Mesaj computer "CONTROL ALIMENTARE", la Megane II 1.9dci an 2004
![]() ![]() ![]() |
Mesaj computer "CONTROL ALIMENTARE", la Megane II 1.9dci an 2004
Tavi Dragotoiu |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 23 June 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane II 1.9 dci
2004 Tavi
Timisoara(RO) tel. RO +40745.007103 tel. BUL +359888171081 |
|||
nassus |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 299 Joined: 24 June 05 From: Bistrita ![]() |
Nu mai pune aditivi in carburant. Alpin diesel e buna pt temperaturile astea si fara aditivi. E posibil sa ai vreun senzor de apa in filtrul de motorina si ala sa iti dea ceva "beep-uri".
|
--------------------
Opel
Insignia Sport Tourer 163cp
2014
|
|
Tavi Dragotoiu |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 23 June 08 ![]() |
Este senzor de apa in filtrul de motorina, dar mesajul de eroare ar fi altul, dupa cum scrie in manual.
|
--------------------
Renault
Megane II 1.9 dci
2004 Tavi
Timisoara(RO) tel. RO +40745.007103 tel. BUL +359888171081 |
|
chris_b |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 29 May 08 From: Cluj Napoca ![]() |
Una sau mai multe dintre bujiile incandescente sunt arse.
Am patit si eu acelasi lucru la inceputul iernii la al meu 1.9 dCI din 2004. Nu e o problema care sa afecteze serios motorul dar daca o lasi prea mult asa, pot aparea probleme nu tocmai placute: solicitarea mai mare a bateriei la pornire, depuneri de funingine si motorina nearsa pe componentele sistemului de evacuare etc etc etc. Sfatul meu e sa schimbi bujiile cat de curand posibil. Daca vrei sa faci tu operatiunea, vei avea nevoie de: o cheie tubulara de 10, de genul celei pentru bujiile motoarelor pe benzina si de vaselina pentru temperaturi ridicate. In rest, rabdare si chef de mesterit. Bujiile costa intre 40 si 70 de lei bucata. Spor! |
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.9 dCi
2004 Luxe Dynamique
- CJ 21 BFP 17", ESP, "Hands free", Audio Connection Box
Ex Logan Prestige 1.6 16v 2007 Ex 1310 Li 2001 |
|
30 mdc |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 299 Joined: 22 August 07 From: constanta ![]() |
schimba bujiile am patit-o si eu
cele originale sunt beru (si sunt bune) |
--------------------
renault
megane 2, megane 4 intense
2003 1.9dci full , 2018 1,6dci
- ct 30 mdc, ct 30 mdk
|
|
Tavi Dragotoiu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 23 June 08 ![]() |
V-am ascultat sfatul si azi mi-am cumparat bujii noi (DENSO, 50 RON/buc). Le-am montat eu, am folosit o tubulara normala de 10 cu cricket si prelungitor, fara sa las sa intre tot patratul prelungitorului in cheie, doar jumatate de cursa, si astfel intra perfect bujia in cheie. La bujia 1 a trebuit sa demontez suportul de sustinere a plasticului de pe motor care imi statea in traiectoria cheii (nimic deosebit, e doar un surub).
Se pare ca asta era problema, am lasat-o cam 2 ore sa se raceasca motorul si am repornit-o, totul ok! Am masurat apoi bujiile vechi si am gasit una arsa. Va multumesc mult pentru autor si promptitudine, sa aveti un an nou fericit si fara probleme! Drum bun oriunde mergeti! |
--------------------
Renault
Megane II 1.9 dci
2004 Tavi
Timisoara(RO) tel. RO +40745.007103 tel. BUL +359888171081 |
|
teo72cristianflorin |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 16 January 15 ![]() |
Buna seara!vad ca ultimele postari dateaza de o gramada de timp....mda..eu m-am intilnit cu o problema similara acum,si anume la un Renault megane 2,motor diesel 1500 cmc s-a aprins martorul galben "cheie",cu mesajul controleaza alimentarea,am consultat forumul am purces la schimbarea bujiilor,am gasit una arsa....dar problema este ca nu se stinge acel martor....,stiu ca sunt sanse minime sa gasesc o solutie aici ,dar incerc...ca un mesaj intr-o sticla..cine stie
|
--------------------
renault
megane2
2008 diesel 1500
|
|
RADU__ |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.255 Joined: 18 October 07 From: Brasov ![]() |
Probabil ca mai este o alta eroare, sau mesajul inca persista?
Am intalnit si bujii defecte de noi ce erau. |
--------------------
Renault
Megane IV
Sedan TCE140 2022
- BV 22 ROC tel.0742044570
Invata repede si aplica... tot repede! |
|
fatal1ty |
![]()
Post
#9
|
![]() Xenoane Group: Members Posts: 483 Joined: 27 October 08 From: Brasov[Kronstadt] ![]() |
QUOTE(teo72cristianflorin @ 17 May 2016, 20:48) un Renault megane 2,motor diesel 1500 cmc s-a aprins martorul galben "cheie",cu mesajul controleaza alimentarea Aprinderea unui mesaj de avarie in bord te trimite la tester nu mai schimba piese aiurea fara diagnoza. |
--------------------
Renault
Clio 2 Campus
2007
- N T T Merg... si imi place!!!
|
|
lagunadciblue |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 27 November 13 From: Brasov ![]() |
Salutare,
cam aceeasi problema am si eu.Dimineata cand pornesc masina imi apare in bord verifica injectoarele insotit de becul de la SService.Dupa ce merg o perioada si se incalzeste apa,opresc masina si totul dispare ca si cum nu ar fi fost nimic! Daca si astazi o sa apara la fel,ma risc sa ii fac o diagnoza. |
--------------------
Renault
cu motor
1.9 Dci
- BV Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
|
|
espacern |
![]()
Post
#11
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Mesajul de eroare nu inseamna neaparat verificarea injectoarelor se poate sa fie o simpla colmatare a filtrului de combustibil sau un senzor defect/cablaj/mufa.
Verificarea sistemului de injectie inseamna prima data tester cu citirea valorilor si apoi diagnostic urmat de remedierea exacta a problemei.....de personal calificat. This post has been edited by espacern: 18 May 2016, 08:21 |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
lagunadciblue |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 27 November 13 From: Brasov ![]() |
Cu personalul "calificat",eu unul is lamurit!Atat in tara cat si afara.
Ultima data am fost la Reprezentanta Volvo din Germania cu rugamintea ca porneste greu masina dimineata.Eh,Domnii de acolo mi-au verificat bujiile,au facut diagnoza si atat.Ca in final sa platesc 150 euro fara ca problema mea sa fie rezolvata.Ulterior sa imi spuna ca trebuie sa schimb motorul ![]() Scanat si gasit problma : "df025 preheating unit diagnostic connection".O sa verific in uichend ce buje sau cate sunt arse. This post has been edited by lagunadciblue: 18 May 2016, 10:46 |
--------------------
Renault
cu motor
1.9 Dci
- BV Auto2: Volvo v40 1.9D 102 cp.
|
|
teo72cristianflorin |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 16 January 15 ![]() |
surprinzatoare si imbucuratoare mobilizarea membrilor de pe forum...va multumesc!am conectat masina la un pc si cu ajutorul unui program de "doi lei"imi lista erorile si intradevar era vorba de bujii,doar ca "operatorul de program"a incercat asa la plesneala cica uneori putea sa stinga martorii...nu si de data asta..malefici ingineri francezi te fac sa te duci neaparat la reprezentantele lor...si acolo dai de alti ingineri malefici care te usuca de bani ca vezi doamne ce de-a chestii grave trebuie sa rezolve..in fine eu speram la vreo matzocarie gen scoate borna de curent numara pina la trei pune-o la loc si ..gata!ma sacaie cheia aia galbena...
|
--------------------
renault
megane2
2008 diesel 1500
|
|
teo72cristianflorin |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 16 January 15 ![]() |
GATA!Revin cu gândul ca experienta asta va servi cuiva în viitor...am reușit sa rezolv problema... cu martorul cheie aprins,m-am prezentat la un service Renault am solicitat o diagnoza completa,au conectat computerul,motorul mergând,când se accelera,când scotea fum ciudat (curățare filtrul antiparticule)apoi revenea,totul a durat vreo 30 de min. Concluzia:nu au găsit nimic!au spus ca mesajul a fost generat de bujia defecta,iar remedierea nu a dus la stingerea martorului....pentru ca de aia :
![]() |
--------------------
renault
megane2
2008 diesel 1500
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#15
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
TDI maxim! FTW!!
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
kelbubas |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 16 March 18 ![]() |
La fel ca si Tavi Dragotoiu am patit si eu: controllare alimentazione plus martorul service aprins numai ca mie i-mi apărea mesajul cu pricina in bord doar când ajungeam la 3000 rot\min, mi se tăia alimentarea si motorul intra in "limp mode" nelasandu-ma sa trec de 3000 ture, am citit pe un forum din afara si am zis sa încerc: am dat jos senzorul presiune aer turbina (care se afla pe tubulatura de admisie) si lam curatat cat am putut in interior cu o cârpă curata(era ceva ulei pe acolo din intercoler),dupa aia am decuplat furtunul din capul actuatorului de la turbina si celalat capat care duce la tre, l-am verificat sa nu fie fisurat (am suflat in el) sa nu fie infindat cu toate ca nu are cu ce sa se infunde acolo, am mai 'zgâlțâit' un pic de trs dupa care am mișcat cat am putut eu de tija actuatorului de la turbina in sus in speranta ca isi va da drumul geometria variabilă in cazul in care aceasta s-ar fi blocat un pic cu funingine făcând ca palele din interior sa nu-si faca cursa completa...montat totul la loc,facut proba si spre surprinderea mea am reusit sa ajung la 3500-3700 tur/min fără sa se mai aprinda absolut nimic in bord
![]() |
--------------------
renault megane
1.9dci 88kw
2004 hatchback
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 06:29 |