Modus 1,5 DCI ajutor .... !
![]() ![]() ![]() |
Modus 1,5 DCI ajutor .... !
gaby94br |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 5 March 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Modus
2005
- BR-**-***
|
|||
nonic |
![]()
Post
#2
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Verifica pompa de injectie, verifica daca ai pilitura in sistemul de alimentare si rezervor.
Dupa descrierea problemelor sunt sanse mari sa fie pompa de injectie defecta. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
comanr |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
eu sant din gl si am avut si eu aceleasi belele.
e foarte important ce motorina pui si ce filtru de motorina ai pe masina. daca nu ai pilitura in filtru poti reconditiona usor toate injectoarele si nu o sa ai probleme. nu trebuie invatate coduri,setari ,absolut nimic. vezi postul meu referitor la injectie 1.5 dci modus |
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
gaby94br |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 5 March 12 ![]() |
Intradevar dupa ce am schimbat 2 duze , am pus injectoarele pe banc si sunt OK - dar masina tot lafel merge , in schimb porneste la prima cheie - acum sa dovedit ca am pilitura si trebuie sa schimb si pompa de injectie - sper ca luni-marti sa iasa din service ca noua !
Multumesc ptr ajutor ! |
--------------------
Renault
Modus
2005
- BR-**-***
|
|
comanr |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
ti au gasit pilitura in filtru?
|
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
gaby94br |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 5 March 12 ![]() |
Salut ! N-am mai postat de ceva vreme ... in aceasta vreme problemele mai sus mentionate sau rezolvat .
Cum au spus colegii de mai sus s-a gasit pilitura in filtru , a fost schimbata pompa de injectie iar dupa totul a revenit la normal . De acum o luna , am observat ca imi manca uleiul . La inceput am crezut ca era din cauza uleiului 5W-30 , asa ca am schimbat uleiul si am pus mai gros ELF EVOLUTION 5W-40 mentionez ca uleiul a fost schimbat acum 2-3 saptamani , de atunci si pana acum nam parcurs mai mult de 250km . Iar azi , cand sa plec mi-a aparut in bord un mesaj de genul ... Top UP level oil ... toate bune si frumoase dau la cheie sa vad daca porneste , nu sa aprins cheia si STOP-ul , porneste si plec . De ceva timp vad o pata mereu sub ea , am considerat ca este ulei ca cica nam strans bine busonul de jos pe unde se scoate uleiul . Azi ma bag in groapa sa strang busonul , surpriza busonul strans , nici un fel de urma de ulei pe acolo . Verific uleiul nu se vedea minimul , dupa ce iam pus 1,7 L de ulei deabea este intre minim si maxim ! Deci surpriza a consumat 2L de ulei in 250km ![]() Am observat ca curge antigel pe undeva prin partea din spate a motorului - iar vasul in care este antigelul este aproape gol . Deci in concluzie face fum de mult am crezut ca este de la fostul ulei , dar n-a fost . Acum stiu ca masina bea uleiul ( foarte mult ) si pierde antigelul ! Fumul cand este albastru ( deci consuma ulei ) cand este alb ... Va rog dati-mi un sfat ! Multumesc anticipat ! This post has been edited by gaby94br: 27 Dec 2012, 15:37 |
--------------------
Renault
Modus
2005
- BR-**-***
|
|
comanr |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 24 November 08 ![]() |
posibil(90% sanse) sa ai turbocompresorul uzat.
vezi sa nu iti fi inghetat motorul , daca zici ca lasa balti de antigel si verifica corpul termostatului . |
--------------------
Renault
Modus 1.5dci
2005 ...realitatea e destul de subtire
|
|
gaby94br |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 5 March 12 ![]() |
QUOTE(comanr @ 28 Dec 2012, 13:07) posibil(90% sanse) sa ai turbocompresorul uzat. vezi sa nu iti fi inghetat motorul , daca zici ca lasa balti de antigel si verifica corpul termostatului . Motorul nu este inghetat deoarece mergeam deobicei ziua cu ea , noaptea statea in garaj , iar a doua zi cand o scoteam era o pata cam cat suprafata capului sub ea ... ( la inceput am crezut ca este ulei dar nu , e antigel ) Tin sa precizez ca motorul pornestea bine si porneste bine in continuare . Lafel tin sa cred si eu ca este turbina ! Mai astept opinii care mai aveti ! Multumesc mult comanr ! |
--------------------
Renault
Modus
2005
- BR-**-***
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
sa nu fie si pompa de apa dusa. EU asa am patit, faceam balta sub masina, pierdeam antigel in nestire. Schimbat distributie si s-a dovedeit ca de la pompa era. Acelasi motor 1.5 dci
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
gaby94br |
![]() ![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 5 March 12 ![]() |
QUOTE(alexme24 @ 28 Dec 2012, 21:29) sa nu fie si pompa de apa dusa. EU asa am patit, faceam balta sub masina, pierdeam antigel in nestire. Schimbat distributie si s-a dovedeit ca de la pompa era. Acelasi motor 1.5 dci Cu aceasta problema s-ar fi rezolvat ( sper si eu ) sau gasit 2 suruburidesfacute pe unde se prelingea lichidul ! Acum intrebarea e , daca completez uleiul , pot merge cu turbosuflanta defecta ![]() This post has been edited by gaby94br: 29 Dec 2012, 07:30 |
--------------------
Renault
Modus
2005
- BR-**-***
|
|
espacern |
![]()
Post
#11
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Poti sa mergi cu turbina defecta .....o perioada scurta....daca o anulezi prin operatia de bypass.
Dar mai bine nu te complica si repar-o. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
nonic |
![]()
Post
#12
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Si eu zic sa o repari cat mai repede si nu te mai complica... turbina dusa provoaca ''stricaciuni'' foarte costisitoare.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
gaby94br |
![]() ![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 5 March 12 ![]() |
QUOTE(espacern @ 29 Dec 2012, 09:24) Poti sa mergi cu turbina defecta .....o perioada scurta....daca o anulezi prin operatia de bypass. Dar mai bine nu te complica si repar-o. @+ QUOTE(nonic @ 29 Dec 2012, 12:44) Si eu zic sa o repari cat mai repede si nu te mai complica... turbina dusa provoaca ''stricaciuni'' foarte costisitoare. Multumesc mult baieti ![]() Cei din zona Braila , imi pot recomanda vreun service care se ocupa cu reconditionari turbosuflante ? Multumesc mult ! This post has been edited by gaby94br: 29 Dec 2012, 13:53 |
--------------------
Renault
Modus
2005
- BR-**-***
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Bine faci!
|
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th May 2025 - 09:21 |