Motor inecat, Se "ineaca" des si nu mai vrea sa porneasca
![]() ![]() ![]() |
Motor inecat, Se "ineaca" des si nu mai vrea sa porneasca
tituro |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 5 May 08 ![]() |
|
||
--------------------
renault
11
1987/1400cc
|
|||
claudiutotor |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 6 March 08 ![]() |
salutare
si eu am avut probleme cu , consumul adica i-mi consuma cam 15/100 si dupa ce am fost la un mecanic specializat in carburatoare consuma cam 9-10 in oras . degeaba mergi la mecanici care le stiu pe toate daca nu reusesc sa-i dea de cap. |
--------------------
renault 11
berlina
1987
- hd-87-
|
|
silvers |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 14 September 07 From: Timisoara ![]() |
Daca nu pleci de pe loc tot iti moare motoru? S-ar putea sa nu-ti inchida clapeta la al doilea corp sau sa traga aer fals pe undeva .
|
--------------------
R11 TXE 1985
CLIO 1 1995
LAGUNA 2 2005
|
|
tituro |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 5 May 08 ![]() |
Nu am enuntat problema prea clar.Masina porneste f. usor si merge bine pana cand ma opresc si, dupa vreo 10 min daca vreau sa pornesc motorul nu mai pot. Dau la demaror pana moare bateria dar degeaba. Tre' sa astept cuminte vreo 30-40 de min dupa care iar porneste la sfert de cheie. De aceea presupun ca intra benzina pe undeva aiurea si apoi se evapora singura...Am schimbat si cuiul poantou (la sfaturile unora) dar nici o modificare (se presupunea ca-i si nivelul in carb prea mare...l-am coborat si pe ala...). Baiul e ca defectul e intermitent si degeaba merg la mecanic ca acolo o i-a la sfert de cheie. Ma lasa pe traseu pe undeva (repet nu se opreste singura,merge frumos si regulat motorul) dupa o scurta oprire.
|
--------------------
renault
11
1987/1400cc
|
|
silvers |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 14 September 07 From: Timisoara ![]() |
In cazul asta cred ca ar putea fi de la instalatia electrica,ceva de genul unui releucare furnizeaza curent unui "divais" doar la pornirea motorului,sau vreo mufa de la aprinderea electronica ,daca are,sau cel mai sigur, poti sa verifici pompa de benzina,care daca are baiuri pe retur iti lasa sa curga banzina inapoi in rezervor
|
--------------------
R11 TXE 1985
CLIO 1 1995
LAGUNA 2 2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 07:37 |