OMNIASIG CASCO=NESERIOZITATE?!, incompetenta si neprofesionalism
![]() ![]() ![]() |
OMNIASIG CASCO=NESERIOZITATE?!, incompetenta si neprofesionalism
anpop |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|||
gotty |
![]()
Post
#2
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
ai incercat sa mergi la un service care are decontare directa cu omniasigul?
|
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
anpop |
![]()
Post
#3
|
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
am mers la service-ul recomandat de agentul constatator omniasig! cu decontare directa...etc. etc. incercuit de agentul constatator! "fara probleme" mi s-a spus!
![]() |
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|
BZN |
![]()
Post
#4
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Eu nici sigla nu le-o mai suport. Am stat luni de zile sa imi recuperez banutii dupa o dauna totala pe CASCO, culmea si cu regres, nefiind vinovat.
Rabdare si tutun, eu am sunat cred ca de 500(cinci sute) de ori la centrul de daune din Bucuresti. |
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
.
- AGXXMAV / AGXXVAB
|
|
DrK |
![]()
Post
#5
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
anpop: cand mai suni la ei, inregistreaza tu convorbirea. Atentioneaza-i inainte ca inregistrezi ca sa nu dai de alte probleme. Sunt sigur ca la avertizarea cu inregistrarea imediat sare cineva in ajutorul tau.
|
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu cred ca ar trebui sa le faci o vizita la sediu sa-l intrebi de sanatate pe agentul constatator.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
anpop |
![]()
Post
#7
|
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
@klaus
Am uitat sa precizez ca am cerut sa vorbesc cu agentul constatator care mi-a facut constatarea si care m-a asigurat de la inceput ca nu e nici-o problema, dar am fost informat ca este in concediu, si am fost avertizat de cei de acolo ca odata facuta constatarea acel agent constatator nu mai are nici o treaba cu mine. De acuma raspunde numai agentul "lichidator" care nu a fost de gasit nici macar de cei de la service-ul agreeat de ei. Cei din service au zis ca o sa sune si sa insiste si ei incepand de luni. Pana atunci nu pot lua legatura cu nimeni. Ceea ce mi s-a parut suspect e ca nu au vrut sa-mi dea un amarat numar de fax sa pot face o adresa oficiala catre un superior...doar email... Un lucru important de precizat: In momentul in care am facut constatarea la OMNIASIG (undeva la jumatatea lunii martie) agentul constatator mi-a atras atentia ca nu-mi pot prelungi polita CASCO pana nu-mi repar masina! Avand in vedere ca polita a fost valabila pana la 30 martie si ca nu aveam timpul necesar reparatiilor in cca. 10 zile am ales sa-mi fac CASCO la alta companie de asigurari dupa expirarea politei OMNIASIG. |
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
O vizita la sediu, insotit de un martor, pregatit cu o solicitare/sesizare scrisa referitor la situatie (n-ar strica consultarea cu cineva care are cunostinte juridice, pentru intocmirea intampinarii) in care faci trimitere inclusiv la repetatele apeluri telefonice, refuzul de a fi indrumat catre managerul unitatii si reclama mincinoasa, pe care o atasezi in copie.
Important este nu ce impresii ai ci solicitarea de rezolvare (le spui impresiile personale dupa rezolvare) si chiar referire la "pagube produse prin neutilizarea autoturismului" si eschiva nejustificata, cu rea intentie, de a solutiona cazul sub pretextul concediului unui angajat. La sfarsit soliciti raspunsul scris in 72 ore, conform propriei reclame. Depui toate astea la registratura, ceri numar de inregistrare pe exemplarul tau si astepti. Martorul are rolul de a certifica un eventual refuz de a inregistra solicitarea. Nu te lasa impresionat de formula "nu noi v-am avariat autoturismul!" deoarece prin asigurarea, contra cost, au preluat toate responsabilitatile civile (pagube) relativ la evenimente neexceptate. Acum, faptul ca ai optat pentru alt asigurator intr-un moment critic, ii va determina sa duca un razboi de uzura, prin amanari si taraganari, pentru care trebuie multa rabdare si nervi sau sa renunti, ceea ce isi doresc si ei. Ca si nota personala, nu pot sa nu fac remarca relativ la situatie: ai deschis dosar de dauna pentru avarii nedeclarate in 48 ore, vechi, care se vad "numai cu masina spalata", la sfarsitul perioadei de valabilitate CASCO. La toate astea agentul constatator ti-a raspuns amabil, poate prea amabil, "se face, sefu!" Prea suna a aranjament si poate s-au sesizat si ei ca nu suna bine! Cele scrise aici, de bunavoie, era suficient sa ti se refuze despagubirea. Declararea evenimentelor se face in 48 ore, sunt niste conditii etc. CASCO nu este abonament pentru reparatii! Succes! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
anpop |
![]()
Post
#9
|
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adi_ar @ 10 Apr 2010, 07:11) Ca si nota personala, nu pot sa nu fac remarca relativ la situatie: ai deschis dosar de dauna pentru avarii nedeclarate in 48 ore, vechi, care se vad "numai cu masina spalata", la sfarsitul perioadei de valabilitate CASCO. Prea suna a aranjament si poate s-au sesizat si ei ca nu suna bine! Cele scrise aici, de bunavoie, era suficient sa ti se refuze despagubirea. Declararea evenimentelor se face in 48 ore, sunt niste conditii etc. CASCO nu este abonament pentru reparatii! Succes! In primul rand multumesc mult pentru sfaturi. In al doilea rand, primul dosar de dauna l-am anuntat imediat, ma refer la cel cu pietricelele care mi-au ciobit capota si spart parbrizul. Tot atunci am anuntat constatarea mea asupra masinii care a fost nefolosita timp de 4 luni (nu a fost miscata si nu s-a uitat nimeni la ea, parcata fiind sub un copac in fata blocului) plina de praf frunze, gainat...ma rog cred ca iti dai seama ce era pe ea. Reparatiile care le necesita au fost declarate imediat dupa constatarea mea catre OMNIASIG telefonic si au fost deschise cele 2 dosare. La cateva zile am fost la ei pentru declaratii si poze. Nu vad motivul refuzului despagubirii atata timp cat declaratiile au fost facute imediat dupa constatarea daunelor de catre mine (cca. 3 ore)! Mentionez ca pentru al doilea dosar (polish plafon si 2 reparatii portiera stanga spate) daca merg putin cu masina pe ploaie nu se mai observa....cu atat mai mult cat toata iarna a stat in parcare nemiscata; eu am facut constatarile in momentul in care le-am observat. Nu vad unde am gresit sau cu ce. Tin sa precizez ca am reinceput sa circul cu aceasta masina (baterie redresata, piatre in geam in timpul mersului din nefericire, si spalatul masinii) TOCMAI pentru ca stiam ca se apropie terminarea politei CASCO si doream sa o reinoiesc, iar pentru asta trebuia sa o spal macar. Faptul ca am avut ghinionul cu geamul si ceea ce am observat la masina dupa spalare (incidente petrecute in parcare) din cate am citit sunt toate acoperite de polita CASCO si declarate in tim util de catre mine. This post has been edited by anpop: 10 Apr 2010, 07:36 |
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Suna ceva mai bine dar "anunat" nu este acelasi lucru cu "deschis dosar". Sper ca este "deschis dosar".
Pe de alta parte, trebuie sa stii ca odata deschis dosarul pentru un eveniment, ai la dispozitie 2 ani in care poti solicita despagubirea, indiferent daca mai esti sau nu clientul lor. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
anpop |
![]()
Post
#11
|
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
@adi_ar
Mai nou la OMNIASIG nu te poti duce sa faci constatarea pur si simplu. Chiar daca te duci la ei la sediu, te pun sa suni de acolo, de pe telefoanele din sala de asteptare la 021.9669 (call center-ul lor), bineinteles ca-ti raspunde o domnisoara draguta aflata la 2 metri de tine, stiu ca suna aberant dar asta e metoda lor de a te inregistra. Odata ce ai sunat si anunti ce s-a intamplat, descrii pe larg evenimentele si iti deschid dosarul de dauna prin telefon (presupun ca si asta pare stupid, dar asta e). Iti notezi frumos numarul de dosar/dosare si te duci la receptie unde iti da formularele de completat dupa ce verifica in calculator toate datele comunicate telefonic aferente fiecarui dosar. Odata completate formularele, te cheama agentul constatator, se uita pe declaratii, face poze la masina, scoate dosarul de dauna la imprimanta (nr. de dosar e acelasi comunicat telefonic!) si iti recomanda calduros unde sa te duci sa-ti repari masina in 72 de ore. Eu am sunat/deschis dosarul de dauna de acasa imediat ce am ajuns cu masina spalata in parcare (partea cu parbrizul se intamplase la 6 si ceva de dimineata, masina am spalat-o pe la 9, in jur de 10 cred ca am sunat la ei....eram oricum plin de draci din cauza parbrizului), si peste 2 zile m-am dus la ei. Am urmat intocmai recomandarile si procedurile lor, precum si prevederile din contractul CASCO. Oricum va multumesc tuturor pentru sfaturi, si daca cineva a mai avut experiante similare cu acesta, rog sa posteze detaliat ca vreau sa fiu pregatit. Nu am de gand sa cedez pentru ca sunt o gramada de bani platiti pentru asigurare, iar ceea ce am patit eu este un lucru minor! Ma gandesc cu groaza ca sunt altii care cedeaza nervos in favoarea asiguratorilor in situatii mult mai grave decat ale mele! This post has been edited by anpop: 10 Apr 2010, 09:37 |
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Cand am scris "deschis dosar" m-am referit la faptul ca sper sa detii documente care atesta data deschiderii si o nota de constatare, cu toate avariile constatate la data respectiva, cu specificatiile R/I pe fiecare pozitie si cu avizul unui inspector de daune.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
anpop |
![]()
Post
#13
|
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Am avut grija sa-mi fac copii dupa dosarele de claim cu R/I tot tacamul (originalele a trebuit sa le las la service pentru dosarul de reparatii) si am cele 2 comenzi de intrare in service recomandat de OMNIASIG cu decontare directa. Trebuia sa intru luni pe 12 dar se pare ca va mai dura, cei de la service mi-au spus ca pana nu primesc acordul de intrare in reparatie nu se apuca de ea.
|
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|
mihai24 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 11 October 06 ![]() |
Voi chiar nu intelegeti ca va puteti repara masinile in orice unitate service din Romania? Atat timp cat aveti Casco va puteti repara masina oriunde in tara asta, nu exista service agreat, service neagreat, etc, astea sunt minciuni pe care le spun cei de la asigurari pentru ca au comisioane de la S.C SERVICE.CATELUL SRL. Odata deschis dosarul la societatea de asigurari te indrepti cu hartia cu constatarea unde doresti tu.
Singura problema e aceptul de plata care si ala au obligatia sa-l elibereze in 48 de h de la sfarsitul reparatiei. |
--------------------
volvo
s60 2.0T
2002
- sv-09-gkf
|
|
Geox16v |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 29 March 07 ![]() |
Nu e chiar asa. Sunt societati de asigurare care nu dau accept de plata daca nu au contract de colaborare cu service-ul.
In afara de comisioanele pe care le iau inspectorii de daune mai sunt si hirtiile pe care ti le baga sub nas si iti spune ca alea sunt unitatiile cu care ei au decontare in baza unui accept de plata. Uniqa si Bcr au conditiile astea si nu stiu daca tine de zona sau de conducerea locala |
--------------------
EX-DACIA
LOGAN PRESTIGE
2006 1,6 16v Creierul a invins intotdeauna muschii!
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Societatile de asigurari sunt obligate sa despagubeasca orice dauna la solicitarea justificata a clientului.
Nu se poate refuza plata sub pretextul ca service-ul respectiv nu este agreeat iar pe de alta parte, practica arata ca degeaba este un service "cu referinte" si decontari directe ca lucrurile tot nu merg cum ar trebui. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
stanyc2003 |
![]()
Post
#17
|
![]() Omu cu Fluensu' Group: Members Posts: 622 Joined: 2 December 08 From: Bucharest ![]() |
faptul ca a deschis dosar la sfarsitul perioadei asigurate...nu are relevanta! isi poate deschide si in ultima zi!
problemele pe care el le-a constatat....nu cred ca trebuiesc declarate in 48 de ore! eu am avut la omniasig Casco....cand s-au adunat mai multe daune, tot dupa trecerea iernii, cum ar fi, bara si portiera zgariate de un șoferică, parbriz spart de o bucata de gheata cazuta pe o casa...m-am dus la sediul lor, au deschis dosarele, am fost la reprezentanta, cu care aveau decontare directa, masina s-a reparat in 3-4 zile, am mai asteptat inca 2 zile acceptul lor (dar care nu a venit) si apoi am sunat la ei! nimeni nu ma putea ajuta asa ca...m-am prezentat la sediul lor. Acolo, in stilul pur si tipic romanesc, se intreaba frumos la receptie de dosar, se ridica din umeri, se face putin scandal, vine un nene, te imbarliga de creieri, iar faci show, ameninti ca aduci masina si le-o proptesti in sediu si ca sa vezi....apare dosarul, apare si nenea care tre sa dea ok-ul catre service si tot in ziua aceea iti iei masina! TRAIM IN ROMANIA!! NU UITATI ACEST MIC SI NESEMNIFICATIV DETALIU! |
--------------------
Renault
Fluence
2010,1,5 dci, 105 CP, negru metalizat
- numere roșii
|
|
anpop |
![]()
Post
#18
|
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Ok, primul pas reusit: azi dupa amiaza m-au sunat cei de la OMNIASIG si mi-au comunicat ca mi s-a dat acordul de intrare in reparatie pentru ambele dosare.
Maine incerc o reprogramare in service. Am sa va tin la curent cu desfasurarea lucrurilor. Daca aveti alte sfaturi cu privire la intratul si iesitul din service, eventuale probleme cu acceptul de plata, intarzieri. etc, va rog sa-mi spuneti. |
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|
mihai24 |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 11 October 06 ![]() |
Dupa ce ca iti faci masina unde vor ei ( nu ai de unde sa stii in ce conditii, elemente sh de pe alte masini, portiere chituite vandute ca noi am vazut la greu) a mai trebuit sa astepti si sa primesti "acordul" de a baga masina in service, "acord" care practic este cea mai mare aberatie, el nefiind fondat juridica nicaieri in Romania astazi.
|
--------------------
volvo
s60 2.0T
2002
- sv-09-gkf
|
|
Smiley |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.138 Joined: 12 August 04 From: Bucuresti ![]() |
cine sunt "ei"?
nu te obliga nimeni sa-ti repari masina intr-un service anume, te poti duce unde vrei. dar trebuie sa te gandesti si la problemele astea 2: -unele service-uri au decontare directa cu asiguratorul, altele nu au; e preferabil sa mergi intr-un service cu decontare directa, de obicei se misca mai usor hartiile si acceptul de plata -in marea majoritate a cazurilor, service-urile recomandate de agentul constatator au o intelegere cu acesta (cu agentul, nu cu firma la care lucreaza el) si asta e motivul pentru care esti indrumat acolo. faptul ca agentul constatator iti recomanda un service nu inseamna nici macar ca acel service are decontare directa cu asiguratorul ![]() |
-------------------- |
|
prody |
![]()
Post
#21
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
In niciun caz nu trebuie plimbat clientul intr-o situatie de genul asta ! Service-urile au telefoanelor tuturor inspectorilor lichidatori,in momentul cand ai fost sa te programeze, ei trebuiau sa il sune zilnic sa le confirme ca este ok,ai ratele platite si se pot apuca de treaba,pentru ca ,la urma urmei,ei sunt singurii beneficari ai problemei tale,Omniasigul plateste,tu mai cheltui bani si nervi cu drumurile,poate ai si fransiza,dar ei incaseaza banii pentru reparatie. Pai daca sunt parteneri,sa rezolve problema ! Odata eliberata nota de constatare de la Claim Expert te duci in service si dupa reparatie ,cu devizul,la Omniasig. Aceasta tampenie cu acordul de intrare in reparatie a aparut deoarece service-urile au efectuat reparatii si apoi, s-a constatat ca avea clientul probleme cu ratele,(cei de la constatari nu au acces in sistemul informatic pentru a vedea situatia ratelor:),deoarece nu mai sunt angajati Omniasig), si nu s-a mai dat accept de plata,iar service-ul s-a trezit ca trebuie sa recupereze banii de la client. Insa acest acord de intrare in reparatie ar trebui rezolvat intre service si lichidator,nu pus clientul pe drumuri. Sa le spui asta celor de la service si celor de la Omniasig, clientul este centrul afacerii lor , cati ani le mai trebuie pana sa isi dea seama de asta?
|
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
anpop |
![]()
Post
#22
|
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
OK, am rezolvat problema!
OMNIASIGUL pana la urma in ciuda faptului ca am primit greu acceptul de intrare in reparatie (a durat mai mult decat era cazul, chestia cu 72 de ore e o iluzie)....am avut placerea sa constat ca dupa partea de reparatii in service-ul recomandat de ei, au dat foarte repede acceptul de plata (asta, in masura in care service-ul s-a miscat mai lent ca ei!). Practic, am avut acceptul de plata inainte ca masina sa fie reparata (dupa 2 telefoane la OMNIASIG, am fost sunat si mi-a fost facuta confirmarea acceptului de plata), si recunosc, ceea ce am apreciat foarte mult este ca o faptul ca o doamna de la daune mi-a cerut scuze in numele firmei pentru intarzierea acceptului de intrare in reparatii! In afara de prima discutie care a fost purtata pe un ton mai delicat, trebuie sa recunosc ca am fost tratat politicos de catre asigurator si informat la timp de starea dosarelor (au fost ceva confuzii la inceput pentru ca service-ul recomandat foloseste o anumita platforma software de decontare, care culmea grabeste lucrurile). La ridicarea masinii, am mai avut cate ceva de comentat...am mai asteptat cca. 45 de min. sa se rezolve ceea ce trebuia facut din start (am avut o capota de vopsit, dar sincer nu doream farurile vopsite), mai era un polish de facut...au zis ca se face instant...din pacate pe langa elementul polishat, a curs ceva polish abraziv pe un element nou vopsit....se rezolva si asta ca nu e un capat de tara (15 minute in aer liber, la manual), dar toata lumea a fost politicoasa, si chiar m-am simtit tratat OK. IN CONCLUZIE: purtatul pe drum e ceva clasic la romani, promisiunile din pliant sunt pentru idioti, dar faptul ca am putut rezolva o problema, in ...nu 72 de ore!( no way!!!)...dar in timpul in care-l puteti cuantifica din acest topic...si pana la urma sa zic ca pot da o nota de 8 (din 1~10) pentru reparatii...ma face sa nu votez la "asa nu!"....nu pot sa strig nici: "asa da!"....dar pentru un: "Las-o bre' ca mere!" as vota! Mai astept sfaturi pe PM, dar in rest cred ca se poade inchide! All the best! |
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|
adită |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.161 Joined: 25 June 07 From: BUCURESTI ![]() |
oricum omniasig sucks!
![]() |
--------------------
--------------
-------------
-------------
- BUCURESTI -------------------------
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Din ce am interactionat cu ei,nu asi prea zice!
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
Cristi A |
![]()
Post
#25
|
![]() Impatimit Group: Members Posts: 410 Joined: 20 April 09 ![]() |
Si eu am avut de-a face cu ei saptamana trecuta, s-au miscat foarte repede, acceptat in 1 zi piesele defecte descoperite in service si am ridicat masina in ziua cand a fost gata, cei din service mi-au spus ca rezolva ei cu asiguratorul nu ma mai tin pe mine acolo
![]() Din partea mea 9/10 pentru Omniasig ... am scazut din cauza Claim expert care se misca mai ceva ca ochiu mortului. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2005 Privilege
|
|
kosfunny |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 549 Joined: 13 December 08 ![]() |
QUOTE(mihai24 @ 10 Apr 2010, 15:03) Voi chiar nu intelegeti ca va puteti repara masinile in orice unitate service din Romania? Atat timp cat aveti Casco va puteti repara masina oriunde in tara asta, nu exista service agreat, service neagreat, etc, astea sunt minciuni pe care le spun cei de la asigurari pentru ca au comisioane de la S.C SERVICE.CATELUL SRL. Odata deschis dosarul la societatea de asigurari te indrepti cu hartia cu constatarea unde doresti tu. Singura problema e aceptul de plata care si ala au obligatia sa-l elibereze in 48 de h de la sfarsitul reparatiei. Nu te supara pe mine dar induci colegii in eroare. In primul rand, polita Casco este un contract ca oricare altul , intre doua parti. Toate reglementarile le gasesti scrise in el. Ordinele date de CSA vizeaza despagubirile pe raspundere civila (RCA), asa ca ai grija sa nu mai incurci borcanele. Legat de acceptul de plata iti pot spune ca nu reprezinta o obligatie fata de unitatile reparatoare fara conventie. Te poti duce la ce service doresti doar daca esti dispus sa achiti reparatia tu si sa recuperezi banii ulterior. |
--------------------
RENAULT
SAFRANE
1993
|
|
adi_ar |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad ![]() |
Deci contractul CASCO cuprinde o referire expresa la relatia cu un anumit service, respectiv clauze referitoare plata despagubirii numai catre asigurat ?
Daca nu, tot ce scrie mai sus este intr-o inconsistenta logica! Ori este contractual, ori este conform normelor privind autorizarea de functionare a service-urilor auto. Apoi, normele ComisiaSupraveghereaAsigurarilor se refera la toate tipurile de asigurari, in general, nu numai la RCA sau la asigurari auto iar toate contractele incheiate trebuie sa respecte aceste norme. Hai sa recunoastem ca atat service-urile cat si societatile de asigurari functioneaza pe principii "de piata" iar angajaii acestora mai au si ei interese personale. Tot acest "melange" face uneori ca "serviciul" primit sa arate uneori a lupta. Asa cum nu agreez ideea asiguratilor care inteleg sa-si intretina autoturismul folosind polita CASCO, nu pot agreea nici ideea ca asiguratul plateste o prima pentru a i se scoate din palarie tot soiul de conditii, clauze si ingradiri atunci cand este sa incaseze o despagubire. Culmea este ca cei "cuminti", platitorii "curati" de multi ani o patesc, deoarece nu au experienta. Tocmai acesta este scopul acestei sectiuni, de a informa cat mai corect. In concluzie, hai sa separam informarea de politica firmelor de asigurari la plata despagubirilor. Sau daca este vorba de o atentionare referitor la propria firma, atunci se accepta! Nu stiu daca si sefii vor fi de acord! ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
misu78 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 19 May 08 From: voluntari ![]() |
Bine zis.....
Si poate unii vor inceta sa isi mai faca reclama pe aici. Nu de alta dar e pe fata si nici sfaturile parca nu au prea mare valoare. |
--------------------
Ford
Focus
2015
- IF-44-VOI Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal! |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 06:22 |