

mai cauta si tu alte service-uri (unde au tester pt. Opel) si nu te mai du la reprezentanta


--------------------
Renault Megane 2005 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ickx
post 26 Jan 2007, 09:57
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 19 January 07
From: Bucuresti




Acum vreo 12 ani, am avut un Fiat Regatta care imi facea cam la fel; cand o lasam peste noapte in garaj trebuia sa o urc cu rotile din spate pe niste pietre radmasa.gif , ca altfel dimineata nu mai pornea decat impinsa. Problema era din pompa de injectie. Cred ca si la tine este acelasi lucru. Sfat: cauta un pompagiu bun, o desface si ............ Succes.


--------------------
Renault Laguna II Hatchback 2003 1.9 dci 74 Kw
cool
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
velSatis
post 31 Jan 2007, 03:14
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 31 January 07




si eu am un tractor care porneste greu, si atunci tractoristul face o <<festila>> si o baga in motorina si o aprinde, desface un surub la admisie, o tine acolo si ii da la automat si in final porneste :-) just kiding :-)



masina tatalui tau porneste greu in functie de pozitia botului dintr-o singura cauza, dealtfel usor de ghicit, se dezamorseaza. Se poate dezamorsa din mai multe cauze, dar eu zic sa incerci sa elimini doua dintre ele
1. schimbare furtunase de retur injectoare. trebuie sa cumperi 1 m de furtun motorina subtire si sa inlocuiesti tot furtunul de retur motorina, inclusiv bucata care vine de la injectoare la absorbtie pompa injectie. toata operatiunea dureaza maxim 30 minute. dupa asta o pornesti, o accelerezi un pic si apoi o pui cu botu` in sus. daca tot se mai dezamorseaza atunci
2. incerci sa suspenzi filtru de motorina, adica scoti cele doua conducte ce vin in filtru si le unesti cu un furtun pvc ceva mai gros, dar nu mergi cu masina asa ca se ppoate strica pompa. doar o ppornesti un pic sa scoti aerul din sistemul de alimentare, si apoi refaci testul cu botul in deal :-)

daca iti rezolvi problema cu aerul, atunci ai sanse mari sa iti rezolti si problema cu becul de serv si lipsa de putere si problema cu fumul :-) de asta nu ne-ai zis.

astept un messaj de la tine sa imi zici ce ai facut blink.gif


--------------------
Renault Vel Satis 2003 2.2 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei0481
post 1 Feb 2007, 10:10
Post #6


membru autentic


Group: Members
Posts: 88
Joined: 24 August 06




ok,mersi pt sfat voi incerca,dar nu in perioada ce urmeaza,masina fiind plecata cu tatal meu,te anunt cum fac treaba si iti zic ce a iesit!
PS probleme cu fumul nu am,decat atunci cand accelerez mai tare,dar am vazut ca la majoritatea diselurilor se intampla la fel!

This post has been edited by andrei0481: 1 Feb 2007, 10:27


--------------------
Opel Astra H 1.7 CDTI 80 CP 2005
ex:Laguna 2, 2001 1.6 16v;Opel Astra F 1.6 16v,1992;Renault 9 TSE 1.4,1986;Oltcit Club 1.1,1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei0481
post 16 Feb 2007, 10:28
Post #7


membru autentic


Group: Members
Posts: 88
Joined: 24 August 06




Salutare,ieri am fost cu masina din nou la rep Opel si dupa ce au pus-o pe tester aceeasi problema indicata defect in pompa de injectie,dar discutand cu inginerul sef de service de acolo m-a sfatuit sa ma duc la un service bosch ca imi repara ei pompa.Am plecat de acolo direct la bosch unde aveau baietii tester numai pt pompe de injectie,super treaba, si surpriza la test pompa a iesit ok,eroare insa :tubulatura inbatranita si crapata,si niste oringuri bla bla,manopera cu piese 7milioane o sa ma coste.Ideeea e ca acolo existau oameni foarte bine instruiti,adevarati mesteri care stiau perfect ce zi si ce fac.Foarte mult profesionalism.Mi-a placut,foarte atenti cu clientul si foarte multe explicatii date,ca daca as fi meseriasi nici nu ar fi nevoie sa ma duc la ei,ca din cate mi-au explicat(nu am inteles eu prea mult) poti sa ti-o repari singur.Un service de nota 10,toata aprecierea!


--------------------
Opel Astra H 1.7 CDTI 80 CP 2005
ex:Laguna 2, 2001 1.6 16v;Opel Astra F 1.6 16v,1992;Renault 9 TSE 1.4,1986;Oltcit Club 1.1,1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ickx
post 16 Feb 2007, 20:50
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 19 January 07
From: Bucuresti




Pai si cum se cheama service-ul si unde este ca nu stim cand ne loveste buba.


--------------------
Renault Laguna II Hatchback 2003 1.9 dci 74 Kw
cool
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei0481
post 17 Feb 2007, 11:57
Post #9


membru autentic


Group: Members
Posts: 88
Joined: 24 August 06




Service-ul se cheama "auto haus tudor" -bosch,si se afla in apropiere de constanta undeva pe "varianta" spre Ovidiu.Am inteles ca mai exista unul foarte bun in Ploiesti!
Am pus un link pt mai multe lamuriri!
http://www.bosch-romania.ro/ro/products/Bo...ice/Reteaua.htm

This post has been edited by andrei0481: 17 Feb 2007, 11:58


--------------------
Opel Astra H 1.7 CDTI 80 CP 2005
ex:Laguna 2, 2001 1.6 16v;Opel Astra F 1.6 16v,1992;Renault 9 TSE 1.4,1986;Oltcit Club 1.1,1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei0481
post 4 Apr 2007, 15:17
Post #10


membru autentic


Group: Members
Posts: 88
Joined: 24 August 06




Nu am mai scris demult, dar din pacate nu au reusit sa rezolve nimic!Sustin in continuare ca pompa e foarte inregula dar nu stiu ce are.Mi-au zis ca daca le zic exact ce are ei mi-o repara gratuit,avand in vedere ca masina a stat aproape 2 saptamani la ei in service si nu au reusit sa-si dea seama ce naibii are.Asa ca va rog muult daca va trece ceva prin cap...ziceti-mi.Ei l-au chemat si pe nu stiu ce sef de service de la reprezentanta Opel din Bucuresti,au avut mare sedinta si cu cei de la dibas din C-ta.Nu au idee ce are!Deci, va rog orice idee,informatie aveti....


--------------------
Opel Astra H 1.7 CDTI 80 CP 2005
ex:Laguna 2, 2001 1.6 16v;Opel Astra F 1.6 16v,1992;Renault 9 TSE 1.4,1986;Oltcit Club 1.1,1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei0481
post 16 Jun 2007, 10:07
Post #11


membru autentic


Group: Members
Posts: 88
Joined: 24 August 06




Revin cu o completare,am sesizat din intamplare catalizatorul a fost lovit si are vreo 2 gauri in el. Credeti ca poate avea vreo legatura?(avand in vedere ca in cartea masinii acel bec imi indica si ceva legat de noxe)?


--------------------
Opel Astra H 1.7 CDTI 80 CP 2005
ex:Laguna 2, 2001 1.6 16v;Opel Astra F 1.6 16v,1992;Renault 9 TSE 1.4,1986;Oltcit Club 1.1,1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 12:02
Dacia