Nu primește curent pompa, Nu pornește
![]() ![]() ![]() |
Nu primește curent pompa, Nu pornește
bogdan92 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 22 June 18 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
1998/ 1.6 e classic
|
|||
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Nu mai da la automat că dai degeaba până remediezi problema.
Dacă se arde siguranța de 30A înseamnă că este un scurt undeva, fie în pompa de combustibil fie undeva între fire pe traseu. Ce ar trebui să faci: - scoți releul 5 din poză și vezi dacă se mai arde siguranța. dacă se arde este scurt pe firul de la siguranță până la releu, dacă nu se arde problema este ori în releu, ori după releu, posibil la pompa de combustibil - următorul pas: pui releul la loc, și scoți firele de la pompa de combustibil. Dacă siguranța nu se arde....ai găsit problema: pompa de combustibil. Dacă siguranța se arde atunci este un scurt undeva în cablaj după releul 5 Am pus și schema, dacă ai un multimetru să faci verificări, altfel fă un stoc de siguranțe ![]() This post has been edited by lupo_1.7sdi: 10 Nov 2018, 12:21 Attached thumbnail(s) releu.jpg ( Size: 24.81k ) Number of downloads: 297 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
bogdan92 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 22 June 18 ![]() |
Am verificat și pompa am scoso și am pus la baterie și funcționează exact cum trebuie, de la releu până la siguranța de 30 merge cum trebuie, nu ajunge curentul la mufa in spate, nu știu care e Pb, mă gândesc să nu fie calculatorul.
Am scos capacul de la releu și făceam impulsuri și ajunge cum trebuie. As dori cat mai multe sfaturi să mă apuc de undeva că a început să mă enerveze. Că așa de o data n sa nu mai meargă This post has been edited by bogdan92: 10 Nov 2018, 12:47 |
--------------------
Renault
Megane
1998/ 1.6 e classic
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Cu pompa deconectată se arde siguranța ?
|
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
bogdan92 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 22 June 18 ![]() |
Sincer nu îmi mai aduc aminte,prima siguranța era conectata la pompa când sa ars de o data, iar a doua parca era scoasă mufa și când am incercat tot nu avea curent iar când am băgat mufa in pompa sa ars.
Ce e ciudat cu un creion de tensiune pt siguranțe când am băgat în plus și am rugat pe cineva să stea la automat, abia că palpia, și după gata nu mai făcea nimik This post has been edited by bogdan92: 10 Nov 2018, 15:59 |
--------------------
Renault
Megane
1998/ 1.6 e classic
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Posibil pompa să fie cu probleme. Nu este obligatoriu ca daca o pui la baterie si merge sa fie buna. Eu am un compresor de roti care dacă îl bag la bricheta arde orice siguranță ii pun, iar direct pe baterie merge fara probleme.încearcă să pui pompa la baterie printr-o siguranță de 30A si vezi cum este.
Oricum cel mai bine ar fi să verifici circuitele cu un multimetru după schema |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
bogdan92 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 22 June 18 ![]() |
Am sa încerc și revin cu nautati, sper sa fie asta Pb că m-am saturat sa nu dau de capăt, oftff
|
--------------------
Renault
Megane
1998/ 1.6 e classic
|
|
bogdan92 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 22 June 18 ![]() |
Am verificat cu multimetrul siguranța releul și siguranța care se ardea mereu, totul e bun acum, menționez că mufa este scoasă de la pompa de benzină, Pb este că a apărut Pb asta după ce am schimbat caseta de direcție și țeavă cu senzor pe ea, că cea veche sa rupt, poate sa fie și asta o Pb?
Dar curent in spate tot nu are, sau curent primește doar in momentul când dau la automat? 12 Nov 2018, 08:11: Nimeni nu știe nimik, nici o idee cv, va roggggg This post has been edited by bogdan92: 12 Nov 2018, 08:11 |
--------------------
Renault
Megane
1998/ 1.6 e classic
|
|
xmisterx |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
Pai cand conectezi pompa se mai arde siguranta?? Pompa nu porneste daca este presiune in rampa, nu stiu sigur cum e la motorul asta dar pe rampa de la injectoare trebuie sa fie un senzor de presiune, poate senzorul ala sa dus sau poate cablajul are probleme.
Daca senzorul ala inregistreaza presiune in circuit( chiar daca fizic nu este) calculatorul nu va da curent la pompa. This post has been edited by xmisterx: 12 Nov 2018, 08:48 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
bogdan92 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 22 June 18 ![]() |
Nu am mai băgat mufa in pompa de benzina, că sa nu se mai ardă iar, dar când bag in contact cheia și masor in spate cu multimetru nu îmi arată nici o valoare, e ciudat pt că așa de o dată poc.
Azi ar trebui sa vina un electrician să măsoare tot ce e, și o sa revin cu ce problema m-am confruntat, sper sa de-a de cap 12 Nov 2018, 14:13: Gata sa rezolvat, Pb este sonda lambda nu știu dc face scurt, a scos omul mufa și acum ajunge curent in spate, trb sa cumpar sonda This post has been edited by bogdan92: 12 Nov 2018, 14:13 |
--------------------
Renault
Megane
1998/ 1.6 e classic
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Da, dacă este scurt în sonda se poate întâmpla fenomenul ăsta prentru ca are un fir care este pe același circuit cu pompa, unul care este la masa si unul la ECM
This post has been edited by lupo_1.7sdi: 12 Nov 2018, 22:23 |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
Holistic |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 9 June 19 ![]() |
Cred in proportie de 99% ca problema asta este data de senzorul de impact. Este un buton mare, rosu, situat langa cutia cu sigurante de sub capota (alt reper, langa oala suspensiei de pe partea soferului).
Trebuie actionat butonul asta, si pompa de benzina va fi realimentata. Bineinteles, sunt situatii exceptionale, ca cea a colegului care a deschis postul mai sus. Dar pentru cei care intampina simptome asemanatoare, verificati starea butonului. This post has been edited by Holistic: 5 Feb 2022, 16:29 |
--------------------
Renault
Megane 1
2002 Classic 1.6 107CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 09:37 |