Motor de tip "non-interference" sau nu?
![]() ![]() ![]() |
Motor de tip "non-interference" sau nu?
adrian@ |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Validating Posts: 38 Joined: 19 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Hatchback 1.8 16V Dynamique
|
|||
aviasol |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
sincer, eu nu stiam ca exista motoare proiectate ca sa nu se intample nimic in cazul ruperii curelei de distributie.
|
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
2006
- WTX galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
adrian@ |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Validating Posts: 38 Joined: 19 May 06 ![]() |
Detalii despre diferentele dintre cele doua tipuri de motoare le gasiti la urmatoarele linkuri:
http://www.answerbag.com/q_view.php/7386 http://www.samarins.com/glossary/timing_belt.html http://www.familycar.com/CarCare/TimingBelt.htm Este vorba de motoare pe benzina. Nu stiu daca exista si motoare pe motorina care sa fie "non-interference". Oricum este foarte putin probabil pentru ca motoarele pe motorina au un raport de compresie foarte mare. This post has been edited by adrian@: 24 Jul 2006, 14:37 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Hatchback 1.8 16V Dynamique
|
|
b_42_jim |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 28 May 06 ![]() |
QUOTE(adrian@ @ 24 Jul 2006, 14:47) Este motorul de 1,8 16V de pe Laguna II un motor de tip "non-interference" sau de tip "interference"? Codul motorului este F4P. Ai putea incerca sa le scrii celor de la Renault Romania, desi probabil vor ezita sa-ti raspunda in ideea de a te "stimula" sa-ti faci cat mai des revizia transmisiei. Auzisem si eu ca exista motoare care se opresc scurt de tot daca s-a dus naibii cureaua, dar nu-mi mai amintesc exact ce producator a facut asa ceva. In schimb, are idee cineva din ce motiv transmisia nu e pe lant la toate motoarele, ca sa se elimine problema curelei? Sunt prea zgomotoase astea pe lant, sau de ce? |
--------------------
--
--
--
- -- Chrysler Sebring LX
Laguna II 1.8i Lux Privilege s.a.m.d. |
|
r&d |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
F4P este un motor cu interferenta. Cureaua se schimba la 120k km sau 5 ani , cel putin in tarile civilizate.
|
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
adrian@ |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Validating Posts: 38 Joined: 19 May 06 ![]() |
Motoarele "non-interference" nu se opresc "in scurt" cand se rupe cureaua, dar datorita distantei mai mari dintre supape si cilindru, acestea nu se lovesc intre ele.
Transmisia nu este pe lant din doua mari motive: pretul (lantul pe langa faptul ca este mai costisitor, are si o durabilitate mult mai mare = vizite mai putine la service) si intr-o mai mica masura: zgomotul. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Hatchback 1.8 16V Dynamique
|
|
adrian@ |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Validating Posts: 38 Joined: 19 May 06 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 Hatchback 1.8 16V Dynamique
|
|
r&d |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
Din service
![]() Si nu prea ai sa gasesti motoare europene (cilindree mica->putere mare) mai ales cu 16V fara interferenta. Eu personal nu stiu de nici unul. |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st June 2025 - 07:45 |