Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Motorul merge intrerupt, porneste greu,merge intrerupt

extratata
post 11 Oct 2009, 21:43
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 25 March 09




Salutare, de o buna bucata de vreme , am probleme cu renaultul meu ( 19 chamade- f3n ) sleep.gif la pornire, o ia cam de la a-4-5 cheie si trebuiec sa-l tin accelerat pana se mai incalzeste ,altfel nu ramane pornit -moare,iar can se mai incinge un pic sa zicem ca merge ca vai de el -parca l-ar gatui cineva . Deci trebuie sa stau cam vreo 2-3 minute cu el asa ,sal turezun pic si apoi sa pot pleca . dupa ce am plecat , cateva minute bune ma cam zgaltaie si se aud niste pocnituri (cred ca prin toba pe undeva -nu-mi dau seama exact ,oricum la evacuare ) ca niste rateuri. intrun tarziu dupace se incalzeste bine, bine de tot merge dar nu cum ar trebui , tot nu toarce el frumos,insa nu mai am aceleasi probleme ,daca i-l opresc de data asta o ia din prima .Insa merge cum v-am spus.
daca ma puteti ajuta cu un sfat cu ceva , as incerca sa rezolv io problema -daca este posibil,bineinteles-si daca nu ,sa vad cand v-oi mai avea niste banuti sa merg in service. Nu stiu cat de corect m-am exprimat si de aceea i-mi cer scuze pentru o eventuala nevoie. blush.gif


--------------------
renault 19 chamade 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 11 Oct 2009, 21:50
Post #2


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Incearca sa verific sondele ,apa si aer ar trebui sa aiba valoarea de 660-690 la temp npormala 25 grade afara .
S-a mai discutat problema si exista chiar si un tutorial al lui MIhai1677 despre consum mare si sonde ...eventual incerci si o curatare a motorului pas cu pas si o resetare a ecu ....
Cu aceashi problema ma confrunt si eu aleatoriu , dar nu la fel de grav !Eu nu am depistat din ce este , sonde masurate , contacte verificate , MPP curatat, resetare ecu etc ....
http://www.reno.ro/-TUTORIAL-Consum-mare-R19-t128255.html

This post has been edited by vepman_ro: 11 Oct 2009, 21:51


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
extratata
post 12 Oct 2009, 11:35
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 25 March 09




multumesc , mai am multe nelamuriri la masinuta mea ,dar o sa le abordam sistematic. Deocamdata ma apuc de studiat, si sa vad ce pot face cu acele masuratori , apoi mai discutam . problema mea este ca stau si cam rau cu timpul dar vad eu cum fac .


--------------------
renault 19 chamade 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cri8sti
post 12 Oct 2009, 12:18
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.746
Joined: 29 December 08
From: Braila




Suna mai degraba a problema de aprindere....verifica bujii, bobina, cablajul....

This post has been edited by cri8sti: 12 Oct 2009, 12:24


--------------------
Renault Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box) 2006 Expression - BR-11-PBC
Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvers
post 14 Oct 2009, 22:14
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 14 September 07
From: Timisoara




Poate fi si nevoie de o segmentare, masoara-i compresia undeva, sau ceva etanseitati pe la supape.Daca mergi la mecanic,sa consulti mai multi, ca sa ai o parere a majoritatii, nu te baza pe primul. Bafta


--------------------
R11 TXE 1985 CLIO 1 1995 LAGUNA 2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr_bombastic_dma_r19
post 17 Oct 2009, 00:30
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 21 August 08
From: Pitesti




salut aceiasi problema o am si eu dar nu stiu de la ce este cred k segmentare scrie pe mn
nici noxele nu le am cum trebuie....


--------------------
Renault 19 16V Cabrio 1992 1764cmc 135Cp - AG15DMA
Most Wanted
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
extratata
post 19 Oct 2009, 18:48
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 25 March 09




inca nu am reusit sa masor sondele , am fost la cativa ''meseriasi'' si dupa primele verificari la cilindrul nr. trei in momentul in care scot fisa motorul merge la fel ,nici o schimbare demna de luat in seama ,deci probleme . Parerea unanima a tuturor este :
- fisa
- bujie sau
- supapa
Acum , eu am schimbat fisa si bujiile si nimica , ba dimpotriva merge tot mai rau pe zi ce trece , iar de la zgaltaiala ce tot o are pana se mai incalzeste un pic ,au inceput sa-mi tracncane pe dedesupt mai multe chestii.....
Cred ca si catalizatorul e praf ca se aude undeva in zona tobei un zdranganit,ce sa mai zic se degradeaza din ce in ce mai mult .
Problema mai mare este ca nu pre am banutii necesari in momentul asta ca sa o bag intrun service , asa ca o mai aman si io si mai incerc sa vad ce mai pot face asa de unul singur .
Multumesc celor care mi-au dat sfaturi.


--------------------
renault 19 chamade 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 20 Oct 2009, 11:03
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Apa dispare din borcan? banuiesc supapa sau garnitura chiloasa. Ai uleiul cu muci albi in el?


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
extratata
post 20 Oct 2009, 12:08
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 25 March 09




nu , apa nu dispare, si uleiul e in stare buna ,nu este vb despre garnitura, daca asta ar fi motivul.

20 Oct 2009, 13:26:
nu stiu ce se intampla totusi.... de merge altfel..... dupa ce se incalzeste. e drept nu pot spune ca merge bine dar , totusi merge vizibil mai bine ; motorul isi mai regleaza turatia cat de cat , vibratiile alea puternice se mai diminueaza fata de momentul in care rece fiind nici nu porneste pana la a 4-5 -a cheie ; cand porneste nu ramane pornit fara putin ajutor din pedala ( zic putin pentru ca daca apas mai tare pe pedala se ineaca si moare ); iar daca cumva am curajul si plec inainte de a se incalzi bine risc sa incurc toata circulatia , deoarece nu se accelereaza deloc , evident.
deci marea mea dilema : ce ar putea fi acel ceva care lucreaza diferit in doua situatiuni -la rece -si la cald.
cred ca daca as pute elimina problema asta , dupa aceea le-as putea rezolva si pe celelalte rand pe pe rand.
"mama lor de bani" !!!!!!!!!!!!!!

This post has been edited by extratata: 20 Oct 2009, 12:26


--------------------
renault 19 chamade 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianos787
post 20 Oct 2009, 20:55
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 25 January 09
From: ARAD




este injectie multi punct sau monopunct veifica sa nu traga aer fals pe undeva sau sa nu fie pompita ce tine presiunea constanta in rampa de injectie eu am patit-o cu ea


--------------------
renault 19 chamade 1990 1721cc multipunct - AR 24 RDN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvers
post 21 Oct 2009, 01:51
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 14 September 07
From: Timisoara




Sigur trage aer fals pe undeva. Nu prea stiu eu cum e cu injactiile astea, insa la motoarele aspirate daca sunt probleme la supapa de la tulumba de servofrina ,pistonul 3 nu functioneaza corect, ai putea sa verifici si asta.... Bafta!

This post has been edited by silvers: 21 Oct 2009, 01:54


--------------------
R11 TXE 1985 CLIO 1 1995 LAGUNA 2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryusuku
post 19 Dec 2009, 18:35
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 904
Joined: 24 January 09




cine poate sa isi dea o parere?
nu am pornit masina de 3 zile,am pornit-o azi si a pornit ,in schimb are un tremurici,chiar si dupa ce se incalzeste.Credeti ca scap doar cu schimbatul bujiilor sau nu.
nu am reusit sa le schimb azi ca am rupt cheia in una care a fost stransa de cei de la Reprezentanta.....


--------------------
renault 19 1989/phase1/1721 txe - BT 04 CVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 19 Dec 2009, 22:02
Post #13


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




Bujii , fise , delco, sonde temperatura aer-apa .

Verifica in ordinea asta smile.gif


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maryusuku
post 20 Dec 2009, 11:23
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 904
Joined: 24 January 09




merci vepman
am dat fuga de dimineata in targul de vechituri si am luat o tiganeasca pt bujii
era o bujie defecta
am scapat ieftin,merci oricum!


--------------------
renault 19 1989/phase1/1721 txe - BT 04 CVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr_bombastic_dma_r19
post 23 Dec 2009, 17:09
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 657
Joined: 21 August 08
From: Pitesti




Singura problema la motorul meu este aceea ca dupa ce se incalzeste, relantiul fiind normal, fara oscilatii, vreau si eu sa merg mai batraneste asa sa pornesc de pe loc cu vreo 1300- 1500 rpm iar cand iau piciorul de pe ambreiaj e ca si cum ar ramane fara putere motorul adica da sa moara, si nu conteaza in ce treapta de viteza e si cu a 5-cea daca mentin pedala de acceleratie intr-un anumit punct mai lejer motorul parca se inneaca isi pierde putere, repet doar intr-un anumit punct de acceleratie, si mai spun ca furtunul dintre galerie si senzorul de sarcina MAP este fisurat! restul e OK. Masina merge superb, doar in acea zona a pedalei de acceleratie face chestia asta! excl.gif
S-au cum sa repar furtunul acela sa-l schimb, de la ce masina se mai potriveste?
Are cineva un cod pentru furtunul asta, daca acesta a tinut 17 ani vreau sa tina si asta nou macar jumate blush.gif

This post has been edited by mr_bombastic_dma_r19: 23 Dec 2009, 17:12


--------------------
Renault 19 16V Cabrio 1992 1764cmc 135Cp - AG15DMA
Most Wanted
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lary_bossu
post 5 Jan 2010, 19:22
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 30 November 09




Salut am o dacia 1310

5 Jan 2010, 20:33:
Salut am si eu o problema mare cu masina mea dacia 1310li injectie anul 2003.
-porneste la prima cheie dar are turatia prea mare si cand vreu sa plec cu ea dupa loc moare motorul.
-nu am catalizator este gol,am curatat injectorul,schimbat filtre,curatat contacte de vreo zece ori,motoras pas cu pas schimbat,pompa benzina schimbata,releele curatate,sigurantele masurate si puse altele noi,baterie nou.
-am cotrolat toate furtunurile de la benzina tur retur,furtun servo frana schimbat.
Va rog frumos sa imi raspundeti si mie nu stiu ce sa ii mai fac.

This post has been edited by lary_bossu: 5 Jan 2010, 19:33


--------------------
Dacia 1310 Injectie 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vepman_ro
post 5 Jan 2010, 21:02
Post #17


VEPman


Group: Members
Posts: 1.026
Joined: 25 May 07
From: Bucuresti




sondele temperatura aer -apa ?


--------------------
Renault CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740 2015 Dinamique / 1988 GTS - IF-80-VEP
Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 6 Jan 2010, 22:32
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




Baterie noua.... ai resetat calculatorul?
Si inca ceva... a stat o perioada mai lunga nepornita, in acelasi loc? nu cumva e blocata vreo roata?
Ambreiajul cum e? caraie cand bagi in viteza? ma gandesc ca poate fi si de la disc. Incearca sa turezi mai mult 2500-3000 si sa ridici piciorul usor de pe ambreiaj. Daciile astea au MAP?


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 04:45
Dacia