Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Nu porneste masina nici cu baterie buna...

cstavaru
post 19 Feb 2009, 12:14
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 29 February 04




Salut,

Am si eu o problema. Am un Megane 2 1.6 benzina lasat in parcare de vreo 4 luni pentru ca mi-am cumparat o alta masina si o folosesc pe aceea. I s-a descarcat bateria.

As vrea sa-l pornesc acum, si nu reusesc. Chiar si cu baterie buna, demarorul nu are putere sa invarta arborele decat foarte putin.

Mentionez ca l-am pornit odata acum 2 luni dupa vreo 10 minute de incercari, usor-usor demarorul a reusit sa-l invarta si a pornit. Insa acum (pe frig) nu mai reusesc.

Ce as putea face in situatia asta ?

Eu pornirea am incercat-o cu cabluri, lasand bateria Megane-ului conectata. Sa fie asta problema ? Nu sunt cablurile suficient de bune/puternice ?

As putea sa-l tractez cu o masina si sa bag masina in viteza ca sa se mai dezmorteasca putin motorul, iar apoi sa incerc iar la automat ? Am inteles ca se poate defecta motorul daca fac asta ?

Multumesc !

This post has been edited by cstavaru: 19 Feb 2009, 12:26


--------------------
Renault Megane 2.1, 1.6/115, feb. 2006, 7000km in august.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 19 Feb 2009, 12:38
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




1. Nu porni masina tractata! Datorita faptului ca distributia este pe curea poate sari de la punct si o sa ai o gramada de belele.

2. Daca sunt cabluri "de tipul subtire" ai de asteptat mult si bine. Pune o baterie buna, sau da-o jos pe aia pe care o ai si pune-o la un redresor.

3. Eu am masina de serviciu si Megane-ul meu are cam aceeasi soarta cu a ta (fac ~6000 de km pe an). Cu toate astea, in week-end imi fac obligatoriu program "de scos masina la plimbare", macar 5-10 km. Iti recomand si tie sa faci la fel altfel s-ar putea sa ai surprize neplacute dupa aia.

Bafta!


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 19 Feb 2009, 12:40
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Scoate bateria descarcata de pe masina, pune bateria buna in locul ei si va porni. Cu cabluri si cu bateria moarta in paralel, slabe sanse. Sau, pune cablurile, decupleaza o borna de la bateria moarta si dupa ce porneste o cuplezi la loc, abia apoi indepartezi cablurile.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petre 1
post 19 Feb 2009, 14:18
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 10 December 06
From: Bucuresti




Rezolvarea este relativ simpla;vi cu cealalta masina si conectezi cablurile,o lasi sa merga 20-25 minute si incerci sa o pornesti daca nu vrea o mai lasi sa se incarce si incerci din nou.Daca nu porneste pana la urma inseamna ca bateria are probleme sau sunt probleme la instalatia electrica.
Pe toata durata incarcarii masina care da curent trebuie sa aiba pozitiile aprinse,si daca vrei poti sa o si turezi cam la 1.500rpm.


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 19 Feb 2009, 14:46
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 4.469
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




De ce sa aiba pozitiile aprinse? wacko.gif


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petre 1
post 19 Feb 2009, 15:29
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 10 December 06
From: Bucuresti




Intreaba si tu un electrician auto si poate iti spune.


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotty
post 19 Feb 2009, 15:38
Post #7


fagocer™ haituit


Group: Members
Posts: 4.627
Joined: 20 August 07
From: oriunde vreti voi....




omu'te a intrebat pentru ca nu stie...daca vrei sa faci misto cauta un alt forum....ca sa eviti timpii de asteptare,ar fi bine sa incerci cu o baterie noua...sa ai codul radiocasetofounului la indemana,daca te hotarasti sa deconectezi bateria....


--------------------
Private Spice Member
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian mgn
post 19 Feb 2009, 15:44
Post #8


megane ... reno megane !


Group: Members
Posts: 1.073
Joined: 5 April 08
From: timisoara




as fi si eu curios sa stiu de ce trebuiesc lasate pozitiile aprinse in timp ce "alimentezi" cu curent alta masina.nu de alta dar am dat si eu curent de cateva ori altora si niciodata nu am lasat vreun consumator pornit pe masina mea.si sincer nici nu gasesc un motiv logic pt. care sa fac asta..

This post has been edited by adrian mgn: 19 Feb 2009, 15:45


--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp 18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension- - Smoked taillights BMC filters-Chrome window trims-Xenon
Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line

Vanity, definitely my favorite sin!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cstavaru
post 19 Feb 2009, 22:54
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 29 February 04




Bateria are "ochiul magic" negru. Am lasat-o 45 de minute sa se incarce si parca a prins o tenta verde dar prea putin sa conteze.

Am incercat toate metodele in afara de a pune o baterie noua. Si nu merge, demarorul are prea putina forta. A dat sa porneasca de vreo cateva ori chiar si asa cu sfert de arbore invartit, dar degeaba. Singura mea sansa e sa astept o zi calduroasa, altfel pe frig n-o sa reusesc. Sau poate mai aveti alte idei...problema e ca nu prea pot lua bateria de pe Megane asa usor ca e prinsa cu niste suruburi la baza, imi trebuie tubulare, etc. Mai bine ma las pagubas.



--------------------
Renault Megane 2.1, 1.6/115, feb. 2006, 7000km in august.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotty
post 19 Feb 2009, 23:44
Post #10


fagocer™ haituit


Group: Members
Posts: 4.627
Joined: 20 August 07
From: oriunde vreti voi....




domnu'petre asteptam raspunsu'!


--------------------
Private Spice Member
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian mgn
post 19 Feb 2009, 23:51
Post #11


megane ... reno megane !


Group: Members
Posts: 1.073
Joined: 5 April 08
From: timisoara




19vik ti-a spus mai sus cum sa faci sa "scoti din circuit" bateria ta .... incearca asa.


--------------------
Mgn II 1.5dci/105cp 18" Arrays custom wheels-Eibach+KYB Suspension- - Smoked taillights BMC filters-Chrome window trims-Xenon
Custom navi integrated into central dashboard , GroundZero audio line

Vanity, definitely my favorite sin!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cstavaru
post 20 Feb 2009, 11:02
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 29 February 04




Am scos bateria din circuit...degeaba. Cred ca o tractez la service si poate au ei vreo statie de pornire. Altfel nu-mi dau seama cum as face.



This post has been edited by cstavaru: 20 Feb 2009, 11:02


--------------------
Renault Megane 2.1, 1.6/115, feb. 2006, 7000km in august.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 20 Feb 2009, 11:57
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Bateria e prinsa cu o brida la baza cu un singur surub... daca e mai simplu sa o tractezi pana la service decat sa desfaci surubul ala, succes tongue.gif ... dar nu inteleg de ce ai mai deschis topic? Sau poate masina are si alta problema de nu vrea sa porneasca, dar atata timp cat nu pui o baterie buna, degeaba intrebi pe forum.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 21 Feb 2009, 12:01
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




mellow.gif
Si cam cat de costa tractarea aia la service ??????
Cred ca mai ieftin iesi daca aduci un electrician (sau un prieten care se pricepe la "mesterit") sa-ti demonteze bateria. Nu stiu daca stai la bloc sau la casa, ca daca ai sta la casa nici nu e nevoie sa o demontezi. Iti faci rost de un redresor, desfaci bornele pentru siguranta si pui redresorul pe ea. Daca masina a mai pornit in trecut si stii ca nu ai probleme la ea, te complici inutil.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo3108ro
post 21 Feb 2009, 17:06
Post #15


Conducator de Twingo


Group: Members
Posts: 1.218
Joined: 4 March 06
From: Dirty Bucharest




QUOTE(cstavaru @ 20 Feb 2009, 12:02)
Am scos bateria din circuit...degeaba. Cred ca o tractez la service si poate au ei vreo statie de pornire. Altfel nu-mi dau seama cum as face.
*


daca esti din bucuresti te ajut eu sa o pornesti ... decat sa stiu ca daui banii la service autorizat


--------------------
i help if i can
Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH
Twingo 1.2 16 ventricole
ex angajat renou :))
Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emperor5k
post 22 Mar 2010, 21:34
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 8 May 08




poate arunca cineva un ochi si la topicul asta http://www.reno.ro/Nu-porneste-la-rece-Nis...ra-t176495.html mad.gif


--------------------
nissan primera 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stefanTM
post 24 May 2010, 16:43
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 22 April 10




Am fost la Cluj saptamana trecuta cu sotia si cu doi prieteni de familie - greutate totala pe masina 360 kg aproximativ(noi 4). La un moment dat eram in treapta 4 in 1700 rpm(localitate + politie) si a urmat o frumusete de panta la care eu nu m-am grabit sa trec in treapta 3. Pana sa schimb in treapta 3 masina a smucit de cateva ori usor(normal - lipsa demaraj) si imediat a venit o frumusete de smucitura mult mai brusca si mai puternica in urma careia eu am avut impresia ca a sarit distributia de la punct. M-am gandit la asta la modul serios cand am observat ca urcam serpentinele la fel de greu ca si cu o dacie de 30 de ani. Stie cineva ce sanse sunt ca distributia sa sara de la semn in conditiile expuse de mine sau masina nu tragea in panta si din cauza greutatii excesive tinand cont si de faptul ca am motor de 1.6? Mentionez ca motorul merge frumos, rotund, nu bate si trage binisor doar cu mine si cu sotia(145 kg). Cu 360 kg am constatat o diferenta fantastica. Voi ce credeti? Putea sa sara distributia la smucitura aia ?

24 May 2010, 16:48:
scuze de off topic. rog un admin. sa-l mute, stearga

This post has been edited by stefanTM: 24 May 2010, 16:48


--------------------
renault megane 1996,1,6i,RT,8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 4 Oct 2010, 11:47
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




Am o nelamurire mare legata de baterie si de pornitul la cabluri. Vineri seara am ramas fara baterie si ce sa fac, ce sa fac, am sunat un taxi sa vina cu cabluri. A venit, dar acum, cand am pornit masina mea, cu clesti de la taxi pusi, a iesit pentru o secunda fum dintre baterie si trager. Tin sa precizez ca nu s-a intamplat nimic decat sa iasa fumul. Nu m-am mai uitat atunci de unde a iesit fumul/abur, dar m-am uitat a doua zi si am vazut ca plusul bateriei (cablul rosu) are primul invelis topit/ars. Sa ma ingrijorez ca s-ar mai putea intampla inca o data? Sau are doar legatura cu faptul ca am pornit la cabluri?
Masina nu a dat semne ca are probleme electrice, toate merg fara probleme pe ea, nu am umblat la instalatia electrica niciodata sa-i fac improvizatii sau mai stiu eu ce.

This post has been edited by Ryk: 4 Oct 2010, 11:48


--------------------
Renault Megane III - N-am... 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 5 Oct 2010, 08:12
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




QUOTE(Ryk @ 4 Oct 2010, 11:47)
Am o nelamurire mare legata de baterie si de pornitul la cabluri. Vineri seara am ramas fara baterie si ce sa fac, ce sa fac, am sunat un taxi sa vina cu cabluri. A venit, dar acum, cand am pornit masina mea, cu clesti de la taxi pusi, a iesit pentru o secunda fum dintre baterie si trager. Tin sa precizez ca nu s-a intamplat nimic decat sa iasa fumul. Nu m-am mai uitat atunci de unde a iesit fumul/abur, dar m-am uitat a doua zi si am vazut ca plusul bateriei (cablul rosu) are primul invelis topit/ars. Sa ma ingrijorez ca s-ar mai putea intampla inca o data? Sau are doar legatura cu faptul ca am pornit la cabluri?
Masina nu a dat semne ca are probleme electrice, toate merg fara probleme pe ea, nu am umblat la instalatia electrica niciodata sa-i fac improvizatii sau mai stiu eu ce.
*



Pun pariu ca taxiul care te-a pornit era cu motor diesel, corect ?


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 5 Oct 2010, 12:10
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




Nu, pe capacul motor parca scria 1,2 16v. Era un seat ibiza.

This post has been edited by Ryk: 5 Oct 2010, 12:10


--------------------
Renault Megane III - N-am... 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 19:33
Dacia