Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Nu porneste! ajutati-ma, probleme la pornire

renaultlaguna1
post 16 Dec 2010, 12:29
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 16 December 10




Buna tuturor! De ceva timp am probleme la pornire, la prima pornire din zi, porneste din a 2-3-5 ... Acum nu mai porneste deloc. Cand am incercat ultima ora, computerul de bord s-au pornit, dar cel de SERV si ABS au ramas pornite, i-am dat cheie, a pornit dupa ce am lasat ambreajul a murit motorul, am facut asa de 2-3 ori si am renuntat. Nu stiu ce poate fi:( sunt foarte suparata.
Renault laguna 1 din 2000 de 1.6 benzina


--------------------
renault laguna1 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GabySV
post 16 Dec 2010, 15:55
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 19 October 08
From: Suceava




Dar dpa ce dai drumu la ambreiaj masina da sa plece de pe loc?
Eu am patit anul trecut la -30grade, dupa ce am pornit am luat piciorul de pe ambreiaj si a murit motorul, dar a dat sa plece si de pe loc! Asta a fost din cauza uleiului din cutie care inghetase cred iar dupa schimbare nu am mai avut probleme!


--------------------
Renault Laguna - BC 05 KAU 1998 PH2 1.8 16v RTE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Plopu
post 16 Dec 2010, 17:39
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 12 December 10




poate nu se alimenteaza bine

This post has been edited by Plopu: 16 Dec 2010, 17:40


--------------------
Renault Laguna 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin amza
post 17 Dec 2010, 18:42
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 17 December 10
From: Cluj-Napoca




Salut! Tocmai am avut si eu problema asta de cateva zile acum de cand a venit figul si la sfatul mai multor membrii ai acestui forum am curatat senzorul de pe volanta inclusiv contactele din mufa si am schimbat si bujiile cu care mergeam de aproximativ 60000 km. Acum porneste mai usor. Mai este un factor care afecteaza pornirea: Uleiul din cutia de viteze sa fie unul de calitate superioara care sa nu se ingroase iarna. Inca un sfat la achizitia bujiilor: Bosch cu 4 electrozi, aproximativ 100 lei, dar diferenta este enorma fata de bujiile cu un singur electrod adica are un plus de putere la demaraje si consum mai mic de carburant

This post has been edited by catalin amza: 17 Dec 2010, 18:53


--------------------
Renault Laguna I Phase 2, 1.6cc, 16v, 107cp, benzina+gpl - CJ-99-BUF 1999
Sa nu conduci niciodata mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandru_bot
post 18 Dec 2010, 20:38
Post #5


Laguna lover


Group: Members
Posts: 516
Joined: 14 March 10




Buna seara tuturor!

De 3 ore ma chinui sa-mi pornesc laguna dar nici o sansa.
Deci sa incep cu urmatorul lucru: Azi noapte am iesit afara sa-i dau o cheie si a pornit stas fara nici o problema pt ca langa baia mare au fost -16.
Dimineata o pornesc nici o problema. Acum dupa amiaza am vrut sa ma duc de acasa si surprzie masina nu mai porneste.
Acele de la turometru, kilometraj, rezervor, toate s-au dat peste cap cand incercam sa dau cheie si numa nu a luat-o.
Am pus redresorul pe baterie, nimic, am luat masina bunicului o nubira si am pus cabluri si parca a vrut sa o ia dar tot nimic.
Acum am luat redresorul de pe ea tot si nu am mai incercat sa o pornesc dar de curiozitate am pornit farurile si surprize dintr-o data au slabit la fel si lumina de la bord.
Intrebarea e urmatoare:
A mea e laguna 1 ph 2 , 1998, 1.9 DTI. Exista posibilitatea sa se fii descarcat bateria asa de repede?
Va rog sa ma sfatuiti si pe mine ce as mai putea verifica, poate exista ceva dop pe undeva sau cum se aeriseste DTI? asta m-ar interesa.java script:emoticon(':(')
Va multumesc in speranta ca ma puteti ajuta cu niste idei, pareri orice e binevenit.

respect.


--------------------
Renault Laguna 1 Phase 2 - MM 38 HIA 1998/ motor 1.9 DTI
"Daca ai pierdut continua, daca ai castigat continua....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fabyan
post 19 Dec 2010, 00:08
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 586
Joined: 18 September 08
From: Brad/HD




Incearca cu alta baterie, cand se dau acele peste cap inseamna ca e descarcata bateria


--------------------
Renault, laguna 1 / laguna 3 - HD 07 TZG 1995 2,2 dT / 2008 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandru_bot
post 19 Dec 2010, 07:41
Post #7


Laguna lover


Group: Members
Posts: 516
Joined: 14 March 10




QUOTE(fabyan @ 19 Dec 2010, 00:08)
Incearca cu alta baterie, cand se dau acele peste cap inseamna ca e descarcata bateria
*



Stiu ca nu e topicul potrivit dar daca tot tine de pornire si baterie intreb:
Pentru un 1.9 dti ce baterie trebuie? Ce amperaj si ce marca recomandati?
Are ceva daca pui un amperaj mai mare?
Multumesc si astept pareri.


--------------------
Renault Laguna 1 Phase 2 - MM 38 HIA 1998/ motor 1.9 DTI
"Daca ai pierdut continua, daca ai castigat continua....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 19 Dec 2010, 08:05
Post #8


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




La diesel bateria trebuie sa fie puternica(undeva la min.70Amh ).
Cu cat are mai mult amperaj cu atat mai bine porneste.
Limita este spatiul unde se pune bateria,in rest poti pune si mai mare.
Numai bine!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin amza
post 19 Dec 2010, 10:30
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 17 December 10
From: Cluj-Napoca




pentru alexandru_bot!
verifica contactele la baterie poate nu face contact la borne
Nu ai fost destul de explicit: cum adica nu porneste? Se invarte motorul si nu porneste sau nici nu are putere de invartire?
Aaaaa e diesel. Deaia nu-mi iau eu dieseluri ca sa nu am probleme ca si tine. Dar stai linistit nu te lua dupa mine. Imi doresc un diesel dar nou. In cazul tau s-ar putea sa ai probleme cu motorina. Ori ai dop de gheata format din cauza condensului in rezervor ori motorina nu e buna, sau poate din cauza frigului si-a schimbat proprietatile.De unde alimentezi Eu recomand OMV calitate foarte buna. Vezi ca sunt ceva aditivi pr carei pui in motorina si care-i imbunatatesc proprietatile. Bafta! si revino dupa ce ai pornit-o


This post has been edited by catalin amza: 19 Dec 2010, 10:35


--------------------
Renault Laguna I Phase 2, 1.6cc, 16v, 107cp, benzina+gpl - CJ-99-BUF 1999
Sa nu conduci niciodata mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandru_bot
post 19 Dec 2010, 11:55
Post #10


Laguna lover


Group: Members
Posts: 516
Joined: 14 March 10




QUOTE(catalin amza @ 19 Dec 2010, 10:30)
pentru alexandru_bot!
verifica contactele la baterie poate nu face contact la borne
Nu ai fost destul de explicit: cum adica nu porneste? Se invarte motorul si nu porneste sau nici nu are putere de invartire?
Aaaaa e diesel. Deaia nu-mi iau eu dieseluri ca sa nu am probleme ca si tine. Dar stai linistit nu te lua dupa mine. Imi doresc un diesel dar nou. In cazul tau s-ar putea sa ai probleme cu motorina. Ori ai dop  de gheata format din cauza condensului in rezervor ori motorina nu e buna, sau poate din cauza frigului si-a schimbat proprietatile.De unde alimentezi Eu recomand OMV calitate foarte buna. Vezi ca sunt ceva aditivi pr carei pui in motorina si care-i imbunatatesc proprietatile. Bafta! si revino dupa ce ai pornit-o
*




O sa mai incerc acum dimineata pentru ca am lasat toata noaptea redresorul pe ea.
Invarte putin dar dupa aceea se dau acele acele de la bord peste cap.
Nu vreau sa fortez ca cine stie ce surprize mai am dupa aceea.
Am incercat de 3, 4 ori si nu a aparut nimic. Motorin ultima data am bagat de la LUKOIL.
Si tot timpul am bagat de acolo.
Sincer cu omv am patit-o odata. Rog a nu se lua sub forme de reclama.
Dar totusi o sa mai incerc astazi.
O sa anunt in caz ca am reusit ceva.

Numa' bine!


--------------------
Renault Laguna 1 Phase 2 - MM 38 HIA 1998/ motor 1.9 DTI
"Daca ai pierdut continua, daca ai castigat continua....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fabyan
post 19 Dec 2010, 14:28
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 586
Joined: 18 September 08
From: Brad/HD




QUOTE(catalin amza @ 19 Dec 2010, 10:30)

Aaaaa e diesel. Deaia nu-mi iau eu dieseluri ca sa nu am probleme ca si tine. Dar stai linistit nu te lua dupa mine. Imi doresc un diesel dar nou.


Tin sa te contrazic: daca e diesel mai vechi asta nu inseamna ca iti face probleme iarna, sincer al meu nu mi-a facut probleme nici intr-o iarna oricat a fost de frig. Si zilele trecute cand a fost -18 grade a pornit la sfert de cheie


--------------------
Renault, laguna 1 / laguna 3 - HD 07 TZG 1995 2,2 dT / 2008 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandru_bot
post 19 Dec 2010, 16:16
Post #12


Laguna lover


Group: Members
Posts: 516
Joined: 14 March 10




QUOTE(fabyan @ 19 Dec 2010, 14:28)
Tin sa te contrazic: daca e diesel mai vechi asta nu inseamna ca iti face probleme iarna, sincer al meu nu mi-a facut probleme nici intr-o iarna oricat a fost de frig. Si zilele trecute cand a fost -18 grade a pornit la sfert de cheie
*




Salutare tuturor!

Am reusit sa pornesc masinuta.
Sincer eu o tin afara si mi-a pornit la sfert de cheie n-am avut probleme cu ea pana seara trecuta. Am schimbat toate filtrele anual nu am avut probleme deloc deloc cu ea.
Am legat-o de alta baterie plina plus ca am legat-o la nubira lu bunicu si am reusit sa o pornesc. A fost din baterie.
Masina e veche intr-adevar dar nu mi-a facut probleme pana acum.....
Deci ar trebui totusi sa ma gandesc incet la alta baterie...

Multumesc tuturor celora care mi-au dat idei.

Numa' bine!


--------------------
Renault Laguna 1 Phase 2 - MM 38 HIA 1998/ motor 1.9 DTI
"Daca ai pierdut continua, daca ai castigat continua....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andriess
post 19 Dec 2010, 19:46
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 19 December 10




Salve,

Aceasta problema o am si eu. De cand s-a facut frig, foarte frig in Bucuresti, dimineata reusesc sa pornesc masina dupa foarte multe incercari. prima data s-a intamplat acum vreo 4 zile, a pornit dupa a 3 a chie, am crezut caeste de la frig si nu am bagat problema in seama.A2 a zi am schimbat si antigelul iar ziua urmatoare s-a intamplat acelasi lucru( numai ca acum nu a mai pornit decat dupa vreo 10 chei). Am intrebat in stanga si in dreapta si multi spuneau de baterie, am fost sa verific bateria si am schimbat-o( asta sambata si am mers cu ea toata ziua fara sa mai am probleme). Am creut ca s-a rezolvat dar, astazi de dimineata s-a intamplat acelasi lucru...dupa foarte multe chei a pornit...acum chiar nu stiu ce sa ii mai fac...fiecare spune cate ceva dar nu as vrea sa o duc la un service care sa nu stie ce sa imi spuna( cum am mai auzit)...Normal ca nu vreau nici sa o stric mai rau. Vad ca se intampla dimineata...Poate ca este si frigul de vina dar nu as vrea sa o las asa...Poate cineva sa imi spuna daca i s-a intamplat acelasi lucru si ce a facut?


--------------------
Renault Laguna I - B-xx-www 2000 cm2:1783 putere:88kW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin amza
post 19 Dec 2010, 21:19
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 17 December 10
From: Cluj-Napoca




fabyan
Doar mi-am spus parerea mea, sfatuind omul insa sa nu tina de ea.
Dar ca tot veni vorba, un benzinar uzat porneste usor deoarece lipsa compresiei datorata uzurii nu afecteaza decat doar performantele de functionare ale motorului pe cand un diesel uzat are probleme foarte mari la pornire din cauza lipsei compresiei datorata uzurii. Nu esti de acord cu mine?


--------------------
Renault Laguna I Phase 2, 1.6cc, 16v, 107cp, benzina+gpl - CJ-99-BUF 1999
Sa nu conduci niciodata mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asfaltuscat
post 19 Dec 2010, 21:21
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 8 May 10
From: Cluj Napoca




Cand se dau acele peste cap bateria este descarcata. Atentie, daca luati bornele de la baterie jos si aveti casetofonul original, cand le puneti inapoi o sa va ceara codul.


--------------------
Renault Laguna - CJ 27 BGM 1.6 16V 107cp 1999/RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandru_bot
post 20 Dec 2010, 06:31
Post #16


Laguna lover


Group: Members
Posts: 516
Joined: 14 March 10




QUOTE(asfaltuscat @ 19 Dec 2010, 21:21)
Cand se dau acele peste cap bateria este descarcata. Atentie, daca luati bornele de la baterie jos si aveti casetofonul original, cand le puneti inapoi o sa va ceara codul.
*




Salutare!

Deci am avut cassul original dar acum l-am schimbat cu un panasonic.
Si acum sincer am reglat tot bas, tot si nu mai merge asa cum a mers inainte deloc. Nush ce poate fii problema la el....poate imi da cineva o parere.

Cat despre baterie,,, acum dimineata am pornit fara probleme nu chiar la sfert de cheie dar a pornit. Ce ii drept am lasat redresorul pe ea toata noaptea.
Eu fac naveta cu masina si nu vreau sa fiu in pana mai ales ca acum au fost -18 langa baia Mare:D

Stima tuturor!


--------------------
Renault Laguna 1 Phase 2 - MM 38 HIA 1998/ motor 1.9 DTI
"Daca ai pierdut continua, daca ai castigat continua....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandru_bot
post 22 Dec 2010, 06:21
Post #17


Laguna lover


Group: Members
Posts: 516
Joined: 14 March 10




QUOTE(alexandru_bot @ 20 Dec 2010, 06:31)
Salutare!

Deci am avut cassul original dar acum l-am schimbat cu un panasonic.
Si acum sincer am reglat tot bas, tot si nu mai merge asa cum a mers inainte deloc. Nush ce poate fii problema la el....poate imi da cineva o parere.

Cat despre baterie,,, acum dimineata am pornit fara probleme nu chiar la sfert de cheie dar a pornit. Ce ii drept am lasat redresorul pe ea toata noaptea.
Eu fac naveta cu masina si nu vreau sa fiu in pana mai ales ca acum au fost -18 langa baia Mare:D

Stima tuturor!
*




Deci revin cu o problema.
Dupa ce am repornit laguna mea, astazi dimineata am constatat ca, consumul acesteia a crescut....
Intrebarea e urmatoarea: Puteti sa-mi spuneti va rog frumos daca bateria este descarcata si aici ma refer la descarcatu care mi s-a intamplat noaptea aceea la -16... creste cumva consumul de motorina?
Am observat ca motorina cam scade de cand am repornit-o de la alta masina.....

Se poate sa fie asa sau din alta cauza?


--------------------
Renault Laguna 1 Phase 2 - MM 38 HIA 1998/ motor 1.9 DTI
"Daca ai pierdut continua, daca ai castigat continua....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin amza
post 23 Dec 2010, 20:03
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 17 December 10
From: Cluj-Napoca




salut alexandru_bot!
n-are a face bateria cu consumul de motorina
fie e motorina proasta fie este prea frig afara, iar in aceste conditii ( mai ales daca nu se incalzeste motorul probabil tu circuland putin cu masina ) consumul de motorina creste


--------------------
Renault Laguna I Phase 2, 1.6cc, 16v, 107cp, benzina+gpl - CJ-99-BUF 1999
Sa nu conduci niciodata mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doru2ro
post 24 Dec 2010, 00:40
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 22 September 10




Salut,
Referitor la baterie si la consumul de carburant vezi pct. 1.3.5.Tensiunea bateriei din link-ul urmator:

http://www.scritube.com/tehnica-mecanica/I...benzin81286.php

Este despre injectia pe benzina, dar principiul cred ca este acelasi si la motorina, desi cred ca doar la relanti sau la turatii mici poate sa creasca consumul, o baterie descarcata sau consumatori mari sau un alternator defect poate sa determine calculatorul sa mareasca timpii de injectie sau turatia de relanti pt. a incerca sa asigure tensiunea ceruta, forta de rezistenta la invartire a alternatorului este direct proportionala cu consumul de curent.


--------------------
Renault Laguna I Concorde 1999 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi R5
post 24 Dec 2010, 01:47
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.432
Joined: 29 August 06
From: A R A D




salut,
pe linga baterie mai poate fii vorba si de bujii arse (in cazul dizel)...cand ati verificat ultima oara bujiile sa vedeti care e buna si care e arsa/moarta?

...in diminetile reci eu tin de 2 ori pe bujii si nu am avut probleme la prima pornire...baterie caranda de 80 ah....dar anul trecut am avut rombat de 66 ah.

...consumul este legat direct de temperaturile scazute...motorul nu apuca sa ajunga la temperatura optima de functionare din cauza aerului rece care trece prin radiatorul de racire al motorului..mai ales in cazul deplasarilor scurte.....incercati sa puneti niste cartoane in gurile de aerisire ale spoilerului fata si vedeti rezultatul...insa in acest caz sa fiti cu ochii pe ceasul de apa sa nu fiarba apa in motor din cauza obturarii gurilor de aerisire din bara...

This post has been edited by Adi R5: 24 Dec 2010, 01:52


--------------------
Renault Espace 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandru_bot
post 24 Dec 2010, 07:32
Post #21


Laguna lover


Group: Members
Posts: 516
Joined: 14 March 10




QUOTE(Adi R5 @ 24 Dec 2010, 01:47)
salut,
pe linga baterie mai poate fii vorba si de bujii arse (in cazul dizel)...cand ati verificat ultima oara bujiile sa vedeti care e buna si care e arsa/moarta?

...in diminetile reci eu tin de 2 ori pe bujii si nu am avut probleme la prima pornire...baterie caranda de 80 ah....dar anul trecut am avut rombat de 66 ah.

...consumul este legat direct de temperaturile scazute...motorul nu apuca sa ajunga la temperatura optima de functionare din cauza aerului rece care trece prin radiatorul de racire al motorului..mai ales in cazul deplasarilor scurte.....incercati sa puneti niste cartoane in gurile de aerisire ale spoilerului fata  si vedeti rezultatul...insa in acest caz sa fiti cu ochii pe ceasul de apa sa nu fiarba apa in motor din cauza obturarii gurilor de aerisire din bara...
*




In primul rand va multumesc tuturor pentru raspunsuri.
Catalin_amza: Eu fac zilnic 80 km cu ea naveta....deci cred ca nu sunt drumuri scurte smile.gif
Adi R5: O sa verific si bujiile pentru ca sincer nu le-am verificat de multisor....si ma tem ca si ele imi fac farse deja.....Vad ca si tu ai diesel,,,,,,beru sunt bune? Sau ce firma imi recomanzi? stiu ca nu e topicul potrivit sa intreb asta....

Multumesc tuturor!


--------------------
Renault Laguna 1 Phase 2 - MM 38 HIA 1998/ motor 1.9 DTI
"Daca ai pierdut continua, daca ai castigat continua....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TGB
post 1 Jan 2011, 20:56
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 1 January 11




QUOTE(andriess @ 19 Dec 2010, 19:46)
Salve,

Aceasta problema o am si eu. De cand s-a facut frig, foarte frig in Bucuresti, dimineata reusesc sa pornesc masina dupa foarte multe incercari. prima data s-a intamplat acum vreo 4 zile, a pornit dupa a 3 a chie, am crezut caeste de la frig si nu am bagat problema in seama.A2 a zi am schimbat si antigelul iar ziua urmatoare s-a intamplat acelasi lucru( numai ca acum nu a mai pornit decat dupa vreo 10 chei). Am intrebat in stanga si in dreapta si multi spuneau de baterie, am fost sa verific bateria si am schimbat-o( asta sambata si am mers cu ea toata ziua fara sa mai am probleme). Am creut ca s-a rezolvat dar, astazi de dimineata s-a intamplat acelasi lucru...dupa foarte multe chei a pornit...acum chiar nu stiu ce sa ii mai fac...fiecare spune cate ceva dar nu as vrea sa o duc la un service care sa nu stie ce sa imi spuna( cum am mai auzit)...Normal ca nu vreau nici sa o stric mai rau. Vad ca se intampla dimineata...Poate ca este si frigul de vina dar nu as vrea sa o las asa...Poate cineva sa imi spuna daca i s-a intamplat acelasi lucru si ce a facut?
*






Salut, sunt nou pe acest forum si as vrea sa particip si eu la aceste discutii si chiar as putea da un sfat in ce priveste acest subiect. Am o Laguna 1, 1998. Toate bine si frumoase pina anul trecut in iarna cind au inceput problemele cu pornirea. Dupa multe cercetari facute am ajuns sa-i dau de capat. Deci, primul pas care trebuie sa-l faceti cind nu va porneste pe timp de iarna este sa va luati o lampa de gaz ( instalatii ) apoi sa va bagati sub masina si sa incalziti bine teava de esapament in dreptul puntii spate. Acolo teava face o traversare in forma de "U". Din cauza distantelor scurte pe timp de iarna se face condens pe teava si se aduna in portiunea aceea, face dop de gheata si nu mai poti porni masina, neavind unde sa se evacueze gazele. Acest fenomen eu l-am patit incepind pe la - 10grade. Dupa ce incalzesc bine teava si gheata se topeste porneste la prima cheie. Experimentul aceste este testat de multe ori de mine cind este asa frig, deci garantat aceasta este problema. O solutie ar fi sa gauresti teava in partea de jos, dind o gaura de vreo 4-5 mm pentru a se scurge apa, dar nu prea ma incinta ideea din cauza ca va pufai gaze pe acolo.
In speranta ca v-am putut fii de folos va doresc numai bine.

This post has been edited by TGB: 1 Jan 2011, 20:58


--------------------
renault laguna 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi R5
post 2 Jan 2011, 02:27
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.432
Joined: 29 August 06
From: A R A D




alexandru_bot ,beru sunt ok,la acest capitol depinde de buzunarul fiecaruia ce vrea/poate sa puna. Eu am avut beru pe papuc de la 100.000 la aprox. 230.000 cind au murit toate 4 odata!!! ...oricum so intamplat cu 2 zile inainte de data cind era programata la revizia de 230.000km....am dat la automat si de 10 ori pina so reusesc so pornesc.(prima pornire,ca dupa aia nu mai aveam treaba cu ea toata ziua)..iar cind pornea scotea niste "tacanituri" din motor de zici ca era masina de gaurit cu percutie..si fum albastrui multttt.

La "leguma" din cite cunosc ,sunt echipate cu bujii incandescente cu timp scurt de incalzire...cca. 3-5 sec...ca si pret nu vreau sa te sperii,dar cred ca incep undeva de la 40 ron si pot atinge si 100 ron/buc. in functie de producator. Cind le cumperi/comanzi e bine ca vanzatorul sa se uite in talonul masinii tale pentru a putea indentifica corect codul motorului.(F9Q 710; F9Q 716; F9Q 717 in cazul dTi)



--------------------
Renault Espace 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 20:27
Dacia