Nu porneste masina nici cu baterie buna...
![]() ![]() ![]() |
Nu porneste masina nici cu baterie buna...
cstavaru |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 29 February 04 ![]() |
|
||
-------------------- Renault Megane 2.1, 1.6/115, feb. 2006, 7000km in august.
|
|||
clr |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
1. Nu porni masina tractata! Datorita faptului ca distributia este pe curea poate sari de la punct si o sa ai o gramada de belele.
2. Daca sunt cabluri "de tipul subtire" ai de asteptat mult si bine. Pune o baterie buna, sau da-o jos pe aia pe care o ai si pune-o la un redresor. 3. Eu am masina de serviciu si Megane-ul meu are cam aceeasi soarta cu a ta (fac ~6000 de km pe an). Cu toate astea, in week-end imi fac obligatoriu program "de scos masina la plimbare", macar 5-10 km. Iti recomand si tie sa faci la fel altfel s-ar putea sa ai surprize neplacute dupa aia. Bafta! |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
19vik |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Scoate bateria descarcata de pe masina, pune bateria buna in locul ei si va porni. Cu cabluri si cu bateria moarta in paralel, slabe sanse. Sau, pune cablurile, decupleaza o borna de la bateria moarta si dupa ce porneste o cuplezi la loc, abia apoi indepartezi cablurile.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
petre 1 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 10 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Rezolvarea este relativ simpla;vi cu cealalta masina si conectezi cablurile,o lasi sa merga 20-25 minute si incerci sa o pornesti daca nu vrea o mai lasi sa se incarce si incerci din nou.Daca nu porneste pana la urma inseamna ca bateria are probleme sau sunt probleme la instalatia electrica.
Pe toata durata incarcarii masina care da curent trebuie sa aiba pozitiile aprinse,si daca vrei poti sa o si turezi cam la 1.500rpm. |
--------------------
Renault
Megane Sedan
1.5dci 2007
|
|
St |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.469 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
De ce sa aiba pozitiile aprinse?
![]() |
--------------------
Ford/ BMW
Mondeo/ 650GS
2018/ 2004 Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
|
|
petre 1 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 255 Joined: 10 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Intreaba si tu un electrician auto si poate iti spune.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
1.5dci 2007
|
|
gotty |
![]()
Post
#7
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
omu'te a intrebat pentru ca nu stie...daca vrei sa faci misto cauta un alt forum....ca sa eviti timpii de asteptare,ar fi bine sa incerci cu o baterie noua...sa ai codul radiocasetofounului la indemana,daca te hotarasti sa deconectezi bateria....
|
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
adrian mgn |
![]()
Post
#8
|
![]() megane ... reno megane ! Group: Members Posts: 1.073 Joined: 5 April 08 From: timisoara ![]() |
as fi si eu curios sa stiu de ce trebuiesc lasate pozitiile aprinse in timp ce "alimentezi" cu curent alta masina.nu de alta dar am dat si eu curent de cateva ori altora si niciodata nu am lasat vreun consumator pornit pe masina mea.si sincer nici nu gasesc un motiv logic pt. care sa fac asta..
This post has been edited by adrian mgn: 19 Feb 2009, 15:45 |
--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp
18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension-
- Smoked taillights
BMC filters-Chrome window trims-Xenon Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line
Vanity, definitely my favorite sin! |
|
cstavaru |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 29 February 04 ![]() |
Bateria are "ochiul magic" negru. Am lasat-o 45 de minute sa se incarce si parca a prins o tenta verde dar prea putin sa conteze.
Am incercat toate metodele in afara de a pune o baterie noua. Si nu merge, demarorul are prea putina forta. A dat sa porneasca de vreo cateva ori chiar si asa cu sfert de arbore invartit, dar degeaba. Singura mea sansa e sa astept o zi calduroasa, altfel pe frig n-o sa reusesc. Sau poate mai aveti alte idei...problema e ca nu prea pot lua bateria de pe Megane asa usor ca e prinsa cu niste suruburi la baza, imi trebuie tubulare, etc. Mai bine ma las pagubas. |
-------------------- Renault Megane 2.1, 1.6/115, feb. 2006, 7000km in august.
|
|
gotty |
![]()
Post
#10
|
![]() fagocer™ haituit Group: Members Posts: 4.627 Joined: 20 August 07 From: oriunde vreti voi.... ![]() |
domnu'petre asteptam raspunsu'!
|
--------------------
Private
Spice
Member
|
|
adrian mgn |
![]()
Post
#11
|
![]() megane ... reno megane ! Group: Members Posts: 1.073 Joined: 5 April 08 From: timisoara ![]() |
19vik ti-a spus mai sus cum sa faci sa "scoti din circuit" bateria ta .... incearca asa.
|
--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp
18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension-
- Smoked taillights
BMC filters-Chrome window trims-Xenon Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line
Vanity, definitely my favorite sin! |
|
cstavaru |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 29 February 04 ![]() |
Am scos bateria din circuit...degeaba. Cred ca o tractez la service si poate au ei vreo statie de pornire. Altfel nu-mi dau seama cum as face.
This post has been edited by cstavaru: 20 Feb 2009, 11:02 |
-------------------- Renault Megane 2.1, 1.6/115, feb. 2006, 7000km in august.
|
|
19vik |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Bateria e prinsa cu o brida la baza cu un singur surub... daca e mai simplu sa o tractezi pana la service decat sa desfaci surubul ala, succes
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
clr |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
![]() Si cam cat de costa tractarea aia la service ?????? Cred ca mai ieftin iesi daca aduci un electrician (sau un prieten care se pricepe la "mesterit") sa-ti demonteze bateria. Nu stiu daca stai la bloc sau la casa, ca daca ai sta la casa nici nu e nevoie sa o demontezi. Iti faci rost de un redresor, desfaci bornele pentru siguranta si pui redresorul pe ea. Daca masina a mai pornit in trecut si stii ca nu ai probleme la ea, te complici inutil. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
romeo3108ro |
![]()
Post
#15
|
![]() Conducator de Twingo Group: Members Posts: 1.218 Joined: 4 March 06 From: Dirty Bucharest ![]() |
|
--------------------
i help
if
i can Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH Twingo 1.2 16 ventricole ex angajat renou :)) Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana |
|
emperor5k |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 8 May 08 ![]() |
poate arunca cineva un ochi si la topicul asta http://www.reno.ro/Nu-porneste-la-rece-Nis...ra-t176495.html
![]() |
--------------------
nissan
primera
2005
|
|
stefanTM |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 22 April 10 ![]() |
Am fost la Cluj saptamana trecuta cu sotia si cu doi prieteni de familie - greutate totala pe masina 360 kg aproximativ(noi 4). La un moment dat eram in treapta 4 in 1700 rpm(localitate + politie) si a urmat o frumusete de panta la care eu nu m-am grabit sa trec in treapta 3. Pana sa schimb in treapta 3 masina a smucit de cateva ori usor(normal - lipsa demaraj) si imediat a venit o frumusete de smucitura mult mai brusca si mai puternica in urma careia eu am avut impresia ca a sarit distributia de la punct. M-am gandit la asta la modul serios cand am observat ca urcam serpentinele la fel de greu ca si cu o dacie de 30 de ani. Stie cineva ce sanse sunt ca distributia sa sara de la semn in conditiile expuse de mine sau masina nu tragea in panta si din cauza greutatii excesive tinand cont si de faptul ca am motor de 1.6? Mentionez ca motorul merge frumos, rotund, nu bate si trage binisor doar cu mine si cu sotia(145 kg). Cu 360 kg am constatat o diferenta fantastica. Voi ce credeti? Putea sa sara distributia la smucitura aia ?
24 May 2010, 16:48: scuze de off topic. rog un admin. sa-l mute, stearga This post has been edited by stefanTM: 24 May 2010, 16:48 |
--------------------
renault
megane
1996,1,6i,RT,8v
|
|
Ryk |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
Am o nelamurire mare legata de baterie si de pornitul la cabluri. Vineri seara am ramas fara baterie si ce sa fac, ce sa fac, am sunat un taxi sa vina cu cabluri. A venit, dar acum, cand am pornit masina mea, cu clesti de la taxi pusi, a iesit pentru o secunda fum dintre baterie si trager. Tin sa precizez ca nu s-a intamplat nimic decat sa iasa fumul. Nu m-am mai uitat atunci de unde a iesit fumul/abur, dar m-am uitat a doua zi si am vazut ca plusul bateriei (cablul rosu) are primul invelis topit/ars. Sa ma ingrijorez ca s-ar mai putea intampla inca o data? Sau are doar legatura cu faptul ca am pornit la cabluri?
Masina nu a dat semne ca are probleme electrice, toate merg fara probleme pe ea, nu am umblat la instalatia electrica niciodata sa-i fac improvizatii sau mai stiu eu ce. This post has been edited by Ryk: 4 Oct 2010, 11:48 |
--------------------
Renault
Megane III
- N-am...
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
|
|
ritter |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.169 Joined: 17 February 10 ![]() |
QUOTE(Ryk @ 4 Oct 2010, 11:47) Am o nelamurire mare legata de baterie si de pornitul la cabluri. Vineri seara am ramas fara baterie si ce sa fac, ce sa fac, am sunat un taxi sa vina cu cabluri. A venit, dar acum, cand am pornit masina mea, cu clesti de la taxi pusi, a iesit pentru o secunda fum dintre baterie si trager. Tin sa precizez ca nu s-a intamplat nimic decat sa iasa fumul. Nu m-am mai uitat atunci de unde a iesit fumul/abur, dar m-am uitat a doua zi si am vazut ca plusul bateriei (cablul rosu) are primul invelis topit/ars. Sa ma ingrijorez ca s-ar mai putea intampla inca o data? Sau are doar legatura cu faptul ca am pornit la cabluri? Masina nu a dat semne ca are probleme electrice, toate merg fara probleme pe ea, nu am umblat la instalatia electrica niciodata sa-i fac improvizatii sau mai stiu eu ce. Pun pariu ca taxiul care te-a pornit era cu motor diesel, corect ? |
--------------------
Fost Renault
Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V
2007 Sport Dynamique
|
|
Ryk |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
Nu, pe capacul motor parca scria 1,2 16v. Era un seat ibiza.
This post has been edited by Ryk: 5 Oct 2010, 12:10 |
--------------------
Renault
Megane III
- N-am...
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 19:33 |